אשכול המלצות ליום ראשון 4.11.07

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י המפציץ בווינר, ‏4/11/07.

  1. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ווסטהאם-בולטון-1 (ביחס:1.60).

    משחק במסגרת הפריימר ליג באנגליה,ווטהאם שבה למגרשה הביתי לארח בו את בולטון שני הקבוצות מגיעות למשחק באופריה שונה כאשר ווסטהאם הקבוצה הביתית חוזרת למשחק ביתי כאשר הקבוצה מסיימת במחזור הליגה האחרון במשחק החוץ אצל פורסטמות בתוצאה 0-0,זאת לאחר שווסטהאם היתה ברוב שלבי המשחק טובה כאשר הקבוצה הגיעה למספר מצבים אך לא ניצלה זאת לשער.

    הערב הקבוצה תגיע למשחק ביתי בו מקוים לשוב למסלול הניצחונות כאשר מולם תיתייצב בולטון שהעונה מתקשה לשחזר את היכולות מהעונות האחרונות בהם הקבוצה כיכבה בחלק העיליון של הטבלה,בווסטהאם יודעים שבמגרשה הביתי צריכים לאגור את 3 הנקודות,הקבוצה שיחקה באמצע השבוע במסגרת הגביע האנגלי בו רשמה הקבוצה ניצחון במשחק החוץ אצל קובנטרי בתוצאה 2-1,זאת לאחר שווסטהאם היתה בפיגור 0-1 אל לבסוף ניצחה והעפילה לשלב הבא בגביע הערב מקוים להמשיך באותה היכולת של הגביע ולרשום ניצחון שידחוף את הקבוצה במעלי הטבלה,הקבוצה ממוקמת ערב המשחק במקום ה13 בטבלה עם 2 ניצחונות,תיקו1,ו2 הפסדים.

    לעומת ווסטהאם מגיעה בולטון שללא ספק הקבוצה ניראת לא טוב,בולטון שכאמור בשנים האחרונות הפתיעה רבים והיתה חלק מהחלק העיליון של הטבלה תגיע הערב למשחק החוץ אצל ווסטהאם כאשר הקבוצה איננה מצליחה להיתרומם בטבלה,הקבוצה ששיחקה במחזור הליגה האחרון במגרשה הביתי כאשר הקבוצה מסיימת בתוצאת תיקו מאכזבת 1-1 מול אסטון וילה,בולטון שיחקה כדור רגל טוב באותו משחק ולולא שער שנפסל לטובתה היתה לוקחת 3 נקודות ומתקרבת לווסטהאם.

    הערב בולטון יודעת שכל תוצאה פרט לנקודות עלולים להוריד את הקבוצה עמוק עמוק בתחתית הליגה,מה שאינם מעוניינים כלל בבולטון,אך פני הדברים ניראים אחרת הקבוצה אף היא שיחקה באמצע השבוע במסגרת הגביע ונחלה הפסד ביתי הפעם למנצסטר סיטי בתוצאה 1-0,הפסד שאינו מוסיף ביטחון הערב לקראת משחק החוץ,בולטון ממוקמת לה ערב המשחק במקום ה-18 עם ניצחון1,2תיקו,ו3 הפסדים מאזן שלילי שבבולטון היו רוצים לראות אותו כחיובי.

    לסיכום:ווסטהאם חוזרת למגרשה הביתי הקבוצה סימה במחזור הליגה האחרון במשחק החוץ בתוצטה 0-0,אך חזרה לעצמה במסגרת הגביע עם ניצחון 2-1 בחוץ על קובנטרי הערב במגרשה הביתי מול הקהל האוהד כאשר מולה מתייצבת בולטון שנחלשה העונה ואיננה מצליחה להיתרומם ולשחזר את העונות האחרונות בולטון שכאמור מתקשה במשחקי החוץ תיאלץ לאגור 3 נקודות במחזור הבא ווסטהאם במגרשה הביתי קשה לפיצוח ביחד ולכן הסימון 1.
     
