בני יהודה 08/09: מסיימים במקום החמישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י idos87, ‏3/10/08.

  1. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה מנצחת את סכנין 0-2 במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל מצמד של אלירן עטר. בני יהודה ממוקמת בסוף הסיבוב ה-1 במקום ה-10 עם 9 נקודות. משחק נוסף שבני יהודה מגיעה להרבה מאוד מצבים במשחק ולא מצליחה לנצל את כולם. אולי בסיבוב הבא בני יהודה ינצלו את המצבים בצורה יותר טובה ויתחילו לקחת נקודות שירחיקו אותם מהתחתית.
     
  2. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה ממשיכה במסע ההתרחקות מהתחתית ומנצחת בשבת 2-0 את קרית שמונה. דין מורי ופדרו גלאבן כבשו לזהובים והביאו לשכונה ניצחון 4 ב-5 משחקים. בני יהודה ממשיכה לשחק מצויין ולשטוף את המגרש בכל משחק. ההגנה היום הייתה מצויינת והקישור נתן דחיפה טובה מאוד להתקפה.
    במחזור הבא בני יהודה תארח את הפועל פ"ת. לפי איך שזה נראה עכשיו אפשר לרשום עוד ניצחון והוספת 3 נקודות לקופה.
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בני יהודה שבילתה לא מזמן במקום האחרון, פתאום עשתה ריצה של 4 נצחונות מ-5 משחקים, כאשר היא לא הייתה רחוקה גם להשיג תיקו/ניצחון עם מכבי חיפה. רק לחשוב שלולא ההחמצות הבלתי נגמרות של תומר חמד וחבריו בתחילת העונה, בני יהודה הייתה במקום הרבה יותר גבוה. רק שאין לי מושג מה ההבדל בין הקבוצה של תחילת העונה לקבוצה הנוכחית. דרך אגב, זה רק מראה ש3-4 נצחונות יכולים להוביל קבוצה מהתחתית לצמרת בליגה שלנו.

    צחוק צחוק, בני יהודה רחוקה רק שלוש נקודות מהמקום הרביעי.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גיא לוזון עושה עבודה יפה בבני-יהודה, אין ספק, והוא ראוי לקרדיט על כך. כאשר משה ביטון נפצע והתברר שייעדר לתקופה ארוכה, הייתי מאוד פסימי לגבי ההצלחה של בני-יהודה העונה, אך הקבוצה הפתיעה אותי לטובה. הם למדו לנצל את המצבים אליהם הם מגיעים וגם בחלק ההגנתי יש שיפור, וזו הנקודה המרכזית מבחינתי. דין מורי הוא האחראי להגנה היציבה שמציגה בני-יהודה לאחרונה, לוזון נתן לו קרדיט על חשבון הבלם הזר שאיכזב(איבן גארידו), ובינתיים הוא נראה מצויין - שקט, משחק עם הרבה ביטחון והכי חשוב - הוא שחקן בית, ובני-יהודה משחקת עם המון שחקנים מקבוצת הנוער וזה טוב - זה המתכון להצלחה מבחינתה. לבני-יהודה כבר הרבה שנים שלא היה בלם טוב, האחרון הוא גמאן הרומני ששיחק בקבוצה בעונה הטובה מאוד תחת הדרכתו של ניצן שירזי ב-04\2003(רק בעלי זיכרון טוב מבינינו זוכרים אותו). אני מקווה שדין מורי ימשיך ככה, הרי כבר היו צעירים שנתנו חצי עונה טובה מאוד ואחר-כך נעלמו(רמי דואני בינתיים, אורי שטרית..). גיא לוזון לא הצליח כל-כך עם הזרים שהביא למכבי פ"ת וגם להפועל ת", אבל פדרו גבלאן מתגלה כשחקן טוב דווקא, הוא בתקופה מצויינת ובכל משחק מבקיע ומבשל. אני עדיין זוכר את התרגיל שהוא עשה ללואיס מארין במשחק בקופסא...אסי בלדוט ממשיך את הכושר הטוב שלו מסיום העונה שעברה וכך גם הצעירים. חבל שבני-יהודה לא מצאה חלוץ טוב יותר מתומר חמד המחמיצן, אבל העמדה שהכי זקוקה לחיזוק לדעתי היא מרכז השדה, ואז עמדת המגן השמאלי(כפיר אדרי לא מגן, אין מה לעשות, כמה שהוא רוצה ומשקיע - הוא לא סוגר מספיק טוב). בני-יהודה יכולה להתברג בחלק העליון - המקום השישי, אבל לא נראה לי שמעבר.
     
