בשירות הוד מלכותה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏27/5/12.

  1. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    אתה "טיפה" לא אוהב את ווין רוני אבל זה השחקן הכי טוב שיש לאנגליה להציע היום. ראיתי את התסכול שלו בחצי השני ובהארכה שאיטליה שכבה עלינו, הוא שונא לשחק כך וזה מובן. סך הכל בשני משחקים הוא כבש שער אחד, וראינו מידי פעם ניצוצות של שיתוף פעולה עם וולבק. כל השאר פח וזה מה יש, אנגליה לא נבחרת של הדרגים הראשונים.
     
  2. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אני לגמרי עם משה אוחיון בעניין ההקרבה והגאווה. זה משהו שלא ראינו במונדיאל 2010 עם קאפלו (שהזכירו כבר את החיבור הלא טוב שהיה בינו ובין השחקנים, ככה שספק אם הוא היה מצליח לעשות דברים יותר טובים) ועל כן, לטעמי, צריך להעריך את זה.

    אני כן חושב שאפשר לצאת מעודדים בהתאם לנסיבות (הכנה לא מספיק טובה לטורניר שכזה, סגל מוגבל מאוד), אבל ברור שזה לא מה שצריך להוביל את הנבחרת בפעמים הבאות. כבר במוקדמות המונדיאל חייבים להתחיל לבנות את הנבחרת הזאת לא מאפס, אבל ממשהו שדיי קרוב לזה. הטורניר הזה התחיל בציפיות בתחתונים ובצדק, אבל הוא נגמר הרבה הרבה מעל המצופה. כן, אמנם אנגליה נראית זוועה נגד איטליה, אבל שוב, בהתאם לציפיות ולאיך שבסופו של דבר הסתיים הטורניר, אפשר לצאת מעודדים.

    h2z
    ביינס מגן שמאלי והוא לבטח לא מי שהיה צריך להחליף את ג'ונסון. היה את קלי על הספסל, היה את ג'ונס על הספסל. אחד מהם, על-אף היותם חסרי ניסיון לחלוטין בזירה הבינלאומית, היו צריכים לקבל את המושכות על חשבונו.


    ולגבי רוני, נחמד להזכיר את זה שהוא לא הבקיע בטורניר חשוב כבר 8 שנים. כמובן שלא מזכירים את הפציעה שלו ב-2006 שבגינה הוא הגיע ללא כושר משחק בכלל. ב-2010 זאת הייתה תצוגה מכפירה של כל הנבחרת, ללא יוצא מהכלל. מספיק להיטפל אליו.
     
  3. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כבר שמונה שנים, כלומר מאז אחרי היורו.
    ואתה מזכיר איזה אוהד יונייטד שהתווכחתי איתו על זה שאנדרסון אפס והוא הסביר לי שהוא לא אפס בגלל שהוא שם פנדל בגמר 2008, אולי הוא בעצם לא אפס בגלל שהוא משחק במנצ'סטר יונייטד.

    זו לא בושה להעיף את רוני, גם ראול הבקיע אין ספור שערים בריאל אבל לא תרם יותר מדי בנבחרת. עובדה, ברגע שארגונס העיף אותו הוא קיבל אלופת אירופה.
    אפשר גם להזכיר את ז'אקה שהטיס את פפאן, ז'ינולה וקאנטונה והרכיב סגל צרפתי חדש שהגיע איתו לחצי גמר היורו וזכה איתו במונדיאל.

    בוקר טוב אליהו, אנגליה כבר 16 שנה לא נבחרת של הדרגים הראשונים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/12
  4. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אני חושב שזה ששחקן משחק ביונייטד (או בכל קבוצת צמרת אחרת) כבר חמש שנים זו עדות מספקת לכך שהוא לא "אפס". כן, פה ושם היה דג'מבה דג'מבה והיה ליאם מילר, אבל אנדרסון, עם כל חסרונותיו וחולשותיו, כדורגלן טוב מהם בכמה דרגות ולכן הוא עדיין בקבוצה.

