ברצלונה 10\09: דויד ויאה מצטרף!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י xavi6, ‏16/7/09.

  1. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    א. ססק גם צריך להיענש מאחר שהוא אמר לו לעשות את זה, אמנם עונש פחות חמור משל פיקה, אבל עונש.
    ב.זה יפה שזו דעתך, אבל מפאת העובדה שזה לא קרה אני לא רואה למה פיקה שעשה מעשה הרבה פחות חמור צריך להיזרק מהנבחרת.
    ג.למה אתה מכניס לי מילים לפה? מישהו אמר שזה מוריד מחומרת הענישה, בסה"כ אמרתי שזה נראה לי לגיטימי שהוא גם ייבקש סליחה ב4 עיניים במקום להוציא את הסיפור לתקשורת.
    ד.לא(.למרות שבקשר לפדרו או בויאן קשה לדעת הם עוד צעירים מדי ) אבל זה בגלל שהם לא שותים כ"כ הרבה, ושאני אומר ילד מסיבות זה לא קשור לכך שהוא היה ילד, זה אומר שהוא בן אדם שאוהב לשתות, שוב זה בעיה שהוא יצטרך לטפל בה בעתיד אבל זה לא הופך אותו לאדם עם אופי חרא.
    ה.הוא אמר את זה למנציני בעונה האחרונה שלו(לפני שנתיים יענו) שהוא הוציא אותו באיזה משחק בסוף השנה, הוכיחו כבר לפי השפתיים שלו שהוא אמר את זה, האמנם לא ניתן להוכיח שהוא אמר את זה למנציני אבל גם הוא אמר את זה לשחקן זה לא מוריד מחומרת המעשה.
    ו.פיקה לא נישק בקלות אף סמל, את של סראגוסה התמונה שהבאת שבה הוא מנשק סמל, בסה"כ רואים אותו שם את היד על הסמל ואז מנשק את היד. במנצסטר הוא נישק את הסמל שלהם אחרי שכבש את שערו היחיד בעונה בה כמעט לא שיחק(ובטח שלא כבש) אתה יודע איזו התרגשות זו? ואח"כ הוא מבקיע שער בסופר קלאסיקו(!!!!) ב6-2(!!!!!!!!) את שערו הראשון באותה עונה, הייתי מתפלא אם הוא לא היה מנשק את הסמל אני לא מבין איך אתה רואה בזה דבר רע?
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    http://estaticos03.marca.com/imagenes/2010/07/22/futbol/equipos/barcelona/1279790788_0.Xxx

    ונגר נשבר , הודיע לראשי ארסנל שהם יכולים לנהל מו"מ עם ברצלונה על העברת ססק.
    הבעיה , ראשי המועדון האנגלי שידרשו 60 מיליון יורו עבור הקשר לעומת 40 מיליון שברצלונה מוכנה להשקיע.


    *שחקנה של פירונטינה יובטיץ' גילה היום שהוא סירב להצעה מברצלונה , "חלומו של כל שחקן זה לשחק במועדון גדול כמו ברצלונה אבל אני עוד צעיר ואני רוצה לשחק ואחרי שהם הביאו את ויאה אני אקבל מעט דק' של משחק ואני מעדיף להשאר בפיורנטינה.
     
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    א. ססק לא אמר לו לירוק על הבנאדם, שלא נדבר שאתה גם לא יכול להוכיח את זה. הכל ספקולציות והשערות שלך. היריקה לעומת זאת היא עובדה...

    ב. לקחו לטרי את סרט הקפטן. אם פיקה יהיה מושעה ל-3 משחקים לדוגמא זה יהיה לגיטימי. את טוטי הרחיקו כשהוא ירק על פאולסן להמון משחקים. כנראה שבעולם שלך, יריקה לא שווה הרחקה. לדעתי כשאתה יורק על מישהו, אתה צריך לקבל עונש. לא רק להיתנצל ב-4 עיניים, שחס וחלילה לא יראו.

    ג. כשאתה יורק על בנאדם בפומבי, אתה צריך גם ללמוד להיתנצל בפומבי!!!
    איזה סיפור יש פה? ירקת-תתנצל. אין סיפור.

    ד. זה הופך אותו לילד טיפש חסר אחריות. זה הכל. אני יחסוך ממך את הציפיה, לא תראה את בויאן או פדרו יורקים על אנשים שיכולים להיות סבא שלהם...זה כמו לחשוב שראול או מאלדיני יעשו דבר כזה. זה לא באופי שלהם.

