אשכול המלצות לשלישי עד חמישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י כחול לנצח!, ‏27/11/07.

  1. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכור חוץ מלאציו פגעת בינגו בהכול כל הכבוד!!!!
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 73: אא"ק אתונה - פיורנטינה: ארוע טראגי שארע למאמן פיורנטינה ביום שני האחרון מטיל צל כבד על המשחק הערב של קבוצתו ביוון. אשתו של פראנדלי הלכה לעולמה ביום שני האחרון והקבוצה מגיעה במוראל שפוף מאוד ליוון. פיורנטינה נמצאת בכושר די רעוע אחרי שהיא סיימה רק בתיקו מאופס ברג'ינה במחזור הליגה האחרון ומחזור לפני זה הפסידה בבית לאונדינזה. במחזור הקודם של גביע אופ"א לעומת זאת, שחטה הויולה 1:6 את אלפסבורג, במה שהיה ניצחונה הגדול ביותר במסגרות האירופיות.

    אולם לפיורנטינה יש חיסרון משמעותי מאוד לקראת המשחק הזה, כשאדריאן מוטו, מלך השערים של הקבוצה פצוע ולא נסע ליוון. גם המגן הצ'כי תומאס אויפאלושי פצוע וייעדר. אא"ק מנגד מגיעה במצב רוח טוב, ללא פציעות בסגל שלה ואחרי ניצחון ליגה של 0:4 על כרתים. אם אתם מחפשים הפתעה, לדעתי זה המשחק הנכון, אא"ק לעיני הקהל הביתי שלה מסוגלת לנצח את פיורנטינה, שללא מוטו, אין לה הרבה מה להציע בהתקפה. ההימור: 1, היחס 2.45
     
  3. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המבורג - ראן 1 ביחס 1.40 מומלץ

    המבורג תצטרך לנצח את המשחק הז כדי להתקדם לעבר ל-32 נבחרות שיעלו לשלב הבא משלב הבתים המוקדם.
    ניצחון בעצם של המבורג,יבטיח להם למעשה להגיע לשלב הבא,ורק אחרי זה להתרכז בממרדף מול באיירן מינכן בבונדליסגה.
    מאמן הקבוצה סטיבנס אמר לפני המשחק"אנחנו רוצים ניצחון שימור את הסיכוים שלנו כדי לעלות מהבית הזה"עוד הוסיף המאמן"אנחנו כולנים מרוכזים אך ורק באתגר הקשה הזה".
    ביום ראשון,המבורג ניצחה בקלות 2:0 בביתה את הקבוצה החלשה ביותר בבונדליסגה האנז רוסטוק,ניצחון שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה שהיא רק נקודה אחת מבאיירן מינכן המוליכה.
    למשחק הזה בהמבורג ניגל זונג וטימוטה אטובה בספק רב למשחק הזה כאשר גם פאולו גררו חולה ולא להשתתף,מי שיחזור לשחק בשורות המבורג הם גרמו בואטנג ורומאו קסטלן ששבו להתאמן במהלך השבוע,כאשר הם יעלו להרכב כבר במשחק ביום רביעי.

    ראן גם היא תתמודד מול המבורג שהיא במצב לא טוב,היא לא ניצחה כבר 4 משחקים רצופים בליגה,וביום שבת הפסידה 2:0 לליון כאשר הקבוצה השיגה רק נקודה אחת ב2 המשחקים האחרונים שלה באירופה.
    הקבוצה הצרפתית תהיה חייבת לנסוע לגרמניה ולהשיג משהו אם הם עדיין רוצים איזשהו סיכוי לעלות לאופא.
    מאמן ראן אמר לפני המשחק שבעיות בהגנה שלו לא נותנים לו לישון בלילה הוא מאוד מוטרד בגלל ההגנה.
    המאמן אמר לפני המשחק"זה מה שמטריד אותי מאוד ההגנה שלי"המשיך ואמר "אם אנחנו רוצים שעדיין יהיה לנו איזהשהו צאנס אנחנו צריכים להבקיע כמו כן גם לא לספוג הרבה" עוד הוסיף"אנחנו מאבדים המון כדורים בהגנה,החיסורים של סטפן מביה וגון מנז גם מאוד מטרידים אותי"
    כאמור גון מנז וסטפן מביה ימשיכו להחסיר גם ביום שלישי,כאשר גם השוער הראשון שלהם פרטיק לוזי והקפטן אטיין דידוט לא כשירים לחזרה.
    ראן יבואו למשחק הזה כאשר בסגל שלהם יש רק 18 שחקנים ומי שיצטרפו לסגל הם השחקנים הצעירים פאביאן ודמבל שכנראה יהיו גם בהרכב..