    אני לא בא להגן על רוני, אבל רשימת התרוצים שלו ידועה לכל: 2006-הגיע פצוע. 2008-לא עלינו. 2010-שוב הגיע פצוע.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אתה מחפש להעיף ולקטול בלי לנתח את הדברים לעומק, זכותך. אני מעדיף קודם לנתח את הדברים לעומק, לראות מהם הבעיות האמיתיות של הנבחרת ואז לחפש את הפיתרון.

    על אותו משקל (של הטענות שלך) אפשר להעיף את מסי מנבחרת ארגנטינה, בכל זאת אפילו את הקופה אמריקה האחרון הם לא לקחו איתו, לא לדבר על הכישלון במונדיאל (הובסו גם הם מול גרמניה). האם גם מסי "מסריח" את נבחרת ארגנטינה?
    המסקנה מהדברים שלך שאם נבחרת מסוימת נכשלת, גם אם מדובר בנבחרת מוגבלת, אז האשם הוא השחקן המוכשר ביותר שלה (רוני, מסי, ראול).

    מצטער להגיד לך, זה לא עובד ככה. לפעמים יש נבחרות שהם לא מספיק טובות כקולקטיב, כקבוצה מאוחדת. אם אתה מכניס את ראול בשיאו לנבחרת הספרדית בטורניר הנוכחי לדעתי הם זוכים בוודאות בטורניר.
    לפעמים שחקן אחד, גדול ככה שיהיה, טוב ככל שיהיה, לא מסוגל לסחוב לבד נבחרת על הגב שלו. זה לא אומר שהוא הסיבה לכישלון.

    יש מקום לשיפור אצל רוני במדי הנבחרת, בדיוק כפי שאני חושב שרוני גם יכול לשפר עצמו במדי היוניטד, זה עדין לא הופך את רוני לבעיה בנבחרת אנגליה, וכן, גם ביכולת של היורו הנוכחי רוני עדיף על פני כל חלוץ אחר באנגליה.

    ואם כבר מדברים, נבחרת אנגליה שיחקה בלי רוני מול נבחרת חזקה (צרפת), תזכיר לי בבקשה עד כמה החיסרון שלו תרם לנו? בוא אני אזכיר לך, אנגליה בעטה פעם אחת למסגרה (ואז גם כבשה) כשמי שעשה את זה היה בכלל בלם (לסקוט).
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    הנדרסון לא קשר אחורי, החילוף שלו במקום פארקר מוזר.
    אולי המחשבה מאחורי החילוף היתה שהנדרסון הוא שחקן עם כושר מצויין שלא מפסיק לרוץ ואפשר לסמך עליו לא לאבד כדור. הוא מאוד לא אנגלי במובן הזה.
    אבל החילוף היה מטומטם לדעתי.

    ביינס במקום ג'ונסון? יעני ביינס בתור מגן ימני?
    בכלל, ג'ונסון היה יותר טוב מקול בטורניר הזה..
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    גלן ג'ונסון היה יותר טוב בטורניר הנוכחי מאשלי מקול? אותו ג'ונסון שהבקיע שער עצמי מול שבדיה וסידר לשבדים עוד אחד כששבר את מלכודת הנבדל? זה שהגול מול צרפת התחיל מהאגף שלו? זה שאתמול שבר לפחות 3 פעמים (ממה שאני ראיתי) את מלכודת הנבדל והשאיר את באלוטלי פעם אחר פעם במצבים שחלוץ אחר כובש מהם. זה שאתמול בדקות הראשונות החמיץ מצב גדול יותר מפנדל? על ג'ונסון הזה אתה מדבר?

    הנדרסון לא מתקרב כרגע לרמות האלה. הוא רחוק מהם שנות אור. לא משנה באיזה תפקיד תציג אותו בקישור. אפילו בקבוצה הבינונית של ליברפול הוא לא מצליח לבלוט.
     
  8. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא לא פגע גם בנבחרות יותר טובות כמו ב-2006.

