ארסנל 2008/9 - הראש כבר בעונה הבאה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏5/7/08.

  1. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    דנילסון רך מדי? דיאבי פזיז מדי?
    סונג לא טוב מדי!

    דנילסון ודיאבי הם שחקנים ברמה סופר טכנית.
    וסונג הוא עם כל הגודל שלו הוא מפחד להיכנס לתקאלים,הם לא מתאים להרכב.
    אני אישית מעדיף את דיאבי,ואולי עוד שנה שנתיים גם את דנילסון.
    דיאבי שחקן גדול והוא הוכיח את זה בהזדמנות שהוא קיבל בליגת אלופות.
    כל החברים שלי פתאום שואלים מי זה. אבל לא לשכוח שבאותו משחק הוא שיחק באגף,אין לו יכולות של קשר אחורי,הוא לא הוכיח את עצמו בתיקול,לא ראיתי אותו מחלק כדורים שאפשר להרים מהם גבה.

    בקיצור יש לנו בעיה עם עמדת הקשר האחורי,יש את דנילסון ודיאבי ששניהם לא בשלים להרכב,ובעצם הם יכולים אולי להשלים אחד את השני,אבל מה באמת הסיכוי שנראה אותם יחד בהרכב?
     
  2. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    gael22,

    לדעתי, אתה לא מעריך את סונג מספיק. כפי שטל ציין, הוא הרשים לפרקים בתקופת ההשאלה שלו בצ'רלטון, הוא הרשים במדי נבחרת קאמרון (כמדומני, הוא נבחר לשחקן הצעיר המבטיח של אליפות אפריקה האחרונה), הוא הרשים העונה גם בגביע הליגה כקשר אחורי. יש לו יכולת הובלת כדור מצויינת, מסירות מדויקות (הוא בישל לאדוארדו באומנות במשחק גביע הליגה נגד בלקבורן ב'איווד פארק'), הוא ילמד את העבודה השחורה הנדרשת מקשר אחורי עם הזמן. כמובן שיש לו עוד הרבה מה לשפר במשחק שלו, אבל אני חושב שסונג יכול להפוך לאחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם.

    אגב, אין ספק שדיאבי הרבה יותר מוכשר מסונג, אבל דיאבי פחות סולידי מסונג, במובן הזה שהוא לא בהכרח מתאים לבצע משימות הגנתיות. אומנם הוא מזכיר את ויירה, אבל גם ויירה הוא לא בדיוק קשר הגנתי פר-אקסלנס. נדמה לי שפברגאס צריך לידו קשר הגנתי במלוא מובן המילה. בכל זאת, הייתי רוצה לראות את דיאבי מקבל הזדמנות כקשר אחורי במשחקי ההכנה.

    אני גם חושש שונגר הולך להסב את סונג לעמדת הבלם (כשם שהוא עשה עם טורה), אם כי אני חושב שגם כבלם הוא יכול להתברר כסיפור הצלחה (אף על פי שהוא יתקשה להתמודד עם כדורי גובה, מחמת גובהו הנמוך).
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/7/08
  3. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן דנילסון רך מדי, ודיאבי פזיז מדי, כל מי שראה אותם בארסנל יעיד על כך. ואם אתה אומר שסונג לא מתקל, כנראה שלא באמת ראית אותו משחק בצ'רלטון ובנבחרת קמרון כקשר אחורי. כדי להיות קשר הגנתי לא צריך רק סופר טכניקה, אלא גם יכולת תיקול ,קריאת משחק, מסירה ויציאה קדימה עם הכדור, מאחר וסונג עולה על שניהם במרבית האלמנטים הדרושים, הוא גם השחקן האידיאלי של ארסנל בסגל לפתוח בהרכב בעמדה הזאת.
     
  4. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    אם אני זוכר נכון, סונג לא פתח בהרכב של ארסנל בעונה שעברה כמעט בכלל וגם כשפתח זה היה כבלם ולא כקשר אחורי. היו תקופות שפלאמיני היה פצוע ובכל זאת הוא לא קיבל את התפקיד. למה לדעתכם ונגר הולך לשנות את זה בעונה הקרובה?
     
