ברצלונה 2016/17 - המסע להגנה על התואר:: מסי מפרק את פפ, סוארס זוכה בנעל הזהב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Civil, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]


    קרלס פויול משגרירי ה-'לה-ליגה' התראיין ודיבר על ברצלונה. הקפטן האגדי פירגן לטר-שטגן למרות הטעויות - "הוא בשבילי אחד השוערים הטובים ביותר בעולם. הוא צריך להמשיך לשחק עם אותו ביטחון וברור שבקבוצה מאמינים בו. משחק הרגל הוא תכונה חשובה מאוד אצלו וברצלונה צריכה שוער מהסגנון שלו". הבלם הוסיף שמשחק ההגנה נגד סלטה ויגו היה לא מספיק טוב אבל זו לא הרמה של ברצלונה. לגבי מאבק האליפות - "הליגה חזקה ומסובכת השנה כמו בשנים עברו, אף קבוצה לא קרובה למאזן מושלם והמאבק יהיה עד הסוף. אתם יודעים מי הקבוצה שאני רוצה שתזכה בתואר ואני מאמין שזה יקרה". על לואיס אנריקה - "יצא לי לשחק איתו, אני יודע עד כמה הוא רוצה לנצח. יש לו דרייב ותשוקה גדולה. ברצלונה שלו זוכה בתארים ומשחקת כדורגל מרהיב כך שאין תלונות". אבל אם תשאלו אותו, הקבוצה של פפ היא הגדולה ביותר כמובן - "זכינו בשישה תארים בשנה אחת וזו הייתה עונה למזכרת, עונה בה הייתי קפטן ונהנתי מכל רגע. אף קבוצה אחרת לא תוכל לשחזר את ההישג הזה".
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    המספרים מראים: פתיחת העונה הגרועה ביותר של 'בארסה של מסי'. בחלוף שבעה מחזורי ליגה, בארסה כבר עם שני הפסדים ורק 13 נק' באמתחתה. מצד שני, צריך לזכור שגם בעונה שעברה היו לה שני הפסדים ובעונת 2005/06 הקבוצה של רייקארד פתחה את העונה אפילו בצורה חלשה יותר עם 10 נק' בלבד - פחות מ-50% הצלחה, ריאל מדריד הובילה עליה בפער של 5 נק' יתרון ואיך העונה הזו הסתיימה כולם זוכרים - בארסה רשמה זכייה שנייה ברציפות באליפות ספרד וכן עשתה היסטוריה עם זכייה גם בליגת האלופות בפעם השנייה בתולדותיה. בארסה ספגה העונה כבר 10 שערי זכות, הכי הרבה מאז עונת 2000/01 אז דורגה במקום השביעי. בעונת הבכורה של לואיס אנריקה על הקווים - בארסה לא ספגה עד המחזור התשיעי(!) אז התארחה בברנבאו לקלאסיקו הגדול. דווקא טאטה מארטינו הוביל את בארסה לפתיחת עונה מושלמת עם 7 נצ' ב-7 המחזורים הראשונים. מצד שני, יש גם נק' אור - בארסה הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים באירופה - לא פחות מ-33 שערים. יותר מסיטי ומונאקו עם 25 כ"א, יותר מבאיירן שכבשה 24, יותר מפריס עם 21 וגם יותר מריאל מדריד שכבשה 20.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראיון מרתק של אומטיטי לתקשורת הקטלונית - באדיבות בארסה מאניה:

    מה זה אומר עבורך להיות חלק מבארסה?
    “זה המועדון הטוב ביותר בעולם. אני גאה להיות פה וכמובן שאני יודע שתהיה תחרות רבה על זמן משחק, אבל אני אומר לעצמי : “בן אדם, אתה מתאמן ומשחק עם הטובים ביותר בעולם” וזה מעודד לעבוד אפילו יותר, להתקדם ולעלות בשלבים למעלה. להיות כאן יאפשר לי להתפתח לרמה אחרת.”

    מה חברך הטוב סבסטיאן פלוצ’ון אמר לך כשחתמת בבארסה?

    (מחייך) “הוא בירך אותי ואמר לי שהוא גאה בי כי הגשמתי את אחד מהחלומות שלי. אנחנו מכירים אחד את השני מאז שאנחנו ילדים ושיחקנו יחד בקבוצות הנוער בליון. זו הייתה תגובה טבעית, כמו אלו משאר המשפחה שלי והחברים שהיו קרובים אליי. אבל הוא גם הזהיר אותי שאני חייב להמשיך לעבוד. זה לא נעצר כאן, זו רק ההתחלה.”

