בור ללא תחתית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏16/3/12.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    עלי להודות במשהו שעבר לי בראש אתמול: אם להפסיד למישהי כשאנחנו זקוקים לנקודות במירוץ האליפות, אז לוויגן. תגידו מה שתגידו על היעדר הקהל, הקבוצה לא אשמה בזה, זה בסיס האוהדים המקומי שיש לה. היא לא תמשוך אוהדים מלונדון. לא הייתי רוצה חמש קבוצות כאלו בליגה, אבל עם אחת או שתיים בהחלט אפשר לחיות אם הן מביאות ערך מוסף, והדבקות של מרטינס בכדורגל חיובי היא ערך מוסף ראוי. מקווה שתישאר בליגה.
     
  2. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל למה זה אשמתנו? למה אנחנו צריכים לראות משחקים חסרי אווירה של קבוצה שבסיס האוהדים שלה מתעניין יותר בראגבי מאשר בכדורגל? ואם כבר ראגבי, אז זה לא רק היעדר הקהל, זה גם המשטח הגרוע. בנוגע לכדורגל האטרקטיבי של מרטינז, במשחקים שלהם שיצא לי לראות זה היה נראה יותר כמו מיתוס או קלישאה ובכל אופן זה לא תירוץ לחוסר יכולת. אני לא אזיל עליהם דמעה.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    למה אנחנו צריכים... נו, מי ישמע שכשאנחנו רואים משחק ממוצע באולד טראפורד או באמירויות או באנפילד, אנחנו מה זה מופצצים באווירה..
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אם היו אלטרנטיבות מעניינות שיורדות לליגת המשנה במקומה של וויגאן אז הייתי מצטרף לדיון בעמדה של "נגד וויגאן", אבל כשהאלטרנטיבות הן בולטון ובלקבורן...אז אתם יודעים מה? לא באמת מזיז לי. גם QPR לא מרגשת אותי, יש גבול כמה מועדונים צריך מלונדון בליגה.
    בבלקבורן ובבולטון אפשר לראות קרחות ביציעים. הייתי רוצה שוולבס תישאר, הקהל שלהם הרבה יותר מעניין משל היתר, אבל זה כבר אבוד תודות למורגן.
     
  5. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    וויגאן הוא בסה''כ מועדון סימפטי ששורד בצורה יפה בליגה כבר 6 עונות רצופות ודווקא העובדה שאין לה יותר מדי קהל הופכת את הסיפור שלה ליפה ולמעורר הערכה, אני לא חושב שקבוצה אחת כזו בליגה אמורה להזיק למישהו.

    אם כבר באים פה בתלונות על האין קהל של וויגאן ושיש צורך רק בקבוצות שיש להן אז מה יש לכם להגיד על קבוצות מרובות בקהל שהציגו בעבר עונות מחפירות מאוד בפרמיירליג כמו ווטפורד(ב-2000 ו-2007) ודרבי קאונטי ב-2008, קבוצות כאלה עדיפות על וויגאן רק בגלל הקהל? בטח שלא!
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    עודכנה הטבלה בעמוד הראשון:

    טוב...נתחיל עם הטיפשות, החמדנות והיהירות של בלקבורן. איגבני יעקובו מבקיע ומשווה ל2:2. הניגרי לא מתבלבל ורץ לקחת את הכדור לכיוון החצי. זה לא המחזור האחרון שתיקו משמעותו הפסד, ועד כמה שאני יודע על תיקו מקבלים נקודה. לרגע לא אמרתי שבלקבורן צריכה לרדת לבונקר ולשמור על נקודה, ואני מבין את ההזדמנות לנצח קבוצה שנמצאת ב-10 שחקנים, אבל עדיין ליברפול קבוצה קצת יותר טובה ממנה עם כל הכבוד, והיהירות הזאת לקחת את הכדור באמירה של אנחנו ננצח פה ותיקו זה איזה תוצאה קטסטרופלית (היא לא טובה, אבל היא גם לא סוף העולם), גרמה אולי לצדק הפואטי ולשער ניצחון של מישהו שבערך שווה כמו כל בלקבורן כלכלית.... (לא בקטע שזה נכון, אלה ראבק, מי אתם בכלל?) על הנקודה הזאת בלקבורן יכולה לבכות בסיום העונה.

