בורוסיה דורטמונד 2019/2020

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י AS R, ‏23/7/17.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לא כפליימייקר (משהו חדש יחסית שאנחנו רואים מקיין בעיקר בעונה) אבל בהחלט כפיבוט מהסוג שאתה יכול להעיף לו כדורים ולדעת שרוב הזמן הוא יידע לקטוף אותם ולהתחיל התקפה בחצי של היריב.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    בכל מקרה עוד מעט הוא נגד רובן דיאז.
    זה המבחן האמיתי...
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    אז דורטמונד מבטיחה איכשהו את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. מן הסתם שזה חשוב מאוד מבחינה כלכלית.
    אם לסכם את העונה, האלאנד וגריירו היו מצויינים, וסאנצ'ו גם חזר לעצמו בחודשים האחרונים. מבחינתי כל השאר ברי החלפה (אם לא דרושים החלפה), פרט לבלינגהאם, מוקוקו ואולי ריינה. ועם זאת, ראינו בסוף העונה שגם הסגל הזה מסוגל לדברים יפים.
    אני לא מכיר מספיק את רוזה כדי להעריך את היכולות שלו, אבל מצפה לו עבודה מעניינת וקשה. הקבוצה הזאת צריכה להיות הרבה יותר תחרותית בליגה בעונה הבאה.
    בכל מקרה, המון תלוי בעזיבה הצפויה של סאנצ'ו ו/או האלאנד בקיץ הזה. אני משער שהאנגלי יעזוב הקיץ והנורווגי בקיץ הבא.
     
  4. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    זולה חתם בדורטמונד ל-4 שנים. ישתכר 10 מיליון יורו לעונה.

    Sent from my M2002J9G using Tapatalk
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    בהחלט משתלם להפוך לשחקן חופשי בימינו...
     
  6. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    מעדיף שדרוג שכר על פני הישגים ותחרותיות. מרגיש לי שהוא עוד יצטער על זה כשהוא יבין שהקבוצה הזאת לא יכולה לרוץ לשום מקום. היה הולך לאיזה סעודיה וזהו, לפחות שם יכל לקחת תארים.
    לא מכיר מספיק את היכולות שלו כדי להגיד אם זה שיפור אמיתי להגנה.
     
  7. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    הוא עבר לדורטמונד, קבוצה שמתמיירת להתחרות בדברים.
    מניח שניוקאסל הציעו לו חוזה גבוה יותר, ובכל זאת בחר להישאר בגרמניה בקבוצה תחרותית.

    שיפור אמיתי בהגנה - אצל דורטמונד?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זהו שזו לא קבוצה שמתיימרת להתחרות בשום דבר. אני מהמר על הרבה כסף שניוקאסל תזכה בתארים חשובים לפני דורטמונד.

    שנתיים וחצי שההגנה נראית ככה וגרוע יותר, וה5:2 הזה, זה השבר? יצא לי לראות תצוגות הגנתיות מזעזעות פי כמה מהמשחק האחרון ולאף אחד זה לא הזיז. פרשני תוצאה.

    אם כל הרכש להגנה יסתכם בזולה, זה ייראה בדיוק אותו הדבר. קודם הפילו את זה על בורקי והביאו שוער חדש, עכשיו בטח יקריבו את אקנג'י, ככה ימשכו את הזמן עד שהראיס יחליט לפרוש בעצמו, הוא האחרון שיקבל איזושהי מילת ביקורת. בבאיירן הוא רק התחיל את הדעיכה וכבר מצא את עצמו בחוץ, בדורטמונד ימשכו את זה עד שיהיה בקבר.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  9. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    לא שאני לא מסכים איתך לגבי הומלס, אבל בוא לא נעשה הנחות לאקנג'י. הוא לא בלם טוב ולא מתאים לרמות האלה. זגאדו יותר גרוע מהומלס.
    הם צריכים להעיף את שלושתם.
    כפרטנר לזולה הייתי מביא את שלוטרבק מפרייבורג. הבלם הכי טוב בבונדסליגה השנה.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לגבי אקנג'י אין לי ויכוח איתך. הדבר היחיד שנזקף לזכותו זה עונת 2018/19 (לפני שהומלס הגיע) שבה מרכז ההגנה שלו ושל דיאלו (עם זגאדו כמחליף) נראה כמו אחד עם פוטנציאל גדול. אפשר לתרץ עבורו שהוא הראשון שיורד לספסל כשצריך לזעזע גם כשהומלס גרוע פי 3, אבל מבלם שנה חמישית בקבוצה אני מצפה שלא יחזור כל הזמן על אותן הטעויות. הקרדיט אליו כבר מזמן נגמר אצלי, הבעיה היא שלא באמת אפשר להחליף מרכז הגנה שלם בקיץ אחד, בוא, מדובר בקבוצה שספגה 46 שערים בעונה שעברה והביאה רק את מרין פונגרצ'יץ' בהשאלה כחיזוק להגנה. עד כמה שזה עצוב, אקנג'י הוא כנראה הבלם הכי פחות גרוע בקבוצה. אני כבר עכשיו חותם על תסריט שהומלס עוזב והוא מצוות יחד עם זולה. כנראה שזה לא ייראה הרבה יותר טוב, אבל לפחות מעתה והלאה לא יהיו פרות קדושות ומי שגרוע ייזרק.

