אתלטיקו מדריד מחזיקת הליגה האירופאית 2012\2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י HapoelFan, ‏8/5/12.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,560
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    בסופו של דבר זה לא היה סימאונה נגד ביילסה. שניהם עשו עבודה מצויינת והשקנים עשו את ההבדל. הבלמים של אתלטיק לא ידעו לעצור את פלקאו, הבלמים שלנו עצרו את יורנתה ובזמנם הפנוי אירגנו את השני של אל טיגרה.

    כל אלה שלא ראו, בקושי שמעו ולא מבינים, איך אטלטיקו זכתה בדאבל ב-96 זכו לראות אתמול את אטלטיקו של ראדי אנטיץ'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/12
  2. ItayPBM Member

    הצטרף ב:
    ‏27/12/11
    הודעות:
    88
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה משחק, המפעל אולי לא הכי חשוב אבל בהחלט אחד המהנים.
    על פלקאו פשוט אין מה להגיד, מאותת לכל קבוצה גדולה בעולם, בעיקר ביום שבו פרננדו יורנטה הכי חלש על המגרש.
    לדעתי מה שהפסיד לביילסה את המשחק היה ההצבה של חאבי מרטינז כבלם. הוא היה פשוט גרוע, אין ספק שהוא הרבה יותר טוב בקישור. הניסוי נכשל טוטאלית. היה קצת חבל לראות ששניים מתוך שלושת השחקנים הטובים ביותר של בילבאו פשוט לא הופיעו. דווקא החילוף של איבאי גומז היה מצויין לדעתי, הוא היה דינמי והצליח גם לאיים על השער אבל כנראה שזה לא מספיק.
    מנגד אתלטיקו שיחקה מצויין, מירנדה שלדעתי הוא בלם מצויין אבל לא מספיק יציב היה נהדר, ופלקאו... פשוט אחד הטובים בעולם. ענק, ענק ענק.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מסכים לחלוטין. בייאלסה הוריד את חאבי מארטינז העונה לעמדת הבלם ולדעתי הוא פחות טוב שם כמו בעמדה הטיבעית שלו בקישור, אומנם זה קצת לא פייר להגיד את זה אחרי הגמר כי עובדה שזה לרוב כן הצליח ובילבאו הגיעה לגמר הליגה האירופית שלרוב חאבי מארטינז תופקד כבלם וגם עשה את זה לא רע ברוב הפעמיים, אבל בעמדה הזאת הוא לא מביא את כל הפוטנציאל שלו ומאבד את ההיתרון שלו מבחינה התקפית.

    חאבי מארטינז לא איזה כובש מדופלם, אבל הוא יודע להצטרף קדימה ועובדה שיש לו 6 שערים בעונה הקודמת ו-5 לפני שנתיים, העונה הוא ירד ל-4 וכמעט ולא מצטרף להתקפה בגלל העמדה האחורית מידי.

    יש לבילבאו שתי בלמים מוכשרים מאוד סן חוסה ובורחה אקיזה, ולדעתי אחד מהם צריך להיות השותף של אמורבייטה, וחאבי מארטינז צריך לחזור לקישור אולי במקום איטורספה שהוא אחד מתגליות העונה, אבל יכול לעלות מהספסל.

    בכל מקרה, לבילבאו יש גמר גביע עוד שבועיים נגד ברצלונה בויסנטה קלדרון בעוד שבועיים, וכולי תקווה שהם יקחו את הגביע הזה, למרות שזה לא יהיה קשה מאוד נגד ברצלונה והשחקנים שרוצים לתת לגוארידולה מתנת פרידה, אבל הלוואי, מגיע ללאונס לצאת עם תואר העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/12
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זו הייתה עונה פנטסטית של הליגה האירופית, עונה שסיפקה פיצוי הולם אחרי כמה עונות חלשות.
    אתלטיק בילבאו הייתה הקבוצה הטובה ביותר במפעל והדיחה את הקבוצות המשמעויות ביותר, עד לגמר.
    חבל לי מאוד על השער השלישי שהראה גם מבחינת לוח התוצאה ולא רק מבחינת האירועים כל כר הדשא - תבוסה, ותואר של בילבאו היה מרגש הרבה יותר מזכייה של אתלטיקו שכבר זכתה במפעל בשנים האחרונות - אבל אתלטיקו באמת הייתה נפלאה אתמול, הגול המהיר מאוד הלחיץ את בילבאו שלא תיפקדה.
    ביילסה טעות בגדול כשהציב את חאבי מארטינז כבלם וזה חוסר אחריות אפילו.
    רוב השחקנים של אתלטיקו היו מעולים אבל ההבדל היה איש אחד - רדמל פלקאו. אני חושב שאחרי עונת בכורה אדירה שכזו הוא קונצנזוס הרבה יותר מאגווארו. השליטה בכדור ברחבה בגול השני, ווואו, מהרמה הגבוהה ביותר. נראה מגושם אבל כל-כך מסוכן - התואר רשום על שמו. וכמובן על שמו של סימאונה.
    עצוב אם בילבאו תסיים את העונה הזו בידיים ריקות ויש לה עוד גמר גביע נגד ברצלונה, אבל ממכה כזו יהיה לה קשה להתאושש...