בית, חוץ, זה כל כך משנה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏8/4/06.

  1. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי אמר צ'לסי וריאל מדריד?!
     
  2. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    זה יפה שאתה משווה את ריאל(סמיילי מת מצחוק), צ'לסי זה כבר משהו אחר, אבל מילאן כמה רמות מעל ריאל ורמה מעל צ'לסי.
     
  3. Robin Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/05
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יותר נכון מילאן בכושר הנוכחי לעומת צ'לסי בכושר שהייתה בו מול בארסה, מילאן ברמה מעל צ'לסי.
     
  4. Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏3/11/05
    הודעות:
    1,121
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא אמר לך אתזה, כי רשמת שהיא יכולה לנצח קבוצות כמו בנפיקה, ומזה שאתה מתעלם שהיא ניצחה את צ'לסי הקבוצה הכי טובה באנגליה באנגליה, וניצחה את ריאל מדריד, למרות שהיא חלשה העונה, להוציא נקודות בברנבאו, זה אף פעם לא קל. ברצלונה לא תבוא להוציא תיקו ולא בטיח, ברצלונה זה לא יובנטוס, בארסה תבוא לשחק את המשחק שלה ולקחת ניצחון, ברור שתיקו לא יהיה אכזבה, אבל המטרה היא חד משמעית: לנצח. ואני מבטיח לך שכמו בעונה שעברה המשחק יהיה ככה, בארסה מניעה יותר בכדור, ומילאן ומנסה לעקוץ במתפרצות, שלא נדבר בקאמפ נאו, על הבונקר שהיא עשתה.
     
  5. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    בוריס, אני ישאל את זה קצר ולעניין, אתה רוצה להגיד שברסה תוכל לסגור עניין כבר בסאן בירו?
    לפי דעתי ברסה יותר מסתם ישמחו גם על הפסד מינימלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/4/06
  6. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו מדברים פה על הגישה של ברצלונה למשחקי חוץ, מול קהל עויין ומאסיבי. אז הנה 2 משחקים בהם היא באה, חרבנה על הדשא המקומי ו'נחיתות קבוצת החוץ' גם יחד, ויצאה עם נצחון משכנע. אם רייקארד יבחר בכך, אז ברצלונה תבוא לשחק את הכדורגל שלה גם בסאן סירו, ותוציא מכך את המוטב. רוני ואטו שמים זין על האיטלקים ביציע. אני רק ממש לא בטוח שרייקארד ילך על זה, בעיקר בגלל העדרותו של דקו וחולשתו הנוראית של מארק ואן-בומל. אבל אם יווצרו תוך כדי משחק הנסיבות המתאימות, ברצלונה לא תחשוש ללכת על כל הקופה כבר באיטליה (ראה ערך 4-2-4 בסטמפורד ברידג').

    וזה בדיוק הבעייה עם סוג המחשבה הזה. מה, בלתי-אפשרי לנצח בסאן סירו? כבר קרו דברים תמוהים יותר בהסטוריה מאשר איזה נצחון 0-2 של ברצלונה הגדולה על מילאן הגדולה באיטליה. רק בגלל שהאוהדים לובשים אדום-שחור ולא אדום-כחול צריך ישר לחשוב על הפסד מינימלי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/4/06
  7. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי שער החוץ, יש עם זה רק בעיה אחת - ברגע שיבטלו אותו קבוצות נחותות לא יצאו בכלל מהרחבה שלהם במשחקי חוץ, שער החוץ נותן לנו במקרה הרע תקווה למתפרצת ובמקרה הטוב משחק תוקף לשני צדדים.
     
  8. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מערבב דברים. לשחק כדי לנצח זה לא לשחק התקפה. אין לאף אחד כוונה להשמיט את החלק ההגנתי ולצאת במתקפה מטורפת נגד השער של האורחת. אבל זה לא לבוא ולהתכונן מראש להפסד, כמו ש- 80% מהקבוצות עושות לקראת משחק חוץ. אין בברצלונה מחשבות נוסח "לא נורא, נפסיד עם שערי חוץ, נשלים את העבודה בבית". למה?! אם השחקנים מסוגלים לתת משחק טוב בכל מגרש, למה לא להוציא את התוצאה הטובה ביותר בחוץ, ואז עם הבונוס של הקהל הביתי לסיים את העבודה? האם רונאלדיניו נהיה שחקן בינוני ברגע שאין לו את הדשא של הקאמפ נואו מתחת לרגליים? החשש ממשחקי חוץ הוא אוברייטד לגמרי.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אבל מצד שני קבוצות הבית יתקפו בלי חשש.
     
  10. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    מיכאל, לי אישית נמאס מהקטנות שבאות להתבנקר, מוציאות בפוקס שער חוץ ומעפילות שלא בצדק לשלב הבא. תבואו תראו באמת שאתם יותר טובים מהפייבוריטית ותעפילו לשלב הבא בצדק ולא עם בונקר מכוער.
     