    ה. תוכיח. וגם במידה וזה נכון-יריקה זה הרבה יותר חמור. חילופי דברים יש תמיד בין מאמנים לשחקנים, גם מוריינטס אמר לדל בוסקה "תיכנס אתה ל-5 דקות יא בן זונה!" אז? מוריינטס שחקן בעייתי? מוריינטס ירק על אנשים? בקאהם כמעט רב עם פרגסון מכות בגלל טעות של פרגסון שבעט נעל לפניו. אז? בקאהם שחקן שהולך מכות עם מאמנים? זלטאן תהיה בטוח גם לא ירק על אנשים...

    ו. בקיצור, נישק 3 סמלים, הראה "נאמנות" לכל אחד מהם בכל מועדון ששיחק. זה בעיני דבר מגעיל וזול, וזה שהוא כבש שער ראשון, ובקלאסיקו זה לא תירוץ. אם הוא יעבור לצ'לסי\ריאל\יובנטוס הוא ינשק את הסמל שלהם. הוא זונת סמלים. הוא יותר גרוע מרונלדו.
     
  4. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    התגובה הראשונית שלי לקליפ היה "איזה זוג של אדיוטים", כשהכוונה לססק ופיקה. אבל אחרי מבט חוזר בקליפ, שימו לב לפרצוף המופתע של ססק ברגע שפיקה יורק על הבחור. הוא ממש לא אמר לו לעשות את זה ולא ציפה לזה. מה שכן, אני לא מבין למה הוא צחק אחרי זה, מדובר באחד הדברים הכי מגעילים, בהמתיים וחסרי כבוד שיש. אז גם ססק יצא קצת אהבל, אבל בבקשה לא לקחת מהאפס המאופס פיקה את הקרדיט. כזה איש מגעיל, אין דברים כאלה.
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    60 זה מחיר מינימום לשחקן ברמתו של פברגאס, ברצלונה רוצה, שתשלם מחיר מלא.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא לא לא! הוא סמל! הוא שחקן אגדי! ואם הוא שחקן טוב=הוא בנאדם טוב...

    הבועה הברסאית. אני מצטער שאתם נאלצים לסבול זאת. אבל עצוב שאוהדים שאר הקבוצות מפתחים שנאה לברסה בגלל זה. זאת לא ברסה. בוסקטס ופיקה הם לא המייצגים של כל ברסה. בטח לא פיקה, הוא אפילו לא שחקן בית. זה שאוהדי בועה אוהבים להפוך אותו לשחקן בית כי זה מתאים זה משהו אחר.

    ג'ו קול, פרז לא מכתיב מה השווי של השחקן באמת. לא כולם פרז והולכים לפי הקווים של פרז. כריסטיאנו לא שווה 94, וקאקה לא שווה 60+. מצטער. ססק לא שווה 60 מליון. כולה שחקן ספסל בנבחרת ספרד והמוביל של קבוצה בינונית בשם ארסנל. שנה הבאה הם ירדו מהעץ, ססק יחזור לברסה על 4...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/10
  7. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    ההכנסות של ארסנל הם X, תוציא משם את פברגאס הם
    א. לא מגיעים לליגת האלופות
    ב. לא מתקדמים בליגת האלופות השנה.
    הנזק שיגרם להם הוא הרבה יותר מ40 מיליון יורו.

    עוד פעם, שחקן הוא כלי בידי קבוצה להכניס כסף, אם כריסטיאנו עוזר לקבוצה להשיג הכנסות של 100 מיליון דולר, הוא שווה את הסכום.
     
  8. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ירדן, קבוצה ששילמה על זלאטן, ויאה, אלבס ושקרגינסקי את מה ששילמה לא יכולה לבוא בתלונות לפרז על כך שהוא מעלה את מחירי השוק..
     
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אכפת לי מה הוא שווה לארסנל? אכפת לי מה הוא שווה בשוק. ואלדס שווה 200 מליון אם הולכים לפי הערכה הזאת של מה עזיבה של השחקן עושה למועדון. אני מסתכל עליו ביחס לאחרים בשוק, והוא לא כזה טוב בשביל 60 מליון.

    שחקנים הם שחקנים, הם לא מוכרי חולצות, אחרת כל שחקן שווה 400 מליון. אתה יודע כמה מסי ימכור אם ילך למנצ'סטר? אז זה אומר שהוא שווה את כמות החולצות שהוא מכר בלי קשר למעשיו על המגרש? אם רונלדו היה משחק חרא, אבל מוכר חולצות, זה אומר שהוא שווה את המחיר? לא. שחקן צריך להיות שווה את המחיר על המגרש, לא מחוץ למגרש. הביאו אותו בשביל לשחק כדורגל ולהביא אליפויות ותארים, לא למכור חולצות. פרז ידאג לחסות חובות מכספו הפרטי, הוא לא צריך את רונלדו לזה...