    לגבי זגאדו, הוא שנה חמישית בקבוצה והיסטורית הפציעות שלו נראית ככה. אני עדיין חושב שיש לו פוטנציאל אדיר. על פניו יש לו כל מה שאתה מבקש: גבוה, חזק, מהיר, משחק ראש אבסולוטי, מניע כדור מאחור באלגנטיות, מתקל טוב. חסרים לו רק שלושה דברים: ביטחון, ניסיון ותיאום. דברים שרק דקות משחק פותרות, וזה קצת קשה כשאתה לא יכול להישאר כשיר ארבעה משחקים ברצף. וכשאתה כשיר, זה נראה בדיוק כמו שזה נראה ביום ראשון. בסביבה אחרת, אם יתגבר על הפציעות, אני לא אתפלא אם הוא ימריא. אבל ברור שאין לו עתיד בדורטמונד והוא כנראה יעזוב בקיץ כשחקן חופשי.

    לא ראיתי הרבה את שלוטרבק, הוא גם באמת מקושר חזק לדורטמונד, אבל גם לבאיירן (שצריכה גם כן בלם), ואם באיירן תחליט ללכת עליו, שנינו יודעים איך זה ייגמר. מבחינתי, כל בלם שיגיע ויגרום להומלס לעזוב, מבורך. אבל סביר להניח שהכסף שייכנס מהמכירה של הולנד בקיץ יילך על אדיימי, ובהגנה כרגיל יצאו מידי חובה עם ההחתמה של זולה. הגנה היא מילה גסה בדורטמונד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/22
  11. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,408
    לייקים שהתקבלו:
    2,204
    לא ראיתי משחק אחד טוב של זגאדו בדורטמונד, אפילו אחד, וראיתי לא מעט. הוא טיפש בצורה בלתי רגילה וחוכמת משחק זה לא משהו שאפשר ללמד, התכונה הכי חשובה לבלם זה אחריות, ואין לו אפילו קצת מזה. הפציעות כמובן זאת עוד סיבה כמובן למה אסור לדורטמונד לבנות עליו.

    אקאנג'י כבלם מחליף זה סביר, אבל אם דורטמונד שואפים ליותר, הם צריכים עוד בלם חדש להרכב. כל כך הרבה שנים של התקפה סופר מוכשרת התבזבזו בגלל משחק הגנה רע.

    גם בורקי שציינת, עם כל הכבוד לאינסטינקטים המצוינים, הוא שוער עם משחק רגל מזעזע ובכדורגל המודרני זה לא מתאים לרמות הגבוהות.

    שלוטרבק מעולה ממה שראיתי. אגרסיבי, אחראי, מתקל טוב ועם רגל שמאל. נכון שאין לו מספיק ניסיון ולכן צריך לכאורה להתייחס אליו בחשדנות, אבל יש לו אחלה פוטנציאל.
    זולה לא בלם גדול, אבל עם בלם כמו שלוטרבק לידו ההגנה של דורטמונד יכולה להשתדרג משמעותית, ועם הכסף שאמור להיכנס מהמכירה של האלאנד הם בהחלט יכולים להביא אותו. אגל אני מסכים איתך שאין מה לבנות על זה. דורטמונד לא תזנח את התוכנית הכלכלית שלהם של להחתים שחקני התקפה צעירים ולמכור אותם ברווח גדול, ולא תפגע במעמדם של רויס והומלס שפשוט כבר לא מתאימים לקבוצה עם שאיפות. (ובהקשר של הומלס ספק אם אי פעם היה באמת מתאים).

    חבל שהבונדסליגה הפכה להיות בעשור האחרון ליגה של קבוצה אחת כי קבוצות כמו עם משאבים ופוטנציאל דורטמונד, לברקוזן, לייפציג, הרטה וולפסבורג מעדיפים את הרווחים על פני התחרותיות.
     
  12. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    את זגאדו הייתי מוכר לפני הומלס ואקאנג'י. לא נראה שהוא התקדם במילימטר מאז משחק הבלהות נגד באיירן לפני כמה שנים.

    גם עמדת המגן הימני צריכה חיזוק לדעתי, אבל כמו שכבר אמרו קשה להאמין שיקרה שיפור מאסיבי בקיץ במספר עמדות.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זגאדו משחק טוב (אפילו טוב מאוד) 89 דקות מתוך כל 90 דקות. אבל אתה תמיד, תמיד יודע שהמתנה שלו תגיע. ככה זה כשאתה בן 22 עם כמות דקות בבוגרים ששחקן לא פציע עושה עוד לפני גיל 20. מניח שגם העובדה שהוא רואה בלם עם כל החסרונות שלו ואף אחד מהיתרונות שלו עולה בכל הרכב לפניו לא תורמת לביטחון שלו.
    אין לי ויכוח איתך על זה. אבל צריך להבדיל בין הרצוי למצוי. אם מרכז ההגנה בעונה הבאה יהיה שלוטרבק-זולה אני אהיה סופר, סופר מופתע לטובה.
    לא טענתי לרגע שהוא שוער לרמות הגבוהות, פשוט שמי שחשב שהוא מקור כל הבעיות בהגנה (= מי שלא רצה מולו את צבא העיתונאים של הומלס) גילה שהוא היה החלק הכי קטן מהבעיות בהגנה.
     
  14. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    חייב להגיד שדווקא קובל הוא הפתעה טובה העונה, שזה דבר מצחיק להגיד על קבוצה עם הגנה כל כך גרועה. מעדיף אותו לחלוטין על בורקי.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אחלה שוער אבל גם בורקי התחיל באותה הצורה והידרדר בהמשך.