ארה"ב ליגת ה-MLS

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י yavni, ‏7/3/12.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כן, זה הבחור שהבאתי כתבה עליו, כנראה שבאמת שווה לעקוב, שער או לא שער.

    אגב, עדיין רושמים ב-MLS בישול גם למי שמסר לזה שבישל?
     
  2. yavni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/07
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למיטב ידיעתי, הם סיימו עם המנהג הזה... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  3. yavni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/07
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תוצאות משחקי המחזור השני:

    מונטריאול אימפקט- שיקאגו פייר 1-1

    במעמד 50 אלף צופים באיצטדיון האולימפי, מונטריאול קיוותה להשיג נקודות ראשונות מאז הצטרפותה ל-MLS, לעיני הקהל הביתי. המחצית הראשונה הייתה שקולה, כשההזדמנות המסוכנת ביותר בה הייתה של פטריק ניארקו הגנאי של שיקאגו, שהחמיץ ברשלנות מול דונובן ריקטס, שוער נבחרת ג'מייקה. בדקה ה-56 מונטריאול עשתה היסטוריה- שער ראשון אי פעם בליגה מרגלי הקפטן, דייבי ארנו, אחרי הגבהה של סאנה ניאסי הגמבי. שיקאגו חזרה למשחק 20 דקות לסיום, ממהלך שהתחיל אצל ניארקו, המשיך אצל סבסטיאן גראסיני הארגנטינאי ונגמר בשער של דומיניק אודורו (עוד גנאי). מונטריאול הלכה על כל הקופה על מנת לנצח את המשחק, והכניסה את ברנארדו קוראדי, הרכש הטרי מאודינזה. ניאסי (85) וג'וש גארדנר המגן השמאלי (94, בבעיטה אדירה מ-40 מטר, שנעצרה רק במשקוף) כמעט השיגו למונטריאול ניצחון היסטורי, אך המשחק הסתיים בחלוקת נקודות.

    סאן חוזה ארת'קווייקס- יוסטון דינמו 1-0

    יוסטון, סגנית האלופה, התארחה אצל סאן חוזה במפגש בין שתי מנצחות מהמחזור הקודם (יוסטון בצ'יבאס, סאן חוזה על ניו אינגלנד). המארחים פתחו מוקדם, כשבדקה ה-8 כריס וונדולובסקי כמעט ניצל השמטה של טאלי הול, השוער האורח. 4 דקות לאחר מכן ג'ון בוש שוער הקבוצה המקומית ביצע עבירה ברחבה על בריאן צ'ינג והשופט קבע- כדור עונשין מ-11 מטרים. בראד דיוויס בעט כדור מדויק לצד ימין והעלה את האורחים ל-1-0. מכאן וונדולובסקי ניסה בשתי הזדמנויות להחזיר את המארחים למשחק, אך טאלי הול והגנת יוסטון לא איפשרו לסאן חוזה לחזור, ואף כמעט הכפילו את היתרון בדקה ה-60 (וויל ברוין, לאחר השמטה ועצירה גדולה של בוש). בסיום ניצחון חוץ שני ברציפות לדינמו, שתפגוש במחזור הבא את סיאטל במשחק חוץ חשוב.

    פ.צ. דאלאס- פורטלנד טימברס 1-1

    דאלאס קיוותה להמשיך את התנופה מהניצחון במחזור הראשון על הרד בולס, אך נתקלה בפורטלנד שבאה במטרה לעשות למקומיים חיים קשים (אחרי ניצחון מרשים על פילדלפיה). ההתחלה הייתה של המארחים, כשכדור אלכסוני של המגן הפנמי קרלוס רודריגז מצאה את בריאן לייבה, שבעט לשוער, אך בלאס פרז היה במקום הנכון כדי לרשום שער בכורה ב-MLS (דקה 22), אחרי שהגיע לדאלאס אחרי תקופה ארוכה בליגה המקסיקנית. במחצית השנייה פורטלנד הצליחה להשוות, אחרי כדור שוער רע של קווין הארטמן, שהגיע למחליף הליברי, דארלינגטון נאגבה בן ה-21. שתי הקבוצות ניסו להכריע את המשחק (דניאל הרננדז לטובת דאלאס, כריס בויד לטובת פורטלנד) אך ללא הצלחה.