  2. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טולוז - מץ 1 ביחס 1.50

    טולוז מגיעה למשחק אחרי שבשבוע שעבר היא מצליחה להשיג תיקו בלה מאן מגול שהגיע בדקות הסיום שבחלט משביע רצון את הקבוצה.
    אך המאמן קצת מאוכזב מהעובדה שטולוז לא דורסת בביתה ולא מביאה הרבה נקודות.

    מץ השיגה תיקו מול נאנסי בשבת שעברה,אך הם הועפו מהגביע הצרפתית ע"י מארסיי לאחר פנדלים.
    הניצחון היחידי שלכם בחוץ העונה היה על קון.

    טולוז היא הפייבוריטית במפגש הזה,הרבה שחקנים חשובים חוזרים לה סוף סוף לסגל.

    מץ שנמצאת במקום האחרון תחסר המון שחקנים להיום גואיה, קארדי, רנוארד, תומאס, ויויאן, סטראסר, ליאוני, דלגאדו ודיאייה שמבחינתה כל שחקן ושחקן חושב מאוד לסגל שלהם.

    ההימור המתבקש:1.


    אמפולי - רומא 2 ביחס 1.55

    רומא מגיעה למשחק בכושר. מעולה ולאחר 2 ניצחונות גדולים במהלך השבוע השעבר בליגה האיטלקית,
    הם ניצחו 1:0 את רומא,ו3:0 את לאציו בביתם ונראו טוב ורומא חזק בתמונת הצמרת בליגה האיטלקית.

    רומא תמשיך להחסיר את טוטי,כאשר גם טאדיי ופנוצי לא ישחקו.

    אמפולי דווקא שיחקו טוב במחצית השנייה מול יובנטוס אך לא השיגו תוצאה כאשר הם הפסידו בחוץ 3:0 ליובנטוס.
    מאמנם באותה בעיה ממשחק למשחק תמיד לאמפולי יש את המחצית הטובה של כדורגל אך לארחיו הם תמיד מאבדים פוקוס.

    אמפולי תגיע בבעיה חמורה מצידה בסגל שלה כאשר השוער,,Vanigli, Busce, Pratali, Balli Piccolo Volpato כולם יחסרו למשחק.

    ההימור המתבקש :2.
     
  3. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המלצות אלה הועלו ע"י מתן שמי:

    משחק מספר 20: אתלטיקו מדריד – ויאריאל

    איזה משחק ענק מסתמן לנו בויסנטה קלדרון. אתלטיקו מדריד אחת הקבוצות הלוזריות בשנים האחרונות, עברה בפגרת הקיץ תהליך מדהים. לאחר ששיחרה את כוכבה הגדול ביותר פרננדו "אל ניניו" טורס לליברפול, אתלטיקו בראשותו של הנשיא אנריקה קרזו בנתה סגל חדש ופנטסטי.
    דייגו פורלאן האורוגוואי הגיע מויאריאל תמורת 21 מיליון דולר, סימאו סאברוסה הפורטוגלי המצוין נחת מבנפיקה, לואיס גרסיה הספרדי{מליברפול}, ובנוסף חוזה אנטוניו רייס הספרדי הוחתם ל-4 שנים. עד עכשיו הפאזל שהרכיב חאבייר אגיירה מתחבר בצורה מושלמת. לאחר 10 משחקים, אתלטיקו מדורגת חמישית ורק 5 נקודות מפרידות בינה לבין היריבה השנואה, ריאל מדריד.

    ובכדי שהמארחת תוכל לרשום ניצחון שלישי ברציפות, היא תצטרך להתגבר על קבוצה טובה לא פחות, ויאריאל. הצוללת הצהובה שהגיע עד לחצי גמר ליגת האלופות לפני כשנתיים, אך כזכור הודחה באכזריות לאחר החמצה איומה של חואן רומאן ריקלמה בבעיטת עונשי מ-11 מטרים. וכשהיה נדמה כי התקדמותה של ויאריאל תהיה בליץ' חד פעמי, הגיעה העונה הנוכחית. 7 ניצחונות מתוך 10 משחקים, ודירוג במקום השלישי בספרד קובעים כי האורחת אינה אפיזודה חולפת, אלא פשוט קבוצה מצוינת.



