בית 6 - אוסטרו -הונגריה, איסלנד ופורטוגל!

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Butragueño, ‏31/5/16.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אפשר להפריז לגבי ההצלחה מעל המצופה שלהם. לא לגבי היכולת. ובטח לא לשאול שאלות מפגרות כמו "למה איסלנד כן ואנחנו לא". את איסלנד נצתרך לבחון עוד 10 שנים ולראות אם הם בנו מסורת. כרגע הם על תקן נבחרת קטנה שאומרת תודה על כל שניה שהיא ביורו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/16
  2. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לפורטוגל יש בעיה בהגנה, וייריניה הוצב אמנם כמגן ימני, אבל רואים בירור שהוא מצטיין יותר בהתקפה מאשר בהגנה - אם ראיתי נכון ביארנאסון מצא את הפרצה דרך החור שהוא יצר. גם אל תשכחו שכל הבלמים בסגל הפורטוגזי עברו כבר את גיל 30 ונדמה לי שהם כבר עברו את שיאם.

    ההשקעה בכדורגל האיסלנדי מניבה את פירותיה, לא מדובר פה במקרה. בקמפיין הקודם קרואטיה מנעה מהם העפלה למונדיאל בשלב ההצלבה. אני חש פה קנאה.

    Football, fire and ice: the inside story of Iceland’s remarkable rise | Barney Ronay | Football | The Guardian
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קודם כל ברור שיש קנאה, הם ביורו ואנחנו עסוקים בטביב וביוסי בניון :)
    דבר שני,לא פוסל את מה שאתה אומר, אני רק חושב שאנחנו צריכים לבחון את מה שקורה באיסלנד לאורך תקופה. באמת שכבר רוויתי מנבחרות שעשו קמפיין או שניים גדולים ונעלמו. אחת מהן קיבלה מאיתנו חמישיה ברמת גן.
     
  4. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    איסלנד של השנים האחרונות עושה דברים שמדינות גדולות בהרבה יכולות רק לחלום עליהם. לא מדובר בקבוצה צבעונית שמשחקת כדורגל יפה לעין, אז מה? כבר כמה שנים שהנבחרת משיגה תוצאות מרשימות שהגיעו בזכות השקעה מסיבית. תקרא לזה חולשה של נבחרות אחרות, סגנון שמרני וזהיר או כל דבר אחר, בשורה התחתונה איסלנד ביורו, היא השיגה תוצאה מכובדת מול נבחרת די חזקה ואני בכלל לא אתפלא אם היא תעבור לשלב הבא.

    ומגיע לה להיות במקום שבו היא נמצאת.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצב המשחק עלה על כל הציפיות לטעמי, יתרון ברור מצד פורטוגל אבל גם לאיסלנד היה מצב מצוין לכבוש. פפה פתח את המשחק די מהוסס ולא סמך על וירינייה. פתיחה מאכזבת מאוד לפורטוגל איך שלא נסובב את זה גם את סאנטוס עשה את החילופים המתבקשים. אני סקרן לראות את פורטוגל משחקת גם עם נאני וגם עם קווארסמה באגפים כשכריסטיאנו לצערו יהיה בחוד.כריסטיאנו הגיע למצב-שניים והיה חייב לכבוש כמו בנגיחה והרגל המסיימת שלא הייתה היום מבחינתו היא ההבדל בין פורטוגל מרוצה שמשיגה 2:1 לבין האכזבה היום, זה מה שיש לנבחרת למכור בגדול למרות שנאני הפתיע. כריסטיאנו בהחלט בירידה בכל האספקטים של המשחק. הדריבל נעלם ממזמן וגם המהירות והחדות קצת. אבל לקרוא לו דיווה? בלעדיו יהיה טוב יותר לנבחרת? נו באמת. מי ישמע מחכים גארת' בייל וקארים בנזמה על הספסל.

    היה מרגש מבחינתי לראות את ריקרדו קרבאליו משחק בנבחרת הערב.
     
  6. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    אם עלייה לשלב ההצלבה במונדיאל והדחה ע"י קרואטיה, ועליה הפעם מהמקום השני ליורו לא מצביע על מגמה, אז מה כן? מה גם שהיא מונה בסך הכל 300,000 אנשים (!!!). וניצחה את הולנד בבית ובחוץ, אם ישראל הייתה בסה"כ עושה תיקו בבית עם הולנד, היינו מדברים על כמה הנבחרת השתפרה ואיזה שינוי עברנו, סתם בשביל ההשוואה. באמת שנותר רק לקנא בהם
     
    ManUnd, EO11 ו-rivaldo אוהבים את זה.
  7. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    הממשלה באיסלנד התחילה להשקיע בספורט ובדגש על מחלקות הנוער, עובדים בשיטה מסודרת והדרגתית.
    מודל לחיקוי, ישראל ? לא בכיוון, יותר סוג של מודל לגרבוץ.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מה שיותר עצוב זה שבישראל יכולים להגיע יותר רחוק מאיסלנד אם באמת יעשו כאן מהפכה ויעבדו ברצינות על פיתוח השחקן הישראלי. יש פה כישרון ויש פה גיוון של שחקנים (לא כולם ויקינגים סוסים), בהחלט יכלנו להגיע לרמה טובה של כדורגל.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    המספרים מבחינת אוכלוסיית הגברים של איסלנד עוד יותר מדהימים אם מה שהחבר׳ה באולפן ציינו אתמול נכון (אשמח אם מישהו כאן יגבה אותי - כי לא מצאתי נתונים באינטרנט). אם אני לא טועה, באולפן של צ׳רלטון אמרו שמתוך 300,000 האנשים שחיים באיסלנד רק 110 אלף הם גברים.