  5. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה נכון שהוא שיחק כבלם, אך יכול להיות שונגר ראה בזכות ההופעות הלא מרשימות שלו בתפקיד שהניסוי הזה לא צלח והוא ייתן לו לחזור לשחק בתפקיד המקורי שלו ,דהיינו קשר אחורי. בעונה הקודמת היה לונגר את ג'ילברטו (אני משער שג'ילברטו ישוחרר בקרוב) וגם את דיאבי ודנילסון.
     
  6. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יאיר, אני לא התכוונתי לכך שהעסקה לא תצא לפועל, אלא לזה שלדעתי מרטינס הוא לא שחקן ברמה של אדבאיור.
     
  7. רמי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/05
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי ההחתמות: 1.
    ראמזי - ממה שאני מבין, קורא ושומע הבחור קשר מרכזי שיכול לשחק גם כקשר בצד ימין אך לא כווינגר. משמע הוא סוג של פברגאס של לפני 3 עונות. לכן אני לא חושב שהוא יעשה לנו איזשהו הבדל בהשגים, וגם אין ממש סיבה שהוא יקבל דק' לפני דיאבי/סונג/דנילסון. צריך לתת לו דק' אבל ממש לא בתור גיבוי ראשוני לעמדה של הקשר 50/50 כי שם יושבים כבר שניים מבחינתי והם דנילסון שהוא קלאסי ודיאבי שלא ברור לי בדיוק מה הוא אבל הוא מוכשר.

    קרלוס ולה - על הנייר מדובר בתי'או וולקוט של צד שמאל שלנו. אני מאוד מקווה שאחרי שבועים שרוזיצקי יפצע וונג יתן לולה את צד שמאל ולא ידחוף לשם פתאום את דיאבי. וולה הוכיח את עצמו בעונה האחרונה בליגה הספרדית ואני מניח שהוא רוצה מאוד להוכיח את עצמו גם בארסנל, סוף-סוף. הוא תוספת כח משמעותית מאוד לקישור שלנו במיוחד לאגף השמאלי ששם היה לנו רק שחקן טבעי אחד, רוזיצקי וגם הוא לא בדיוק קשר שמאלי. אני ממתין בקוצר רוח לראות אותו משחק. יש לי הרבה צפיות ממנו, למרות שצריך שזו העונה הראשונה שלו בפריימר-ליג וקל זה בטוח לא יהיה.

    2. שמועות על שחקני רכש:
    נאסרי - לטעמי חבל על הכסף, אלא אם כן חלב עוזב. וולה חוזר מהשאלה ויהיה הגיבוי הראוי לעמדת הווינגר השמאלי אחרי רוזצקי. גם רובין יכול לפתוח בעמדה הזו לפעמים בהרכב. נאסרי יכול לשחק גם מצד ימין ששם יש לנו כווינגר טבעי רק את ת'יאו וכולנו יודעים שהוא ימשיך להגיע מהספסל. חלב משחק בעמדה מצד ימין, אלא אם יעזוב או שוונגר פשוט חי במאדים ואבואה ימשיך לקבל שם קרדיט.
    נאסרי יכול לשחק גם במרכז המגרש אבל שוב, חלב מצטיין בעמדה הזו תחת החלוץ ולכן שוב, אין מה לרכוש אותו אם חלב נשאר.
    במידה וחלב יעזוב נאסרי הוא מחליף סביר ולא יותר.אני מאלה שחושבים ששחקן כמו סשה חיוני לכל קבוצה, במיוחד לשלנו, והוא בשל מבחינת הגיל הנסיון בליגה והחיבור לקבוצה וגם מוערך מאוד על ידי השחקנים.
    מבחינתי, אני מקווה שחלב לא יעזוב ונאסרי לא יגיע והכסף יושקע במקום אחר. אם אני מאמין בזה? כנראה שלא. חלב לא יעזוב ונאסרי יוחתם. האמת שאני לא אהיה מאוכזב במיוחד אם זה יהיה המצב.

