ברוכים הבאים לקלאסיקר: דורטמונד נגד באיירן, הולאנד נגד לבנדובסקי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Raulito, ‏26/5/20.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רשימת השיאים של באיירן מינכן:

    [​IMG]

    # באיירן מינכן הגיעה ל-90 שערי ליגה אחרי 30 משחקים - בדיוק שלושה בממוצע למשחק. מדובר בשיא ליגה מאז ומעולם.

    # רוברט לבנדובסקי כבש את השער הרביעי של האלופה וקבע בכך שיא אישי כשהגיע ל-44 שערים העונה. החלוץ עשה זאת ב-38 משחקים בלבד והאפיל על עונת 2016/17 אז כבש 43 שערים ב-47 משחקים.

    # עדיין לגבי החלוץ - הוא הגיע ל-30 שערי ליגה כפי שעשה ב-2015/16 ו-2016/17. אין ספק שהעונה הוא ישבור גם את השיא שלו בבונדסליגה.

    # ומהכובש - למבשל. תומאס מולר הגיע ל-20 בישולים העונה והשווה את שיאו של קווין דה בריינה מעונת 2014/15, אז שיחק הבלגי בוולפסבורג.

    # ומה עם המאזן של האנזי פליק? באיירן כבשה 62 שערים ב-20 משחקי ליגה תחתיו - עוד שיא כל הזמנים בגרמניה.

    # לאון גורצקה כבש חמישה שערי ליגה ב-2019/20. כולם במחצית השנייה של העונה.

    # בזמן שבאייר לברקוזן חסרה את הכוכב שלה קאי האברץ הפצוע, היא קיבלה בשורות טובות אחרות. פלוריאן וירץ בן ה-17 ו-34 ימים, שעלה מהספסל, הפך לכובש הצעיר בהיסטוריה של הליגה.

    # עוד לגבי המחזור: קלאוס גאסולה, קשרה של פאדרבורן ונבחרת אלבניה, ספג את הכרטיס הצהוב ה-16 שלו העונה ושבר שיא בונדסליגה. הוא עשה זאת ב-26 משחקים.

    # הזווית הישראלית: מואנס דאבור הפך לשחקן הישראלי החמישי שכובש בבונדסליגה. שמואל רוזנטל, אלמוג כהן, איתי שכטר ורוברטו קולאוטי.

    באופן אבסורדי משהו מולר ולבנדובסקי עשויים להיעדר ממשחק ההכתרה, שכן ביום שבת באיירן תוכל לזכות באליפות אם בורוסיה דורטמונד לא תנצח. השניים ספגו אתמול את הצהוב החמישי שלהם.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. באיירן מינכן צריכה ניצחון היום במשחק החוץ נגד ורדר ברמן ואז תוכתר לאליפות בפעם השמינית ברציפות וה-30 בהיסטוריה שלה. כמה טבעי שמשחק ההכתרה יקרה עם תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי שחוזרים לאחר השעיות. האנזי פליק נשאל על חגיגות האליפות המסורתיות עם הבירה ואמר: "לא חשבנו על החגיגות עדיין, נעשה מה שיהיה מותר, אך נקווה שפסטיבל הבירה לא יקרה".
    2. קחו נתון מדהים לקראת המשחק: באיירן מינכן עם עשרה ניצחונות ליגה רצופים, כבשה 34 שערים וניצחה בכל 18 המשחקים האחרונים נגד ורדר ברמן.
    3. האנזי פליק על לוקאס הרננדז: "אני לא יודע על שום אפשרות שיעזוב (הדיווחים בתקשורת). הוא נמצא בחוזה ואנחנו מאמינים בו. לא היה לו קל להשתלב, הוא נפצע, כל שחקן זקוק לקצב. ארבעת חבריו בהגנה היו טובים. הוא מקצוען גדול, אני מרוצה מהמחויבות שלו. באימונים הוא נותן הכל. אני רואה את הפוטנציאל שלו. כל מאמן רוצה שחקן כמוהו".

