בית ג'-ארה"ב עולה בדקה ה-90!

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏23/6/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משעשע לחשוב על כך שגם עם תיקו אנגליה יכולה לעלות לשלב הבא מבחינה תיאורטית. טרי עשה את שלו למעשה והיום ג'ול קול פותח בהרכב באגף שמאל. אם אנגליה לא תנצח היום את סלובניה אז חד-משמעית לא מגיע לה להמשיך הלאה. ההרכב נראה טוב יותר בפן ההתקפי, מדובר במשחק השלישי ובו כבר צריכים לראות שיפור וסלבוניה אולי לא נבחרת שאפשר לזלזל בה, אבל בכל-זאת לא מדובר במשוכה בלתי-אפשרית. כפי שכבר אמרתי לא פעם - רק ג'ו קול לא יוכל לתרום דבר לאנגליה. השחקנים המרכזיים בנבחרת חייבים לשדרג את רמת המשחק שלהם - לאמפרד, ג'רארד ורוני שבינתיים היה הכי גרוע. רוני צריך להראות היום יותר תשוקה ורצון מאשר מה שהיה במשחק השני. ארון לנון נראה חיוור בינתיים בשני משחקיה של אנגליה עד כה והוא צריך להפסיק להרים בכל התקפה. אני מציע לאנגלים לפתוח את המשחק בצורה חזקה ולנסות עד כמה שאפשר לוותר על שלב הגישושים כי ככל שהדקות יחלפו, הלחץ רק יגבר.

    אלג'יריה הראתה דקות מצויינות נגד אנגליה והתרשמתי לחיוב ממספר שחקנים, אולם לטעמי ארה"ב תתפוצץ עליהם היום. הם עדיין כואבים את מה שקרה במשחק הקודם נגד סלובניה, במהלכו כמעט עשו קאמבק היסטורי, מה גם שבמונדיאל הקודם הם עפו בשלב הבתים. ארה"ב עולה בוודאות, כלומר היא תנצח היום, השאלה היא באיזה מקום תדורג ארה"ב בסיום הערב הזה ומי תיהיה הנבחרת שתצטרף אלייה בשלב הבא.
     
  2. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'ו קול כנראה לא יפתח בהרכב, לפחות לפי כל הדיווחים ששומעים ביממה האחרונה מהמחנה האנגלי. קאפלו לא בדיוק ספר את קול לפני הדברים שטרי אמר, לא נראה לי שהוא יספור אותו גם אחריהם. לפי BBC, ההרכב הוא:

    James, A.Cole, Upson, Terry, Johnson, Gerrard, Barry, Lampard, Lennon, Rooney,
    Defoe

    נו, זה עדיף על כל הדיווחים ההזויים שמילנר יפתח בימין. נקווה לטוב.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    לא חושב שקאפלו באמת יהיה כזה מושפע מהדברים של טרי, זה בטח לא יהיה שיקול מבחינתו.

    האנגלים חייבים לעשות את זה, מביך לראות שחקנים כמו רוני, ג'רארד ולמפארד נראים כמו הצל של עצמם, בקשר לאחרון זה לא רק מביך זה גם לא נעים, סימפטיה לאנגלים יש ולא קטנה, שמינית הגמר לא יהיה אותו דבר בלי השחקנים האלה, אין מה לעשות, עד כה הם הרוויחו ביושר את המצב בו הם נמצאים, אם יראו כמו נגד אלג'יריה גם עם נקודה הם לא יואים היום. אבל אני מקווה שיהיה שם לשחקנים את האופי ואת הרצון לקחת את האווירה מסביב, ולהפוך אותה לדבר חיובי עבורם, כן, הלחץ עליהם הוא אדיר ובלתי ניתן לתיאור, אבל יש מדינה שלמה שהם הורגים ומדכאים, והגיע הזמן שישנו את זה, היום חייב להיות הצעד הראשון.
     
  4. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    מסכים. אסור שהאמריקאים יבנו על עזרה מהסלובנים, גם אני מאמין שאנגליה תתפוצץ מולם, אמנם סלובניה לא נבחרת פראיירית, אך האנגלים יבואו חדורי מוטיבציה להוכיח שהם מסוגלים להתעלות ברגע האמת.

    אני סומך על דונובן ששוב יקח את המושכות ושדמפסי יציג יכולת טובה יותר משישי האחרון, בתיקו מול סלובניה, שם אכזב אותי. מקווה שאלטילדור יהיה חד וחכם יותר בפעולות שלו, הרבה יהיה מונח על הכתפיים שלו הערב. פילהאבר ככל הנראה יקבל את ההזדמנות בהרכב הראשון, לאחר שרובי פינדלי ייעדר בעקבות השעיה, בשל כך פילהאבר ישחק יותר קדימה ויתמוך בחבריו ההתקפיים לנבחרת, בתקווה שלא ינסה להציל לבד את המולדת עם בעיטות חסרות ערך מרחוק, כפי שעשה מול סלובניה. אילולא השער של ארה"ב שנפסל, שלא בצדק, מול סלובניה, המצב שלה היה הרבה יותר טוב, אך זה כבר שייך להיסטוריה, מקווה ומאמין שהם יתעלו הערב ויעשו את העבודה.
     