    האם אימא שלך עדיין לא מתעניינת בכדורגל?
    “כשהייתי ילד היא לא עקבה אחרי זה, אבל לפני כמה שנים כשהתחלתי עם קבוצת המילואים של ליון היא התחילה לשים יותר לב והיא מחוברת למה שקורה בעולם הזה.”

    מה החשיבות של אחיך הגדול יאניק?
    “תמיד הייתה לו השפעה גדולה עליי ועכשיו הוא מנהל את ענייניי. הוא האחד שעבדתי עמו כדי להגיע לכאן.”

    ועכשיו הוא שומר שהרגליים שלך יישארו בקרקע?
    “לגמרי. הוא הכי חשוב בכך. גם אם אתה עובר רגע טוב אתה לא צריך להאמין שאתה יותר גדול ממה שאתה. עבודה זה הפרס האפשרי היחיד וזה מה ששם אותך במקומך. אני תמיד רוצה עוד.”

    אתה מבחין בהבדל בין הליגה הראשונה בצרפת לבין לה ליגה?
    “אני לא יכול לדבר על לה ליגה עד שאשחק בעוד הרבה משחקים, אבל זה ברור שהליגה הספרדית יותר טכנית מהליגה הצרפתית ובמדינה שלי הצד הטקטי בעל משקל רב יותר ויש פחות שטח.”

    ובין בארסה לליון?
    “יש הרבה הבדלים. כאן יש עניין תקשורתי שמכפיל כל דבר פי 26 ואתה צריך להיות מוכן מנטאלית לזכות בכול. להגיע למקום השני זה לא טוב מספיק.”

    זה קשה לשמור על התענוג לשחק בבארסה עם כזה עניין תקשורתי גדול?
    “בארסה היא יותר מרכז תשומת לב מאשר ליון, זה בלתי נמנע, אבל עבורי זה קל להתמודד עם זה. אולי זה קצת יהיר אבל זה מה שאני מרגיש. העיר מושלמת, השחקנים והחברים לקבוצה נפלאים וכל המרכיבים להצלחה נמצאים כאן.”

    זאת חוויית הכדורגל הראשונה שלך מחוץ לליון. איך אתה מתמודד עם השינוי?
    “כן, לא עזבתי את העיר שלי עד עכשיו וזה ברור שזה משנה אותך. אתה עוזב את המשפחה והחברים שלך, אבל אני לא בן 10, אני בן 22 ואדם צריך לגדול. זה יגרום לי להתפתח כשחקן כדורגל וגם כאדם.”

    האם תגור עם חלק מהמשפחה כאן?
    “אחי יאניק יהיה פה לזמן מה, אבל אני אוהב שיש לי את המרחב שלי. אני אדם שמבלה המון זמן בבית.”

    האם היכולת הטכנית הנהדרת שלך היא ירושה מהשנים בהן שיחקת כקשר או כחלוץ?
    “אני לא חושב. רוב הדברים שלמדתי הם תודות למאמנים נהדרים שהיו לי באקדמיה של ליון. הם עובדים על טכניקה ועל אינטליגנציית משחק וזה אפשר לי להגיע לקבוצה כמו בארסה.”

    אם לפני 3 חודשים מישהו היה אומר לך שבסוף הקיץ תהיה שחקן של בארסה…
    “אני הייתי צוחק כי זה היה חלום. אבל כדורגל מתקדם מהר מאוד, כמו שראינו בקיץ הזה פעם ראשונה עם הנבחרת הלאומית ואז עם בארסה.”

    מטורף מה שקרה בצרפת! הפכת משחקן גיבוי לשחקן פותח במשחקים האחרונים ביורו ועכשיו הדור הזה שניצח את גביע העולם עד גיל 20 בטורקיה ב2013 לוקח את הבמה המרכזית. האם זה הרגע שלך?
    “כל החבר’ה בקבוצה הזאת צברו ניסיון רב אחרי שניצחו בגביע העולם. רובם שחקנים פותחים בקבוצות המועדונים שלהם ויש לנו נבחרת עם המון כישרון.”

    המון כישרון! דין, קונדוגביה, פוגבה, אתה…
    “כן, אבל השחקנים האלה הם הראשונים להיות מודעים לעובדה שכישרון לבד לא מביא אותך למטרות שלך. אתה חייב לעבוד, אבל כן, בדרך כלשהי, הפריצה של דור 1993 החלה.”

    מה המטרה האישית שלך לעונה הזו?
    “יש לי הרבה, אבל המנהג שלי הוא לשמור אותם לעצמי ולדבר עליהם בסוף העונה.”

    אם אני אשאל אותך לגבי חברי הקבוצה שלך בהגנה, מה תספר לי על פיקה?
    “עבורי הוא אחד מהבלמים הטובים בעולם במשך שנים ויש לו יעילות ועקביות שפשוט מדהימים.”