    אתה חושב שזה מקרי שעם קאנטונה הם לא הצליחו להעפיל לשלושה מתוך ארבעה טורנירים ופתאום שהוא פרש הם הגיעו לחצי גמר?
    פשוט הוא וראול החשיבו את עצמם לכוכבים גדולים אבל אף אחד מהם לא פגע בנבחרת וזה גרם לכשלונות חוזרים של הנבחרות (אם להיות הוגן עם ראול, ב-2002 הוא היה ממש טוב ובלי השיפוט הזוועתי לטובת דרום קוריאה הוא היה מגיע לחצי גמר).

    אתה מדבר איתי על קולקטיב? משחק ספציפי זה לא קולקטיב, קולקטיב זה שהוא מסריח ביותר מטורניר אחד.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    לא אמרתי שהנדרסון צריך להיכנס. עם זאת, כשאריק הודיע על פרישה (לא משנה הנסיבות), למפארד פצוע, ומילנר נחשב בטימטום רב לשחקן אגף, אין אופציה יותר טובה מהנדרסון. לדעתי הוא עוד יהיה שחקן קבוע בנבחרת בשנים הבאות.

    כן,הג'ונסון הזה היה יותר טוב מקול. אז הוא החמיץ מצב טוב. כמה כאלה החמיץ רוני ב2 המשחקים ששיחק?
    הוא היה אשם בגול אחד של השבדים.הבעיה הגדולה בגול הזה היתה שהוא לא יצא לנבדל, לא שהוא היה חסר מזל הכדור פגע בו ונכנס.

    להאשים אותו בגול של צרפת זה מגוחך.

    אותו ג'ונסון שכמה ןכמה פעמים בטורניר היה השחקן האחרון שמנע מחלוץ כיבוש.
    זה לא ביקורת על קול, שהוא אחד מ2 המגינים השמאליים הטובים בעולם.אבל בטורניר הזה, ג'ונסון היה טוב יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/6/12
  10. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בטורניר הזה ג'ונסון ממש לא היה יותר טוב מקול. אתה היחיד שרואה את זה. ג'ונסון היה חור מהלך, לא פחות.
    אתמול ספציפית, הוא דווקא כן היה יותר טוב. למרבה הפלא, ג'ונסון היה מנקודות האור יחד עם ג'ו הארט וצמד הבלמים. רוב ההתקפות הגיעו דווקא מהצד של אשלי קול, ואת האמת הוא גם איים יותר התקפית, אף-על-פי שעקיפה כמו שאשלי קול עשה בדקה ה-90 ג'ונסון בחיים לא ידע לעשות.
     
  11. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב מהר מאוד זה הפך מדיון על הנבחרת לדיון שבו כל אחד מצדיק את השחקנים שבאים מהמועדון שלו ושוחט את כל מי שלא... אז אם אנחנו כבר בקטע, וולקוט וצ'יימברלין, איזה משב רוח הם הביאו לנבחרת! בכלל אחרי שנים שבהם כביכול לא היו לנבחרת ווינגרים נורמלים ולעומת זאת היה שפע של שחקני אמצע, פתאום יש מגוון אפשרויות על שני הקווים, ותוצרת ארסנל הייתה מהמשובחות שבאופציות.

    כמו שרשמתי קודם, קשה לי לבוא בטענות להודג'סון, בעיקר כי הוא לא היה מה שפחדנו שיהיה. סטיוארט דאונינג לא ראה דקה של דשא, החילופים היו מוקדמים, המערכים על הנייר היו התקפיים וכן גם כל הבלה בלה על הלכידות הקבוצתית הוא כן יכול היה לקחת את זה צעד אחד קדימה ולתת לוולקוט 90 דק' מול האיטלקים. לא בטוח שזה היה משנה הרבה, אבל בראייה לאחור היה צריך להיות אפילו יותר נועז ממה שהוא היה.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    הדיון הפך לכזה בו כל אחד מגן/מתפאר בשחקני הקבוצה שלו מהרגע הראשון...