    ספורטינג קנזס סיטי- ניו אינגלנד רבולושן 0-3

    קנזס סיטי, במשחק בית ראשון העונה (אחרי ניצחון חוץ על די.סי. יונייטד), אירחה את ניו אינגלנד שהפסידה במחזור הקודם לסאן חוזה. האורחים נשארו ב-10 שחקנים מהדקה ה-14, אחרי שהבלם סטפן מקארתי הורחק אחרי עבירה (וכנראה מילה מיותרת לשופט). בהיעדרו של שחקן הגנה יריב, קנזס סיטי עשתה ככל העולה על רוחה ובדקה ה-28 גרהאם זוסי כבש את הראשון ממסירה של קיי קמארה, החלוץ מסיירה ליאון. 11 דקות אח"כ קמארה התכבד גם כן בשער, אחרי דאבל פס יפה בצד שמאל בין סת' סינוביץ' לבובי קונבי. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה סי.ג'יי. סאפונג כבש את השלישי מאסיסט של סינוביץ', המגן השמאלי, וגמר את המשחק מוקדם מאוד עבור ניו אינגלנד, שכרגע היא הקבוצה בעלת המאזן הגרוע ב-MLS (שני הפסדים, 4 שערי חובה ואף לא שער זכות אחד).

    סיאטל סאונדרס- פ.צ. טורונטו 1-3

    שתי הקבוצות נפגשו בסיאטל למשחק ראשון ב-MLS, כשלפני כן שתיהן שיחקו בחצי הגמר של ליגת האלופות הצפון אמריקאית (טורונטו עלתה, סיאטל הודחה). סיאטל פתחה בסערה, כשבדקה ה-16 דיוויד אסטרדה ניצל מסירה של אלברו פרננדז האורוגוואי (וסדרה של טעויות בהגנת טורונטו) והבקיע את שערו הראשון אי פעם ב-MLS (עונה 4 של אסטרדה בקבוצה). במחצית השנייה אסטרדה כבש את השני (51) (שוב ממסירת עומק נהדרת של פרננדז). טורונטו עוד הספיקה לצמק עשר דקות לאחר מכן, משער אדיר של ריאן ג'ונסון הג'מייקני מ-20 מטר (דקה 5.19), אבל סיאטל הגיבה תוך דקה משער של מי אם לא אסטרדה, שהשלים שלושער חלומי (ראשון בקריירה) וחגג עם אוהדי סיאטל, שמילאו את איצטדיון סנצ'רילינק.

    ריאל סולט לייק- ניו יורק רד בולס 0-2

    הרד בולס הגיעו ליוטה עם שינוי משמעותי במערך, כשהאנס באקה השוודי מחליט לפתוח עם תיירי הנרי כחלוץ יחיד, על מנת לתת פייט במרכז המגרש לקישור המעולה של סולט לייק. אך דווקא האורחים פתחו עם שתי הזדמנויות מצוינות (אספינדולה ופאולו ג'וניור) שנהדפו ע"י ריאן מיארה, השוער הצעיר של ניו יורק (עונת רוקי) שמצדיק בינתיים את מקומו בהרכב. אך לבסוף גם הוא נכנע, כשטעות ענקית של הגנת ניו יורק השאירה את פביאן אספינדולה חופשי ומאושר כדי לכבוש את שערו השני העונה. בדקה ה-58 סולט לייק הכפילה את יתרונה, כשמסירה של ולאסקז הקולומביאני הצעיר (קרדיט ל-Franco) הגיעה לאספינדולה שבעט לגופו של מיארה, אך לואיס גיל ניצל את הריבאונד והעלה את קבוצתו ל-0-2. הנרי עוד ניסה לצמק את התוצאה, ביחד עם המחליף קני קופר שהגיע מפורטלנד, אך ללא הצלחה. סולט לייק עם ניצחון שני רצוף, העוד שהרד בולס עדיין מחכים לניצחון הראשון שלהם העונה.