    ומה לגבי מסצ’ראנו?
    “הוא המנהיג, האיש ששולט בעניינים, לפי ההיררכיה שיש על המגרש. אני בר מזל לחלוק חדר הלבשה עם שחקנים נהדרים.”

    מההגנה אנחנו עוברים לחלוצים. זה מדרבן כשיש את מסי ולואיס סוארס כיריבים באימון?

    “להתאמן עמם זה כמו לשחק משחק אמיתי. כולם גרמו לי להשתפר באימון. זה היה אחד מהשיקולים המרכזיים שלי לבוא לכאן. להתאמן עם שחקנים כאלו גורם לך לגדול למקסימום היכולות שלך.”

    ואיך הכדור זז באימון?
    “הוא זז כל כך מהר! ומה שהכי מפתיע אותי זה שתמיד יש שחקן במקום המדויק. יכולנו אפילו לשחק עם העיניים סגורות ולא לעשות טעויות. זה מה שהכי הרשים אותי.”

    אם היית צריך לבחור גביע…
    “בכנות, באתי לכאן כדי לזכות בכול. אני לא מעדיף גביע מסוים על אחר. אני רוצה את כולם ויש לנו את הקבוצה ואת הפוטנציאל לעשות זאת.”

    אבידל הוא אחד השחקנים שהאוהדים מאוד אוהבים. חלק מהאנשים רואים אותך כאבידל החדש. אתה אוהב את ההשוואה הזו?
    “אני גאה שמשווים אותי אליו, אבל אנחנו שונים. לו היו איכויות מסוימות ולי יש אחרות, אבל אני אשמח אם אוכל להשאיר פה חותם כמו שהוא השאיר.”

    האם אתה צריך להיות סופר מוכשר כדי לשחק בבארסה?
    “אני לא סופר מוכשר, כל מה שהשגתי היה תודות לעבודה. זה הסוד היחיד להצלחה.”

    מי עוזר לך לשמור את הרגליים על הקרקע?
    “אימא שלי והאנשים שסובבים אותי הם אלו שעוזרים לי ותמיד עשו זאת. אני יודע שאני כדורגלן מקצועי וזה נותן לי פרסום וסטטוס מסוים, אבל אני רוצה להמשיך להיות עצמי. מחוץ למגרש אין לי צורך להראות שאני כדורגלן. זאת העבודה שלי, אבל כשאני הולך ברחוב אני אדם כמו כל אחד אחר.”

    קבוצת החברים שלך היא ברובה חבריך לקבוצה לשעבר מהאקדמיה של ליון. הרבה מהם לא הפכו למקצועניים. האם אתה עדיין בקשר איתם?
    “כן, הרבה. אני מדבר עמם בפלאפון, אנחנו מחליפים הודעות בעקביות וחלק מהם באים לבקר אותי כאן בברצלונה. אני נשאר בקשר ואני אמשיך מפני שהם חלק מהחיים שלי. אחרי המשפחה שלי, החברים שלי הם עמוד תווך בחיי.”

    עזבת את קמרון כשהיית בן שנתיים וגדלת במשפחה של מהגרים. האם זה הכריח אותך לקדם את עצמך יותר?

    “אישית, לא הייתה לי את ההרגשה הזו. אבל אימא שלי תמיד התעקשה על רוח העבודה, על לדחוף את עצמי יותר מאחרים אם אני רוצה להיות מישהו בחיים. המשפחה שלי תמיד הזכירה לי שעם עבודה אני אצור נתיב לעצמי ואקבל גמול בהתאם. אני לא יודע אם יש לזה קשר לעובדה שהייתי מהגר, אבל אני יכול להגיד לך שתמיד עבדתי יותר מאחרים.”

    מה אתה חושב לגבי גזענות בכדורגל? אני אומר זאת במיוחד ביחס להערות הגזענות ששמענו באל מולינון נגד איניאקי ויליאמס.
    “הדברים האלו לא צריכים להתקיים במשחק כדורגל או בחיים. בעולם אתה יכול למצוא כל דבר ולצערי עדיין יש אנשים כאלו. אין משהו שאנחנו יכולים לעשות, אבל אני מסופק מהעובדה שזה מיעוט ואתה צריך להפריד את עצמך מזה.”

    מה המאמן ביקש ממך?
    “להיות בטוח ולשחק כמו שאני יודע. לא להיתקע בראש שלי.”

    מי היה האליל שלך בתור ילד?
    “תמיד אהבתי שחקני התקפה. אלו שהשאירו את הרושם הגדול ביותר עליי היו רונאלדיניו וזידאן. אלו השחקנים שהערצתי כילד. הם היו הטובים ביותר.”

