בית"ר ירושלים 10/11: רוני לוי עוזב לסטיוואה בוקרשט

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Don Joan Roman, ‏9/7/10.

  1. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,186
    לייקים שהתקבלו:
    472
    על הרוש זאת תהיה טעות אנוש לוותר כעת. זאת תהיה בכייה לדורות. הוא שוער העתיד של הנבחרת, וכשהוא יתחיל לצבור הופעות במדי הנבחרת, המחיר שלו יעלה בכמה סדרי גודל. לטווח הרחוק זה ישתלם לא למכור אותו כעת. אני מקווה שבית"ר לא תגיע למצב בו היא חייבת למכור אותו כדי לשרוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/11
  2. Beitar89 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    57
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך לא רוצה לעזוב? תקרא מדור ספורט בכל אתר אינטרנט ותראה שקורנפיין מדבר על זה שהרוש ומשפחתו כעסו עליו שהוא לא שיחרר אותו לחיפה. הרוש מת לברוח, ובצדק. עבור כדורגלן שקריירה שלו נמשכת לא יותר מ15 שנה, ירצה להרוויח כמה שיותר, ו150 אלף דולר שהציעו לו בחיפה, משמעותית גבוהים יותר מה80 אלף שהוא מקבל בבית"ר.
    המציאות של הכדורגל היום היא למכור אם אפשר. הרי הרווחים הרציניים של חיפה באו ממכירת שחקנים ולא ממכירת כרטיסים ומנויים. ישראלי לא ירצה לראות זבל, ויעדיף לראות כדורגל פחות טוב אבל עם שחקנים שאפשר להזדהות איתם. אני לא ארצה לראות בית"ר ירושלים עם 5 גויים בהרכב ו4 שכירי חרב ישראלים כמו עידן טל למשל. אני מעדיף קבוצה עם 11 שחקני בית שתסיים במקום ה13-12. בסופו של דבר, אפילו עם שכירי חרב שאיתם לקחנו אליפות גביע ודאבל, לא משכו עשרות אלפי צופים כל משחק, והכדורגל לא היה כזה משובח.
    יש היום בבית"ר מספיק שחקנים טובים מבחינת פוטנציאל, ובטח שבליגה הלאומית יש מספיק כשרונות שאפשר להביא (כמו שמכבי חיפה הביאה של שלומי אזולאי והפועל את אביחי ידין ב2 וחצי שקל)
     
  3. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,186
    לייקים שהתקבלו:
    472
    "אפילו עם שכירי חרב שאיתם לקחנו אליפות גביע ודאבל, לא משכו עשרות אלפי צופים כל משחק, והכדורגל לא היה כזה משובח" - בעונת האליפות הלפני האחרונה לבית"ר היה ממוצע של 15,000 צופים למשחק, יותר מכל האלופות של השנים האחרונות. בעונת האליפות האחרונה הממוצע ירד ל-13,000 וזה בשל משחקי רדיוס שספגה בית"ר בסוף העונה.

    לגבי הרוש. הוא אמר בעצמו לא מזמן שהוא מעוניין להישאר ביית"ר. לא יודע מאיפה האינפורמציה שלך...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/11
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    המועדון פירסם היום סרטון תדמית, די מושקע שבימים חשוכים אלא מזכיר איזה מועדון זה בית"ר ירושלים, לסרטון "התגייסו" ראש העיר ניר ברקת, נשיא המדינה מר שמעון פרס, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט וגם אלי אוחנה, הסרטון פורסם כנראה על מנת להגביר את המאמצים למצוא איזה רוכש או משקיע מעבר לים כאשר המועדון כבר 2 מטר מבית משפט.

     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,260
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    מה זה ראוי לנהל? הוא צריך לקנות את הקבוצה ולהשקיע בה ואז יוכל לנהל.
    במקרה אתמול ראיתי כמה דקות את לונדון וקירשנבאום באותו קטע בדיוק שדיברו על בית"ר. צודק כנראה ברזל בכך שלא בטוח שלאיציק יש אינטרס שימצאו בעלים חדשים, כי אז תפקידו במועדון כלל אינו מובטח.

    אבל פרט לזה, אני חושב שהבעיה העיקרית טמונה בארקדי שאולי עושה לכולם דווקא ומנסה לנקום על הבחירות לפני 3 שנים.
    עוד בעיה לא פשוטה היא שלבית"ר יצא שם של מועדון שכונתי עם מספר גדול של אוהדים שיוצרים בלאגן ומייצרים כותרות שליליות.
    אנשי עסקים רציניים לא ירצו להכנס למיטה חולה כזו, אלא אם ממניעים חזקים כלשהם.
    אוהדי בית"ר משלמים עכשיו את המחיר על כל התדמית שיצרו לקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/11
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    חיפה שילמה על שלומי אזולאי מיליון ש"ח (אם אני זוכר נכון), ולא נראה לי שאפשר לקחת איזשהי דוגמא מההעברה של ידין להפועל מלבד העובדה שהיא הייתה לא ספורטיבית ואני מאמין שגם לא ממש חוקית.

    נכון שלקבוצה שווה למכור שחקנים במצב הנוכחי, אבל צריך לדעת גם מתי למכור. אם חיפה הייתה מוכרת את רפאלוב לפני שנה היא לא הייתה מתקרבת לסכומים שהיא קיבלה השנה.
    אני לא יודע אם הרוש רוצה לעזוב או לא, אבל לדעתי הוא צריך להיות הדבר היחיד שאי אפשר לוותר עליו לא משנה מי ישחק בקבוצה. שוער כמוהו (גם אם יש טובים ממנו) זה דבר שצריך לשחק כל הקריירה בקבוצה אחת. אם בית"ר רוצה לחזור להיות מועדון גדול מתישהו אסור לה לוותר עליו.
     