    צ'יבאס USA- ונקובר ווייטקאפס 1-0

    ונקובר, שניצחה במחזור הקודם בבית את מונטריאול בדרבי הקנדי, יצאה ללוס אנג'לס לפגוש את צ'יבאס, שהפסידה בביתה לסגנית האלופה יוסטון. הפתיחה הייתה של המארחים, אך כל הזדמנויותיהם במחצית הראשונה מהדפו ע"י שוער ונקובר ג'ו קאנון בן ה-37 (וע"י מחליפו בראד נייטון שנכנס בעקבות פציעה של קאנון). צ'יבאס חסרה את שני חלוציה הבכירים, חואן פבלו אנחל ואלחנדרו מורנו, ובהיעדרם החלוץ הבכיר היה ריאן סמית' האנגלי, שהגיע מקנזס סיטי. בדקה ה-68 ונקובר עלתה ליתרון משער נגיחה של הקפטן, ג'יי דמריט, מכדור קרן. צ'יבאס עוד ניסתה להשוות בתוספת הזמן, אך אוסבלדו מינדה האקוודורי נגח מעל השער וקבע את תוצאת המשחק.

    פילדלפיה יוניון- קולורדו ראפידס 2-1

    פילי חזרה לקהל הביתי שלה, אחרי הפסד בפורטלנד במחזור הפתיחה. קולורדו מצד שני, רצתה לשמור על מאזן מושלם אחרי ניצחון על קולומבוס. הפתיחה הייתה שקולה, כששני הקולומביאנים, חיימה קאסטריז'ון (קולורדו) וליונארד פאחוי (פילדלפיה) השיגו הזדמנויות ראשונות לכל קבוצה, אך שניהם נעצרו ע"י השוער, והורידו את קבוצותיהם ל-0-0 במחצית. 11 דקות מפתיחת המחצית השנייה, קאסטריז'ון ניצל הרמה טובה של הג'מייקני עומאר קאמינגס (והשמטה של השוער זאק מקמאת') והעלה את הראפידס ל-1-0 עם שערו הראשון ב-MLS. שתי דקות אח"כ, ג'ף לארנטוביץ השאיר את המארחים ב-10 שחקנים, אחרי שקיבל צהוב שני בעקבות עבירה על קיאון דניאל הטרינידדי, אך למרות זאת, הצליחה להבקיע שער שני מרגליו של הרוקי, טוני קאסקיו (61) אחרי טעות קשה בהגנת האורחים. פילדלפיה הצליחה לצמק תוך 5 דקות מנגיחה של פאחוי, וגם כמעט השיגה את השוויון, אך לבסוף זה נגמר בניצחון שני רצוף של המארחים.

    לוס אנג'לס גלאקסי- די.סי. יונייטד 1-3

    אחרי הפסד במחזור הפתיחה בבית לסולט לייק, והדחה מפתיעה מליגת האלופות הצפון אמריקאית ע"י טורונטו, הגלאקסי רצו להוכיח שאסור להספיד אותם מוקדם מדי. הפתיחה הייתה בשליטה מוחלטת של המארחים, שמנעו מדי רוסאריו, הכוכב הקנדי של די.סי. ליצור מצב ליתרון מוקדם, ותקפה בלי הרף את השער של האורחים, עד שרובי קין העלה את אל.איי. ליתרון בתום מבצע קבוצתי נאה, ממש לפני סיום המחצית. בדקה ה-69 קין השלים צמד אחרי אסיסט של לנדון דונובן (ועם סלטה לתפארת פטריק הקדוש- דקה 5.17). לקראת הסיום (86) גם דיוויד בקהאם נתן את חלקו במשחק, כשמסר אסיסט אופייני למרסלו סרבאס, הרכש החדש מאלחואלנסה הקוסטריקנית. דקה אח"כ יונייטד השיגה גם שער כבוד, מרגלי הרוקי המחליף ניק דלאון, אך זה לא מנע ניצחון ליגה ראשון של הגלאקסי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/3/12
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    50 א' צופים זו התחלה יפה מאוד ומבטיחה לקבוצה ממונטריאול. נחמד לראות את גראסיני מציג את כישוריו במעמד כזה, שחקן מאוד מאוד מוכשר שהקריירה שלו לא התרוממה יותר מדי וכנראה זה יהיה השיא שלה.
     