  11. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    5,796
    בוריס, בולשיט. אין לי מושג מה עשיתם ואת מה ומי זיינתם בברנביאו אי שם בנובמבר, אבל כשבארסה הגיעה לברידג' היא הגיעה במטרה להוציא תיקו. מסיבות מובנות בארסה תקפה יותר לאחר האדום של דל הורנו, אבל אפילו אז, בארסה לא באמת הלכה על כל הקופה עד השער העצמי של מוטה. רייקארד חי טוב מאוד עם ה-0:0 שלו עד שנשבר המצב הקיים, וההערכה שלי היא שהוא יילך על אותו קונספט (2 קשרים אחוריים והרבה מאוד מסירות על קו הקישור האחורי-הגנה-שוער) גם בסן סירו.
     
  12. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כפי שאמרתי, יש הבדל בין ללכת על נצחון ומופקרות. רייקארד הגיע לברידג' כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר שיוכל - בלי להסס לחשוב על נצחון. ברצלונה לא תקפה גלים-גלים, אבל כן שיחקה בשקילות מוחלטת ולא חששה לצאת קדימה. הפואנטה היא שברצלונה לא באה למצוא מחסה ולקוות ש- 90 הדקות יעברו בשלום. הקטלונים שיחקו בדרך בה החליט רייקארד שתניב את התוצאות הטובות ביותר, בלי להתחשב בדינמיקות בית-חוץ. לאור המחשה, במשחק השני ברצלונה הייתה כנראה עוד יותר מבוקרת.
     
  13. שבצ'נקו Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/03
    הודעות:
    1,382
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק תשימו לב לאן הדיון נגרר...


    תראו,בצד המשחקים של בארסה מול צ'לסי היה ברור איפה יש להם יותר ביטחון לתקוף.עד האדום של דל הורנו לא היו יותר מדי התקפות שותפות של בארסה ומשחק שותף כמו שלרוב קורה בקאמפ-נו,רק אחרי השער מחוסר ברירה ברסה התחילה לתקוף כשהייתה צריכה זאת אבל עדיין היא עשתה זאת מול 10 שחקנים.
    זה ברור שקבוצה בחוץ תמיד תשחק כדורגל פחות טוב מאשר בבית,למרות שאם ההבדלים הם בשמיים כמו נגיד במשחקים בין פנר למילאן העונה, התוצאות והמשחק יכול להיות ממש דומה למה שבבית.
    אם תקחו שתי קבוצות כמו מילאן וברצלונה,תהיו בטוחים שלא זאת ולא זאת(במידה ואף אחד לא יקבל אדומים) תשחק במשחקי החוץ שותף ומלאת ביטחון,חצי גמר ליגת האלופות.
    מילאן תנסה להבקיע כמה שיותר בביתה ובארסה תנסה לגנוב,ככה גם יהיה להפך בקאמפ-נו,טוב-אולי הניסיון של מילאן יעשה פה קצת את העבודה כי בהחלט יש לה יתרון בולט על הקטלונים לדעתי מהבחינה הזו,אך עדיין זה לא אומר שהקהל והביתיות לא יהוו משחק.
    כשאתה משחק מול 80 אלף עויינים זה תמיד יערער את הביטחון ומעטים המקרים שלא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/4/06
  14. uriazu Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/05
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לקבוצות מאוד גדולות זה ישפיע אולי פחות אבל זה עדיין ישפיע
    יתרון הביתיות מאוד חשוב כי לשחק בבית עם הקהל שלך שדוחף אותך
    אולי אנחנו בחוץ לא שמים לב לזה אבל הקהל מכניס את הקבוצה לאטרף.. תראה משחקים שנערכים ללא קהל ותראה איזה כבויים הם, הבית זה חתיכת מרץ... תחשוב שחקן שמעודדים אותו בלי סוף, השחקן רוצה להחזיר ולפעמים זה הרבה יותר חשוב המרץ שקהל מכניס מאשר טקטיקות הטכניקות....
    דוגמא טובה לזה זה מילאן דפור מלפני שתי עונות שאז מילאן הובילו כבר 4-1 בכללי ובאה דפור. הריאזור היה מלא, האמונה של הקהל גרם לשחקנים להאמין ותראה מה קרה...
    בהחלט הבית והחוץ זה גורם מאוד חשוב גם עם לא חושבים ככה..
     
  15. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם לא יכולים להוכיח שהם יותר טובים כי הם לא, לכן ב90% מהמקרים הם צריכים לחפש דרכים חלופיות מהדרך המסורתית של לשחק שוטף והתקפי בתקווה פשוט לכבוש יותר. ואם זה לא היה ככה, אפשר היה מזמן לסגור את הכדורגל.