ברצלונה 2017/18:: דאבל ופרידה מאינייסטה; האם גריזמן יצטרף?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Civil, ‏28/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כמו שאתה לא יכול לצפות שבחורה שבגדה איתך בחבר שלך תשמור דווקא לך אמונים, ככה אי אפשר לצפות מניימאר שההעברה שלו הייתה מלוכלכת וכנראה על גבול המאוד לא חוקית שאחרי כמה שנים בברצלונה פתאום יהפוך עם משפחתו לאנשים ישרים.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני חושב שלהתאחדות הספרדית יש לגיטימציה לדחות את העניין עד לבירור עם רשויות המס ואופ"א. מדובר במקרה סופר ייחודי, הרי זה לא שניימאר משלם בעצמו, באמצעות פריז, על הbuy-out clause שלו. הסיפור כאן, לפחות לפי הדיווחים, הוא שיש צד שלישי שמעורב שבאמצעותו הסכום הזה ישולם. זה תקדימי, וכשצד שלישי מעורב מוטב לעכב את התהליך עד שכל הדברים יתבררו כהלכה.

    מצד שני, אני מניח שבמסגרת דיני החוזים בספרד להתאחדות אין באמת מה לעשות בעניין. נושא מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/17
    אלעד ו-Civil אוהבים את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    האפשרות שניימאר כביכול ישלם את הסעיף בעצמו היא רלוונטית ועלתה לאוויר אבל זה סיפור להוכיח את זה. מעבר לכך, צריך לקחת בחשבון שני דברים:
    1. פאריס כן אמורה למכור שחקנים. לא וראטי או די-מאריה אבל כן לוקאס מוראה, המגן אורייר כבר בדרך ליונייטד כך שהמאזן הכספי שלה לא יהיה כל-כך נמוך.
    2. מעבר לכך, הפייר-פליי הפיננסי לא מדבר על עונה אחת תקדימית אלא על שלוש עונות בהן יש רווח של למעלה מ-30 מיליון יורו בין הכנסות להוצאות. לא משוכנע במאה אחוז אבל קראתי על כך.

    אין ספק שזה מקרה תקדימי ואני לא הייתי בעד ההעברה הזו גם כאוהד כדורגל וגם כאוהד ריאל מדריד. מבחינת בארסה - הייתי מוכר אותו כבר לפני שבוע.
     
  4. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,299
    לייקים שהתקבלו:
    5,366
    דיווחים בדקות האחרונות שהעסקה נסגרה ושולם סעיף השחרור.

    מעניין מה תהיה התשובה של ברצלונה בתחום הרכש.
     
  5. optimus Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/11
    הודעות:
    920
    לייקים שהתקבלו:
    121
    בשעה טובה, סוף סוף ברצלונה יכולה להתפנות מכל הבלאגן סביב ניימאר ולהתכונן לעונה החדשה.
     
  6. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    As such, the Club will pass on to UEFA the details of the above operation so that they can determine the disciplinary responsibilities that may arise from this case.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    נדמה כי דמבלה הכי בר השגה מבין המועמדים.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,451
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    http://static.dnaindia.com/sites/default/files/styles/half/public/2017/08/03/598318-neymar-jr-afp.Xxx?itok=tmrFknO-

    הסאגה מאחורינו. ניימאר יוצג מחר בפריז עם המספר 10 ומעתה חובת ההוכחה עליו - לא התאבדו עליו בשביל לקחת תארים בזירה המקומית זה בטוח.
    מעבר לכך, העסקה הזאת היא נקודת מפנה בכדורגל העולמי ורבים לא מבינים את זה עדיין. העברות של מאה מיליון יורו ומעלה יתחילו להיסגר בזה אחר בזה כעניין שבשגרה, ואוהדי ריאל מדריד שמברכים היום על לכתו של ניימאר ופירוק הטריו (יש כאלה) אז קרוב לוודאי שגם התור שלכם יגיע.