    בישוף- רק ארסן מסוגל למצוא שחקן כזה. מישהו יודע אם הוא מסוגל לרוץ? אני לא בטוח שבוורדר ברמן יודעים בכלל מי זה השחקן הזה מרב שהוא שיחק כל כך מעט. אני לא מבין את הרכש הזה בכלל. אבל בגלל שהוא לא נקנה אלא מגיע בהעברה חופשית, ובגלל שזה וונגר אולי איכשהו נגלה פה את דונגה 2 או משהו.

    3. שמועות על רכש יוצא:
    אדביור - יש הרבה מאוד אפשרויות במעבר של אדא. במצבים מסוימים אני נוטה לתמוך במכירתו כיוון שהסכומים שאפשר לקבל עליו הם גבוהים מאוד ואפשר יהיה לרכוש תחליף במחיר נמוך יותר. עוד מצב שבו אני תומך הוא טרייד עבור אטו. ההצהרות שלו סותרות את עצמן ונשמע שיש לו פיצול אישיות. זה ברור שיש לו אופי מזעזע וכבר ראינו את זה בתקרית עם בנטדנר וכמובן עכשיו עם הדקה אני נאמן לארסנל בדקה אחרת הוא רואה רק $. לדעתי, האופציה הטובה ביותר היא טריד עבור אטו, שגם לו יש חרא של אופי אבל הוא שחקן טוב יותר מאדא.

    שאר הסגל שלנו עדין צריך תיקונים, ולא מעטים:
    אלמוניה בעונה שעברה עשה צעד משמעותיים והתקדם מאוד. אני אישית לא מאמין בו, ומפחד מאוד משטויות שיקרו לו במהלך העונה ובהעדר גיבוי הולם וותיק כמו של להמן זה עלול ליצור לנו בור גדול מאוד כי פאביאנקי משקשק מכל כדור גובה ומאנונה ילד בן 10. הייתי מת לראות שוער צעיר ומבטיח מוחתם בקבוצה כמו אקינפייב או רנה אדלר שלא לדבר על מנואל נויר. מן הסתם כל מילה על פריי תהיה מיותרת.

    צמד המגנים שלנו הוא נק' האור שלי באשר לכל הקבוצה. שניהם חתמו על חוזים חדשים, שניהם יציבים מאוד ויעילים. קלישי וסאניה פשוט צמד שאני מעריץ ואני מצפה משניהם לעונה לא פחות טובה משנה שעברה עם שיפור קל לגבי קלישי שהיו לו כמה נפילות.
    כגיבוי למגנים יש את אבואה לימין, הויט העציץ, וארמנד טראורה. מטראורה אני מצפה לקפיצה משמעותית השנה. הגיע הזמן לתת לו לשחק, הוא מחליף ראוי לקלישי וכאשר הוא יצטרך מנוחה, טראורה צריך להכנס להרכב. הוא צעיר ומוכשר, הוא עשה קפיצת מדרגה והגיע הזמן שעונה הוא יעשה פריצה במשחקים בהם הוא ישחק כיוון שקלישי לא יכול לשחק כל משחק ומשחק.

    קולו וגלאס הם צמיד די טוב. אין ספק שבקטע הזה צלסקי ויונייטד עולים עלינו ברמה אחת לפחות. לטעמי לגלאס הייתה עונה טובה מכל הבחינות כולל המנהיגות. קולו היה טוב עד אליפות אפריקה ומאז הוא היה אוויר. העונה אין אליפות אפריקה אז אני יותר אופטימי לגבי הצמד הזה. למרות שהם לא ברמה של הצמדים במתחרים אלינו לטעמי הם כן יכולים לספק את הסחורה. כגיבוי יש את סנדרוס דב הנמלים שנגד שחקנים מסוימים ובימים מסוימים הוא גיבוי ראוי אך נגד אחרים וביום אחר הוא בזיון ככה שאפשר לסבול את זה איכשהו, נקווה שברגעים הקריטיים לא נצטרך לראות אותו על הדשא, פרט לאיזה חילוף לכבוד קולו.
    שחקן נוסף שאני מצפה לראות אותו משחק העונה הוא דג'ורו. אני מחזיק ממנו מאוד. הוא חזק, אחראי, טכני, ואפילו ראית משחק. אני מצפה ממנו להיות הגיבוי הרציני שלנו לעמדת הבלם וכשצריך גם בעמדת הקשר האחורי. אגב, בעמדת הקשר האחורי אני חושב שווקא הוא יכול להיות ויירה הבא ולא דיאבי.
    האברד נורתביידט צפוי לקבל דק' בגביע הליגה, ונוכל לראות מה הוא שווה באמת ואם יש לנו בלם אדיר לעתיד.

