ארסנל 2008/9 - הראש כבר בעונה הבאה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏5/7/08.

  1. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יקרה.
    דבר ראשון, ססק םאברגאס לא יכול לשחק כקשר אחוןרי, ואם אתה מתכוון שהוא ישחק כקשר 50\50 אז כל ההגנה תהיה פרוצה וחשופה.
    דבר שני, בלם רכש לא יובא, ונגר כבר אמר זאת.
     
  2. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבוקר פורסם בSun ראיון מעניין מאוד עם אובפמי מרטינס, בו מרטינס אומר מפורשות שהוא ישמח לשחק אצלנו. מרטינס, לפחות לדעתי, יכול להיכנס לנעלים של אדא, אם אדא יעזוב. מרטינס חלוץ מאוד מגוון, כמו שונגר אוהב. אני, על כל פנים, מעדיף שאדא ישאר (אסור למכור אותו תמורת שום מחיר!).

    לפי הסוכן של ארשבין, צ'לסי לא תחתים גם את דקו וגם את ארשבין, כך שאנחנו בהחלט בתמונה. סוכנו של ארשבין אמר שעתידו של ארשבין תלוי, במידה רבה, בעתידם של חלב, אדא ורונאלדו (גם ריאל מדריד מביעה בו עניין, אם הם לא יצליחו להחתים את רונאלדו).



     
  3. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מעדיף את חלב על פני ארשבין, אני מודה, אחרי המשחק מול הולנד התלהבתי מהאפשרות לראות אותו אצלינו, אבל קראתי שברוסיה אומרים שהוא שחקן שיכול לתת לך יום אחד תצוגת אמן, ויום אח"כ לא מרגישים אותו בכלל.

    בקשר למרטינס, הוא לא המחליף של אדבאיור. אגב, היה סיפור על עניין הגיל שלו, בן כמה הוא באמת?
     
  4. SZC Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/07
    הודעות:
    640
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כתבה דיי נכונה על כל סאגת אדבאיור ולמה זו יכולה להיות העסקה אוברייטד הקיץ ואולי בכלל
    http://www.goal.com/en-india/Articolo.aspx...tenutoId=763489

    אמנם יש שם כל מיני משפטים לא קשורים כמו האמירה שגומז והונטלאאר טובים מאבאיור ועוד לא ניתן להשוות ביניהם (עם כל הכבוד לליגה הגרמנית וההולנדית...). אבל בסך הכל אני מסכים עם הכותב. אבאיור גם אחרי עונה ענקית מבחינתו לא שווה את המחיר המטורף שרץ בעיתונים, הוא לא הוכיח המשכיות בארסנל (בעונת 06/07 הוא כבש רק 12 שערים), ההתנהגות שלו היא שערוריה אחת גדולה (הנגיחה בבנדטנר, דרישה לקבלת חוזה בעל 6 ספרות ועוד הוא משווה את עצמו לתיירי הנרי - מגוכח). לדעתי, ונגר צריך לקפוץ על המציאה, לקחת את ה-30 או ה-32 מיליון פאונד, כמובן שזה בתנאי שהפרופסור יביא חיזוק הולם לעמדות בהן אנחנו צריכים להתחזק ולא יעביר את כל הכסף לנזקקים או לכל מיני כיסויי חובות למיניהם. תחילה, כמובן, יש למצוא מחליף לאדבאיור (אני אגב, לא יתנגד לראות את סנטה קרוז שיכול בהחלט להחליף את אדבאיור במשחק הראש, והסיומת שלו לא נופלת מזו של הטוגולזי), לאחר מכן יש להביא בלם בעל משחק ראש טוב שישלים את טורה ושהגובה שלו עולה על 1.7 מטר, ואם נשאר משהו בכיס אז גם מחליף לפלאמיני יתקבל בברכה.

    בקשר למרטינס, אני לא חושב שאנחנו צריכים חלוץ בסגנון שלו, יש את ואן פרסי ואדוארדו שמשחקים על אותה עמדה (הם גם שמאליים ברגל, בדיוק כמו מרטינס). אני מעדיף שחקן בעל נוכחות ועם משחק ראש טוב.
     
  5. D.Irwin Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/07
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא לחלוץ הסיומת של אדבאיור היא לא בין הגבוהות בעולם, הוא מגיע להמון הזדמנויות שהוא מחטיא בצורה שגורמת לך לקפוץ כמו אחרי גול של הקבוצה שלך ופשוט לצחוק.
    הוא חלוץ מצויין ונכון שהוא אוברייטד מבחינת מחיר אבל המחיר כבר מזמן לא משקף את איכויות השחקן ככה שאתה לא יכול להגיד הוא לא שווה 32 מיליון, נכון שזה מחיר מדהים אבל זה הכל עניין של היצע וביקוש.
     
