בית המוות: הולנד חוזרים!

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י Nesta, ‏9/6/08.

  1. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אין בכלל ויכוח על כך שטוטי תרם לנבחרת תרומה זעירה יותר מאשר תרומתו לרומא, ברור וטבעי. בדברי אין גם כל נסיון שידול לבכי על חסרונו. כל ההודעה שלי מטרתה היתה אחת ויחידה לנסות לומר לך שהציטוט הבא שלך: "כך לצאת מנוקדת הנחה שטוטי היה משנה משהו תלוש מהמציאות." אינו נכון. כדורגל הרבה פעמים מוכרע על חודו של יוד. תסכים איתי, שאולי אם השופט היה פוסל את השער הראשון כל תסריט המשחק היה יכול להיות אחרת. ככה שלפעמים, ואולי אף לעיתים, הבדלים קטנים (לכאורה) כמו אלה שתרם טוטי, אלה אשר נעלמים מעין הדילטנט, הם אלה אשר יכלו להפוך את המשחק לחיובי הרבה יותר עבורנו, בעיקר בתוצאה.
     
  2. אחד_מנתניה Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    993
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון הניסוח שלי לא היה מספיק מדוייק. הכוונה שלי יותר היתה, שאי אפשר לבנות על טוטי כבורג מרכזי בנבחרת במיוחד לאור ניסיון העבר.

    התגובה הזאת באה למשפט של המשתמש JR-Riquelme שטען : "בלי נסטה קנאברו וטוטי איטליה לא אותה נבחרת וכנראה שאין לה מה למכור."
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/08
  3. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    באיחור, אבל בכל אופן...

    על המשחק הראשון באותו יום באמת שאין צורך להרחיב - משחק מגעיל, שיעמום רצחני.

    אבל היה שווה השיעמום הזה בשביל לראות את המשחק המדהים שהיה לנו בין הולנד לאיטליה. האמת לא ציפיתי לכזאת הגנה מצידם של האיטלקים, ורק עכשיו הבנתי כמה קנאברו חשוב להגנה של איטליה. אני מאמין שעם קנאברו הם לא היו סופגים שלושה שערים, ולמען האמת אני בספק אם הולנד גם היו מנצחים. בכל אופן, זה בהחלט מגיע להם הניצחון הזה ואני מקווה שהם ימשיכו לעשות את הדברים כמו שצריך וגם יזכו בסופו של דבר בטורינר.
    ההגנה של הולנד למען האמת הפתיעה אותי, רוב השחקנים ממש אחרי שיאם ואין ספק שזו החוליה החלשה שלהם, אבל עדיין הם נתנו משחק נהדר. גם ואן דר סאר הלא נגמר במשחק ענק. לג'נד. מי שהרשים אותי היה אנגלאר שנתן משחק נהדר במרכז המגרש. בנוסף, אני מצטרף לשבחים לג'יו. משחק טוב מאוד שלו.
    אצל האיטלקים היחיד שראוי לאיזכור זה פירלו עם מסירות אומן לכל מקום. משחק טוב שלו, אבל הוא לבדו ממש לא יוכל לנצח את הולנד.

    שמח על הניצחון ההולנדי, ואני מקווה שיעשו גם את אותו הדבר נגד צרפת ורומניה.