ארסנל 2017/18: ונגר פורש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י All_Hale_Conradinho, ‏8/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,482
    לייקים שהתקבלו:
    4,291
    לגבי גוואנדזי, הוא היה בסדר התקפית אבל רק חבל שהוא היה היום הקשר האחורי, ולצערי זה לא מספיק טוב. הוא שיחק בצוותא עם רמזי שאנחנו כבר יודעים שאין לו קשר למשחק ההגנה. הספיק לי מקשרים שיודעים לתרום למשחק ההתקפי, שיתחיל להוכיח את עצמו מבחינה הגנתית כי קשרים מהזן שיודע לתרום להתקפה היו מספיק.

    לגבי אובא-לאקה: זה לא מושלם והשילוב עדיין בעייתי אבל כן ראיתי ניצוצות. אותם אני מחכה לשפוט שנראה את צ'אקה, טוריירה, אוזיל ומיקי על המגרש שיעזרו להם ופחות את הילדים שאומנם רוצים ומשתדלים אבל מתקשים לספק להם כדורים. לאקאזט הגיע אומנם ל-3 מצבים טובים, אני מאמין שעוד חודש זה נגמר ברשת.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני עדיין חושב שארסנל הקבוצה החלשה ביותר מבין שש הגדולות. השינוי בעמדת המאמן היה חייב להגיע אבל מעבר לכך שלגבי אמארי יש סימני שאלה מסוימים - הסגל עצמו בעייתי וחלש והיה צריך להגיע קיץ של 'התפוצצות'. לא רואה במועדון את השאפתנות שיש בליברפול למשל, והמטרה הראשונית לחזור לליגת האלופות - נראית קשה. הצמד-חמד מקדימה - זה מתכון להרבה גולים, אין ספק, אובאמיינג קצת מאחורה יותר ובזכות המהירות לארסנל יהיה קל להתפרץ, לאקאקט אני מניח יהיה טוב יותר בעונה השנייה. אבל הפער בין חוליית ההתקפה ונניח גם מקטריאן(אל תצפו לראות את השחקן של דורטמונד), כשאני לא יודע כמה חשק לכדוןרגל יש לאוזיל - לבין שאר העמדות - הוא ענק.
     
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אולי הם בונים על זה שגם טוטנהאם רדומים הקיץ וגם על זה שמנצ'סטר יונייטד תחת מוריניו זה בחיים לא מתכון להצלחה בטוחה. מסכים איתך שהייתה צריכה להיות כאן התפוצצות ברכש שחבל שלפחות בינתיים היא לא נעשית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/7/18
    EsheD אוהב/ת את זה.
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    מי אמר שלאוזיל אין חשק לכדורגל? דווקא מדווח שהוא קיצר את החופשה שלו.

    הבעייתיות היא פחות ברמת הסגל אלא יותר ברמת הקבוצה, אנחנו מתחרים עם 3 קבוצות מאומנות שנבנות כבר כמה שנים (סיטי, ליברפול וטוטנהאם), קבוצה שהחליפה מאמן אבל עדיין יש לה את השלד שלקח 2 אליפויות (צ'לסי) ואת יונייטד שנראים די רע אבל בכל עמדה יש שחקן בכיר.
    ההריסות של ונגר לא מסתכמות בהזנחת הסגל אלא גם בקבוצה שהיא פשוט לא מאומנת. שחקנים כמו מוסטאפי ובלרין יכלו בקלות להגיע למאמן אחר ולהשתפר, אבל אצלנו רק הלכו אחורה.