  6. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    amirsagiv,

    מניין לך שאם אדא יעזוב, מרטינס לא יחליף אותו? מרטינס בן 23.

    Adebayor,

    אדא overrated? אתה רציני? נכון שרק העונה הוא פרץ, אבל אפשר היה לראות ניצוצות גם בעונה שלפני כן. אתה מעדיף את סנטה קרוז על-פני מרטינס? הסגנון של מרטינס די דומה לסגנון של אדא... למרטינס אין נוכחות ומשחק ראש? יש לו יותר נוכחות מאשר לסנטה קרוז. אני מסכים שמרטינס לא מיצה את הפוטנציאל שלו בניוקאסל, אבל יש לו פוטנציאל עצום. ואתה לא מתייחס לכך שאם ונגר יאפשר לאדא לעזוב בסופו של דבר, לא בטוח שהמחליף שלו יוכל לתת תפוקה משמעותית בעונתו הראשונה בקבוצה. אין שום הצדקה כלכלית ומקצועית למכור את אדא, כפי שהסברתי בהודעתי הקודמת.

    עריכה: כל פעם ששחקן זה או אחר לא שומר על נאמנות למועדון, האוהדים מאבדים את הצפון... פתאום השחקן הופך להיות overrated, פתאום צריך למכור אותו כדי לכסות חובות... ראבק, שימו את האגו בצד, אין יותר שחקנים ששומרים אמונים למועדונים. כסף קונה את הכל...

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/7/08
  7. SZC Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/07
    הודעות:
    640
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוברייטד מבחינת המחיר. 30 מיליון פאונד על חלוץ שלא הוכיח המשכיות לדעתי זה דיי והותר, ו-ונגר צריך לקפוץ על המציאה אם באמת מדובר במחיר הזה.
    הדבר היחיד שדומה בין מרטינס לאדבאיור זה המהירות שלהם והריצה במהלך המשחק. סנטה קרוז אולי לא ירוץ לאגפים לקבל כדורים אבל במשחק הראש שלו הוא עולה על מרטינס והסיומת שלו גם לא נפולת מזו של הטוגולזי ואולי עולה עליו. בנוסף, אני מעדיף פינישר ושחקן שיידע לשים ברשת כדורים שיגיעו אליו מכל מיני מהלכים קבוצתיים סטייל ארסנל ולטעמי, סנטה קרוז עדיף מהבחינה הזאת על מרטינס.
     
  8. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אישית השאלה שהכי מעניינת אותי בקשר לעונה הקרובה של ארסנל היא בנוגע לזהות הקשר האחורי הפותח שונגר הולך להשתמש בו. אני אישית מעדיף את דיאבי על פני כל שאר המועמדים לרשת העמדה הזו של פלאמיני,לא רק שדיאבי יכול לעשות הרבה עבודה שחורה בקישור אלא הוא גם שחקן שיכול לתרום המון להתקפה שזה יתרון עצום כאשר יש לך קשר כזה,הצבה לעומת זאת של שחקן כמו פברגאס מאחורה כאשר מקדימה ישחקו שחקנים כמו חלב,נאסרי,רוזיצקי,וולקוט וכו' תיהיה משימת התאבדות,אני פשוט לא רואה את פברגאס מחזיק לבד את הקישור האחורי של ארסנל. שנה שעברה הציוות שלו עם פלאמיני היה פשוט מדהים,פלאמיני כיסה מאחורה ולפברגאס היה את החופש לנהל את המשחק בצורה הכל כך אופיינית לו,משהו בסגנון שהיה ביורו כאשר סנה כיסה מאחורה וצ'אבי\פברגאס קיבלו את העבודה לנהל את העבודה בקישור. בנוגע לוולקוט,ונגר חייב פשוט חייב לתת לילד הזה הרכב פותח כמובן במקום אבואה(איך לעזאזל הוא עדיף אותו על פני וולקוט בעונה הקודמת?). וולקוט בימין,נאסרי בשמאל,חלב מאחורי החלוצים ופברגאס ודיאבי מאחוריו יכול לעבוד מצויין עבור ארסנל וכשאדבאיור כמובן בחוד וכל זה בהנחה שאדאביור וחלב נשארים. ואם ונגר מתכוון לבנות על אלמוניה זו תיהיה טעות ענקית מצידו. שוער חייב להביא את הערך המוסף לקבוצה שרוצה לרוץ לאליפות(דוגמאות:קסיאס בריאל,ואן דר סאר ביונייטד..) ואני פשוט לא רואה את אלמוניה כשוער שיכול להביא את הערך המוסף.
     