  5. שלו Guest

    היום זה היום של אנגליה, זה באויר והבחורים לא יאכזבו. אני לפחות מקווה. יש לאנגליה יריבה עיקשת מאוד שגם היא קרוב לוודאי תרצה לנצח, זה המן של רוני להוכיח את עצמו ובכלל של כל הנבחרת להראות שהיא שווה את השלבים הבאים.
    C'mon England :aaa12:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  6. ne22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי הרגשה שהיום אנגליה תתפוצץ עליהם , כי הם יודעים שזה הסיכוי האחרון שלהם לעלות לשמינית הגמר , וקאפלו לא יוותר כ"כ בקלות .
     
  7. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם ראש הממשלה דיוויד קמרון לא שכח לאחל הצלחה לנבחרת הלאומית היום בצהריים ב- Prime Minister's Questions השבועי. הסקוטים,הוולשים והצפון אירים גם רוצים לראות את אנגליה בשלב הבא.
     
  8. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני לא מבין איך אפשר לטעון שלאנגלים לא מגיע לעלות או שלארה"ב וסלובניה כן מגיע. הנבחרות שראויות לעלות הן אלו ששיחקו את הכדורגל הכי טוב, לא אלו שמהוות את התוצאה של נוסחה שמשקללת פונקציות של רמת משחק ביחס לציפיות על הנייר. האנגלים היו יותר טובים מהאמריקאים במשחק הפתיחה והמשחק שלהם מול אלג'יריה היה מאוזן יחסית, עם עדיפות קטנה לאלג'יראים. את הסלובנים עוד לא יצא לי לראות כראוי, אז אני לא מתייחס אליהם - אבל לא הייתה שום עדיפות מקצועית ברורה של האמריקאים והאלג'יראים על האנגלים וזה לבד אמור לתת לגיטימציה לכך שאנגליה תסיים במקום השני לפחות. זה שאנגליה הייתה אמורה לקרוע על הנייר את הבית, לא אומר שבמידה והיא לא מצליחה לעשות זאת, היא פתאום לא ראויה אפילו לעבור לשלב הבא. לא הכל חייב להיות תמיד שחור ולבן. זה תקף גם לאיטליה שהייתה טובה מפרגוואי וניו-זילנד במשחקים שלה.
     
  9. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההרכב האנגלי פורסם רשמית:

    ג'יימס,ג'ונסון,טרי,אפסון,קול; מילנר,ג'רארד,בארי,למפארד; דפו, רוני.

    באולפן של ה-BBC תמימות דעים לגבי זה שקאפלו היה צריך להכריז על ההרכב יומיים לפחות לפני המשחק ולא ברגע האחרון , על מנת שהשחקנים שפותחים ידעו זאת מראש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  10. Alan Smith Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    1,260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי אנגליה לא תתקשה מול סלבוניה יותר מדי בגלל שלסלובנים יש בעיות עם כדורים ארוכים. שארה"ב שיחקה מסודר היא לא הצליחה לעשות כלום נגד סלובניה. כשהם היו מבולבלים ושלחו כדורים ארוכים הסלבונים התבלבלו יותר.
    אני במקום קאפלו הייתי במקום מילנר ודפו פותח עם ג'ו קול וקראוץ.
     
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    תרשה לי לא להסכים איתך במקרה הזה. כמובן שאין מגיע בכדורגל והדיבורים האלה שווים לקליפת השום, אבל בכל זאת-אנגליה ביזתה את עצמה בשני משחקים הראשונים. מול ארה"ב זה עוד איכשהו היה נסבל, מול אלג'יריה כבר ראינו אפס מצבים, אפס מלחמה, אפס חוכמת משחק, אפס תשוקה. על מה בדיוק מגיע לנו לעלות, על שבירת שיא ביזוי הממלכה בכל הזמנים?
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    מה קורה במקרה של שיווין בנקודות בין אנגליה לארצות הברית? מי תסיים ראשונה? ההכרעה היא קודם לפי הפרש שערים, לאחר מכן לפי המשחק בין הנבחרות (שנגמר כמאור בתיקו) ואז לפי הגרלה? או שאני טועה?

    כל המגרש מלא באוהדי אנגליה, מדהים.
    :aaa12:
     
  13. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    T. Howard, C. Bocanegra, J. DeMerit, J. Bornstein, S. Cherundolo, C. Dempsey, L. Donovan, M. Bradley, M. Edu, H. Gómez, J. Altidore

    אוניאו יורד לספסל בעקבות היכולת החלשה שהפגין מול סלובניה, ארה"ב חייבת לנצח את המשחק הזה! רק שלא יבעטו בדלי כמו ניגריה.
     
  14. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,002
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    המשחק נפתח בסערה, כצפוי, עם הזדמנות מצוינת לחלוץ האלג'יראי, שהיה לבדו מול הווארד, אך הבעיטה שלו נעצרה במשקוף. ההגנה האמריקאית מאוד חדירה, זה עלול להיות בעוכריה.
     
  15. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    אשכרה שומעים את הקהל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx

    אנגליה רמה אחת מעל סלובניה. התוצאה בנתיים עוד עושה חסד עם הסלובנים.