  5. yavni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/07
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לך כמה פרטים לתת על השחקן? אני לא בקיא כ"כ בכדורגל הארגנטינאי... ואם הוא כל כך מוכשר, איך זה שהוא לא הגיע לקבוצת צמרת בארגנטינה?
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הוא דווקא שיחק במועדון גדול (ראסינג), אבל לא בדיוק בתקופה של צמרת...

    הוא אמנם מאוד מוכשר, אבל לא עילוי יוצא דופן, ארגנטינה מלאה בשחקנים כאלו שלא באמת מצליחים לפרוץ ליותר מעונה או שתיים של חשיפה גדולה, שחקנים בסגנון שלו דווקא מצליחים יותר שהם יוצאים לליגות אחרות ופחות אלימות ביבשת (קולומביה או צ'ילה בעיקר).

    עושה משחק שמאלי עם טכניקה גבוהה, בעיטה טובה ומסירות לא רעות = מאוד מוכשר. מצד שני, הוא בכלל לא יציב וההופעות המרשימות שלו באות לתקופות קצרות אחריהן הוא נעלם לזמן מה, הוא לא מספיק מהיר והוא לא חזק. בגיל 32 הוא כבר לא יתקדם, אבל בימים הטובים שלו זה שחקן שכיף לראות.
     
  7. yavni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/07
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקי המחזור השלישי:

    סיאטל- יוסטון (24/3)
    טורונטו- סאן חוזה (24/3)
    קולומבוס- מונטריאול (24/3)
    ניו אינגלנד- פורטלנד (24/3)
    שיקאגו- פילדלפיה (25/3)
    סולט לייק- צ'יבאס (25/3)
    ונקובר- די.סי. יונייטד (25/3)
    ניו יורק- קולורדו (25/3)
    קנזס סיטי- דאלאס (26/3)
    (לוס אנג'לס חופשית)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/3/12
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אקס ראסינג, ועוד כמה קבוצות שוליות ולא חשובות ברחבי העולם, מילוסאן מירוסביץ' רושם שער בכורה בליגה בהופעה השנייה שלו. כי גם להכניס פנדל זה משהו.
     
  9. yavni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/07
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תוצאות משחקי המחזור השלישי:

    סיאטל סאונדרס- יוסטון דינמו 0-2

    38 אלף אוהדי סיאטל נלהבים הגיעו כדי לראות את קבוצתם מתמודדת עם מבחן רציני ראשון העונה- סגנית האלופה (ועדיין בלתי מנוצחת העונה) יוסטון דינמו. המארחים, ללא מאורו רוסאלס הארגנטינאי שנפצע וייעדר חודשיים מהמגרשים, סיאטל ראתה דווקא את וויל ברוין האורח בהזדמנות ראשונה בבעיטת יעף מ-20 מטר, שנעצרה ע"י גספורנינג השוער האוסטרי, שעד עכשיו נכנס בצורה טובה לנעליו הגדולות של קייסי קלר, שפרש בסיום העונה שעברה. בדקה ה-23 סיאטל עלתה ליתרון מרגלי כובש השלושער מהמחזור הקודם, דיוויד אסטרדה, כשכדור שלו מ-30 מטר התנגש בשחקן יוסטון ונכנס לשערו של טאלי הול. ספק עצמי, ספק אסטרדה, אבל ה-MLS בחר להעניק את השער לחלוצה של הסאונדרס. שתי דקות בלבד עברו, והשופט שרק לבעיטת עונשין לזכות סיאטל, אחרי שפטריק יאני הבלם הוכשל ברחבה. בראד אוונס הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה, והרים את האוהדים בירוק, שלא חלמו לפתיחה כל כך מוחצת על סגנית האלופה. במחצית השנייה הגנת יוסטון המשיכה במופע האימים שלה, ורק מזל מנע מסיאטל לכבוש את השלישי ואפילו את הרביעי. ניצחון גדול לסאונדרס אחרי האכזבה מההדחה ברבע גמר ליגת האלופות של CONCACAF.