  9. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכל נכון, אבל כמעט כל השחקנים המובילים בעולם הם overrated מבחינת המחיר. כל הסכומים האלה מופרכים לגמרי, כפי ש-D.Irwin כתב, כך שאין למחיר חשיבות. כשאני מדבר על overrated אני מתכוון ל-overrated ככל שמדובר ביכולות של השחקן.

    אני פשוט חושב שמרטינס חלוץ יותר טוב מסנטה קרוז. הוא חלוץ יותר מגוון: בעיטה, מסירה, דריבל. אני מוכן להסכים איתך שסנטה קרוז נוגח יותר טוב, וכן שיש לו סיומת טובה יותר (אני לא משוכנע לגבי הסיומת), אבל זה לא צריך להיות הפרמטר המכריע. ועוד דבר, סנטה קרוז אומנם הצליח בבלקבורן, אבל הוא לא הצליח כל-כך בבאיירן במשך תקופה. לא כל מה שטוב לבלקבורן טוב גם לארסנל. יש מספיק שחקנים שהצליחו בקבוצות מרכז טבלה ותחתית, אך נכשלו בקבוצות צמרת. מרטינס די הצליח באינטר.

    Guardiola,

    הכל נכון... רק לגבי דיאבי - העניין הוא שדיאבי לא קיבל הזדמנות כקשר אחורי. ונגר העדיף להציב אותו באגף עד כה, לכן לא בטוח שהוא יכול למלא את תפקיד הקשר האחורי היטב (באוקזר הוא שיחק כקשר אחורי). בנוסף לכך, הוא יותר התקפי מהגנתי, כך שלא בטוח שהוא יגלה אחריות במשימות ההגנתיות. בכל מקרה, אני גם חושב שהוא צריך לקבל הזדמנות כקשר אחורי.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏5/7/08
  10. SZC Member

    הצטרף ב:
    ‏5/3/07
    הודעות:
    640
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ייתכן שסנטה קרוז לא מספיק טוב לארסנל, אבל באופן כללי החלוץ שאנחנו צריכים, במידה ואדבאיור עוזב, צריך להיות חזק, בעל משחק ראש טוב ונוכחות ברחבה. מרטינס דומה מדי לואן פרסי עם כל הדריבלים וגם הבעיטה החזקה ברגל שמאל, אז לדעתי אנחנו לא צריכים עוד חלוץ בסגנון הזה.
     
  11. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקשר האחורי שאני מעדיף הוא אלכס סונג, כרגע הוא האופצייה הכי טובה שלנו בסגל. דנילסון רך מדי, דיאבי פזיז מדי, וסונג נראה הכי שקול ומתאים לתפקיד הקשר האחורי מהם.
     
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בקשר לדיון הארוך על השחקן שיתפוס את עמדת הקשר האחורי - קודם כל, אני לא רוצה לראות שם את ג'ילברטו. אני מעריך אותו מאוד, מוקיר לו תודה על כל המלחמה והנאמנות שלו במשך כל השנים, לא סתם קראו לו "החומה הבלתי נראית", אך כמה שקשה להודות - זה פשוט לא זה.
    כאמור, פלאמיני תפס את מקומו של ג'ילברטו רק בגללו. ג'ילברטו חזר עייף או פצוע מהקופה אמריקה, ונגר זרק את פלאמיני להרכב, וככל שעבר הזמן וונגר ראה שההימור הצליח, פלאמיני נשאר באחד עשר ועשה עבודה גדולה. אני לא מאשים את ג'ילברטו במצב שלו, אבל אי אפשר לבוא בטענות לונגר בקטע הזה, כי גם כאשר ונגר נתן לו הזדמנויות והיו כאלה מספיק, הוא הציג יכולת סופר חלשה, איטיות, לא אותו שחקן שהיינו רגילים לראות.

    אז כאמור, ונגר לא הביא מחליף לפלאמיני, ובמידה שהוא גם לא יביא בסופו של דבר, הייתי רוצה לראות בלית ברירה את דיאבי בעמדת הקשר האחורי. יש לו מבנה גוף המתאים לקשר אחורי שמזכיר קצת גם את ווירה. עם כל הכבוד לראמזי ולכל האמירות שהוא ישחק בקישור האחורי, הוא עדיין לא מתאים למקום פותח בהרכב. בניגוד אליו, שחקנים צעירים כמו פלאמיני וססק, לפי שהם קיבלו מקום בטוח בהרכב, הם נטבלו מספיק פעמים בהרכב, קיבלו הזדמנויות פה ושם, דבר שאי אפשר להגיד על ראמזי, שעדיין לא ערך הופעה בפריימרליג. דנילסון לא בעמדה של קשר אחורי אלא יותר במקומו של ססק, וסונג פשוט לא מתאים לשם, ואני גם לא חושב שיש לו מקום בהרכב של ארסנל.