    עכשיו זה הזמן של בארסה לעבוד, הסחבת הזאת הקפיאה את כל תכניות הרכש ובכל זאת הייתי שמח אם גם גומש וארדה היו מכניסים לנו כסף בקיץ הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/17
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  9. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,299
    לייקים שהתקבלו:
    5,366
    ניימאר נפרד בצורה מרגשת מברצלונה באינסטגרם.
    להלן:
    “חייו של ספורטאי מלאים באתגרים חלק קורים מבלי לתכנן והחלק השני אלו תוצאות של ההחלטות שלנו. בברצלונה זה היה הרבה יותר מאתגר בשבילי, שיחקתי עם שחקנים גדולים הגעתי לקטלוניה כשהייתי בן 21, מלא באתגרים, אני זוכר את הימים הראשונים שלי במועדון חלקתי חדר הלבשה עם אלילים כמו מסי, ואלדס, צ’אבי, אינייסטה, פויול, פיקה, בוסקטס ואחרים עם ציפיות להתחיל לשחק במועדון שהמוטו שלו: הרבה יותר ממועדון.
    ברצלונה מייצגת את קטלוניה והיה לי כבוד לשחק עם האתלט הטוב ביותר שראיתי בכל חיי ואני בטוח שלא אראה טובים יותר. ליאו מסי הפך להיות שותף שלי וחבר בתוך, ומחוץ למגרש ‘אני גאה לשחק איתך’, יצרנו חוד התקפה עם מסי וסוארס שירשם בספרי ההיסטוריה, כבשתי כל מה שספורטאי רוצה לכבוש וחוויתי רגעים בלתי נשכחים, חייתי בעיר מטורפת. אני אוהב את ברצלונה וקטלוניה מאוד.
    אבל ספורטאי צריך אתגרים חדשים ובפעם השנייה בחיי סתרתי את אבי. אבא אני מבין ומכבד את הדעה שלך אבל ההחלטה שלי כבר נלקחה אני מבקש ממך שתתמוך בי כמו שתמיד עשית. ברצלונה וקטלוניה תמיד יהיו בלב שלי אבל אני צריך אתגרים חדשים. אני מקבל את ההצעה של פ.ס.ז’ בכדי לכבוש יעדים חדשים ולעזור למועדון להשיג תארים כמו שאני מצפה ממנו.
    אני מודה על כל האהבה של ברצלונה וכל מה שלמדתי מהספורטאים שחלקתי איתם את חדר ההלבשה. אני מרגיש בלב שלי שהגיע הזמן שאלך, פ.ס.ז’ תהיה הבית החדש שלי בשנים הקרובות ואני אעבוד קשה בכדי להשיג את הכבוד והאמון. מודה על התמיכה של הקהל החברים מהמקצוע, משפחה שסבלה את כל הבעיות שלי ומגיע להם קצת שקט ממני. זו החלטה קשה אבל לקחתי אותה בזכות ניסיון והתבגרות ב-25 שנים. שאלוהים יברך על כולם ויגן על כולם”.


    עיקר העניינים הוא שניימאר רומז כאן שאביו ייעץ לו להישאר בברצלונה. נראה כמו ניסיון זול לנקות את השם הגרידי שנוצר לאבא שלו ובצדק.
    מעבר לעניין זה אני מאמין לכל מילה שהוא אומר כאן. הוא הגשים חלום, שיחק עם האיידול שלו, השיג כל תואר אפשרי, ורוצה לחפש אתגרים הלאה.
    אסור לשכוח שבאיזה שהוא מקום, ניימאר הוא סוג של ילד מדור ה - Y, שפחות שמרני, מואס מהר ומחפש את העניין הבא, וזה כנראה מה שיהיה בפריז. לא יודע אם תהיה קבוצה שתהיה מוכנה לשלם סכומים כאלה מטורפים עליו, אבל אני לא רואה אותו מסיים שם את ה5 שנים שבחוזה.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני הייתי מעדיף שניימאר ישאר ולברצלונה לא יהיו 222 מיליון יורו לבזבוזים. ניימאר הולך לדעתי להוכיח שהוא שחקן טוב יותר משהיה בברצלונה.
    אי אפשר לטעון שהעסקה הזאת הגיעה משומקום. ההעברה של ניימאר לברצלונה מגלה בכל פעם טפח אחר וכנראה שהסכומים היו די מוגזמים גם לפני כן, פשוט לא בין מועדון למועדון אלא בין מועדון לגורמים מפוקפקים. לכן, טבעי שמישהו שמוכן לרדת מאוד נמוך בשביל להרוויח הרבה כסף מברצלונה ירד נמוך כדי להרוויח הרבה כסף ממישהו אחר.
    זאת כנראה הסיבה שניימאר הגיע לברצלונה ולא לריאל מלכתחילה. כמו שיוכין כתב, זה היה כתם שחור בהיסטוריה של מועדון מפואר וטוב מבחינתם שזה נגמר.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ניימאר פרסם סרטון פרידה בו הוא מדבר ברשתות החברתיות:
    [ מתוך הפייסבוק של בארסה מאניה]
    "הכנתי טקסט לכאן היום.
    החיים של ספורטאי נעשים מאתגרים. חלק ניתנים לנו, חלק הם פירות של ההחלטות של עצמנו, כדי להשאיר את האור שמאיר את הקריירה שלנו, שהיא אינטנסיבית ועוצמתית, אבל קצרה.