    מתי בארסה הופיעה בחיים שלך?
    “הזיכרונות שלי הם מהתקופה שרייקארד היה מאמן. תמיד נמשכתי לבארסה בגלל השחקנים שלה והמנטאליות של תמיד לרצות לנצח, לנצח ולנצח. זה מועדון שמתאים לאישיות שלי”.

    ומה הייתה ההרגשה שלך בפעם הראשונה ששיחקת בקאמפ נואו?
    “כשחזרתי מהחופשות הייתה לי את האפשרות לבקר באצטדיון ולא רציתי ללכת. רציתי שהפעם הראשונה שאבקר את האצטדיון תהיה כשאשחק שם.”

    אמונה תפלה?
    “לא, עשיתי זאת בשביל ההרגשה הזו של חדש, של ריגוש, של למצוא את האנרגיה של אצטדיון כל כך גדול. אם הייתי רואה אותו לפני הייתי מאבד את הרגע הזה.”

    ומה הרגשת?
    “זה היה רגע ייחודי. זה אצטדיון מדהים, יפה וגדול והייתי גאה להיות מסוגל לשחק כאן בפעם הראשונה, אבל כמו שאמרתי, אני יודע שזאת ההתחלה ושזה רק מתחיל.”

    - יוהאן קרויף ז״ל בביוגרפיה שלו: ״אני שיכנעתי אישית את לואיס אנריקה לעזוב את מדריד ולעבור לברצלונה״. עוד הוסיף - ״היה לי ברור מלכתחילה שנונייז לקח אותי כמאמן מסיבה פוליטית ולא מקצועית. אבל הבהרתי לו מהתחלה שאני הבוס של חדר ההלבשה, לא אתה ולא אף אחד מההנהלה. וכך היה״.

    - סיפור מעניין על ניימאר - לקראת המשחק בין ברזיל ובוליביה - דור הופמן:
    ברזיל תארח את בוליביה במוקדמות המונדיאל, כאשר המפגש המעניין מכולם יהיה בין ניימאר למאמן הארגנטינאי של בוליביה גיז'רמו אנחל הויוס.
    הרקע: ב-2012, שמינית גמר ליברטודרס, בוליבאר ניצחה בביתה 1:2 את סנטוס. לאחר המשחק הויוס התייצב מול התקשורת ואמר: "מי זה הניימאר הזה בכלל? אני לא מכיר אותו". כמה ימים אחר כך, נערך הגומלין. סנטוס עשתה לבוליבאר בית ספר, ניצחה 0:8, כאשר ניימאר כובש פעמיים, מבשל שלושה, מלהטט, רוקד, משפיל וחוגג. אחרי אחד השערים הוא הביט לספסל של בוליבאר, השתחווה, וכאילו אמר: "נעים מאוד, זה אני. ניימאר."
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2016/10/07/14758371324150_300x190.Xxx

    500 פעמים פיקה. הבלם של ברצלונה רשם אתמול ציון דרך נפלא כשערך את משחקו ה-500 בקריירה. זה היה משחקו ה-84 במדי נבחרת ספרד ולזכותו יש 365 הופעות במדי ברצלונה שם החל את דרכו בעונת 2008/09, כמוכן 23 הופעות במנצ'סטר יונייטד ועוד 28 משחקים במדי סראגוסה אליה הושאל ב2007. במארקה כתבו על השקט וקור הרוח לצד היכולת לכבוש שערים(לפני שנתיים כבש שבעה שערים) כמו בניצחון המטורף בברנבאו בעונת הטרבל, על החיבור המיוחד למועדון ממש כמו אוהד וההקנטות כלפי היריבה השנואה ריאל מדריד ועל היותו היורש של פויול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/16
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מתוך ספורט1:

    ברצלונה החליטה החליטה למכור את אלייש וידאל. המגן הודיע שהוא מאוכזב מכך שלא נכלל בסגל ומעוניין לעזוב, וכעת גם המועדון אישר כי לא יעמוד בדרכו של השחקן שהגיע מסביליה ביוני 2015 וישב כחצי שנה ביציע עד אשר ערך את הופעת הבכורה זכר לעונש על איסור העברות. מאוכזב מכך שלא נכלל בסגל ומעוניין לעזוב, וכעת גם המועדון אישר כי לא יעמוד בדרכו של השחקן שהגיע מסביליה ביוני 2015 וישב כחצי שנה ביציע עד אשר ערך את הופעת הבכורה זכר לעונש על איסור העברות. וידאל שיחק העונה רק פעמיים, 90 דקות בליגה בהפסד לאלאבס וכן בסופרקאפ האירופי, ובמועדון טוענים שדווקא רצו לתת לווידאל את האפשרות להתאושש ולחזור לסבב הרוטציות של לואיס אנריקה, אבל כנראה בעצת הסוכן הוא נראה מזלזל באימונים וכאחד שמשחק ללא שחק. במועדון כבר חושבים על מחליפים לעמדת המגן הימני, ללא כל קשר למכירתו של וידאל, ועד כה דובר על הפורטוגלי ז'ואאו קנסלו של ולנסיה שכבש אתמול בנבחרת בניצחון 0:6 על אנדורה. מועמד נוסף הוא הקטלוני של ארסנל הקטור ביירין שמבוקש גם במנצ'סטר סיטי. גם שמו של דאריו סרנה הועלה, אבל בשל גילו הסיכוי שיגיע קלוש.

    - מהפייסבוק של בארסה מאניה: ביום הזה ב-1994 גווארדיולה כבש לראשונה במדי בארסה. זה היה בניצחון 4 - 3 על אתלטיקו מדריד בקאמפ נואו.
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    אני כבר בקיץ אמרתי שאם מחפשים יורש לדני אלבס האיש הוא הקטור ביירין. לרוץ עונה שלמה עם אליש וידאל וסרג'י רוברטו זה חתיכת הימור, רוברטו אומנם מרשים מאוד עד עכשיו אבל מול יריבות חזקות מהלבל הבכיר באירופה יהיה לו קשה מאוד להתמודד. צריך גם לזכור שזו לא העמדה הטבעית שלו והוא נמצא בסגל על תקן הכלבויניק של לואיס אנריקה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://scontent.fsdv1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/14604839_10155389775944899_6195575150256930513_n.Xxx?oh=296c54c938185d65acfed59a1b03370b&oe=58ABB26B


    מבט על 300 השערים של ניימאר בקריירה
    : 138 במדי סאנטוס, 95 במדי ברצלונה ועוד 67 במדי נבחרת ברזיל. בשנה הראשונה שלו כשחקן בוגרים ב-2009 כבש רק 15 שערים וגם השנה הקאלנדרית האחרונה קצת פחות טובה יחסית עם 27 שערים. ב-2015 הוא כבש 46 שערים אך השיא היה בשנת 2012 עם 56 כיבושים.

    - אנקדוטה על מסי = מהפייסבוק של בארסה-מאניה: פעם שאלו את תיירי הנרי באולפן של סקיי ספורטס: "איך זה להתאמן עם מסי"? האם הוא רציני באימונים כמו במשחקים עצמם?" הנרי החליט לספר סיפור: "פעם אחת באימון, מישהו תיקל באגרסיביות את לאו, לאו ציפה לקבל עבירה אך לא קיבל. מה הוא עשה? הוא ביקש מהשוער את הכדור, עבר את כולם ושם גול. אחרי זה הוא יחטוף לך את הכדור, יעבור את כולם וישים גול".
    גם לפפ גוארדיולה היה מה להגיד על מסי, ובקרוב תפורסם האוטוביוגרפיה שלו. הנה מה שפורסם בינתיים - "תסתכלו על מסי, הוא הולך וכשהוא מבחין בך צופה בו, הוא צועד לשטח מת אחר ומתרחק. הוא הולך תוך כדי המשחק, גם כשהוא מוסר, אך במקביל קורא את המשחק. הוא ממפה את המגרש בכל שניה". ועוד - "הוא אולי השחקן שרץ הכי פחות בליגה הספרדית, אבל שכשהוא עם הכדור יש לו את התמונה המלאה על המגרש, הוא יודע איפה כל אחד - ובום".

    - לפי אדו פולו, עיתונאי אמין, מסי יחזור להתאמן עם כדור מחר, ובחמישי יצטרף לאימונים עם הקבוצה. השאלה האם ישחק כבר במחזור הקרוב.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2016/10/12/primera/1476266381_658520_1476266471_portada_normal_recorte1.Xxx

    לואיס אנריקה כועס על ההדלפות. ואן-חאל ב-1999, פפ ב-2012 ולואיס אנריקה ב-2016? המאמן התקשה להבין איך האסטרטגייה של הקבוצה במשחק החוץ מול בורוסיה מ.גלאדבך הגרמנית הודלפה אחד לאחד, הגנה והתקפה - לעיתון 'הספורט'. מבחינתו אותו אירוע חצה את הגבול. מעבר לסגל 22 השחקנים יש בצוות של לואיס אנריקה לא פחות מ-23 עובדים נוספים והוא מקווה שלא מדובר באחד מהם. בעונתו האחרונה בברצלונה פפ זעם על כך שההרכב שלו לקלאסיקו הודלף שם ידעו העיתונאים להגיד שפפ מכין הפתעות כמו טיאגו וטאיו בזמן שפיקה ופברגאס סופסלו. אותו דבר קרה ימים ספורים אחר-כך כשבארסה הודחה מול צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות. והתקדים הראשון היה בעונתו האחרונה של ואן-חאל הוא חיפש בחדר ההלבשה מיקרופונים ואיים לשלוח שחקנים להיבדק לאחר שמידע חשוב מבחינתו הודלף.