    אין לי בעיה עם התעוזה של הודג'סון. יש לי בעיה עם כמה בחירות שעשה, אבל אני לא חושב שהוא יכול היה לעשות הרבה יותר גם אם היה מקבל שתיים-שלוש החלטות שונות לאורך הדרך. זה מה ששווה כרגע הכדורגל האנגלי (בדגש על האנגלי, אנגלים נטו). יש לעתיד פוטנציאל ליותר - גם אם לא למשהו שמגיע לספרד או לגרמניה. כרגע, כשיש לך את פארקר וג'רארד (טוב, אבל פחות טוב מבעבר) במרכז השדה, זה לא פלא שמול צרפת ואיטליה אנגליה נראתה לעתים חסרת אונים. מי שרוצה להתפאר בכך שכשהנבחרת הלכה לאחור היא ידעה לא לספוג... שיבושם לו. הקרבה, לחימה. אלה תמיד היו מקומות המפלט של נבחרת אנגליה. אולי זו גם סיבה ששוב ושוב היא לא מצליחה להתעלות כי אנשים אשכרה מסוגלים להיות מרוצים אם הם רואים את זה, גם אם הכדורגל פאתטי.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    הקרבה ולחימה הם לא מקומות המפלט אלא הבסיס. משם מתחילים, זאת חייבת להיות נקודת הפתיחה. זה שאנחנו, בטח בסגל הנוכחי, נבחרת מוגבלת, זה לא חדש ולכן הניסיון היה להצליח בהתבססות על אותה לחימה והקרבה. ולמען האמת, לא היינו רחוקים מכך. פנדלים יכולים ללכת לכאן או לכאן.

    להגן על שחקני הקבוצה שלך? אני מקווה שאנשים לא חוטאים לעשות זאת. מדובר בנבחרת אנגליה ולא בארסנל/צ'לסי/ליברפול/יוניטד וזה צריך להישאר ככה.
    מבחינתי, אשלי יאנג היה אכזבת הטורניר. הוא קיבל צאנס לעשות את קפיצת המדרגה ולהיות במרכז הבמה ופיספס אותה לגמרי. הוא גם הוכיח שוב שאין לו את האופי להוביל משהו שהוא מעבר לקבוצה כמו אסטון וילה.
    גלן ג'ונסון היה גלן ג'ונסון, וזה בא לידי ביטוי בצורה מצוינת מול איטליה. או שהוא עושה דברים בצורה מצוינת (פתיחת המשחק שלו שהייתה נפלאה למרות ההחמצה ולפחות 2 הזדמנויות שבהם הוא היה עם תאקלים חשובים) או שהוא עושה דברים בצורה איומה (מסירות על מטר שלא הולכים ליעדם, איבודי כדור כשרוב הנבחרת כבר למעלה, יציאה איומה לנבדל שהשאירה את באלוטי כמה פעמים חופשי). ברמות האלה אי אפשר להיות כל כך חסר יציבות, אי אפשר לעשות מידי משחק לפחות 2 טעויות שוות לקבוצה שלך גול. זה לא עובד ככה.
    גם סקוט פארקר איכזב אותי. גם הוא קיבל הזדמנות שכניראה לא תחזור להיות שחקן מפתח בהרכב הנבחרת. בתמורה הוא סיפק לחימה אבל לא מעבר. משחק מסירות איום ונורא, חשיבה איטית ובעיקר אחורה, גם הוא לא מספיק טוב להרכב הראשון של אנגליה.
    הלאה? ג'ראררד לטעמי היה מהבולטים בנבחרת (אולי הטוב ביותר). לקח מנהיגות, בישל שערים, יצר מצבים, היה מצוין.
    טרי בטורניר מאוד מרשים ולאור הגיל זה גורם לי להעריך אפילו יותר את התרומה שלו.
    ולסיום, ההפתעה הנעימה מבחינתי לפחות, לסקוט. הייתי בטוח שיהיה החוליה החלשה, שנענש בגללו, אבל הוא נתן טורניר בהחלט טוב, ולמרות שהיו לו טעויות (אין מה לעשות, הוא לעולם לא יהיה, גם בשיאו, באותה שורה של בלמים כמו טרי, ריו, וידיץ', קומפאני ודומיהם) הוא היה סולידי ויציב.