    הציפייה שלי היא בראש ובראשונה לראות מאבק על הטופ-4 + כדורגל יותר טוב + קידום של שחקנים שאמורים להיות חלק חשוב בקבוצה בשנים הבאות. אם התוצאות יהיו טובות ונכנס לטופ-4? אחלה, אבל בעיקר חשוב לראות שהקבוצה משתפרת ונראית טוב יותר משנים קודמות.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    האמירה על אוזיל היא יותר בדיחה, הנקודה היא שהוא לעולם לא יעמוד בציפיות. אני חושב שבגרמניה למשל הוא נתפס כשעיר לעזאזל אבל בתור אחד שמדובר בשחקן שהוא מחבב - בארסנל יש לו קטעים מעצבנים, נגדיר זאת כך.
    הסגל הוזנח, אני חושב שמאז עזיבת פטריק ויירה אין באמת קשר אחורי ראוי וההגנה של ארסנל גם כן לא טובה שנים ארוכות, אבל תמיד היה חלק התקפי מהטופ שיסתיר חלק מהבעיות ונדבר על חוסר איזון. הפעם גם לגבי משחק ההתקפה כמלול יש לי תהיות ואני לא אוהב את שיטת שלושת הבלמים. התחרות קשה זה נכון אבל יש כאלה שבוחרות להתחרות ויש כאלה שמרימות ידיים וארסנל היא מהקטגוריה השנייה. לא אמרתי שיגנבו לסיטי את מחרז לדוגמא או שייאבקו על שחקנים, אבל שיצטרפו שחקנים טובים אחרים מקבוצות שמתחתן בשרשרת המזון. עצוב שהציפיות הן 'מאבק על מקום 4', אבל זה המצב. לא יודע עד כמה הדיווחים על לואיס אנריקה היו אמינים אבל וואלה המאמן רצה תקציב מפוצץ לרכש כי הוא ידע שבגדול אין מספיק עם מה לעבוד.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    טוטנהאם לא רדומים, הם מתנהלים כרגיל כמו בכל קיץ. בקיץ שעבר הם החתימו את דבינסון ב-23 באוגוסט, ואת אורייה ויורנטה ב-31 לאוגוסט. לוי, כאיש עסקים ממולח, מחכה לימים האחרונים של חלון ההעברות כדי לנסות ולסגור דילים במחיר אידיאליים יותר בשבילו.

    וגם אם טוטנהאם לא תעשה רכש מפציץ, עדיין יש לה סגל טוב משל ארסנל, אחד המאמנים הטובים בעולם וחיבור מקצועי טבעי.
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שתמיד אפשר לעבוד עם אותו הטריק, צריך לחדש, ולא באמת משווה בין אלי טביב לדניאל לוי מבחינת חיפוש המציאות, אבל...הגישה של טוטנהאם כרגע היא בעיקר לשמר את מה שיש לדעתי, אני לא רואה שם דחיפה להצליח יותר, לזכות באמת בתואר או לתת פייט טוב יותר. ברור לי שהתחרות קשה, ומצד שני אם נשים את טוטנהאם בליגה הספרדית היא תסיים במקום גבוה יותר? אני לא חושב. ההרכב הראשון נהדר, הספסל קצת פחות.

    ארסנל כמועדון גדול או כשאיפה לשוב להיות כזה - לא צריכה להביט ימינה או שמאלה אלא להיות תחרותית וזה משהו שהיה מאוד חסר שם. אפילו בעונה עם ה-8:2, רק התבוסה הזו כביכול האיצה את ונגר להחתים שלושה שחקנים. למה זה לא קרה עוד קודם? הסגל מושלם? ממש לא.
     
  8. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,646
    לייקים שהתקבלו:
    1,100
    אלכס איוובי יחתום על חוזה חדש ל5 שנים, אחרי 3 שנים בהם לא עשה הרבה, אחרי זה בטח יחתום לעוד 2 וישלים פה עשור של חטיבת עצים, לפני המעבר לאברטון
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  9. BronChe Member

    הצטרף ב:
    ‏21/7/18
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    ארסנל זבל לצערי, כואב הלב.
    הרכב חלש מאוד, ובאמת הכי גרוע שאין שום רצון באמת לחזור לרמות שהיינו פעם. מביאים כמה שחקנים ב10-20 מיליון וסגרנו סיפור.
     
  10. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני לא חושב שהנהלת ארסנל מנסה להימנע מהשקעה כספית רחבה ואני בטוח שגם אמרי היה מאוד רוצה אצלו בקבוצתו החדשה לא מעט שמות גדולים חדשים, אבל עדיין צריך לזכור שמדובר בקבוצה שתשחק בעונה הבאה רק בליגה האירופית ושמאוד יהיה קשה לה להתחרות מול עשירות היבשת על לא מעט שחקנים שסביר להניח שהיא מאוד רוצה. לכן אני חושב שהכינוי זבל הוא קצת מוגזם אבל בכל זאת אפשר וצריך לצפות מארסנל שעד לסיום החלון היא תעשה מאמץ עילאי כדי להחתים לפחות שני שמות גדולים שיוכלו לסייע לה לשוב לטופ ארבע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/7/18
  11. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,415
    לייקים שהתקבלו:
    3,848
    נראה לי שברת שיא במילים רצופות ללא סימן פיסוק.

    וארסנל הביאה את לקאזט ואובמיאנג עם ליגה אירופית. זה לא תירוץ (אלא אם כן זאת ליברפול).

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
     
    oranfu ו-golding אוהבים את זה.
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,076
    לייקים שהתקבלו:
    650
    אונאי אמרי מתאים בשביל קבוצה שרוצה להיבנות. לא תראו פה אליפות, תראו עונת ביניים. זה לא מובן מאליו 22 שנה עם לא רק מאמן אחד, אלא עם מנהל מקצועי בפועל אחד.