    - עוד בברצלונה - בתקשורת מפרסמים חגיגית שפיקה הודיע לקרוביו שהוא רוצה לרוץ לנשיאות המועדון לאחר שיפרוש.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2016/10/13/primera/1476355968_883099_1476356264_portada_normal_recorte1.Xxx

    המונדו-דפורטיבו: מסצ'ראנו חותם על חוזה עד 2019. מחר תיערך מסיבת העיתונאים החגיגית בקאמפ-נואו לכבוד ציון האירוע. חוזהו המקורי של מסצ'ראנו בן ה-32 מסתיים בסוף העונה הבאה כלומר הוא מאריך את חוזהו בשנה אחת נוספת. הארגנטינאי שהגיע על תקן קשר אחורי ועבר הסבה לעמדת הבלם היה מבוקש הקיץ ביובנטוס שעשתה הכל כדי לצרפו והיו מחשבות קלות על שינוי אווירה אך לבסוף החליט להישאר ובארסה הרוויחה. זו העונה השביעית שלו בקבוצה ועד עכשיו רשם 290 הופעות. מסצ'ראנו עדיין מחפש את שער הבכורה שלו בקבוצה.

    - גם אנדרס אינייסטה צפוי לקבל חוזה חדש ולהאריכו בשנתיים נוספות, כלומר עד 2020 אז יהיה בן 34. בארסה תציע לאינייסטה חוזה לכל החיים עם השתלבות בהמשך בצוות המקצועי.

    - אדריאנו: "עזבתי את בארסה כי היה קשה מאוד לקבל דקות, וההזדמנות ללכת לטורקיה עלתה. זה מורכב לשחק כשאין המשכיות. אין לי שום ביקורת לאף אחד, רק לעצמי על כך שלא עשיתי יותר." עוד הוסיף - "בארסה טובה מאוד וכשהיא רוצה בכך, היא קבוצה מפחידה שמשחקת כדורגל יפה מאוד."
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראיון מאוד מרתק של פיקה, קרדיט ל-'וואלה ספורט'

    על ואן-חאל: "אם יש מאמן אחד שניסה להרוס לי את הקריירה זה הוא. הייתי מתחת לגיל 18 ובלה מאסיה לא נכנסים לחדר כושר לפני הגיל הזה, אבל בשבילו זה לא הספיק. הוא דחף אותי פעם אחת על הרצפה, וגער בי שאני מעולם לא אהיה מתאים כדי לשחק בקבוצה הראשונה של ברצלונה כי אני חלש פיזית. אני לא זוכר התנהגות כזו מצד מאמן, זה משהו שעד היום קשה לי להשתחרר ממנו".
    על האפשרות שיכהן כנשיא ברצלונה בעתיד -"מעולם לא חשבתי להיות מאמן. זה לא נמצא אצלי בתוכניות. אני רוצה להיות נשיא ברצלונה ולפי דעתי - אין לי ספק שזה יקרה. אימון לא נמצא על הפרק".
    על מסי סיפר: "היום בו הוא יעזוב את ברצלונה יהיה עבור האוהדים כמו מוות של אב. לאו תמיד היה מיוחד יותר מכולם. הרגע בו הוא יעזוב או יפסיק לשחק יהיה קשה ביותר, לא רק לי אלא לכולם במועדון. כעת אנחנו מדברים על מסי כדבר קיים, אבל ביום שאחריו נרגיש ערומים. ברצלונה חזקה מהכול, היא תצטרך להתחיל מהתחלה כדי להישאר תחרותית והישגית. לא יהיו יותר מסי, ואין סיבה לצפות לעוד אחד או יורש. הדור שלי עם צ'אבי ואינייסטה, סרג'יו בוסקטס, קרלס פויול ומסי הוא אחד ויחיד. אני מקווה שיצמח עוד דור כזה, אבל זה כמעט בלתי אפשרי".

    http://as01.epimg.net/videos/imagenes/2016/10/13/portada/1476381051_648747_1476381168_miniatura_normal.Xxx

