בית"ר ירושלים 11/12: אחרי עונה קשה, נשארים בליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Don Joan Roman, ‏8/7/11.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,243
    לייקים שהתקבלו:
    950
    עדיף להימנע מירידת ליגה אבל גם אם נרד זה באמת לא כזה נורא, אם נרד אז הלחץ והציפיות ירדו, ההוצאות ירדו ונוכל לבסס את עצמו על שלד שחקנים צעירים שעשו עונה בליגת העל וימשיכו לצבור עונה שנייה ברציפות ניסיון בליגה הלאומית, כמובן שיש את הסיכוי שנגמור כמו יפו ושמשון אבל הסיכוי לכך לא גבוהה.
     
  2. סטפן שאלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    1,606
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם החוזים של השחקנים והמנהלים נשארים, אז ההוצאות לא יירדו גם את נרד לליגה ב'. מה שכן יירד, הוא המענקים מהטוטו, מספונסרים, ממנויים, וכרטיסים, כלומר ההכנסות יקטנו, ובאופן משמעותי.

    רק פירוק יעשה סוף לכל החוזים ההזויים והמנופחים מהתקופה שהבוס רצה להיות ראש העיר.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,243
    לייקים שהתקבלו:
    950
    החוזים של בן שושן וברוכיאן שלוקחים יחד כ5 מיליון שקלים נגמרים בתום העונה ושאר חוזי השחקנים, צוות מקצועי וצוות המנהלה(למעט קורנפיין) הם נמוכים, הבעיה היחידה שאני רואה בירידת ליגה זה שאריאל הרוש יעזוב בוודאות, אבל עדיין לא ירדנו כך שהוויכוח הוא קצת לא רלוונטי(בינתיים).
     
  4. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זאת לא תהיה הפעם הראשונה שנרד ליגה, וכמו שג'ו קול אמר, מועדון עם כזה שם, כזה עבר, כזה רזומה וכזה בסיס אוהדים לא יעלם כמו איזה מכבי יפו. המצב מספיק גרוע גם בלי שנעשה את התסריט יותר ממה שהוא
     
  5. סטפן שאלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    1,606
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החוזים של ברוכיאן ( 2.2 ) ושל בן שושן ( 2 ), ושל ברוכיאן ע"פ העיתון כלכליסט "רק" 1.6, ובכל מקרה מקסימום 4.2 מליון. מצד שני, שניהם קופחו מאוד בעבר.

    היום התבשרנו ששניהם מוכנים לקצץ, אבל לא התבשרנו שהיו"ר מוכן לקצץ ולו שקל אחד משכרו, לא שמענו שהוא החליף את הרכב הצמוד שלו מג'יפ יוקרתי למשהו יותר צנוע, ולא שמענו שבית"ר הפסיקה לשלם לסקאוט(!) 400,000 ש"ח לשנה.

    מדברים על יום שלישי כדד-ליין והליכה לבית המשפט להליך של "הקפאת הליכים", אלא שכל עו"ד או רו"ח שזהו תחום עיסוקו יצחק למשמע הרעיון האווילי הזה, וברור שאין שופט בישראל שעיניו בראשו שיתן גושפנקא לכזה הליך.

    תכלס: הבוס לא מכניס גרוש כבר שלוש שנים, היו"ר מושך שכר של מליונים, סקאוט עם משכורת חלומית, ושני שחקנים עם חוזים מנופחים.

    רק פירוק בפיקוח בית המשפט ישים קץ לקרקס העצוב הזה, עצוב לנו האוהדים, שכולם ללא יוצא מן הכלל רוצים לראות בית"ר חדשה, ונקיה.
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,243
    לייקים שהתקבלו:
    950
    זה ששניהם מוכנים לקצץ אני יודע עוד מהקיץ של לפניי שנתיים כשהם הראשונים שקיצצו ושכנעו את כל השחקנים לחתום על הקיצוץ, הם היו מקצצים גם בעונה שעברה אם היו מבקשים מהם, השניים האלה אוהבים את בית"ר בכל רמ"ח איבריהם ובגלל זה אני מתמלא בכעס שבכל פעם שקשה ישר זורקים "לזרוק את ברוכיאן ובן שושן" כאילו שהם הסיבה לכל תחלואינו ולכל הבעיות שלנו, הלוואי וכל השחקנים בקבוצה היו אוהבים אותה כמו שאבירם ועמית אוהבים אותה.
     