    לשפוט את אמרי על שתי עונות בפריס סן ז'רמן, מתוכן אחת נאלץ להתנהל תחת עול הניימאר, זה לא נכון בהכרח. הוא עדיין מאמן שמצליח בנוקאאוט ובסביליה הוא במקום טוב בצמרת, בלי שאיפות גבוהות מדי (כמו שרוצים בהנהלת ארסנל). לא מן הנמנע שנראה עוד מכירות של שחקנים בשביל קופת המועדון.

    ועדיין, לא כל שינוי ולא כל פיתרון זה כסף כסף וכסף. אולי הסגל בארסנל לא כזה רע כמו שוונגר ניהל אותו, ואולי בכלל צעירים יקבלו יותר הזדמנויות. בכל מקרה, אל תצפו ליותר מדי מארסנל העונה. עונת מעבר וטו לא. בכל זאת, לוקח זמן לקבוצת צמרת סימפטית להתקדם במטרות שלה. גם לסימאונה ולאתלטיקו לקחו כמה שנים.
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הסגל של ארסנל מוזנח כבר כמה שנים, התדרדרות רצינית, ובהנחה שאמרי לא יוכל להביא את ויירה-הנרי-פירס מודל 2018 ובזול - הפיתרון הוא לרכוש שחקנים. בטוח שיש צעירים אבל תמיד היו צעירים טובים וזה לא מספיק. בעיית מנהיגות הייתה בקבוצה הזו עוד בימיו האחרונים של ססק. אמארי היה מאמן בינוני עוד לפני קרקס ניימאר. הוא כלל לא זכה באליפות בעונה הראשונה שלו.

    אסור שהמטרות יסתכמו ב-"יותר טוב משנה שעברה" וברור שבלי ונגר זה מוזר אבל העזיבה הייתה בדיליי של כמה שנים בניגוד ליונייטד ופרגוסון.
     
  14. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    מספיק עם הסיסמאות.

    מצד אחד אתה אומר שאמרי לא יוכל להביא את ויירה-הנרי-פירס בזול, ואז אתה אומר שהפתרון הוא לרכוש שחקנים.
    מי שראה את הקבוצה בשנים האחרונות מבין שלפני הסגל הבעיה היא קודם כל ברמת האימון, לפני שנתיים היה לונגר את הסגל הכי טוב ב10 שנים האחרונות והוא עדיין הגיע לכלום.
    הפתרון הוא לא לרכוש שחקנים אלא לרכוש שחקנים שמתאימים לרעיונות שאמרי רוצה ליישם, זה לא פוטבול מנג'ר. עם כמה שההעברות האחרונות בסימן שאלה, אם הצוות המקצועי חושב שזה מה שצריך - אז זה בסדר והוא יישפט על זה בסוף העונה.

    הכי קל להגיד "ארסנל חייבת לכוון גבוה" ובלה בלה בלה, בפועל יש מציאות שכמו שאמרתי כוללת קבוצות עם סגל לא פחות טוב (אם לא יותר), ויותר חשוב - רצות לאורך זמן ומאומנות הרבה יותר. לכן כן, המטרה הראשונית של העונה היא להשתפר מקצועית משנה שעברה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כנראה שלא הבנת למה התכוונתי. העין של ונגר בזמנו הייתה מאוד מיוחדת, הוא ידע לשים יד על שחקנים צעירים בדיוק בזמן הנכון או למשל 'לגלות' את הנרי ביובנטוס. בהנחה שאין לאמארי שפנים כאלה בשרוול וזה לא המצב - אין מה לעשות, ארסנל צריכה לבזבז כדי להביא שחקנים טובים וכמובן שיש שוק שחקנים אחר שרלוונטי לה - לא זה בו נמצאות צמד הקבוצות ממנצ'סטר למשל, וגם ליברפול. למה אברטון יכולה לשים כל-כך הרבה כסף על שחקן אחד וארסנל לא? אני דווקא חושב שללכת עם הצעירים זו סיסמה וצריך ת'אכלס. אני לא אומר ששום דבר לא נעשה אבל אל תצפו שהחליפו מאמן והנה כל שחקן טוב יותר ב-20-30% כי זה לא נכון. ואני גם חושב שהוא נקלע לבור לא פשוט, קיבל ירושה לא משהו ברמת הסגל. ברמה הפיננסית המצב מעולה ולכן תמוה מה שקורה.
     
    Andrei Kanchelskis אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.