    פ.צ. טורונטו- סאן חוזה ארת'קווייקס 3-0

    אחרי הפסד במחזור הקודם נגד יוסטון, סאן חוזה הגיעה לטורונטו, שחסרה את טורסטן פרינגס בעקבות פציעה, אבל מצד שני הייתה עדיין באופוריה של הניצחון על הגלאקסי בחצי גמר ליגת האלופות. האופוריה כנראה השפיעה לרעה על הקנדים, כשכבר בדקה השמינית ראו את מלך השערים של הקווייקס, כריס וונדולובסקי, מעלה את האורחים ליתרון אחרי נגיחה היישר לרשת של מילוש קוצ'יץ', שהחליף את סטפן פריי השוער הראשון בשל פציעה. סאן חוזה המשיכה לשלוט במשחק באין מפריע, ו-10 דקות מפתיחת המחצית השנייה גם עלו ל-2-0, משער של שיי סלינאס (אקס הווייטקאפס, יריבתה המקומית של טורונטו). בדקה ה-67 האורחים סגרו את הסיפור, כשוונדולובסקי (המכונה "וונדו") השלים צמד. טורונטו עדיין ללא ניצחון (מאזן שערים 6-1) וכרגע היא בעלת המאזן הגרוע בליגה, בעוד שסאן חוזה עדיין ללא הפסד העונה.

    ניו אינגלנד רבולושן- פורטלנד טימברס 0-1

    ניו אינגלנד, הקבוצה בעלת ההגנה הגרועה בליגה (4 שערים בשני משחקיה הראשונים) אירחה את פורטלנד וכריס בויד, שרצו לחזור למסלול אחרי תיקו במחוור הקודם בדאלאס. חצי דקה בלבד מהפתיחה, סאיר סנה הצרפתי, שהגיע מקבוצת המילואים של באיירן מינכן, העלה את ניו אינגלנד ל-0-1 וכבש לזכותה שער ראשון אחרי שני משחקים. הרבס המשיכו לשלוט בקצב המשחק, ורק הצלות של השוער טרוי פרקינס, מנעו מהם להגדיל את התוצאה. ומה עם פורטלנד? היא בכלל לא הגיעה לאיצטדיון ג'ילט, ושיגה רק שתי הזדמנויות ממשיות להשוות את התוצאה (בויד קאליף אלחסן הגנאי). בסיום, ניצחון בכורה העונה לניו אינגלנד, שנותן לה הרבה אוויר נשימה להמשך הדרך.

    קולומבוס קרו- מונטריאול אימפקט 0-2

    אחרי נקודה היסטורית מול שיקאגו, מונטריאול הגיעה לאוהיו למפגש עם מילובאן מירוסביץ' והקרו. אחרי החמצה אדירה של סאנה ניאסי, הגמבי של מונטריאול הקנדים נשארו ב-10 שחקנים 18 דקות בלבד מהפתיחה, אחרי שג'ב ברובסקי המגן נכנס במירוסביץ' במרכז המגרש. בדקה ה-28 קולומבוס קיבלה הזדמנות ראשונה במשחק בתור פנדל, אחרי שאמיליו רנטריה הונצואלני הוכשל ע"י פליפה. מירוסביץ' מיודעינו (שוב בתלבושת צהובה-שחורה) הבקיע מהנקודה הלבנה והעלה את קולומבוס ל-0-1. האימפקט נשארו בעמדה להשוות את התוצאה, בזכות שתי הצלות יפות של דונובן ריקטס הג'מייקני, אבל בסוף קולומבוס הבקיעה את השני, אחרי הגבהה של שון פרנסיס אל ראשו של אולמן ורגאס, הרכש הקוסטריקני, שהוציא את האוויר ממפרשיה של האימפקט, שיקוו לצאת עם נקודות נוספות מהמחזור הבא, כאשר יתארחו אצל ניו יורק.

