בית ז'- ברזיל, קמרון, סרביה ושוויץ

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2022' פורסם ע"י alexshw, ‏19/11/22.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,508
    מין:
    זכר
    הדיון האם הוא עמד בציפיות או לא והאם בדור הזה הוא שלישי אחרי מסי וכריסטיאנו זה כבר משהו אחר ולצלול עמוק. אני דיברתי על החודשים האחרונים. ברור שהוא רצה לזכות באהדת הקהל, זה לא הודלף לחינם. ברור שיש אינטרס. ויחד עם זאת, בתור הברזילאי שהיה הראשון 'לקפוץ' ולהגן על ויניסיוס שספג הערות גזעניות והזויות בגלל הריקוד, ההתבטאויות שלו בתקשורת כלפי חבריו בנבחרת וכן ההגנה על רודריגו וכדומה - אולי הוא לא כזה רשע. ואני אומר שעדיין ברמת המשחק הוא איכזב אותי. ניימאר התחיל את השנה הזו כשחקן כדורגל מצוין. אני חשבתי שחודש לפני המונדיאל הוא כבר ישמור על הרגליים. אגב גם אם הכתיבו לו את ההודעה זה בסדר..
     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,889
    לייקים שהתקבלו:
    1,291
    Son of Ivan Perišic consoles Neymar after loss - YouTube
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,573
    לייקים שהתקבלו:
    14,610
    מין:
    זכר
    שמע זה חתיכת סיפור. זאת אומרת שמעתי סיפורים על הדורסנות של נייק, בעיקר מתחום האתלטיקה שהם ממש חירבו שם קריירות של אצנים, אבל ברמה של להעביר את ניימאר מברצלונה לפסז'? זה כבר שיא חדש. אני בכלל כל השנים חשבתי, ולא הייתי היחיד, שהוא עבר כי נמאס לו להיות כינור שני למסי ושהוא רוצה לקחת תארים ככינור ראשון. הייתי מספיק תמים כדי לחשוב שהכדורגל באמת מעניין אותו.
     
  4. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,154
    לייקים שהתקבלו:
    690
    זה ידוע שנייק "עוזרת" למעברים לקרות (רונאלדיניו לבארסה בזמנו). אני לא בטוח ששאלו אותו. הכי הרבה האבא החמדן שלו הוא זה שהסכים תרומת ריפוד הכיסים.

    ניימאר בובת פלסטיק של נייר, אמבפה הוא בובת נפט של הקטרים, כמה ראש יש להם באמת להתעסק בניהול הקריירה שלהם? אפילו חשבון אינסטגרם הם לא באמת מנהלים, לפחות לא זה הרשמי שמתפעלות אותו חברות שמתמחות בזה.

    באיזשהו מקום אני קצת מרחם עליהם. בסופו של דבר מי שהסכים למכור את נשמתם תמורת כסף אלה מי שמנהלים להם את הקריירה, אני בספק אם ניימאר באמת רצה לעזוב את ברצלונה, כמו שאמבפה לא באמת רוצה לשחק בפריס.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  5. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,564
    לייקים שהתקבלו:
    5,950
    מסכנים. עבדות מודרנית.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  6. robertocarlos.m Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    1,428
    לייקים שהתקבלו:
    803
    אמבפה נראה הרבה יותר חי ושמח בנבחרת מאשר בפריס. גם ניימאר נראה שהרבה יותר מחובר ואוהב את הנבחרת מפריס. שניהם הכוכבים הראשיים בנבחרת שלהם ולא חוסים בצל האחר.

    הבעיה של ניימאר שהוא לא יודע לשחרר וחייב להיות תמיד השחקן המרכזי (מזכיר את רונאלדו). אמפבה לא כופה את עצמו כמוהם למרות שגם לו יש רגעים שהוא משתגע וחייב להבקיע (כמו נגד פולין)…מצד שני נגד אנגליה כלום לא הלך לו והוא לא כפה את המשחק עליו…התמונה שלו צוחק אחרי ההחמצה של קיין גדולה
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    76,949
    לייקים שהתקבלו:
    26,181
    מין:
    זכר
    נתחיל מזה שמבאפה היום שחקן יותר טוב מכל אלה שהזכרת ויש שיגידו השחקן הכי טוב בעולם.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  8. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,154
    לייקים שהתקבלו:
    690
    לפרוטוקול, אני לא אוהב אותם ואת האופי שלהם. בסופו של דבר הם בחרו להיות ה"עבדים" האלה והם שמו את החיים שלהם בידיים של מישהו אחר שינהל אותם.
    למרות זאת, אין מחיר כספי לנזק נפשי שיכול להיגרם, ובאיזשהו מקום אני מקווה מאוד שהאנשים שמנהלים להם את הקריירה לא עשו לשחקנים האלה נזק כזה.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,573
    לייקים שהתקבלו:
    14,610
    מין:
    זכר
    ניימאר לא נראה כמו אחד שעבר נזק נפשי. הבן אדם כל היום במסיבות ובאורגיות ומדי פעם עושה הפסקה בשביל לדרבל כמה צרפתים ולקבל על זה כסף שאתה ואני לא מסוגלים אפילו לחלום עליו. שלא לדבר על הכסף שהוא עושה מפרסומות. אני יותר מרחם על אצנים צעירים שנייק חירבו להם את הקריירה והיום אתה תמצא אותם בדלפק של תחנת דלק.
     