    החור הכי גדול שלנו הוא בעזביתו של פלא-מאני. אין שם מחליף ראוי או לפחות לא על הנייר. מבחינתי אם אין רכש סונג צריך לשחק שם או דג'ורו. סונג עושה רושם של שחקן שלא מפחד מתקלים שלא לדבר על דג'ורו שהוא כנראה לקח שיעורים פרטיים אצל סנדרוס והוא תאקיסלט בחסד. כמובן שהייתי רוצה שיהיה רכש בעמדה הזו (למשל סנה, מאקון, ועוד הרבה אחרים) אבל עושה רושם שלא. אני מאוד מקווה שסונג ודג'ורו יספקו את הסחורה, ואם דיאבי ישחק שם אז נקווה מאוד למרות שהוא לא מתאים לעמדה הזו אלא לעמדה של ססק כי היכולת ההתקפית שלו עולה בהרבה על ההגנתית.
    על ססק אני ארחיב כי פשוט כל מילה מיותרת.

    בצדדים יש לנו כשרון עצום. ת'יאו, ולה, חלב, רוזיצקי חייבים לתת עונה חזקה מבחינת שערים והפשעה על הקבוצה. אלא העמדות הכי בעייתיות היו בעונה האחרונה כיוון שאבואה שיחק קשר ימני ורוזיצקי היה פצוע יותר מאשר כשיר. אני מצפה מכל אחד ואחד מהם לתפוקה רצינית. במיוחד מחלב שלדעתי במידה והוא נשאר עושה השנה התקדמות אדירה ויכול להפוך לקשר מרכזי מושלם.

    בהתקפה במידה ואדא ישאר אם הוא יתן עונה כמו הקודמת כולנו נהיה מרוצים מאוד מאוד. נקווה מאוד שאדוארדו יחזור ליכולת השיא מהחורף הקודם. במידה ולא אנחנו בברוך רציני כי ניקלאס לא יכול לסחוב לבד את החלק ההתקפי.
    מבחינתי השחקן הכי טוב בקבוצה, הכי כשרוני, הוא רובין. הוא מאיים על השער, הוא מהיר הוא טכני הוא כובש. הבעיה שלא מספיק. עוד בעיה היא שהוא נפצע כל 10 שניות.
    הוא צריך לתת עונה מלאה לשם שינוי כדי שיהיה לנו סיכוי. שילוב שלו עם אדא הוא שילוב טוב, כנ"ל עם ניקלאס במידה ואדא פצוע או בכושר לא טוב. לא חושב שעם אדוארדו הוא שיחק בכלל ככה שאני לא יודע איך זה ילך בניהם. בכל מקרה אני הייתי רוצה לראות אותו נותן לפות 20 שערים העונה. מבחינתי זו עונה המבחן שלו, במידה ושוב הוא יהיה פצוע כרוני כבר אין מה לעשות ולדעתי אפשר יהיה למכור אותו בקיץ הבא. במידה והוא סוף סוף יממש את מה שהוא יכול לממש אנחנו זוכים בפיס.

    וונגר הבטיח לנו שחקן מוכח עם נסיון. מבחינתי הוא צריך להגיע בעמדת הקשר האחורי. היו דיבורים על פרינגס? אני אהיה מאושר מאוד אם הוא יגיע. כנ"ל לגבי כל גרזן אחר שהוא מעל הגיל הממוצע שלנו (3 וחצי בערך).
    אם חלב ואדביור ישארו. נאסרי ופרינגס יגיעו זה יהיה חיזוק ראוי וטוב (למרות שיכול היה להיות טוב יותר) ואפשר לצעוד קדימה. במידה וחלב יעזוב ואדא גם זה לא משנה מי כבר יגיע (כנ"ל אטו שכבר העדפתי על אדא
    ) המרקם הקבוצתי יפגע, ויחד עם פלמיני אלה יהיו 3 שחקנים הרכב שיעזוב ואפשר כנראה לשכוח ממאבקי אליפות.