    בקשר לאדא - ונגר עושה הכל כדי להשאיר אותו בקבוצה. הוא הציב לו תג מחיר ממש גבוה, ואני אומר שבמקרה הזה חייבים למכור אותו. את האמת, עולות בי החששות שלא נראה את אותו אדאביור גם בעונה הבאה. למרות שאני לא מאמין בזה, ולפי מה שראינו בעונה שעברה, יש בי חשש שהעונה האחרונה שלו הייתה במקריות. לכן, אם אפשר למכור אותו במחיר גבוה שלפי דעתי הוא לא שווה את זה, אז צריך לעשות זאת. בנוסף, מיום ליום הוא הופך לדו פרצופי, ונמאס לי לקרוא את שינויי הדעות שלו כמו של ילד בן 4.

    בקשר להגנה - אני חושש מאוד. כפי שכולם יודעים, אלמוניה קיבל את חולצת מספר 1, וזה אומר שהוא יהיה השוער הראשון שלנו. חשש שני - הבלמים שלנו. טורה הציג יכולת חלשה שלא מתאימה לו אשתקד, וגאלאס עשה במכנסיים במאני טיים(תוסיפו לזה את ההופעות העלובות שלו ביורו). לפחות על שני המגנים שלנו אפשר לסמוך בעיניים עצומות.

    לפי דעתי, הגיע הזמן שססק יקח את המושכות ויוביל אותנו לתואר. הוא מספיק בשל לזה. בנוגע לוולקוט, אם ונגר יתן לו צ'אנסים, הוא יקח אותם בשתי ידיים.

    בנוגע לפציעות - עם המזל שלנו, הפציעות ימשיכו לרדוף אותנו. אני מאמין ותמיד אחשוב שאם אדוארדו לא היה נפצע, היינו זוכים באליפות. בנוגע לעונה הקרובה, אי אפשר לדעת מה יהיה. אי אפשר לדעת אם רובין ואן פרסי לא יפצע, איך אדוארדו יחזור מהפציעה המאוד קשה שלו, והאם רוזיצקי ירשום רצף של שני משחקים בלי פציעות. בכל מקרה, מצפה לנו עונה מלאת מתח ותקוות בכל מה שקשור לפציעות.

    אני תמיד אופטימי, אך עד כה, אני לא רואה אותנו נאבקים על האליפות. אני מעריך את ונגר ברמות מטורפות, אבל נמאס לי לראות הבאת שחקנים צעירים קיץ אחר קיץ בלי סופרסטאר שיכול להביא לנו אליפות, שוער בינוני, הגנה פזיזה, סימני שאלה גדולים על ההתקפה... לא יודע. לא מרגיש בטוח בקשר לעונה הקרובה שלנו. אני יודע שאותו סיפור אמרנו כאשר הנרי עזב, אבל אני מרגיש שזה אחרת.

    זהו. שתהיה לנו עונה מצוינת בתקווה לזכות בתואר אחרי 4 שנים עקרות.

     
  13. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סונג לא מתאים? הוא קשר אחורי הכי טבעי שיש לך כיום בסגל. דיאבי, עם כל האהבה שלי אליו, הוא יותר בעל נטיות התקפיות, מאד לא אחראי, אוהב יותר מדי את הכדור ולא יודע ממש לשחרר אותו. סונג לעומתו מתקל טוב יותר ויוצא עם הכדור קדימה, ומוסר טוב יותר, אי לכך אני גורס שסונג צריך להיות הקשר האחורי שלנו כרגע.

    גם אני תמיד אופטימי, אבל בלי שוער ובלי בלם רציני נוסף בסגל, אין סיכוי שניקח אליפות, צריך להיות ריאליים. לגבי ההתקפה אני לא מודאג, אנחנו נכבוש כך או כך.
     
  14. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    לא יודע כ"כ על סמך מה אתה קובע את זה, כי במשחקים המועטים שונגר כן נתן לסונג לשחק, זה היה בכלל כבלם- אני בכלל לא בטוח שמבחינת ונגר סונג קשר אחורי, כך עושה רושם לפי העונה האחרונה.

     
  15. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על סמך מה שראיתי את סונג בהשאלה שלו בצ'רלטון וגם בנבחרת קמרון. גם כששיחק כבלם (והיה גרוע בתפקיד הזה), נקודות האור היו היציאה שלו קדימה עם הכדור ויכולת המסירה (כמו בגול שבישל לאדוארדו מול בלקבורן בחוץ), אי לכך הוא מתאים להיות קשר אחורי. אם מבחינת ונגר, סונג לא קשר אחורי, זה גרוע מאד, כי סונג הוא ממש לא בלם ולא צריך להיות ארסן ונגר בשביל להבחין בזה.