    ולמרות ההצלחה השנה, ויאריאל תתקשה מאוד מול אתלטיקו שניצחה ארבעה מתוך חמשת משחקיה הביתיים, ותרשום הפסד חוץ שלישי העונה. ההימור: 1, היחס: 1.90

    משחק מספר 41: מכבי חיפה – בית"ר ירושלים

    ספק אם נוכל לכנות את המפגש בין האלופה הירושלמית למכבי חיפה הבינונית, "משחק עונה". המכונה המשומנת של יצחק שום לא ממש סופרת את הליגה הישראלית, ולאחר שבעה מחזורים מגחכת למראה מצבן של צמד התל אביביות, ויריבתה הערב. 6 ניצחונות מתוך שבעה משחקים, ו-20 שערים זכות לעומת שישה בלבד לחובתה, זהו המאזן שבעצם אומר הכול.

    אך אם מכבי חיפה אכן מתכננת קמבק אדיר בדרך לאליפות דרמטית, היא תצטרך להוכיח זאת כבר הערב. האימפריה של תחילת שנות האלפיים קטפה רק תשע נקודות מתוך 21 אפשריות העונה, ומלבד פתיחה מביכה בה הפסידה 3 משחקים ברציפות, המארחת יצאה בידיים ריקות גם ממשחק הליגה האחרון בו הפסידה 2:1 למכבי נתניה. ועם כל הרצון לליגה תחרותית, מול האלופה הפנטסטית אין למכבי חיפה שום סיכוי. ההימור: 2, היחס: 2.20

    משחק מספר 45: יובנטוס – אינטר

    אם תרצו בכל זאת למצוא משחק צמרת אמיתי, המפגש בין יובנטוס לאינטר עונה על הציפיות. יובה שחזרה העונה לסרייה A לאחר פרשת ההימורים ששלחה אותה לשנת שפל בליגה השנייה, שבה להיות אותה קבוצה מתואמת וקטלנית. לאחר 10 מחזורים יובנטוס בראשותו של אקס צ'לסי, קלאודיו ראניירי, מדורגת במקום ה-4 במרחק 3 נקודות בלבד מהמוליכה ויריבתה היום, אינטר מילאנו.

    האורחת שזכתה בסקודטו בקלילות אשתקד, רוצה להוכיח שגם כשהגברת הזקנה מתמודדת על התואר, היא הטובה ביותר, ועד עכשיו היא לא מאכזבת. למשחק הערב באצטדיון האולימפי בטורינו{בעקבות שיפוצים בדלה אלפי{ אינטר מגיעה במומנטום פנטסטי ובחמשת המשחקים האחרונים היא רשמה שישה ניצחונות, ולמרות הסימפטיה ליובנטוס, האורחת טובה יותר ותנצח. ההימור: 2, היחס: 2.40
     
  4. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליבורנו - אודינזה 2 ביחס 2.20 מומלץ

    קליארי - סמפדוריה 1 ביחס 2.25

    אמפולי - רומא 2 ביחס 1.55 מומלץ

    נאפולי - רג'ינה 1 ביחס 1.45 matan1

    ווסטהאם - בולטון 1 ביחס 1.60

    לבאנטה - אלמריה 2 ביחס 2.55 מומלץ

    טולוז - מץ 1 ביחס 1.50 matan1

    יובנטוס - אינטר X1 מומלץ

    ברצלונה - בטיס 1 ביחס 1.10 matan1
     
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליבורנו - אודינזה 2 ביחס 2.20 מומלץ