    ארז, תמצא לי פעם אחת שאמרתי שפרז לא בסדר. הוא בסדר גמור, שיבזבז 200 מליון. זה כסף שלכם לא שלי. אבל מה שהוא מבזבז, לפי התפיסה שלו, לא אומר שזאת תפיסת כל השוק. בטח לא לברסה. זלטאן באינטר היה החלוץ הכי טוב בעולם, ולכן הוא עלה ככה. מבחינתנו אטו נכלל בעיסקה כי זה להוריד אותו מהגב שלו, זה היה מציאה מבחינת צ'יקי האידיוט. אין לי ספק שאם היו דורשים נטו כסף, וזה אומר 80 מליון, לא היינו הולכים עליו. אלבס היה המגן הטוב בעולם אולי, גם מאייקון שווה 30 מליון. אבל להגיד שססק שווה 60 מליון זה בדיחה. אין לי טענות לפרז, להפך-אני מהיחידים שאמרתי שזה בסדר ושכול האוהדים האחרים מקנאים בריאל כי לה יש את האפשרות לעשות מה שהן לא יכולות אז הם אוכלים את הלב כי הם לא יכולים להתמודד עם זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/10
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    איך קובעים אז מה שחקן שווה? למה החלוץ הכי טוב בעולם עולה 80 מיליון ולא 20 אלף דולר?
    אתה מסתכל עליו לעומת אחרים בשוק, הנה גלן ג'ונסון עלה 25 מיליון והוא שווה בערך שליש מפברגאס.
    לך לא איכפת מה שחקן שווה למועדון, לאנשים שמנהלים את ארסנל אכפת. למה הם צריכים לסבול מזה שלברצלונה יש איזה שגעון גדלות להוסיף עוד שחקן לעמדה שיש לה כבר מספיק שחקנים בה. ארסנל מנהלת בית תמחוי? היא צריכה לסיים את העונה במאזן מסויים, כל מכירה של פברגאס צריכה לפצות אותה.
    תן לי שחקן ברמה שווה לזו של ססק שאפשר להשיג ב40 מיליון.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/7/10
  11. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש את חלב שאפשר להביא עדיין בחינם, את מסוט אוזיל, את יובטיץ', את גורקוף. הם לא שווים 60 מליון. אף אחד מהם. ככה גם לא ססק.

    הקטע הוא שלא צריך אף אחד מהם כאשר משחק אצלך קפטן נבחרת הצעירה של ספרד...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/7/10
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    נו באמת, יובטיץ' חלוץ, אוזיל קשר התקפי וגורקוף ראינו מה הוא שווה במונדיאל. אף אחד מהם לא קשר מרכזי ברמה של ססק, או אפילו מתקרב אליה. ואם הם באיזור, אז שברצלונה תביא אותם ולא תתלונן.
    אני לא יודע מי קפטן הצעירה של ספרד, אבל אם זה בברצלונה אז באמת היא לא צריכה אותו, ואם הוא עדיין רוצה אותו, אז שתשלם כמה שמגיע לארסנל.
     
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    יובטיץ' לא חלוץ, אלא מתחת לחלוץ, אוזיל גם שיכול לשחק גם בשמאל, וגורקוף עם כל הכבוד למונדיאל הוא שחקן נהדר(מתי תלמדו שלא שופטים לפי מונדיאל?).

     
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברצלונה לא בוכה, היא אומרת שהיא לא תשלם את הדרישות של ארסנל ומוכנה לשלם 40 מליון. זה הכל.

    תיאגו אלקנטרה הוא הקפטן של נבחרת ספרד הצעירה שמשחקת בימים אלה במונדיאל לנבחרות צעירות. ראיתי אותם מול קרואטיה לפני כמה ימים. קאנאלס והוא באמצע חלום רטוב לכל אוהד כדורגל שמכיר את הליגות של הילדים, אבל הם לא היו משהו באותו משחק. תיאגו כבש, קאנאלס היה חושך. בכל אופן, אני מעדיף אותו על פני כל שאר השמות. כל שאר השמות שהזכרתי יכולים להיצטרך לקישור ביחד עם צ'אבי ומחליפים לאיניסטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/7/10
  15. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אז יאללה, שיביאו אותם.
    ססק שווה יותר מ40 מיליון זה בטוח, בעולם בו דני אלבס שווה 35.