    ובטח שנקנא, בזמן שאנחנו מגדלים ערסים, הם מגדלים ויקינגים.

    ===

    רונאלדו הוא פינישר ברמה היסטורית - אבל זה כל מה שנשאר ממנו בגרסא הנוכחית - וזה מובן עם השחיקה הקיצונית שעבר לאורך הקריירה. אני לא מזלזל במספרים המנופחים שלו מול הקבוצות הקטנות יותר בספרד (זה לא שיש לקבוצה אחרת בעולם נשק יום דין כזה), אבל הוא בהחלט במגמת ירידה - גם אם המספרים היבשים מראים אחרת. גם אם הוא מבקיע וגם אם לא, יש לו 0 תרומה למשחק השוטף של הנבחרת או הקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/16
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אז אמרו... הכוונה שלהם כנראה היא 110 אלף זכרים בוגרים. בכל מקרה, היחס בין גברים לנשים באיסלנד הוא לא חריג כמו שהשתמע מהדברים.
    Demographics of Iceland - Wikipedia, the free encyclopedia
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אלו לא שאלות מפגרות בכלל. למה לבחון עוד 10 שנים אם כבר עכשיו הם עשו יותר ממה שישראל עשתה מבחינת העפלה ליורו (מזכיר לך, שמהמקום השני ומובטח עוד לפני המשחקים האחרונים)? איזו מסורת אתה מצפה ממדינה של 300 וקצת אלף איש לבנות? מבחינתי, בלי קשר לתוצאה אתמול או אפילו להעפלה ליורו, יש לישראל והרבה מדינות הרבה מה ללמוד ממדינה כמו איסלנד שמצליחה עם התנאים שלה להעמיד נבחרת שלא מתבטלת מול נבחרות אחרות כולל כמה מהבכירות יותר. ולא מדובר "בדור זהב" חד פעמי.

    כמו ש-Gianluigi Buffon כתב קודם, הדבר הנדיר הזה שנקרא נבחרת איסלנד ביורו, הגיע אחרי שבאיסלנד החליטו להשקיע בענף הכדורגל בצורת תכנית ממשלתית מסודרת כבר לפני מספר מה של שנים. ההשקעה הזו היא לא בתקציבים גדולים ולא במטרה להפוך את הליגה למצוינת, אלא במודל מסוים ששם דגש על עבודה מסודרת ומתוכננת מגיל צעיר עם השחקן המקומי שבסופו של דבר משרתת את הנבחרת כמו שאפשר לראות בשנים האחרונות. דברים באמת בסיסיים, כמו השקעה במאמני הילדים במדינה - שנדרשים להוציא תעודה כלשהי עם מבחנים וכו' - ולא מכוני מדע שמפתחים ילדים איסלנדים קטנים להיות מפלצות או משהו.

    אז כן, לישראל ולהרבה מדינות אחרות יש מה ללמוד מפרוייקט לא יקר מדי בכסף שבמקרה גם מביא תוצאות. ואם לא רוצים ללמוד מפרוייקט מסוים, לפחות שילמדו באופן כללי מזה שאפשר דרך תכנון והתווית דרך לטווח ארוך, תוך כדי השקעה בילדים ונערים, להביא לשיפור של השחקן המקומי.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    חבר'ה, אני מבין את התסכול מהכדורגל שלנו, אבל אין מה להשוות בין מדינת ישראל לאיסלנד. המנטליות כל כך שונה, זה באמת חבל על הזמן. אם כבר השוואות אז אולי אנחנו צריכים ללמוד מיוון.

    אגב איסלנד, מגיע להם באמת לקבל בראש...
    "איסלנד חגגה כאילו זכתה ביורו. היא לא תגיע לכלום"
    איך הם לא מתביישים להפריע לדיווה שלנו. אולי צריך להעיף אותם מהיורו...:lol:
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e03-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2016/06/15/14659432935171.Xxx

    כריסטיאנו:"אין טעם לאזעקות, גם ספרד וצרפת התקשו". הקפטן הפורטגולי שהשווה אמש את מס' ההופעות של לואיס פיגו אך רשם הופעה מאכזבת, מנסה להישאר מאופק אחרי התיקו נגד איסלנד. "הם כבשו ממצב אחד כך שהיה להם הרבה מזל. שיחקנו מצויין ואני מקווה שנראה את היכולת הזו בהמשך. יש עוד שני משחקים ואין לנו ממה לחשוש". כריסטיאנו סיפר על העמדה בה שיחק - "המאמן הציב אותי כחלוץ במקור, עמדה שפחות מתאימה לי, אבל אני עושה הכל בשביל הנבחרת. הוא כן נתן לי חופש לזוז הצידה". כריסטיאנו לא אהב את סגנון המשחק של איסלנד שלטענתו החנתה את האוטובוס אבל הוסיף שהנבחרת חייבת לדעת להתמודד עם זה. ברמה האישית סיכם - "אני בסדר גמור, כשיר, אבל זה משחק שני שלי בלבד מאז גמר ליגת האלופות. אהיה הרבה יותר טוב במשחק הבא". גם את יורו 2004 הביתי פורטוגל פתחה עם אכזבה כשהפסידה ליוון. מאז היא השתפרה והגיעה לגמר רק כדי..להפסיד לאותה היריבה.
     
  14. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    פרט מעניין על איסלנד-אין להם אנלפבתים לעומת ישראל שאנשים פה כותבים כל פועל בעתיד עם י' ומחצית מהאנשים לא יודעים עברית תקינה(מדובר על אלא שעברית זה שפת האם שלהם).

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    *אלה.