    שיקאגו פייר- פילדלפיה יוניון 0-1 (דומיניק אודורו 28)


    ריאל סולט לייק- צ'יבאס 1-0

    הקבוצה מעיר המורמונים, שעדיין לא איבדה נקודות העונה, אירחה את צ'יבאס USA שעדיין מחפשת נקודות ראשונות. כבר בדקה ה-10, פאולו ג'וניור כבש לסולט לייק, אך השופט פסל את השער (שהיה חוקי למהדרין) רק בגלל שהבעיטה החופשית שממנה התחיל המהלך לשער נבעטה מוקדם מדי לטענת השופט, שלא היה מוכן לבעיטה. בדקה ה-21 פביאן אספינדולה היה יכול להשתוות לשיאן מלך השערים בהיסטוריה של המועדון (רובי פינדלי עם 29 שערים בעונות 2007-10), אך נעצר ע"י דן קנדי, שוער האורחים. במחצית השנייה אלברו סאבוריו, כוכב נחברת קוסטה ריקה, ניסה גם הוא להעלות את סולט לייק ליתרון, אך הנגיחה שלו נעצרה ע"י שחקן הגנה של האורחים מקליפורניה. בדקה ה-71 הלם באיצטדיון הריו טינטו- השמטה אומללה של ניק רימאנדו, שוער סולט לייק (ואחד השוערים הטובים בליגה) נפלה ישר לרגלו של הרוקי כריס טאונסנד, שלא התרגש מהמעמד וקבע 1-0 מפתיע לאורחים. סולט לייק לחצה ללא הפסקה על השער של קנדי, אך סאבוריו ואספינדולה לא הצליחו להציל את המולדת. ניצחון יוקרתי מאוד לצ'יבאס, שתקווה שישפר את מצבה בהמשך העונה.

    ונקובר ווייטקאפס- די.סי. יונייטד 0-0

    היונייטד, שהפסידו במשחק הראשון שלהם בשבוע שעבר ללוס אנג'לס, הגיעה לביקור בקנדה אצל ונקובר, בעלת מאזן מושלם עד עכשיו (שני נצחונות). הפתיחה הייתה של המארחים, כשתי נגיחות של קמילו והאסלי מצאו את הרשת החיצונית של השוער המחליף של היונייטד, ג'ו וויליס (השוער הראשון, ביל האמיד, בטורניר האולימפי הצפון אמריקאי עם נבחרת ארה"ב). ההזדמנות הטובה ביותר במשחק הייתה דווקא של האורחים, אחרי שנגיחה של האלבני חמדי סאליהי נעצרה בעצירה מדהימה של ג'ו קאנון, שאחריה באה הרחקה מהקו של דווידה קיומנטו השוויצרי. קאנון גם עצר בעיטה של די רוסאריו הקנדי מזווית קשה, ובסיום תיקו ראשון עד עכשיו ב-MLS, שחתום בלעדית על איש אחד- ג'ו קאנון, שוער ונקובר בן ה-37 (!)

    ניו יורק רד בולס- קולורדו ראפידס 1-4

    אחרי שני הפסדי חוץ, ניו יורק ותיירי הנרי הגיעו למשחק בית ראשון ברד בול ארינה לעיני האוהדים המקומיים, שרצו רק תוצאה אחת- ניצחון. השמחה חזרה מהר מאוד אל האוהדים, כשכבר בדקה השנייה טעות איומה של הגנת הראפידס אפישרה להנרי לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב- לכבוש. שלוש דקות בלבד לאחר מכן, הנרי הראה שהוא גם יכול לפרגן לחברים אחרי מסירת עומק נהדרת לקני קופר, ששם את השני. קאסטריז'ון הקולומביאני והרוקי טוני קאסקיו עוד ניסו להחזיר את קולורדו למשחק במחצית הראשונה, אך בדקה ה-53, בעיטה חופשית ממרכז המגרש של בלם ניו יורק, הקולומביאני ווילמן קונדה, הגיעה להנרי מול האין הגנה של קולורדו, והסופרסטאר של הרד בולס לא התקשה להשלים צמד במשחק. עומאר קאמינגס עוד צימק רבע שעה לסיום ל-1-3, אחרי הקשתה יפה מעל השוער מיארה, אך שתי דקות לסיום גם קופר השלים צמד וגמר את המשחק סופית עבור הראפידס.