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ולכל זה תוסיף את אחד הכשרונות הגדולים ביותר שיש בכדורגל הישראלי - אלירן עטר. אני עוקב אחריו כמעט בכל המשחקים של בני יהודה ואני יכול לאמר בודאות שזה לא סתם עוד שחקן צעיר מוכשר. הוא משהו מיוחד. המשחק שלו בוגר מאוד. לכתומים תהיה משימה קשה ביותר לשמור עליו בסוף העונה. ספק אם תצליח.
     
  6. הקוף הירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/08
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל הכבוד להם!
    קבוצה טובה מאד מגיע להם 4-8 אבל מה אין להם מספיק קהל בשביל יותר מיזה.
    הם צריכים להביא את הקהל שלהם לכל משחק! כל משחק זה חשוב מאד כל נקודה עושה אותם יותר טובים
    אני מקווה שיהיה להם שנה טובה!
    בהצלחה להם!
     
  7. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה משיגה בשבת את הניצחון השלישי הרצוף שלה. הניצחון 2-0 על מ.ס. אשדוד מקרב את הקבוצה יותר לצמרת ויותר חשוב מרחיק אותה מהתחתית, מקום שבו בילתה הקבוצה הרבה בעונה שעברה. אלירן עטר ופדרו גלאבן כבשו לבני יהודה שפשוט הייתה בכמה רמות מעל מ.ס. אשדוד. הזהובים מראים יכולת נפלאה העונה החל מהעמידה על המגרש וכלה בתוצאות שהם משיגים בכל משחק. היכולת של בני יהודה נובעת מהשילוב המצויין של הצעירים בקבוצה שמראים שיש עתיד לבני יהודה. בעונה שעברה הקבוצה הייתה עסוקה במלחמות הישרדות בתחתית אחרי שהייתה רגל וחצי בליגה הלאומית ולא הצלחנו לראות יותר מדי מהיכולת של הצעירים. העונה אנחנו רואים את הכישרון האדיר שיש לצעירים האלו שמצליחים לסחוב את הקבוצה ולמקם אותה במקומות 4-7. גם לגיא לוזון חלק גדול בכך. המאמן שהואשם בעונה שעברה על כמעט ירידה של 2 קבוצות שאימן מראה העונה יכולת אימון גבוהה שמזכירה את הימים שלו במכבי פ"ת. כנראה שזה מה שגיא היה צריך, לאמן קבוצה קטנה ולהגיע איתה להצלחות לפני שהוא נוחת בנעליים של מאמן בקבוצה גדולה. נקווה שהסיפור של גיא לוזון יהיה כמו של אלישע לוי. גם לוי אימן בתחילת דרכו קבוצות קטנות והעונה הוא הגיע למכבי חיפה והוא מצליח שם בגדול. אם בני יהודה תמשיך עם היכולת הזו יש סיכוי שהם יגיעו לאירופה.
     
  8. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה מנצחים את הפועל ת"א 3-0 ועולים למקום ה-5 מרחק 5 נקודות מהמקום ה-2 בו נמצאת מכבי נתניה. שוב הזהובים הראו משחק מצויין והתעלו על הפועל ת"א בכמה רמות. נקווה שהיכולת תישאר לעוד כמה שבתות ובני יהודה תבסס את מעמדה בצמרת הליגה.
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בלי שום קשר למרחק מהמקום הראשון, אם בני יהודה מנצחת במחזור הבא את מכבי נתניה, צריך לספור אותה ברשימת המועמדות לאליפות. מול הפועל תל אביב זה היה משחק קלאסי להפסיד. אחרי סדרה של נצחונות, מול קבוצה גדולה בתנופה, אבל בני יהודה ניצחה.
     