  7. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מבין איך אנשים פה זורקים את המונח 'ירידת ליגה' בכזאת-קלות. האם בית"ר לא יכולה לעשות לעצמה טוב בטווח הארוך גם בלי הביזיון הזה של הליגה הלאומית? תחשבו על מצב בו בית"ר פותחת את עונת 2012-13 בליגה הלאומית - עונה עם משחקים ביום שישי בצהריים במגרשים פח, אין יותר משחקים בבלומפילד נגד הפועל או בטדי נגד מכבי חיפה, הבאז סביב המועדון יורד, נותרת צלקת. בית"ר צריכה להתרפא אבל לא בדרך הזו. תראו מה קרה ליובנטוס שמאז שירדה לא הייתה קרובה אפילו להיאבק על אליפות. בית"ר לא תימחק אבל היא יכולה להפסיד עוד הרבה זמן.

    עמית בן שושן שחקן בית ואהוב בבית"ר ואני מבין את אלה שרוצים שיישאר. מבחינה מקצועית הוא אף-פעם לא היה שחקן להוציא חודש אחד גדול שלו עם שער ניצחון דרמטי נגד הפועל בטדי וגול במשחק של הנבחרת נגד רוסיה.
     
  9. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד לא רוצה לראות את בית"ר יורדת ליגה, ובטח שעדיף להמנע מזה בכל דרך אפשרית - אבל לצערנו, כמעט ולא נותרו דרכים כאלה. אז מתחילים לדסקס על סיטואציות ריאליות לחלוטין, כמו, למשל, בית"ר בלאומית. בין אם זו תהיה ירידה ספורטיבית, או ירידה בירוקרטית
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    דור, אתה מתאר את זה כאילו יפלו השמיים. גם מועדונים גדולים יותר מבית"ר מצאו את עצמם בעבר ומוצאים את עצמם בהווה בליגה השנייה ולפי העדכון האחרון החיים ממשיכים.
    בית"ר עצמה כבר ירדה ליגה מספר פעמים. הם הביאו את המצב הזה על עצמם בגלל ניהול שכונתי הרבה שנים.
    אם ירדו ליגה, אז זה מה שיגזר. זה הספורט.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/7/11
  11. סטפן שאלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    1,606
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד לא רוצה לרדת ליגה, אבל זו אפשרות ריאלית.

    כשאין כסף לגור בוילה תלת-מפלסית עם בריכת שחיה, הולכים לגור בדירת 3 חדרים בקומה רביעית וללא מעלית.

    זו המציאות, מה לעשות.
     
  12. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    עצוב לי לראות ולשמוע אוהדי בית"ר מדברים ככה על קורנפיין, מדברים ככה על בית"ר [לא אכפת לכם שתרד ליגה? אתם נורמלים?], במקום לעשות את כל המ שאפשר כדי לשנות את רואה הגזירה.

    לפני עשר שנים זה לא היה קורה.
    גאידמק לא הרס אותנו רק מבחינת מקצועית וכלכלית לטווח הארוך, אלא גם את הגרעין המלוכד של הקהל.
    שאפו.
     
  13. סטפן שאלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    1,606
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "אנחנו מבקשים להבהיר שלא יעבור שקל לבית"ר כל עוד איציק קורנפיין עובד במועדון. אף אחד לא מעוניין לשתף פעולה עם המועדון כל עוד הוא (איציק קורנפיין - א.ס.) נמצא שם. חבל לנו שבמועדון לא קראו לעומק את הדברים".

    סוף סוף מהלך חכם וראוי של כל האוהדים!

    לקח יותר מדי זמן, אבל לבסוף כולם מבינים מי החריב תוך שלוש שנים את האימפריה, והפך אותה לחורבה עזובה.

    אחרי סילוקו של מי שלא היה איכפת לו מהקבוצה, אפשר יהיה ללכת לפירוק, ולהפסיק להיות בני ערובה בידיהם של הבוס והיו"ר הגרועים ביותר שהכדורגל הישראלי ידע מאז ומעולם.

    יאללה בית"ר!
     
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אפשר לארגן חרם על אייל גולן אם הוא לא רוכש את בית"ר, את שאר האופציות שהיו לנו (ערב התרמה, עמותה, חיפוש רוכשים, חיפוש תורמים, מכירת מנויים וכרטיסים ותקוות שהקהל ששר "בזמנים קשים לבי שלך" יהיה מוכן לתרום מכיסו) כבר מיצינו.