    ספורטינג קנזס סיטי- פ.צ. דאלאס 1-2 (אורליאן קולין 45, קיי קמארה 88; ריקרדו וילאר 25)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/3/12
  10. yavni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/07
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חדשות היום:

    * במשחק הראשון מבין שניים, נפרדו פ.צ. טורונטו וסנטוס לגונה (מקסיקו) בתיקו 1-1 בחצי גמר ליגת האלופות של CONCACAF (מיגל אסבאל 37; הרקולס גומס 30) תקציר

    * ניו אינגלנד מצאה תחליף לפפה מורנו הקולומביאני (שלא הגיע לבסוף בגלל בעיות בירוקרטיה) והחתימה את ביורן רונסטרום השוודי, שהגיע מהאמרבי אחרי עבר בגרמניה, נורווגיה ודנמרק (20 הופעות ו-5 שערים בנבחרת שוודיה).

    * קולין קלארק, קשרה הבינ"ל של יוסטון דינמו, הושעה ל-3 משחקים ע"י ה-MLS אחרי שפלט קללה על רקע הומוסקסואלי כלפי אחד מנערי הכדורים בהפסד האחרון מול סיאטל. קלארק בתגובה מסר את התנצלותו העמוקה וכבר מתכנן פעילויות בשיתוף ה-MLS וארגוני להט"בים בארה"ב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/3/12
  11. yavni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/07
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחקי המחזור הרביעי:

    די.סי. יונייטד- דאלאס (31/3)
    טורונטו- קולומבוס (31/3)
    ניו יורק- מונטריאול (31/3)
    פילדלפיה- ונקובר (31/3)
    פורטלנד- סולט לייק (1/4)
    סיאטל- סאן חוזה (1/4)
    לוס אנג'לס- ניו אינגלנד (1/4)
    קולורדו- שיקאגו (2/4)
    צ'יבאס- קנזס סיטי (2/4)
    (יוסטון חופשית)
     
  12. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קצת לגבי הקהל בליגה - יש קהל שנחשב לחם ופנאטי במיוחד? איך נחשב הקהל של קולומבוס קרו?
     
  13. yavni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/07
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשאל שנערך בין מאמני הליגה ממש לפני כמה ימים, הקהל שנחשב להכי ביתי בליגה הוא בעיקר בסיאטל ופורטלנד, כשגם בסולט לייק יש איצטדיון ביתי מאוד. הקהל של קולומבוס (ממיטב הבנתי) מורכב מאוהדים בעיקר ממוצא גרמני (תושבי העיר אוהיו) וקבוצת האוהדים הגדולה שלה נקראת Nordecke ("הפינה הגרמנית" בגרמנית).
    אני מצרף את המשאל שנערך ממש לפני כמה ימים, באתר ה-MLS (ומתייחס גם לשאלות אחרות שהופנו כלפי המאמנים):
    MLS Survey
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    תיקון קטן ברשותך:
    NORDECKE- הפינה הצפונית...


    איך נחשב הקהל של LA?
     
  15. yavni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/07
    הודעות:
    123
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גילוי נאות לאליאס ולרוזנר- בנושא האוהדים הידע שלי לא כ"כ רחב, אבל לרוזנר אני יכול להגיד שהגלאקסי נחשבת לקבוצה עם הכי הרבה אוהדים בקליפורניה, מדינה שיש בה עוד 2 קבוצות- סאן חוזה ארת'קווייקס וצ'יבאס USA. היא גם זכתה ב-3 אליפויות (שנייה אחרי די.סי. יונייטד עם 4, ואחריה נמצאת יריבתה המושבעת סאן חוזה עם 2 אליפויות)