    - הנתון של הטריו של בארסה: ה-M-S-N שיחקו העונה רק 3 פעמים יחד - 27.27%. זה קרה בקונצרט נגד סלטיק שהסתיים ב-7:0, בניצחון הקל בלגאנס 5:1 וגם במשחק נגד אתלטיקו אולם מסי נפצע במהלכו. בכל-מקרה השלישייה בהחלט עובדת. סוארס הרשית כבר 8 שערים, כך גם מסי למרות היעדרויותיו וניימאר כבש חמישה שערים למרות שהחסיר ארבעה משחקים היות ופתח את העונה באיחור.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/Cu4A1FPWAAEdYHL.Xxx

    היום לפני 12 שנים הכדורגל העולמי השתנה לעד - ליאו מסי עלה להופעה ראשונה בברצלונה, כאשר החליף את דקו בדרבי מול אספניול. והשאר היסטוריה. אגב, כמו שכתבתי בדיון המחזור - מסי לא רשם אתמול רק קאמבק חיובי כשכבש שעלה מהספסל נגד דפור - אותו שער היה ה-180 שלו במדי ברצלונה בקאמפ-נואו, כלומר עקף את תלמו סארה האגדי מבילבאו והפך לשחקן שכבש הכי הרבה שערי ליגה במשחקי הבית. יש לו בנוסף עוד 66 בישולים. מדד מסי העונה - 9 שערים ב-9 משחקים.

    - בתקשורת מזכירים את שיטת שלושת שחקני ההגנה. בארסה הצליחה לנצח את פריס 3:1 בשלב הבתים בעונת הטרבל אבל המערך עשה בעיות. אתמול זה עבד נהדר בניצחון 4:0, המשך ישיר ל-5:1 על לגאנס.

    - רונאלדיניו אמור להתמנות בקרוב לשגריר כבוד של ברצלונה ברחבי העולם. בעיתון 'אל-מונדו דפורטיבו' אמש הקדישו עמודים רבים לרונאלדיניו ובקושי דיברו על המשחק נגד דפור. רונאלדיניו כבר ייצג את ברצלונה באירוע מסוים בניו-יורק אולם נציגים מהנהלת הקבוצה נפגשו איתו ברומא כדי לסגור את הפרטים האחרונים.

    - במארקה החמיאו לראפינייה שכבש אתמול צמד ראשון במדי הקבוצה הבוגרת של בארסה - "הגירסה הטובה ביותר שלו - כמו ראפינייה של סלטה ויגו".
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2016/10/15/14765550511563.Xxx

    - בתקשורת מתחילים לעסוק כבר במשחק נגד פפ גוארדיולה ומנצ'סטר סיטי בקאמפ-נואו. ברצלונה לא הפסידה כבר 20 משחקי בית רצופים בשלב הבתים, מאז רובין קאזאן היממה אותה בעונת 2009/10 עם ניצחון 3:2 בקאמפ-נואו. מעבר לכך, בלמעלה מ-20 שנה של המפעל - בארסה הפסידה רק 5 משחקי בית בשלב הבתים מתוך 73, בידיוק כמו היריבה ריאל מדריד אגב.
    - במארקה הציגו נתון מעניין ומוזר - אינייסטה ממעט לשחק העונה בליגה. בגלל פציעות, בגלל רוטציות - תבחרו אתם מהי הסיבה. בשורה התחתונה, אינייסטה רשם רק 226 דקות בליגה, בארבעה משחקים. מבין שחקני השדה, רק פאקו אלקסר עם 172 דקות ואליש ויידאל שבדרך החוצהף ושותף העונה ב-90 דק' בלבד - שיחקו פחות ממנו. בעונת הטרבל, עונת הבכורה של לואיס אנריקה - לאינייסטה היו בשלב הזה 443 דקות, כמעט כפול. אבל עכשיו, כשהרגליים של אנדרס טריות, ופפ גוארדיולה כבר יודע למה הוא מסוגל - מנצ'סטר סיטי צריכה להיכנס למגננה.
    - האקס קלאודיו בראבו הוא זה שיעמוד כמובן בין הקורות והוא יחזור לקאמפ-נואו לראשונה מאז עזב. כשוערה של ריאל סוסיאדד הוא כבר ספג שישה שערים מליאו מסי בקאמפ-נואו לאורך השנים.
    - איבן ראקיטיץ' התראיין לתקשורת באנגליה ואמר - "ביקשתי את חולצה מס' 4 כי גוארדיולה היה האליל שלי. חבל שלא יצא לי לשחק תחתיו". על אינייסטה אמר הקשר - לראות אותו משחק זה כמו להאזין למוזיקה קלאסית. הוא רוקד עם הכדור". על שלישיית ההתקפה - "הם רעבים ובלתי-ניתנים לעצירה. ממציאים כל הזמן דבר חדש".
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    השנייה של סוארס. החלוץ האורוגוואי הנפלא של ברצלונה קיבל היום רשמית את תואר נעל הזהב של אירופה אחרי שאשתקד רשם מספרים מפלצתיים עם 40 שערי ליגה ב-35 משחקים וכמובן שסיים בתואר הפ'יצ'יצ'י כשהוא מקדים את כריסטיאנו רונאלדו ומסי. בכל המסגרות רשם סוארס 59 שערים ב-53 הופעות. לפני שנתיים הוא זכה לראשונה בפרס וחלק אותו יחד עם כריסטיאנו רונאלדו. החלוץ הודה למועדון ולחבריו - "אני רוצה להודות לברצלונה שבזכותה אני עומד כאן על הבמה הזו ומגשים את כל החלומות שלי. המטרה היא לזכות בתארים קבוצתיים". סוארס המשיך ואמר בצניעות אופיינית שהוא לא יזכה בתואר בשנה הבאה אלא מסי או ניימאר וסיפר על רגע השיא שלו - "מתוך 40 שערי הליגה שכבשתי - אני לא אשכח את הצמד בסנטיאגו ברנבאו בקלאסיקו". באותו משחק כזכור בארסה הסתדרה ללא מסי ששולב כמחליף ופירקה 4:0 את היריבה הגדולה שלה ועוד במגרשה הביתי. סוארס סיפר על ההתקדמות הגדולה שלו באייקס, על פספוס תואר האליפות עם ליברפול ושבברצלונה הכל הרבה יותר קל בגלל איכות השחקנים. לגבי מחליפו אלקסר אמר שהוא חייב להיות שקט ובטוח ושהוא כבר דיבר איתו ואמר לו שהגולים יגיעו כי הוא עושה הכל נכון, ועל השאלה האם יפרוש בברצלונה אמר החלוץ שבינואר יחליף קידומת ל-30 - "אני עדיין לא יודע, זה מוקדם. אני רוצה להיות ברמה הגבוהה ביותר במשך כל הקריירה".

