בית"ר ירושלים 08/09: גאידמק נשאר לעונה נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Don Joan Roman, ‏8/7/08.

  1. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אל תשכחו ששום הוא עדיין אחד המאמנים המובילים בכדורגל הישראלי, אם לא הטוב בהם. יש הרבה שזוכרים לו את הסוף או את ההתחלה (הכישלונות מול קופנהאגן ובעיקר מול ויסלה), אבל בשורה התחתונה, הוא הביא לנו דאבל, ובכלל, יש לו ניסיון גדול כמאמן, ועל יכולות האימון שלו כמאמן טוב בסה"כ, אי אפשר להטיל ספק. ככה שאם שום ימונה למאמן, אני אקבל את זה במידה מסויימת. למרות זאת, היחסים בין שום לבין קורנפיין והאוהדים לא במצב שיאפשר, לפחות בטווח הזמן הקצר, התחברות טובה ומהירה. למרות הצורך הכלכלי שבכך, אני מקווה שהכרזה מחודשת של שום כמאמן בית"ר - לא תצא לפועל, וקורנפיין יימנע ככל האפשר מצעד כזה. יש דברים שהם מעבר לכסף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/09
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    שום לא נכשל מול קופנהאגן, בשני המשחקים הקבוצה הציגה יכולת מעולה ובדנמרק פסלו לנו גול חוקי והרחיקו את בואטנג על כלום ובטדי הצגנו מחצית שנייה מצוינת ורק החמצות ענקיות של זנדברג ותמוז מנעו העפלה לשלב הבא וכל זה אחרי שכולם צפו לנו תבוסה בדנמרק ותיקו בישראל במקרה הטוב.
    מאמן טוב, מאמן לא טוב, כל זה לא משנה אחרי התבוסה המשפילה בפולין עם הקבוצה הכי עשירה בתולדות בית"ר ירושלים.
    גידי כמו שכתבת יש דברים מעבר לכסף וזה אחד מהם.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    אני לא בטוח שהוא רוצה לחזור ולאמן את הקבוצה אבל אני כן בטוח שאם הוא יסרב זה יעזור לנו בצמצום החוזה הכבד מאוד שלו, אם נצליח לגרום למצב שהוא לא ייאמן אותנו אבל במקום 700 אלף דולר הוא יקבל "רק" 450 אז הרווחנו, לא הכל בחיים זה שחור ולבן.

    בנוגע להחלטות המקצועיות שלו על כל אחד יש ביקורת בטח שעל שום אבל אני מוכן לסבול החלטות הזויות בתמורה לכך שהמועדון יחסוך עוד כסף ויוכל לעמוד על רגליים איתנות יותר, אתם אולי לא מבינים כי אתם רגילים לזה שאפשר לשלם מיליון דולר לכל אחד בלי להסתכל לאחור אבל בית"ר ירושלים הולכת לקראת תקופה לא קלה בכלל בשבוע הקרוב וגם בעונה הקרובה וצריך לחסוך כל שקל כי השנה גאידמק התרצה ויתרום מכספו אבל בעונה הבאה הוא כבר לא ישקיע במועדון ואנחנו צריכים לחסוך כל שקל כדי לשאגייאר/כל רוכש אחר יהיה קל הרבה יותר להביא את הקבוצה למצב טוב שבו היא תהיה בריאה ותתמודד על כל התארים כמו שבית"ר ירושלים צריכה לעשות.

    בנוגע למשפט "יש דברים יותר חשובים מכסף" זה משפט נכון אבל יש גם דברים יותר חשובים מאגו ובית"ר ירושלים יותר חשובה משניהם ואם בשביל שלקבוצה יהיה טוב יותר בעוד שנתיים צריך לסבול עונה אחת עם אנטי בן אדם כמו יצחק שום אז סובלים איתו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/6/09
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    קיצוצים בבית"ר ירושלים-

    היום נערכו במשרדי בית"ר פגישות עם השחקנים היקרים של הקבוצה שנדרשים לקצץ משכרם שעשוי להגיע עד 50%.
    השחקנים+יצחק שום שנדרשו להגיע לפגישות(היום או במועד אחר) הם:
    עידן טל - 550,000$.
    שמעון גרשון - 425,000$.
    ברק יצחקי - 425,000$.
    אבירם ברוכיאן - 375,000$.
    כריסטיאן אלברז - 350,000$.
    עמית בן-שושן - 300,000$.
    טוטו תמוז - 275,000$.
    אריק בנאדו - 250,000$.
    תומר בן-יוסף - 250,000$.
    אלירן דנין - 140,000$.
    יצחק שום - 950,000$.

    -----
    המספרים עצומים ואין שום ספק ששחקנים כמו עידן טל ושמעון גרשון חייבים לקצץ, הם לא ירוויחו את הסכומים האלו באף מקום אחר.
    אני מצפה ששחקנים כמו 7-8-9 יקצצו כי אנחנו יודעים כמה המועדון חשוב להם ויש להם הזדמנות להיחקק עוד יותר בהיסטוריה של המועדון לא רק כשחקני הבית הטובים ביותר בעשור האחרון אלא גם כשחקנים שהסכימו להקריב.
    תמוז ובן-יוסף כבר הודיעו שיסכימו לקצץ אבל עדיין לא ברור כמה.
    ואגב במועדון מצפים ששום יקצץ בערך 70% משכרו האסטרונומי אבל קשה לי להאמין שהוא יסכים.
     
