ארגנטינה - קלאוסורה 09: ולס אלופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏5/2/09.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    נשמע לי מאוד אמין, לגלובו אין כסף לשלם לשחקנים ולא ברור איך הם פותחים את העונה, העברה כזו תסדר אותם. גם דה פדריקו כבר החרים את האימונים בתחילתם בשל החוזה הלא מספק שלו, מאז הובטח לו עוד אבל לדעתי הם לא יכולים לשלם את מה שהבטיחו, מה גם שהוא הביע אכזבה מההתפרקות המקצועית של הקבוצה (פאסטורה, ניאטו, אראוחו, אראנו, ססאר גונסאלס והרשימה תגדל) והודיע שהוא רוצה לעזוב לברזיל.

    בקשר למחלקות נוער - קודם כל אבז'נדה זו עיר ולא שכונה, לאנוס היא עיר שנמצאת מרחק דקות ספורות מאבז'נדה ככה שלא מפתיע שילד מפה יבחר לשחק שם או להפך, אם אתה גר בקצה אחד של אבז'נדה יכול להיות אפילו שיהיה לך יותר פשוט להגיע ללאנוס מאשר למגרשים של ראסינג\אינדפנדיינטה.

    דבר שני הקשר בארגנטינה בין המקום בו נולדת למחלקת נוער בה תשחק הוא חלש, שכן רוב הקבוצות עושות סקאוטינג וימי מבחן בכל המדינה ומביאות את המוצלחים ל"פנימיות" נוער שלהן. אם תעבור על שנתון 87 המוצלח של ראסינג לדוגמא תגלה הרבה חברה שמגיעים ממקומות רחוקים (מקסי מוראלס לדוג'). במקרה של סאלביו יכול להיות שמתי שהיה יום מבחנים של ראסינג\אינדי'\בוקה\ריבר וכו'... לא היה לו נח להגיע ובדיוק ביום של לאנוס חבר אמר לו "בו יש לי טרמפ למגרש"...
    הקיצר, אין סיבה לתמיהה שלך לדעתי
     
  2. xeneize Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/09
    הודעות:
    55
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לפי השעה בארץ כן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/09
  3. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אכן כן


     
  4. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    סודאמריקאנה

    טיגרה 2 : סאן לורנצו 1
    המשחק הראשון של הארגנטינאיות מסתיים בניצחון של טיגרה, טיגרה פתחה מצויין עם שער של מורל בדקה ה-4, אותו מורל בישל בדקה ה-8 בכדור רוחב שהגיע לאוביידו שדחק לשער, סאן לורנצו צימצמה בדקה ה-32 משער של דייגו ריברו.
    טיגרה יכולה להיות מרוצה מהמשחק הראשון שלה בסודאמריקאנה למרות ש2-0 היה משפר את הסיכויים שלה משמעותית לקראת הגומלין, סאן לורנצו לא שיתפה בהרכב את הבנים האובדים רומאניולי ובוטינלי, בגומלין בבית היא כנראה תכריע את המפגש.

    ריבר : לאנוס (19.8, 03.15 לפנות בוקר, מונומנטאל, בואנוס איירס)
    משחק מאוד מעניין לקראת פתיחת העונה, ריבר עדיין לא הביאה איזשהו חיזוק הקיץ למרות שהיא קרובה לסיכום עם כמה שחקנים, לכן היא תאלץ לשחק בהגנה עם כמה שחקנים צעירים שכמעט ולא שיחקו עד עכשיו מוסאצ'יו הבלם הצעיר יישחק ככל הנראה כקשר אחורי. מעניין יהיה לראת את הרביעייה של ריבר בהתקפה פאביאני-אורטגה-גאז'ארדו-בונאנוטה ואם היא תוכל לנצל את הפוטנציאל שבה.
    לאנוס לעומת זאת תשחק בלי פז'טיירי שחזר מהשאלה וצפוי להימכר בקרוב לכן לא ישחק במשחק הקרוב, לאנוס אמנם איבדה את סאנד וואלרי אבל הביאה את סאלסדו במקום סאנד ולכן לא השתנתה כל כך משנה שעברה.

    הרכבים משוערים:
    ריבר: וגה; פרארי, קאברל, קורונל, ויז'אגרה; מוסאצ'יו, באראדו, אורטגה, גאז'ארדו, בונאנוטה;פביאני.

    לאנוס; קאראנטה; ארסה, ויירה, הוז'וס, ולסקז; סאלביו, פריצלר, לדסמה, בלנקו; לאגוס, סאלסדו.

     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סאנד עזב, לא נורא יש את טוטו סאלביו שמעמדת הקשר כובש צמד ומנצח כמעט במו רגליו לבדו את ריבר פלייט. כמה מוכשר הילד הזה