    ברצלונה הייתה הרבה יותר מאתגר. זה היה חלום של ילד ששיחק עם הכוכבים האלה דרך משחקי וידאו. הגעתי לקטלוניה בגיל 21, מלא באתגרים. אני עדיין זוכר את הימים הראשונים שלי במועדון, חולק את חדר ההלבשה עם אנשים שהיו מודל לחיקוי ואלילים עבורי - מסי, ואלדס, צ'אבי, אינייסטה, פויול, פיקה, בוסקטס, ורבים אחרים. מחכה לתור שלי לשחק במועדון שהוא "יותר ממועדון".
    ברצלונה היא אומה שמייצגת את קטלוניה. היה לי הכבוד לשחק עם הספורטאי הגדול ביותר שאי פעם ראיתי בחיים שלי, ואני בטוח שלעולם לא אראה עוד אחד כמוהו עד סוף ימי חיי - ליאו מסי. הוא הפך לחבר שלי על המגרש ומחוצה לו. זה היה כבוד לשחק איתך.
    השלמתי טריו עם מסי וסוארס, שעשה היסטוריה, כבש כל דבר שספורטאי יכול לכבוש, שחי רגעים בלתי-נשכחים.

    התגוררתי בעיר שהיא יותר מעיר. זו מולדת מבחינתי. אני אוהב את ברצלונה, ואני אוהב את קטלוניה.
    אבל ספורטאי, אני, צריך אתגרים. ובפעם השנייה בחיים שלי, אתנגד לאבא שלי. אבא, אני מבין ומכבד את הדעה שלך, אבל ההחלטה שלי כבר נעשתה ואני מבקש ממך לתמוך בי כמו שאתה תמיד עושה.
    (פאפא ניימאר): 'אז, תלך עם אלוהים ותהיה שמח, בסדר בן. אבל רוץ! נשיקה, אני רץ כאן למעלה איתך'.

    ברצלונה וקטלוניה תמיד יהיו בלב שלי.
    אבל אני צריך אתגרים חדשים. הסכמתי להצעה של פ.ס.ז' לנסות להגיע להישגים חדשים, ולעזור למועדון לזכות בתארים שהקהל שלהם רוצה. הם הראו לי תכנית לקריירה נועזת, ואני מרגיש מוכן לקחת את האתגר הזה.
    אני מודה לקהל המופלא של הבלאוגרנה, ועל כל מה שלמדתי עם הספורטאים הגדולים שהייתה לי ההזדמנות לחלוק איתם את חדר ההלבשה. עכשיו אני מרגיש בליבי שזה הזמן לעזוב.
    פאריס תהיה הבית שלי לשנים הקרובות ואעבוד קשה כדי להודות לכל האמון שניתן בכדורגל שלי. אני מחשיב את התמיכה של כולכם, כל מי שהיה איתי מאז 2009. אוהדים, חברים, מקצוענים שאיתי ועם המשפחה שלי, שסבלו המון מכמה בעיות שהיו איתי בחלק הזה בקריירה שלי (מאז 2009). היום, מגיע לכם שלום ושלווה.
    זו החלטה קשה מאוד, אבל ביצעתי אותה עם הבגרות שצברתי ב-25 שנות חיי.

    ברצלונה, תודה על הכל. פאריס, אני מגיע.
    מי ייתן ואלוהים יגן עלינו ויברך אותנו".

    כשחושבים על זה אין ספק שמדובר באחד משילובי ההתקפה הטובים בהיסטוריה של הכדורגל. אני חושב רק על די-סטפאנו-פושקאש-חנטו בריאל של סוף שנות ה-50 ותחילת שנות ה-60.
     
  12. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    אם נקבל את קוטיניו ודמבלה, המצב יהיה מעניין. אחד נמצא בשיא הקריירה והשני בתחילתה.
    המהירות של דמבלה יכולה להיות קטלנית בקבוצה כמו בארסה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  13. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    החלטתי לחקור ולכתוב קצת על הנושא:
    lawandsport
     
  14. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    היי, זה אתה כתבת. תודה.
    לא ידעתי. ממשיך לקרוא עוד.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    מרתק. נשמע שיש סיכוי לא רע שאם נוסיף את המיסוי (לספרד? לקטאר במקרה שהכסף יועבר כתשלום לניימאר על פרנזטוריות במונדיאל?), פסז' תשלם הרבה יותר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.