    מישהו עדיין רוצה להגיד שוויגאן"חלשה" או לא איכותית מספיק? חזרתי, אמרתי, היא טובה, היא משחק הכי טוב בתחתית מעל לחודשיים והנה הגיע הרגע המוצדק והיא מעל הקו האדום. בששת המשחקים האחרונים הפסידה וויגאן רק פעם אחת (אותו הפסד בשנייה האחרונה לצ'לסי כשכל וויגאן קדימה...). הניצחון על יונייטד היה מפגן כח משכנע, עם שער מצויין של מאלוני. מוזס, אגב, ממשיך עם הכושר הטוב שלו. על וולבס נגמרו המילים כי כבר נגמרו הסיכויים, בולטון יצאה לאחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה וקשה לבוא בטענות, וק.פ.ר. עשתה בדיוק את המוטל עליה, עם ניצחון חשוב בבית על קבוצה שדי איבדה עניין. כאלו משחקים חייבים לנצח, אגב, התוצאה די משקרת, סוונסי הייתה טובה מק.פ.ר לאורך כל המחצית הראשונה, אבל השער של בארטון בשנייה האחרונה של המחצית טרף את הקלפים.

    הלאה:
    בשבת ק.פ.ר. וויגאן, שתי הקבוצות שכרגע נמצאות מעל המים, במשחקי חוץ לא פשוטים מול ברומיץ' וארסנל בהתאמה. ק.פ.ר. לדעתי לא תפסיד, וויגאן באמת בבעיה כי כמה שהיא בכושר טוב, היא פוגשת יריבה בכושר מפלצתי שגם ככה איכותית ממנה בהרבה. אין לי הרבה ציפיות.

    בולטון (עדיין משחק חסר להזכירכם) מאחרת את טוטנהאם במשחק מעניין, ובלקבורן יוצאת לסוונסי. פשוט אסור לקין וחניכיו להפסיד.

    אגב, תוצאות מסויימות (בעיקר ניצחון של בלקבורן) עלולות להכניס את וילה ישר לעניינים, כשהיא משחקת משחק בלתי אפשרי באולד טראפורד (הנה, ניסיון ניחוס).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/4/12
  7. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מסכים איתך אדון הרצליה.
    נכון שכל נקודה חשובה, בטח עבור קבוצות תחתית, אבל ליגה נשארים באמצעות נצחונות. ליברפול השנה היא קבוצה פגיעה מאוד, וכשהיא משחקת עם עשרה שחקנים וסופגת שער מאוחר, כל קבוצה יכולה לנצח אותה. לבלקבורן הייתה הזדמנות פז לעשות את זה, ויעקובו זיהה את זה.

