"בלי אוויר" - העבר השחור והנצלני של איירבאס

Discussion in 'פורום אוף טופיק' started by בית"רי מלידה, Dec 11, 2006.

  1. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1

     
  2. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    מנהלים:פתחתי בטעות בכדורגל ישראלי - תעבירו את זה בבקשה לאופ טופיק.
     
  3. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    19,692
    Likes Received:
    0
    נראה מרתק, אבל עוד מעט סופרנוס. מבטיח לקרוא ולהגיב בהתאם.
     
  4. spurs229 Member

    Joined:
    Apr 19, 2006
    Messages:
    5,840
    Likes Received:
    0
    במילא אירבוס במצב רע,
    הייצור של ה A380 לא מצליח להתקדם, המתחרה של ה B787 ייכנס לשוק לא לפני 2013 ולאחרונה אפילו לופטהאנזה הזמינה מספר לא מבוטל של בואינגים.


    עוד משהו בנושא:
    ה EADS (התאגיד האירופי להגנה אווירית ולחלל) הוקם בשנת 2000, אירבוס הוקמה בשנת 1970; אני לא ממש רואה איך זה מתקשר לשואה.
     
  5. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    אתה לא יודע איך זה מתקשר לשואה?

    דיימלר בנץ היא אחת השותפות הגדולות באיירבאס, ועל עוללות החברה הזו בשואה ולפניה אנחנו הרי יודעים...

    לבואינג יש תשובה לא רעה ל 380: ה 747-800 , שנמצא לא רחוק מייצור.

    בואינג גם הרבה יותר דומיננטיים בשוק הפרייטרים ( מטוסי המטען ) עם ה 747-400F .

    הרבה חברות מבטלות הזמנות ל 380 ,שאני אישית לא רואה איך ניתן להרוויח מהתיפעול שלו, ולחשוב כמה זמן יקח לעשות בוארדינג לכמות כזו של נוסעים...אללה יוסטור.

    הרבה דגמים חדשים של מטוסים יוצרו מאז 1970, אבל לנוחות הטיסה של ה 747 , אפילו בדגם ה 200 המיושן, אין פשוט תחליף. הוא גם מהיר יותר מכל המטוסים האחרים, ובטיסה מניו יורק לתל אביב לדוגמא, יש חיסכון בזמן של כ 40 דקות.