    די, זהו, אנחנו קבוצה הרוסה- אין לנו בעלים (אבל אני לא מאשים אותו כי לא מאשימים אדם שהשקיע בך חצי מיליארד שקל), אין לנו יושב ראש (ואותו אני כן מאשים כי הוא גם נכשל בתפקידיו בתור איש הנהלה (הן המקצועיות, הן השיווקיות והן הכלכליות) והשכר שהוא מקבל (מיליון שקל ברוטו כמו שנוכחנו לדעת) הוא לא לעניין), אין לנו מאמן כי אמסלם שנהנה משכר טוב בתור חבר של קורנפיין והיה יכול להיות סייד-קיק בהכל לא מוכן לקחת על עצמו אחריות, יש לנו 2 שחקנים מרוויחים ביחד 5 מיליון שקל והם ממש לא שווים אפילו 2 מיליון, מבחינה מקצועית הסגל שלנו הוא ממש חלש ולא יעזור לומר "ברוכיאן (לחזור על המנטרה?), בן שושן (לא יכול- אין מה לעשות. גם רענן דרעי מאוד מאוד מאוד רצה אבל הוא לא היה יכול), שחקני נוער "מוכשרים" (הבנו את זה, הם לא מספיק מוכשרים (מקצועית או מנטלית) והרמה שלהם זה תחתית ליגת העל ככל הנראה).
    כרגע מי שמספיק טוב+ הולך לו בבית"ר הם רק מויאל והרוש, כל השאר הם בגדר סימני שאלה ענקיים או פשוט כאלה שהם לא רמה.
    והכי חשוב בית"ר איבדה את האוהדים שלה, האוהדים לא מוכנים להקריב בשביל בית"ר לא ממרצם ולא מכיסם, מסתכסכים בינם לבין עצמם ובינם לבין אנשים מהמערכת של בית"ר כל שני וחמישי ואי אפשר להתעלם מזה שעדיין אוהדים לא יכולים בלי לאונן עם שירים גזעניים שדופקים אותנו (אני לא שומע את אוהדי הפועל פתח תקווה עסוקים בקללות עכשיו נגד אחרים)...

    הבעיה העיקרית כרגע, זה איציק קורנפיין. הוא נכשל בניהול, הוא לקוח שכר גבוה שמעיק על התקציב ומבריח רוכשים ואפילו התנאי של הקהל הוא שקורנפיין ילך והם יעשו דברים מחדש. אני ממש לא רוצה להיכנס בהליכים של חרם על בית"ר, אבל מיום ליום אני מבין שקורנפיין הוא זה שצריך ללכת ואז נצא לדרך חדשה.

    אני לא רוצה לראות את בית"ר בלאומית, אבל משלא טרח בערב שבת לא יאכל בשבת. אם היית אתה ועוד אוהדים קונים כרטיסים ומנויים, פועלים יותר להעלמת כל התדמית הנוראית של בית"ר ומגיעים וממלאים את טדי מדי משחק (ואם להיות ריאליים- מגיעים למספר חמש ספרתי כל משחק)- היום לא היינו בלאומית.

    עכשיו זה הכי טוב (וגם אף אחד לא אמר לאומית, אלא כרגע "רק" מינוס 9 נקודות)- החובות המוזרגגים לארזי, לגנק ולאבראו ילכו לעזאזל, כמו כן גם השכר של קורנפיין, ברוכיאן, בן שושן, אמסלם ומזרחי שהוסכמו בכל מקום כמשכורות לא הגיוניות (כבר פה חסכנו 6-7 מיליון שקל אני מאמין). בנוסף גם שכרם של רופאים, מעסים, מאמני כושר, מאמנים שוערים ומאמנים בנוער שתמיד יוכלו להחתים אותם מיד על חוזים חדשים. גם השכר של סטיבן כהן ואולי אלה של שי חדד וקובי מויאל יעזבו ויכול להיות שגם הם, אבל אני חושב שעדיף אבדה של שלושתם, ברוכיאן ובן שושן מאשר אבדה של מויאל, עזריאל, הרוש ויכול להיות שעוד וכל החובות יישארו.
     
  15. סטפן שאלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    1,606
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "חן עזריאל? זו הוצאה גדולה מדי"

    היויו עם עזריאל נגמר, או שזה עוד פרק בעלילה? בינתיים, יצא הספין כאילו הפועל טביב רוצה אותו. נו טוב.

    כל נסיונות המכירה המבוהלים של היו"ר מעידים כמה הוא לחוץ, ולא מבין כלום מהחיים שלו. ככה לא מנהלים מו"מ.

    אף קבוצה לא תנהל מו"מ על שחקנים במחירי שוק ריאלים, כאשר היא יודעת שבתוך כמה ימים היא תוכל לקנות כמה שחקנים איכותיים במחירים נמוכים להפליא, מה שנקרא בשפה המקצעית מכירה מאולצת, או מימוש מהיר, תבחרו איזה שם שאתם רוצים.

    האפשרות היחידה שנשארה היא גם הטובה ביותר בכל מקרה לעתידה של בית"ר: פירוק.