    לסיכום:

    המבורג יודעים שניצחון שלהם פה יבטיח להם כמעט בטוח את העלייה,עוד מה שהניצחון עשוי להחזיר אותם לפוקוס ולתת להם מורל בתקווה להשיג גם את באיירן מינכן בבונדליסגה,ראן עולה למשחק כאשר בסגל שלה רק 18 שחקנים שהיא מעלה עוד 2 שחקנים מהנוער להרכב.
    היא תחסר כ4 שחקנים בינהם השוער,הקפטן ועוד 2 שחקני הרכב לכל דבר,המאמן הוסיף ואמר שהוא מאוד מוטרד בגלל ההגנה החלשה שלהם,ולפי דעתי בגרמניה אין להם כל סיכוי!!מאוד מומלץ!
     
  4. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק 89: בראגה - באיירן מינכן: קבוצת הכוכבים של באיירן מינכן יוצאת למשחק חוץ בסטאד מוניציפאל של בראגה, למשחק נוסף במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א. עם קצת יותר מזל היינו רואים את באיירן באיצטדיון בנתניה, אבל שער מאוחר של בראגה בישראל שלח אותה למפעל במקום הקבוצה של עטר. בראגה היא קבוצה די בינונית, אבל קבוצה עם הגנה נהדרת, שבביתה ממעטת לספוג שערים.

    באיירן לא מרשימה עד כה במפעל ובמחזור הקודם סיימה רק בתיקו 2:2 ביתי עם בולטון. מי שלא ישחק בוודאות בשורות באיירן הוא לוקאס פודולסקי, שכבש צמד במשחק הקודם מול בולטון. מי שחוזרים לסגל של היצפלד הם שחקני ההגנה מרטין דמיקליס ודניאל ואן בויטן, הבלם הבלגי המצויין. באיירן מקרטעת לאחרונה גם בליגה הגרמנית ולפני הניצחון הביתי הדחוק על וולפסבורג 1:2 היא ספגה מפלה בשטוטגארט מול האלופה. אני מאמין שבראגה מסוגלת להצר את צעדיהם של לוקה טוני ומירוסלאב קלוזה המאיימים ואם תצליח לעשות זאת תחלץ תיקו שייתן יחס יפה מאוד. ההימור: X, היחס 3.1
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/11/07
  5. מכור לזכיות! Member

    הצטרף ב:
    ‏12/8/07
    הודעות:
    163
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סימונים נוספים:

    ספרטה פראג - ספרטק מוסקבה 1 ביחס 2.05[לספרטק הרבה חיסורים להיום כמו כן הם לא שיחקו כבר 3 שבועות ועדיין לא ידוע בכושר הם נמצאים.]

    א.א.ק. אתונה - פיורנטינה 1 ביחס 1.95[לפיורנטינה הרבה חיסורים,כבר ביום שבת יש להם את אינטר על הראש,וגם קשה מאוד לנצח על אדמת יוון].

    פ.צ. ציריך - טולוז 1 ביחס 1.60[גם לטולוז יש הרבה חיסורים,הם לא שמים דגש על אופא,הם שמים דגש על הליגה,הם הפסידו ב2 המשחקים שלהם בבית וכבר אין להם כמעט סיכוי להעפיל,ציריך במקום הראשון כאשר ניצחה בחוץ את פראג במשחק האחרון שלה].


    במידה ותשימו את ארבעת המשחקים האלה תשלחו ב20 שקל--]לוקחים 180 בהצלחה לכולם!