  5. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שזהו עוד שבוע קריטי עבור בית"ר ירושלים. גם בגזרת הבעלים והספונסר המיועד, שטען היום שהוא מחכה לראות אם גאידמק רציני - ואז הוא יוכל להתחיל לפעול, וגם בעניין השחקנים. מהתגובות של בן-שושן, טל ואחרים, אפשר להבין שיש לפחות בסיס של שחקנים שמוכנים לקצץ. בהתחשב בתחזיות הקודרות שניבאו שבית"ר תיאלץ לשחק רק עם הנוער בעונה הבאה, זה בהחלט מעודד לשמוע ששחקנים כמו עמית מוכנים ללכת לקראת המועדון בשביל לשפר את המצב.
     
  6. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גומא אגייאר כבר לא יהיה חלק מבית"ר בעונה הבאה, ככל הנראה. הדיבורים אתמול והיום רומזים על-כך שאגיאר מצידו לא מוכן לשתף פעולה עם גאידמק (הטענה שלו היא שהוא "משחק משחקים עם האוהדים"), כשגורמים אחרים טוענים שאגיאר הוא הלא רציני בסיפור הזה - עד עכשיו רק דיבר ובסופו של דבר - כלום ממה שהוא אמר, לא יצא לפועל. החגיגות על האישור של ארקדי שהוא ימשיך כבעלים, לצד התמיכה הצפוייה של אגיאר, היו כנראה מוקדמות מדי. עם 2-3 מיליון דולר שגאידמק יזרים לקופת המועדון, יהיה קשה לשרוד, בטח עם ההתחייבויות לרוב השחקנים.
    בנוסף היום נערכת פגישה בין קורנפיין לעורך-הדין של שום. כבר אחרי המשחק מול הפועל ת"א (0-4 בבלומפילד), למי ששכח, נפגשו הצדדים, כשאז מה שמנע חתימה מחודשת של שום כמאמן בית"ר - היה נושא הפיצויים במידה ששום יפוטר שוב מהמועדון.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אגייאר אמר שהוא מעוניין בטובת המועדון וישים את הכסף רק אם גאימק יזרים את ה2-3 מיליון דולר, אבל אגייאר נשמע אחד עם המון אגו ובמקום לעשות את הדברים בשקט הוא מפיל פצצה שמרעידה את המצב במועדון.
    קורנפיין צריך להרגיע את שני הצדדים, הוא באמת היחידי שעוד עשוי לחבר בין האגו הרוסי לאגו הברזיליאי.
    נקווה לטוב.
     
  8. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלחץ מתחיל להיות מורגש, לפחות אצלי. בקרוב גאידמק שוב צפוי לפתוח את פיו, והפעם בידיעה שאגיאר לא יעזור, ויש בעיות עם כמה שחקנים, ההודעה של ארקדי צפוייה להיות גורלית. בינתיים, בעיקר גרשון מקשה מאוד על בית"ר, כשהוא מוכן לקצץ רק 20% (!) מהמשכורת שלו. עם כל הכבוד לשחקן ולאדם שאני מאוד מעריך, אני לא חושב שבשום מקום אחר גרשון היה מקבל ויקבל סכומים כאלה, והעמדה שלו בינתיים עלולה לעלות למועדון ביוקר - תרתי משמע. גם לגבי בנאדו העניינים לא ודאיים - עדיין מתנדנד בין בית"ר למכבי ת"א.
    פורסם גם שאם גאידמק ירצה שעטר ימשיך כמאמן הקבוצה, הוא יצטרך להוסיף עוד כ-2 מיליון שקל. אני מקווה שכל הסכומים האלו לא ירתיעו את ארקדי והוא ייאלץ לחזור בו מהחלטתו לפני כמה ימים.
     
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אם שמעון גרשון לא רוצה לקצץ שיילך לבאר-שבע.
    אני לא מבין איך השחקנים האלו שיודעים שמתי שהיה כסף הם קיבלו שכר מעבר ליכולות שלהם וכשהם צריכים להחזיר הם פתאום מקבלים רגליים קרות.
    למכבי ת"א הוא לא יילך וב"ש כבר סוגרת את מכסת הבלמים שלה, אולי מכבי חיפה??
    כל הכבוד לשחקנים שכן מסכימים לקצץ כמו: בן-שושן, בן-יוסף, דנין, ברוכיאן, יצחקי וויסה.
    אני מאמין שבעונה הבאה שוב תהיה לנו הקבוצה החזקה בליגה ושלא נלך לפירוק, כרגע שגאידמק מעביר חצי מהסכום יותר קל למשקיע נוסף להשקיע.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה לא מובן?שמעון גרשון שכיר חרב,הוא לא בא בגלל האהבה לבית"ר ועל הזין שלו מה חושבים עליו,אני מבין למה הוא לא רוצה לקצץ למרות שאני בספק אם מישהו יתקרב לשכר שהוא מרוויח בבית"ר.