    קליארי - סמפדוריה 1 ביחס 2.25

    אמפולי - רומא 2 ביחס 1.55 מומלץ

    נאפולי - רג'ינה 1 ביחס 1.45 matan1

    ווסטהאם - בולטון 1 ביחס 1.60

    לבאנטה - אלמריה 2 ביחס 2.55 מומלץ

    טולוז - מץ 1 ביחס 1.50 matan1

    יובנטוס - אינטר X1 מומלץ

    ברצלונה - בטיס 1 ביחס 1.10 matan1
     
  6. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הימור טוב להיום ללא זה טלוז+בני השרון
     
  7. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 59: פיניקס - קליבלנד (9+)

    פיניקס קיבלה שיעור מאלף מפיל ג'קסון לפני יומיים וחטפה תבוסה ביתית כואבת מאוד מהלייקרס, כעת הקבוצה של מייק דאנטו'ני תרצה לפרוק תסכולים מול קליבלנד של לברון ג'יימס. ג'יימס נתן משחק ענק והוביל את קבוצתו לניצחון דחוק על הניו יורק ניקס בליל אמש. קליבלנד היא קבוצה שיודעת לכפות קצב איטי על היריבות שלה ומול פיניקס היא תהיה חייבת לעשות זאת כדי לא לקבל בראש מנאש, סטודמאיור וכל הכשרונות של הסאנס. למרות שקליבלנד היא קבוצה עם הסגל הכי קצר בליגה וללא ורז'או שתורם המון בהגנה ופאלוביץ', קלע השלשות מספר אחד שלה, אני לא חושב שפיניקס נמצאת בכושר הדריסה של מהעונה שעברה וקליבלנד בהחלט מסוגלת לגרור את פיניקס למשחק צמוד. כמובן שלברון יצטרך לתת עוד משחק מפלצתי כי מלבדו אין לקליבלנד שחקן שיכול לעשות יש מאין. אני מאמין בלברון ובקליבלנד וממליץ ללכת עם הליין הגבוה מידי לטעמי. ההימור: 2

    משחק 60: הלייקרס (2+) - יוטה ג'אז:

    הלייקרס לא ביצעה יותר מידי שינויים בקיץ וזה אומר - שוב הכול נופל וקם על קובי בראיינט. הלייקרס חוזרת לסטייפלס סנטר אחרי ניצחון מרשים מאוד בחוץ על פיניקס. הלייקרס מנצחת דווקא במשחקים בהם קובי לא קולע הרבה - כלומר משחק קבוצתי של קובי מביא אותה לניצחון. דווקא במשחק הראשון בו קובי הפציץ 45 נקודות הקבוצה שלו הפסידה ולכן המפתח הלילה הוא המשחק של קובי בראיינט, אם הוא ישתף את החברים לייקרס בהחלט מסוגל לנצח, משחק אנוכי שלו יוביל להפסד. מנגד יוטה ג'אז, היא ללא ספק קבוצה טובה יותר. דרון וויליאמס ובוזר הנהדרים נהנים מצוות מסייע משובח בדמותם של קירילנקו, אוקור, ברוואר והייסליפ. אני צופה משחק צמוד מאוד, כמו שהיה בין לייקרס ליוסטון במשחק הפתיחה של קובי וחבריו, אבל לדעתי הפעם לייקרס תשמור על הביתיות שלה. ההימור: 1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/11/07
  8. המפציץ בווינר Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/07
    הודעות:
    573
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההמלצה להערב:

    עירוני אשקלון-הפועל גלבוע/עפולה+2 -2 (ביחס:1.80).

    משחק במסגרת ליגת ווינר בכדור סל הישראלי,שני הקבוצות מגיעות למשחק הערב באופריה שונה אשקלון חוזרת למגרשה הביתי לאחר הניצחון במחזור הליגה הראשון במחשק החוץ אצל מכבי ראשון לציון כאשר הקבוצה מראה נחישות ומנצחת במשחק עצמו בתוצאה 100-91,רבים סימנו את אשקלון כאחת מהקבוצות שיאבקו עד לסיום העונה כנגד הירידה לליגה ההלאומית.

