אשכול ההמלצות למשחקי סופ"ש!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏8/2/08.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק מספר 1: הפועל חיפה - בני לוד

    לפני שבועיים הייתה הפועל חיפה של דורה כבר במקום השני בטבלה, אך תיקו מאכזב במחזור שעבר מול נצרת עילית מהמקום האחרון הוריד אותה מקום אחד למטה ונתן להפועל פ"ת לתפוס את המקום השני בטבלה.

    הפועל חיפה טובה מאוד במשחקי הבית ולזכותה 6 ניצחונות, שני תיקו והפסד בודד אחד להפועל ר"ג. בני לוד מגיעה למשחק בקריית אליעזר, לאחר שהיא ניצחה 2:0 את הפועל ר"ג.
    היתרון הבולט של לוד הוא מאמנם החדש, קוליק שזרע התלהבות אצל קבוצתו.

    למרות שלוד ניצחה בשבוע שעבר היא מגיעה כאנדרדוג מול חניכיו של דורה, שירצו לנצח ולהתמודד על סיכוי לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בטבלה, שיבטיחו להם את העליה. בן בסט וערן לוי אמורים להעניק להפועל חיפה 3 נקודות בקרב על העליה.

    ההימור:1, היחס:1.5

    משחק מספר 3: עירוני ראשל"צ - מכבי אחי נצרת

    חניכיו של פיטוסי, מתחילים לאבד גובה במחזורים האחרונים, הקבוצה מעיר היין לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים ושמטה 8 נקודות במרוץ על העליה לליגת העל.
    השחקן הבולט בהרכבה של ראשון הוא רוני אוחנה, שהספיק כבר לכבוש 7 שערים והוא למעשה השחקן המסוכן של פיטוסי.

    היום (שישי), תארח ראשון את אחי נצרת, שפתחה את העונה בצורה משכנעת ואף כבשה מספר פעמיים את ראשות הטבלה, אך מאז חלה נסיגה ביכולתה של הקבוצה מעילות. כמו יריבתה ראשון גם אחי נצרת לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים, והניצחון האחרון שלה היה על לוד.

    אחי נצרת תגיע לראשון בכדי לנצח, אך מי שיצטרך להתעלות הוא לאלא, חלוצה המצטיין של הקבוצה מהצפון, שהספיק לכבוש כבר שישה שערים. המשחק יהיה שקול בין שני קבוצות שוות ברמתן. לא צפויות הפתעות מיוחדות והמשחק צפוי להסתיים בתיקו.

    ההימור:X, היחס:2.65

    משחק מספר 7: פרנקפורט - בילפלד

    הקבוצה ממרכז גרמניה, פרנקפורט ממוקמת במקום השמיני בבונדסליגה, ומציגה עונה מצוינת מבחינתה. פרנקפורט הייתה רגילה בשנים האחרונות להאבק בתחתית הטבלה, ונכון לרגע זה היא קבוצת אמצע טבלה טיפוסית.

    פרנקפורט לא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים, ולזכותה שני ניצחונות חוץ רצופים. הקבוצה המארחת מגיעה למשחק מול בילפלד מהתחתית במומנטום מצוין מבחינתה. לעומתה בילפלד הפסידה במחזור הקודם לוולפסבורג בבית והסתבכה עוד יותר בתחתית.

    נתון מדאיג נוסף מבחינתה של בילפלד הוא ניצחון חוץ אחד בלבד, עובדה שלא אמורה לעודד את חניכיו של בנו. פרנקפורט לא תתקשה לנצח את בילפלד.

    ההימור:1, היחס:1.5
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מינסוטה (7+) - בוסטון: הימור חזק מאוד למהמרי הווינר הוא ההימור הזה שאני מאוד אוהב אותו. על פניו מדובר במשחק בין הקבוצה החלשה בליגה לקבוצה הטובה בליגה, אך שתי הקבוצות נמצאות במגמות הפוכות. מינסוטה כבר מזמן לא בשר התותחים של הליגה ובחודש האחרון היא נראית אפילו מצויין. , כאשר היא הפסידה רק פעמיים בחמשת המשחקים האחרונים שלה, וגם בהפרשים של פחות מ-10 נקודות. המשחק הזה יעמוד בסימן הטרייד בין שתי הקבוצות כאשר, קווין גארנט, הכוכב של מינסוטה בשנים האחרונות, שוב יפספס את המשחק מול האקסית שלו וייעדר משורות בוסטון וזה חיסרון קריטי משום שגארנט היה זה שאמור לשמור על אל ג'פרסון, הפורוורד הנהדר של הזאבים, שהיה אחד מאותם שחקנים שהגיעו לקבוצה בתחילת העונה תמורת גארנט. ג'פרסון, שקולע יותר מ-21 נקודות ולוקח יותר מ-12 ריבאונדים למשחק, צפוי לחגוג הלילה בהעדרו של גארנט, ששומר מעולה ואני לא רואה מי מסוגל לעצור אותו בבוסטון.גם ראין גומס,ג'ראלד גרין, טלפייר וראטילף ירצו להוכיח את עצמם מול קבוצתם הקודמת.

    משהו רע עובר על בוסטון לאחרונה. הקבוצה, שפתחה את העונה בסערה מתקשה מאוד לנצח במיוחד כשהיא ללא גארנט, שייצב מאוד את ההגנה שלה והיה הגורם העיקרי לכך שבוסטון ספגה הכי מעט נקודות למשחק. בלעדיו בוסטון חטפה 100 נקודות בבית מול הקליפרס החלשה במשחק האחרון, ומשחק לפני זה חטפה 114 נקודות על הראש מלברון ג'יימס וקליבלנד. במפגש הקודם בין שתי הקבות שנערך בבוסטון, ניצחה בוסטון בנקודה בלבד למרות ששיחקה בהרכב מלא, עם גארנט בחמישייה. מינסוטה כבר הוכיחה שהיא מסוגלת להתמודד מול קבוצות חזקות וניצחה כבר בביתה שלה את פיניקס וגולדן סטיי. אין ספק שזוהי מינסוטה חדשה וטובה הרבה יותר מהקבוצה השבורה של תחילת העונה ואני צופה פה משחק צמוד מאוד. הספרייד שהעניקו הבוקיס למשחק הזה אמור וצריך להספיק בהחלט. ההימור: 1 מומלץ.
     
  3. MOTTY20 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/08
    הודעות:
    40
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה-מכבי ת"א 2 יחס 1.80

    סה"כ שערים מכבי הרצליה/מ.ס. אשדוד X ייחס 1.80

    סביליה(1+)-ברצלונה 1 ייחס 1.40

    סה"כ שערים הפועל ת"א/מכבי פתח תקוה 1 ייחס 2.60


    סכום ההימור 20 ש"ח
    סכום זכיה 236 ש"ח