  7. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    הסלוגן נשמע כמו זה של קארלסברג http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
    כן, רוכש יסתכל על הסרטון הזה ביומיים של לפני בית המשפט, יאמר "וואו בית"ר זה הדבר שאני הכי רוצה וזה מה שתמיד חלמתי עליו" ואז יועץ אחד יאמר לו "עזוב, תשקיע עדיף בבית מלון בירושלים, מזה יהיה לך רווח. בכדורגל הישראלי אין רווחים בכלל, הנה תראה כתבת פרופיל על יעקב שחר שזכה ב... אליפויות,...גביעים ו-.... גביעי ליגה והוא השיע כבר למעלה מ-100 מיליון שקל ולא השיג שום רווח לכיסו הפרטי, אתה צריך לבזבז סתם כסף?". ואז עוד יועץ חכם יאמר לו "אם זה היה כזה מועדון גדול למה אתה חושב שהם פרסמו את הסרטון הזה אם הם כאלה גדולים? וגם סתכל על הקהל שלהם- הוא פרץ לדשא, איזה חוליגנים! הנה תראה פה בוואלה פרסמו סרטון של ילדים ששרים שירים פאשיסטיים יחד עם נערים וחיילים- אתה תהייה עם כזה קהל רק ביותר צרות", ותר.

    די לקוות לניסים. יש עכשיו 2 אפשרויות: או פירוק, או מכירת חיסול (ולצערי בית"ר לא התברכה בהרבה כישרונות שמעניינים את כל הקבוצות, אז זה אומר למכור את מי שיהיה ממש קשה למכור והוא נחשב לנכס- כמו הרוש, אף אחד לא מת למכור אותו!).

    בית"ר89- מה הבעיה שיבואו "שכירי חרב" (אפשר לחשוב ששחקני בית משחקים בחינם- ברוכיאן ובן שושן המזורגגים האלה משחקים תמורת 570 אלף דולרט נטו וזין הם תורמים משהו ששווה אפילו חצי מזה!)- רונן חרזי היה שחקן בית? סרגיי טרטיאק היה שחקן בית? יוז'י סורינוב היה שחקן בית? ניר סביליה היה שחקן בית? דוד אמסלם היה שחקן בית? על ה-5 גויים בכלל בוא לא נדבר, זה נשמע ממש הזוי!

    ראין של קורנפיין לוואלה, אי אפשר לומר שהוא לא צודק ודדש ואברהם לוי הם צדיקים גדולים. גם דחיית השכר שלו אלא אם הוא לא יוותר עליו לגמרי יכביד עלינו בשנה הבאב והוא מנהל גרוע בהרבה מדדש ולוי הם עזר כנגדו- אבל הוא גם די כבול...

    קורנפיין טעה שנה שעברה כשהשאיר לקבוצה מפוררת כלכלית כמונו סגל של 30 שחקנים גרועים, טעה בשיווק המנויים והכרטיסים והצליח להסתכסך יותר מדי, יש לו שנה לתקן את זה, אבל הוא לא עושה.

    המצב שאמור להיות בבית"ר מזכיר לי את החידה המגניבה הזאת:
    חמור פרה סוס
    ארנב תרנגול יונה
    חזיר כבשה גמל

    אני יודע שזה לא נעים ולא יעשה לנו טוב בתקשורת וגם חלק מהאוהדים לא יאהבו את זה- אבל צריך קודם כל לפנות לברוכיאן ובן שושן בבקשה לקיזוז או פריסת שכרם, לא בדרישה, בבקשה. אם גם זה לא יילך- אז לבקש מהם למצוא קבוצה ולהיפרד כידידים, ממש לשכנע אותם.
    במקרים כמו זה עם עזריאל שהוא מתלונן על שכר ועל תנאים אני אומר שקורנפיין צריך לבוא לתפוס לו באוזן ולומר לו "או שאתה מסכים להצעה ואנחנו גם נשלם לך נגיד עשרת אלפים דולר כדמי תודה, או שאתה יושב ביציע כל העונה!"- לא הכי יפה, אבל גם לא יפה מצדו של שחקן בית שבית"ר תיפול כי יש לו תנאים מפה ועד להודעה חדשה!

    או שבואו כבר נלך לפירוק, נאבד 9 נקודות, ברוכיאן, בן שושן וסטיבן כהן (ואולי גם מויאל וחדד) ילכו לעזאזל יחד עם החוזים שלהם, קורנפיין ושכרו ההזוי כמו גם מזרחי, אמסלם ועוד אנשי הנהלה וצוות מקצועי עם חוזים לא מתאימים יעופו ויחתמו על חוזים חדשים שפויים, רוכש שירצה לבוא יוכל לקבל את בית"ר ללא התחייבויות, הוא יחזק את הקבוצה בכמה שחקנים, נפתח את העונה במינוס 9, אבל אין סיבה שלא נגיע למקומות 9-10 אפילו. העיקר שלא נצטרך יותר לשמוע "אבראו" "גנק" ו"אלי ארזי" ולא נצטרך לראות אותם בעוגת התקציב שלנו!

    עידן טל חתם בהפועל ירושלים, תודה על הכל ובואו נקווה שהוא לא יחזור לטדי השנה.
    http://sports.walla.co.il/?w=/157/1839046