ברמן קורסת בקאמפ נואו, בארסה בשמינית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏5/12/06.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תומאס שאאף הפסיד את המשחק עבור וורדר ברמן, הוא הכין את הקבוצה שלו בצורה מאוד לקויה, ברמן שהייתה אמורה להיות רגועה ודרוכה על מנת לעקוץ, עלתה למשחק לחוצה למרות שכל הלחץ היה אמור להיות על בעלת הבית ואלופת אירופה שהייתה עם הגב אל הקיר. ברמן לא הגיעה למשחק ועד שהצליחה לחבר שני פסים ספגה שני שערים מהירים של ברצלונה שהכריעו את המשחק. בארסה עשתה מה שרצתה ואולי זה לא נגמר ב5-0 אבל זו כן הייתה תצוגת כדורגל. ברמן מסיימת את דרכה באירופה מוקדם פעמיים בגלל מזל רע. לפני שנה זו הייתה ההשמטה המטומטמת של ויזה שהרסה להם משחקים אדירים נגד יובנטוס, והשנה זה היה עם הגרלה בבית המוות.

    באיירן מינכן עלתה מהמקום הראשון וזה הפלוס הגדול שלה, אבל לא הגיע לאינטר נקודה אתמול, היא שיחקה חלש ואיימה על השער בדיוק פעמיים, באיירן יכלה לכבוש יותר אך מקאיי היה ביום בינוני למרות הגול שלו, לפי מה שראיתי בתקציר באיירן שיחקה מעולה והניעה כדור כמו שצריך. הגנת באיירן נרדמה לשנייה וספגה. לא ברור למה מנצ'יני פתח בהרכב מוזר שכזה, הגרלה של צ'לסי לדוגמא והוא יכול למצוא את עצמו עף מאירופה כבר בשמינית הגמר. אינטר עלתה עם פיגו וסולארי הטכנים בקישור אבל חיסרה מעצמה במקומות אחרים וזה לא ברור לי, באיירן יכולה להיות מעודדת מהיכולת, ואינטר צריכה לזכור שהיא יכולה לקבל קבוצה לא משהו שגרמה במזל במקום הראשון.

    המשחק של רומא - וולנסיה היה כל-כך משעמם, ראיתי כמה דקות ממנו וכמעט נרדמתי, מסכנים וולנסיה, חואקין משחק שם לבד. רומא עשתה את העבודה פחות או יותר וולנסיה צריכה לקוות ליריבה נוחה ושהקבוצה תחזור לעצמה ותתחבר טוב יותר עד פבואר.