    לגבי הדיון שנערך פה מקודם - קודם כל אני דווקא כן מסכים שחשובה אווירה במשחקים. אמיר אתה כתבת שלא באמת מרגישים את האווירה כשאנחנו יושבים בבית, אבל אני לא מסכים איתך - מדכא אותי לראות משחקים שנערכים בוויגאן (כמו גם במקרים רבים אצל בולטון ובלקבורן). דווקא קבוצה כמו ק.פ.ר. היא לא אחת כזו - אפשר להרגיש עד כמה האוהדים של צמאים לכדורגל, וכמה הם מוסיפים. וזה שהקבוצה הזאת מלונדון לא משנה לי הרבה. אמרת מה אכפת לנו? אז באמת לי לא כ"כ מזיז ש"הכדורגל יגיע גם לפריפריה" וכל העניינים הפנימיים האלה, אני רוצה להנות כמה שיותר ממשחקים שאני רואה.
    יחד עם כל מה שכתבתי כאן, עדיין ההערכה שלי לקבוצה כמו וויגאן היא עצומה. זה באמת מחמם את הלב לראות קבוצה מתנהלת כמו שהם מתנהלים שם.
    ואם נחזור לקבוצות ש"צריכות" לרדת ליגה, אני מצטער אבל אין שום דרך שבה בולטון בורחת מהקטגוריה הזאת. העניין עם מואמבה אולי מוסיף להם איזו נקודת זכות קטנה, אבל בחייכם, לא באמת מגיע להם להישאר בגלל זה. בולטון היא קבוצה עם אצטדיון יפה, קומפקטי ולא גדול, אבל גם אותו היא לא מצליחה למלא. במשחקים שלה אין בכלל אווירה וזה מדכא. יותר מזה, יצא לי לראות השנה את כל הקבוצות בליגה משחקות, ועוד כמה פעמים, ואין לי בכלל ספק שבולטון משחקת את הכדורגל הכי מסריח בליגה. יצא לי לראות גם שני נצחונות שלהם (מול ק.פ.ר ומול ליברפול) וגם במשחקים האלה הם שיחקו רע. פשוט קבוצה שלא כיף שנמצאת בליגה, ומבחינתי שיירדו כמה שיותר מהר ולא יישארו איתנו עוד עונה.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    עניין של סדר עדיפויות של הצופה בבית, אני מניח. ממקום מושבי, חשובים לי יותר דברים כמו דרכו של מועדון וחשיבה שעומדת מאחוריו יותר מאשר כמה קהל יש לו.
     
  9. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדהים! דקה אחרי שסטיבן וורנוק העלה את וילה ליתרון 0-1, קווייאר מכשיל את דייויס ברחבה ומרטין פטרוב כובש את הפנדל לבולטון.
    דקה נוספת עוברת ואנגוג מעלה את בולטון ל 2-1! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx

    המשחקים שנותרו:
    15. אסטון וילה (36 נק'): ווסט ברומיץ' (ח), טוטנהאם (ב), נוריץ' (ח).
    16. ק.פ.ר (34 נק'): צ'לסי (ח), סטוק (ב), מנ' סיטי (ח).
    17: וויגאן (34 נק'): ניוקאסל (ב), בלקבורן (ח), וולבס (ב).
    --------------------------------------------------------------------------------
    18: בולטון (33 נק'): טוטנהאם (ב), סנדרלנד (ח), ווסט ברומיץ' (ב), סטוק (ח).
    19: בלקבורן (31 נק'): טוטנהאם (ח), וויגאן (ב), צ'לסי (ח).

    בלקבורן לדעתי as good as gone אבל האם מקליש יצליח להוריד גם את אסטון וילה?
    לוויגאן יש סיכוי ריאלי לסיים מעל וילה, ק.פ.ר צריכה לנצח את אחד מהמשחקים המאוד קשים שלה כדי לעלות מעליה ולבולטון יש משחק נוסף כדי לנסות להישאר.

    מי תרד לדעתכם?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/12
  10. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    רצוי: בלקבורן, ק.פ.ר ואסטון וילה
    מצוי: בלקבורן, ק.פ.ר ובולטון/וויגאן
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/12
  11. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יודע שוולבס כבר ירדה ורק 3 קבוצות יורדות, כן?
     
  12. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    שכחתי מקיומה.

    לדעתי בלקבורן וק.פ.ר יצטרפו אליה.
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אני חושב שבלקבורן ובולטון.
    QPR תנצח את סטוק ובולטון לא תשיג עוד 4 נקודות.
     
  14. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בולטון שמטה היום יתרון ביתי של 0-2 מול ווסט ברום ברבע השעה האחרונה (2-2FT) ו-QPR ניצחה את סטוק משער של סיסה.
    זה עוד לא לגמרי גמור כי ההפרש הוא 2 נק' ובמחזור האחרון QPR תאלץ לשחק אצל מנ' סיטי ובולטון אצל סטוק.

    וילה ככל הנראה ניצלה אחרי תיקו 1-1 נגד 10 שחקנים של טוטנהאם.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אמרתי לך שלבולטון יהיה קשה מאוד לקחת 4 נקודות מה9.