    4. דיווחים שונים באנגליה: טימו ורנר שלפי הפרסומים כבר סגור בצ'לסי - מסרב להמשיך לשחק ברבע גמר ליגת האלופות עם לייפציג ועשוי לנטוש את חבריו. החלוץ רוצה להגיע ללונדון כבר בחודש יולי (לפי הסאן) כדי להתאקלם כמה שיותר מהר למדינה ובקבוצה עצמה. כבש העונה 32 שערים, הכל טוב ויפה, אבל זה יהיה ממש מגעיל לדעתי ואני מקווה שזה יסתיים אחרת. הוא תרם ללייפציג המון - וגם היא פיתחה אותו, קצת ריספקט, זה לא שבכל שנה הם ברבע הגמר והשנה נוצר מצב מוזר.

    5. ארלינג הולאנד שכבש את שער הניצחון הדרמטי במחזור הקודם עשוי לפתוח ב-11 של בורוסיה דורטמונד לראשונה מזה שלושה משחקים.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    פרידה די עצובה של לייפציג מטימו ורנר, לגבי זה שאין קהל כמובן שאין מה לעשות, אבל במשחק בית נגד דורטמונד היא לא ממש הופיעה ובצדק הצהובים-שחורים הבטיחו את המקום השני עם 0:2 בלי הרבה מאמץ. קוראים לו ארלינג הולאנד. כשנזכרתי שצ'לסי אף היא בליגת האלופות וההכנות לעונה הבאה יתחילו די באיחור אני חושב עוד יותר שהצעד שלו מאוד-מאוד מגעיל.

    אני זוכר את ורדר ברמן בימים של אאילטון השמנמן עושה את המוות לבאיירן מינכן ואוליבר קאן ב-2003/04 וגם הכדורגל ההתקפי של תומאס שאף ללא פשרות, קצת כדרורים של דייגו במרוצת הזמן, קבוצה עם מסורת ושם גדול אבל לא רואה אותה ניצלת.

    בשלבים מסוימים העונה האמנתי שרוברט לבנדובסקי עוד יוכל לגבור על השיא האימתני של גרד מולר אבל גם בלי לעשות זאת יש לו עונה מטורפת פשוט. הוא מבין עד כמה זה קשה להצטרף למועדון רונאלדו-מסי של ה-50 שערים אבל הוא לא רחוק מזה. ועוד: לוקאס הרננדז אשכרה שיחק ולא נפצע ובישל שער, קימיך קטלני בכל מקום ובאיירן זקוקה לארבעה שערים כדי להגיע למאה שערי זכות. במחזור הסיום נותר לראות מי תסיים רביעית ומה יהיה לגבי היורדות.

    בגזרה הישראלית - טוב עבור דאבור שהצליח לייצר מומנטום וחבל שהעונה נגמרת. בתקשורת הגרמנית אגב לא כותבים עליו כמעט כלום עם כל זה שאנחנו רודפים אחרי המידע הזה כאנשי תקשורת.
     
  4. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    - לברקוזן היו ונשארו לוזרים - הפסידו היום להרטה ובכך ירדו למקום ה-5, מחזור אחד לסיום העונה. הם צריכים לקוות למעידה של גלדבך נגד אותה הרטה במחזור הסיום.
    - ברמן קרובה לרדת וצריכה הפסד של דיסלדורף ולנצח בעצמה את קלן כדי להיות בפלייאוף ההישארות.
    - וולפסבורג מובילה על הופנהיים במאזן השערים ולכן נמצאת בעדיפות למקום שמוביל לליגה האירופית. מצד שני הירוקים יפגשו את באיירן מינכן במחזור הסיום, אבל גם הופנהיים לא הולכת להנות כי תשחק נגד דורטמונד.
    -שאלקה בלי ניצחון כבר 15 משחקי ליגה רצופים, כמעט סיבוב שלם.
    - האלאנד במקום ה-6 בטבלת הכובשים בליגה עם 13 שערים (במשותף עם עוד 3 שחקנים) למרות ששיחק רק 14 משחקי ליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/6/20
    Raulito אוהב/ת את זה.
  5. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    באיירן מביאה את טאנגוי קואזי בהעברה חופשית מפסז'. שחקן הגנה צעיר עם הרבה כישרון.
    סאנה יהיה רשמי בקרוב בסכום די מצחיק. עוד רכישה מעולה של הבווארים.
    .
    במקביל חאקימי חותם באינטר תמורת 40 מיליון יורו בלבד. מבחינתי עצם זה שדורטמונד לא נלחמה לרכוש אותו במחיר כזה זה בושה.