באירופה, כולנו אחים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לידס בנשמה, ‏18/8/02.

  1. ירוק בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    321
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה תלוי מה האוהדים רוצים
    תשמע קשה לי להאמין שיהיו אוהדים של גראץ במשחק מולנו אחרי מה שהם צעקו מולנובבולגריה (שרו אושוויץ והיטלר)
    קח למשל הפועל שיחקו מול קבוצות גדולות ואהובות כאלה ובגלל זה לא כולם אהבו את הפועל גם הרבה לא אהבו אותם בגלל השלט בשער 5 "אנחנו מיצגים את אירופה ולא את ישראל" לאומת זאת האוהדים של חיפה מביאים דגלים של ישראל שרים ישראל והפועל היו תקועים ב"אנחנו מייצגים את פועל ולא את ישראל"
    קח את צ'לסי למשל יש הרבה שאוהבים אותה בארץ, יש אתה מילאון, פארמה ועוד קבוצות שמאוד אוהבים בארץ :shock:
     
  2. יוגב אסולין Guest

    כל קבוצת כדורגל שמצליחה באירופה היא מייצג את ישראל ומביאה כבוד לישראל לפי דעתי

    כי שאומרים הפועל ת"א אז באירופה אומרים "הקבוצה מישראל הפועל ת"א"...

    זה כמו שיש משפחה הילד שלה מצליח מאוד אז אחרי זה מדברים על כל המשפחה כמשפחה מצליחה ולא על הילד... כי בדר"כ הדיבור הוא דיבור בכלל ולא דיבור בפרט... לכן הצלחה של קבוצה ישראלית באירופה זה דבר די בולט כי זה לא קורה הרבה וזה כבוד למדינה שלנו.

    תיראו אני באמת לא חושב שאם היריבות בין האוהדים בארץ אפשר פיתאום להיות אוהד קבוצה אחרת... אבל לפי דעתי מה שכרגע קורה זה הדבר שצריך ליקרות אוקי יש רצון שהקבוצה תפסיד ויש רצון שלא תצליח ותעוף וכו'.... אבל זה בעיקר בדיבורים ולא במעשים שהורסים לקבוצות אחרות. לכן אני חושב שהעניין הזה בארץ עובד בנתיים בצורה טובה אבל יש סיכוי גבוה שהוא יתפתח
     
  3. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר ראשון אני האורח, ואני אומר שוב שבשביל לייצג את ישראל יש את הנבחרת. הקבוצה מייצת את עצמה. הנבחרת זאת קבוצה רק של שחקנים ישראלים, ובקבוצה יש גם זרים. כשמכבי זכתה בגביע אירופה בכדורסל זה כבוד לישראל? לא. כי זה כבוד רק בשבילה וחוץ מזה כל השחקנים ההכי טובים שם הם זרים. אני שונא את גראץ אבל גם את מכבי חיפה אז לא אכפת לי מה תהיה התוצאה, חבל שאי אפשר ששתיהן יעופו.