  10. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,374
    עם כל ההערכה שיש לי לקבוצה הזו, עם כל היושר והאובייקטיביות שלי בכך שאני טוען שהיא כיום הקבוצה הטובה ביותר בליגה,
    זו תהיה תעודת עניות לכדורגל הישראלי עם מועדון, ואני מדגיש, מועדון, כמו בני יהודה ייאבק על האליפות.
    יכול להיות שהנכם קוראים את דבריי ומרימים גבה, אך בהתחשב בעובדה שהקבוצה הזו
    שנה שעברה נאבקה על חייה בליגה ולקראת סופה הצליחה לעשות מסע הישרדות יוצא מן הכלל,
    ובכלל במשך השנים, להוציא עונה אחת עם ניצן שירזי שהקבוצה סיימה בצמרת, זו קבוצת תחתית לגיטימית בליגת העל,
    מועדון עם מנטליות של קבוצת תחתית, אז נכון שהיא משחקת מעולה ואוספת המון נקודות, אך מאידך בתור מועדון .. פשוט לא נקלט לי החיבור - בני יהודה ואליפות.

    יכול להיות שאני סתם מקשקש אך אני מניח שאתם יכולים להבין אותי.
     
  11. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הצלחתי להיכנס לקו המחשבה שלך, אבל אני חושב שהתכוונת שזו יותר תעודת עניות למועדונים הגדולים. לדעתי זה דווקא היה יכול להיות הכי יפה שיש לראות פתאום את המועדון מהשכונה הקטנה זוכה באליפות... גם אם בעונה שלאחר מכן הדירוג באירופה ירד לשפל חדש http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ביתר ירושלים זכתה באליפות שנה לאחר שעלתה מהליגה השנייה. בכדורגל הכל יכול לקרות. ברור שכרגע המרחק שלה מהכתר הוא גדול מאוד מכדי לצמצם אותו, אבל החשיבה שלי היא כזו: קבוצה שמנצחת תוך שבוע את הפועל תל אביב ומכבי נתניה (שוב, אם תנצח), מגיע לה שיספרו אותה. וגם אם לא השנה, כי הם התחילו את הריצה שלהם מאוחר מדי, אז תהיה להם הזדמנות בשנה הבאה.
     
  13. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה נשמע כמו מישהו שלא אוהב הפתעות בכדורגל וזה חבל. אם קבוצה כמו בני יהודה תזכה באליפות זה יהיה נפלא ולא תעודת עניות. מסע ההחלצות בשנה שעברה רק מוכיח איזו קבוצה טובה היא ואיזו יכולת יש לה. ובמידה והיא תזכה באליפות זו תהיה הוכחה לכל המועדונים בארץ שעם שחקנים צעירים שמגיעים מהמועדון אפשר לקחת אליפות.
     
  14. אביעדדד Member

    הצטרף ב:
    ‏1/2/09
    הודעות:
    127
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה לא תיקח אליפות. גם אם הם ינצחו את נתניה וביתר בשבועים הקרובים.
    בני יהודה לא בנתה קבוצה לקחת אליפות.
    אין להם מספיק שחקנים עם אופי שיובילו את הקבוצה לאליפות.
    כרגע זה גדול עליהם. אולי בשנים הקרובות(הלוואי).


    נהנתי היום מהמשחק של בני יהודה.
    יופי של הנעת כדור.
    מגיע גם כל הכבוד לגיא לוזון שעושה שם עד עכשיו עבודה מדהימה.
     
  15. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,628
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אם בני יהודה תאבק על האליפות זה יראה את כל הטוב בכדורגל , אין כמו קבוצה קטנה עם תקציב קטן המון שחקני בית ושחקנים זרים לא מוכרים ומוכשרים מתמודדת שווה בין שווה בין כל המועדונים הגדולים.
    נכון שהאידיאל זה שארבעת ה"גדולות" ישלטו ויאבקו באליפות ולפעמים גם נתניה תצטרף , אבל בכדורגל יש תמיד שינויים ותמיד תהיה קבוצה שתפתיע , אני כמובן נגד זה שיהיו יותר מקבוצה אחת קטנה בצמרת כמו בעונה שעברה עם סכנין וקריית שמונה.