    העונה שלנו יכולה להיות מדהימה. יש את כל הנתונים כדי שנצליח לעשות את זה. יש שילוב של ותק וכשרון צעיר, ויש גם את השלד של האמצע.
    העונה שלנו יכולה להיות אסון. יש לנו שוער לא לרמה הזו, תיאום לא מספיק טוב בין הבלמים וחור ענק באמצע. וכמובן גולת הכותרת היא שבריריותה של הקבוצה.

    מאחל לכולנו שנה אדומה. שנה עם כדורגל התקפי ושמח כמו שארסנל משחקת מאז שארסן הגיע. והכי חשוב - שנה שבה הכתר יחזור אלינו.









     
  8. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,092
    לייקים שהתקבלו:
    487
    היתה לו תקופה טובה בליגת האלופות (שעליה אתה כנראה מדבר) וכמה משחקים טובים מפעם לפעם אבל מעבר לזה הרבה תסכול. הוא היה חסר ביטחון ומחמיצן כרוני, כל כדור שהגיע אליו עבר מיידת לרגלי היריב. ללא ספק חוסר עיקביות בדומה לסנטה קרוז (שבניגוד אליו כיום פורח).
     
  9. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רמי,

    פרינגס בן 30 כבר... לא נראה לי שונגר יחתים כדורגלן בן 30. אם כן, זו תהא הפתעה.

    ראש ביצה קשר אחורי? רק נוכח המהלך הזה, מגיע לו להיות בהרכב. גאון! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx

     
  10. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דג'ורו לא צריך להיות בארסנל בכלל בעונה הבאה, צריך למכור אותו ולשחרר אותנו מהעול שלו. כשקיבל צ'אנסים כבלם הוא הוכיח שהוא רכרוכי ומפחד מהצל של עצמו, חוץ מזה יש לו יציאה איטית מאד מהמקום והוא די כחוש, גם בנבחרת שוייץ הוא לא עשה שום פריצה, וגם בהשאלה שלו בבירמינגהאם היה זוועת עולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/08
  11. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם נוטה לדעה שבתור שחקן הגנה אין לו יותר מדי מה למכור, אבל הוא לא קיבל הזדמנות כקשר אחורי. הוא אמר בעבר שכקשר אחורי היכולות שלו באות לידי ביטוי (ונגר הסכים איתו, לטענתו). מי יודע... אולי ונגר בונה על ראש ביצה כקשר אחורי. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx



     
  12. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא צריך לקבל אצלנו הזדמנויות כקשר אחורי, יש מספיק שחקנים טבעיים שיכולים לשחק בעמדה הזאת לפניו. אם אין לו מקום כבלם (ואין לו), למכור ומהר.

    איזה ראש ביצה
    http://www.arsenalpies.tv/Johan%20Djourou.Xxx
     
  13. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא הייתי מוכר אותו... הייתי נותן לו עוד הזדמנויות, בין אם בקישור ובין אם בהגנה. שחקנים אחרים קיבלו הרבה יותר הזדמנויות מראש ביצה. אם הוא לא יראה ניצוצות בשנה-שנתיים הקרובות, אז - ורק אז - הייתי מוכר אותו.

     
  14. SAMIR NARSI 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/08
    הודעות:
    43
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחר,תארך הצבעה על עתידו של לאפורטה בברצלונה.נקווה,שאם הוא לא יסחר לנשיא ברצלונה,הנשיא החדש יבטל את ההצעה של 30 מיליון פאונד על אדא. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
  15. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תשמע, הוא קיבל לא מעט צ'אנסים בארסנל בעונה הקודמת ולא הרשים, הוא קיבל צ'אנסים בהשאלה שלו ולא הרשים. סה"כ הוא צעיר והוא עוד יכול לעשות משהו עם עצמו בקריירה, רק לא אצלנו. חבל סתם לבזבז לו את הזמן אצלנו, צריך לתת לו לשחק במקום אחר.