  10. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,204
    לייקים שהתקבלו:
    220
    אדוני אתה לא הבנת שהאיש ציני?
    קשה מאוד לרחם על בחורים מאוד צעירים שמרוויחים מעל ל50 מיליון דולר לשנה.
    לכל אחד יש נזק נפשי מהעבודה שלו,והוא משקיע בה המון שעות ולמעשה נתח מחייו הבוגרים.
    אבל לא כל אחד עושה את הסכומים האלו.
    אני במקומך מרחם על הייטקיסטים ונערות ליווי של ה1000 שקל לשעה.
    הכנסה של 30-40 גג שאתה מוריד אותה באף מהשעמום ומהסטרס.
     
  11. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,401
    לייקים שהתקבלו:
    7,616
    הם לא צד פסיבי בעניין ומגוחך להציג אותם ככאלה. זה אולי תופס לתחילת הקריירה שלהם כשהיו ילדים שמאוד קל להשפיע עליהם. באיזהשהוא שלב בחיים אתה הופך לאדם מבוגר שאחראי על החיים שלו. שניהם חצו את הנקודה הזו. הם לא עבדים.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,546
    לייקים שהתקבלו:
    3,508
    מין:
    זכר
    אני בכלל לא רואה את ניימאר כפראייר או חותמת גומי, גם נאמר פעם נדמה לי שהפעם היחידה בה ניימאר לא הקשיב לאבא שלו זה כאשר הוא עזב את ברצלונה. והשחקנים האלה אף פעם לא באמת לבד, יש מעגל שמקיף אותם מעבר לסוכן. אבא שלו מאוד מעורב בקריירה שלו, גם אבא של רודריגו תופס פיקוד (כמובן שהוא לא כוכב). הנה ויניסיוס מסיים את החוזה שלו עם נייק כי הוא מרגיש שלא התנהגו אליו ככוכב גדול כמו שהוא. חשבתי שידברו בהקשר הזה על שיתופו של רונאלדו בגמר 1998. כל עוד הוא היה עומד על הרגליים אני משוכנע שהוא רצה לשחק.

    אגב לגבי רונאלדיניו וכדומה - בברצלונה הוא היה יכול להיות והיה הפנים של הפרויקט החדש. כריסטיאנו רונאלדו הגיע למנצ'סטר יונייטד לדוגמא, ריאל מדריד הייתה עמוסת גלאקטיקוס ולא הייתה צריכה אותו כ-ב-י-כ-ו-ל. אני לא רואה בהעברה שלו לברצלונה כתכתיב של חברת הלבוש.
     
  13. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,154
    לייקים שהתקבלו:
    690
    ועניתי לציניות שלו. בדרך כלל קל להיות ציניים כלפי אנשים עשירים. הם לא האנשים הראשונים שאני אדאג להם, אבל אני כן חושד שהקריירות של שחקנים כמו ניימאר ואמבפה הולכות לכיוונים שהם בכלל לא רוצים.

    אנחנו לא יודעים הרבה על אחורי הקלעים. אבל שני השחקנים האלה הפכו למותגי על וכוכבים עוד לפני שהפכו לבגירים. ניימאר, או יותר נכון, אבא שלו, חתמו על חוזים עוד בסביבות גיל 16, לא הייתי חותם שהוא ידע מה הוא עושה.

    אני רק רוצה לדעת מה היה עובר על שחקנים פחות חזקים מנטלית מהם, אם היו מציבים להם עובדות בניגוד לרצונם. ואני חותם לכם שניימאר לא באמת רצה לעזוב את ברצלונה, ואמבפה לא באמת שמח לחתום על חוזה חדש בפריס (ומי יודע איזה איומים הוא קיבל מהקטרים).

    אני אהיה יותר ברור לפני ששולחים בשמי תרומות לווראייטי בשביל ניימאר ואמבפה: אולי במקרה הספציפי שלהם הם עומדים בלחץ, אבל הם עומדים בלחץ אדיר הרבה יותר מכדורגלנים ממוצעים, ולטעמי גם יותר ממסי ורונאלדו שעליהם יש אולי לחצים ספורטיביים. אבל הם בחרו במסלול קריירה שהיה נכון להם, ולא מה שהיה נכון לחברות על ששלטו בהם.

    מזכיר לכם שוב מה קרה לרונאלדו ב-98 כי הכריחו אותו לשחק בגמר המונדיאל, אותו רונאלדו שקיבל מיליונים. אתם מוזמנים להיות ציניים כלפי המקרה שלו כמה שאתם רוצים, אבל זו דוגמה כמה הכדורגלנים האלה לא שולטים בקריירה שלהם במאה אחוז ומה זה יכול לגרום.
     
  14. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,204
    לייקים שהתקבלו:
    220
    רונאלדו התופעה נוצל כבחור מאוד צעיר.
    אני כן יכול לרחם עליו כי הוא נראה בחור חביב,וגם הוא נפצע קשה עקב לחצים שהעמיסו עליו.
    בסוף הוא כן זכה לרדמפשיין בגיל 26-27 שהיה המצטיין הטורניר ב2002.
    אפשר לעשות אחלה Espn shorts/netflix doco מייקל ויק (אח יקר) סטייל.
    שגם אותו ניצלו חברות ספורט ,לא בגלל זה הוא עשה מה שהוא עשה נכון?

    אבל אני לא יכול לרחם על צמד האנטיפתים שציינת וזה למרות שהם עוברים ניצול כבר מגיל נוער על ידי המשפחה +הסוכנים+פמליה+ השכנה + younameit.
     
  15. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,154
    לייקים שהתקבלו:
    690
    אני איתך. אני מרחם עליהם בגלל התופעה, לא בגלל האופי המאוס שלהם (לזכותו של אמבפה יאמר שאני לא מכיר מספיק צדדים שליליים בו כמו אצל ניימאר ופוגבה).