    אחת הרכישות הגדולות בהיסטוריה של ברצלונה, לא פחות. כמובן שאני תמיד אזכור את רונאלדיניו שלקח את ברצלונה מחופש לאור, ובכל-זאת. לא עניין את בארסה כל התדמית שלו או העונש שספג - היא ידעה שמדובר בכוכב כדורגל ומהבודדים שיכול לשדרג את חוליית ההתקפה שלה. סוארס מצטנע אבל כן הייתי שם את כספי: הוא שוב יזכה בנעל הזהב. הוא רעב הרבה יותר ממסי וכריסטיאנו, הוא 'לא בתחרות' עם אף אחד ולא משווים בינו לבין שחקנים אחרים, הוא לא נפצע אף-פעם וכמובן שהוא יכול לעשות גולים מכלום.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בברצלונה נושמים לרווחה: אינייסטה ייעדר בין חודש וחצי לחודשיים, כך פירסם המועדון בהודעה רשמית, קרי יחזור ב-2017. הוא יחמיץ כמובן את המשחק נגד סיטי באיתחאד וכן את משחק הליגה בפיחואן וגם את הקלאסיקו הראשון בחודש דצמבר, אבל ההערכות הראשוניות היו פסימיות בהרבה. מסצ'ראנו, ראקיטיץ', סוארס וג'ורדי אלבה העלו תמונות לרשתות החברתיות ותמכו בחברם 'Animo Iniesta'.

    - ניימאר רשם אתמול את משחקו ה-100 במדי ברצלונה בליגה כמובן. העונה יש לו 4 שערים ב-7 הופעות וסה"כ הוא כבש 59 שערי ליגה עד היום. בתקשורת כתבו שזו רקורד טוב יותר מזה של מסי שב-100 משחקי הליגה הראשונים שלו כבש 47 שערים. מצד שני כריסטיאנו רונאלדו לצורך השוואה כבש 111 שערי ליגה. ניימאר הוא השחקן הברזילאי השביעי שמגיעה למספר היפה הזה במדי בארסה. העונה הוא יחלוף על פני דקו(113), אדריאנו ואבריסטו(114) ובהמשך נמצאים האגדה רונאלדיניו(145), ריבאלדו(157) ושיאן ההופעות של הברזילאים בליגה במדי בארסה הוא דניאל אלבס עם 257 הופעות. בכל המסגרות כבש ניימאר 91 שערים ב-151 משחקים.
     
  15. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    מי לדעתכם צריך לפתוח במשחקים החשובים במקום אינייסטה? מעניין מאוד במי לואיס אנריקה יבחר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.