    כאמור אשקלון רק קרוב לתחילת העונה בנתה את הסגל של הקבוצה והחתימה שחקנים היתה איננה ניראתה טוב זה התחיל במסגרת גביע המדינה כאשר הקבוצה פגשה את עירוני נהריה והודחה על ידה כאשר במשחק הביתי אשקלון נחלה הפסדהפסד 98-75 וגפ במשחק החוץ הקבוצה רשמה הפסד נוסף בגומלין בתוצאה79-64,ללא ספק אשקלון תתקשה העונה לייצר ניצחונות והערב הקבוצה מגיעה אמנם לאחר ניצחון ליגה ראשון שנותן המון ביטחון לשחקנים לקראת המשחק הערב מול עירוני נהריה.

    אשקלון ששיחקה עד כה בשני משחקי בית רשמים כאשר בגביע המדינה כאמור הקבוצה רושמת הפסד לעירוני נהריה,וגם לעולה החדשה הפועל חולון אשקלון רשמה לעצמה הפסד ביתי כאשר הפסידה לחולון בתוצאה 97-83 במסגרת גביע הווינר.

    לעומתה יוצאת הערב למשחק החוץ הפועל עפולה/גלבוע כאשר הקבוצה מגיעה לאחר תחושת פספוס אדירה מהמחזור הליגה הראשון כאשר הקבוצה התארחה באולם מלחה בו שיחקה מול הפועל ירושלים,עפולה שהראתה משחק כדור סל מצוין והיתה עדיפה ברבע השלישי והרביעי על פני ירושלים אף הובילה בפער מבטיח של 11 הפרש אך לקראת הסיום הקבוצה נשברה ללחץ מהפועל ירושלים ורשמה הפסד בתוצאה 84-92,הערב עפולה יוצאת למשחק חוץ נוסף בפעם השנייה ברציפות מתחילת העונה בעפולה מקוים לרשום ניצחון ראשון העונה כאשר יודעים שבמועדון שהפסד עלול ליצור לחץ סביב המועדון הצנוע מהצפון שבעונה שעברה הראה לנו משחקים מצויינים ונתן לנו להינות מקבוצה לוחמת.

    עפולה שיחקה כבר בתחילת הליגה כאשר הקבוצה הודחה ממסגתר גביע הווינר על ידי הפועל ירושלים ,לאחר מכן הקבוצה שיחקה במשחק החוץ במסגרת גביע המדינה אצל לב השרון בו נוצחה הקבוצה על ידי הקבוצה המקומית בתוצאה 84-85,אך בעפולה האמינו שיעפילו לשלב הבא ועשו זאת באולם הביתי המבצר כאשר עפולה מביסה בקלות את הקבוצה הצנועה מהליגה הלאומית בתוצאה 87-114 ומבטיחה לעצמה את ההעפלה לשלב הבא בגביע המדינה.

    לסיכום:עירוני אשקלון חוזרת למשחק ביתי ראשון העונה ואין כמו להגיע כאשר הקבוצה עם ניצחון במשחק החוץ ראשון בתחילת הליגה ניצחון שיתן המון ביטחון הערב,אך פניי הדברים ניראים לא הכי טוב אשקלון כאמור לא התחילה את העונה טוב במסגרת הניהולית כאשר בעיות בהננהלה גרמו לכך שהקבוצה איננה הצליחה לבנות בזמן ובמועד המתאים ורק סמוך לפתיחת העונה החתימו שחקנים,מנגד עפולה תגיע למשחק כאשר שמרה על מרבית הסגל מהעונה שעברה ותגיע למשחק חוץ שני,כאשר במשחק החוץ הראשון עפולה הציגה כדור סל מצוין מול הפועל ירושלים והיתה קרובה לניצחון ה+2 מעניק לנו יתרון טוב ועפולה שעל פני הדברים עדיפה על אשקלון לדעתי תנצח ולכן הסימון 2.