    נ.ב
    לפתוח עם וולקוט מול איטליה? לא זוכר אפילו פעולה חיובית אחת שוולקט עשה מאז שנכנס למגרש. יותר מכך, גם בפעמים שהיה יכול ליצר משהו היה מסורבל ואיבד את הצאנס לנצל את המהירות שלו בשביל המתפרצות.
     
  14. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבר נוסף- רשמתי כבר שהדיבורים על "עייפות" זה תרצת בסגנון הליגה הישראלית. זה מביך במיוחד בגלל שא'- לאיטלקים היה יום מנוחה אחד פחות וב'- לא ראיתי את פירלו, ששיחק 120 דק', מגלה סימנים של עייפות במשחק שלו. הייתה לו עונה קלה יותר? אולי. אבל הוא בכ"ז מבוגר יותר מכל שחקן אנגלי על הדשא ובכל זאת לא נראה כמו גרוטאה. ואני מהמר כבר מעכשיו שגם מול גרמניה הוא לא יהיה "גמור".

    משה,

    ג'רארד היה מהבולטים עבורך? בשני משחקים- שוודיה ואוקראינה. מול צרפת ואיטליה, שתי יריבות שמציבות אתגר גדול יותר במרכז השדה, הוא היה אנמי עד בלתי נראה לדעתי. דיברת על איפה היה וולקוט מול האיטלקים- חיכיתי לפעם אחת שבה ג'רארד ישתלט על כדור במרכז המגרש וישלח את וולקוט לריצה מול המגן שלו על הקו. לא קרה. אם יש שחקן שציפיתי שיפעיל את וולקוט בצורה אופטימלית זה ג'רארד והוא לא עשה את זה. נכון, כל החלק ההתקפי של אנגליה נעלם מהשריקה למחצית ועד לפנדלים, פשוט חיכיתי לראות את הפעולה הבסיסית הזו לשווא.

    מדברים על זה שלוולבק היה טורניר טוב. אני לא ממש ראיתי את זה. פיספסתי משהו? אז כן הוא נתן גול יפה, חצי במזל חצי בכישרון מול השוודים. אני לא חושב שהוא ורוני משלימים אחד את השני בצורה אוטפימלית. אין לי מושג איך זה עובד ביונייטד (הם משחקים הרבה ביחד? לא ראיתי מספיק משחקים של יונייטד השנה), איכשהו בנבחרת זה היה נראה לי יותר טבעי לצוות את קארול לרוני.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אין ספק שיש עייפות אבל היא הייתה אצל שתי הנבחרות. למרות שיתכן שבגלל קצב המשחק בליגה האנגלית השחקנים שמגיעים מהליגה האנגלית עייפים יותר.

    1. מול צרפת ג'רארד בישל את השער ללסקוט, מה שאומר שכבר הגענו לשלושה משחקים בהם הוא היה פקטור משמעותי עם שלושה בישולים.
    מול איטליה ג'רארד היה פחות טוב ועדין לא מעט מההתקפות היו מהכדורים המהירים קדימה שהוא שלח.
    לסיכום, שלושה בישולים בארבעה משחקים עם נבחרת מוגבלת כמו אנגליה, לא רק טוב אלא אפילו מצוין.

    2. אני זוכר לפחות התקפה מתפרצת אחת שהכדור הגיע לוולקט כשיש לו שטח לרוץ. וולקט התנהל עם הכדור בצורה מסורבלת והפסיד את ההזדמנות לפתוח מבערים כשהוא עם שחקן אחד עליו והמון שטח.
    חוץ מזה, ברמות האלה שחקן כמו וולקוט לא יכול לחכות שיגיע לו הכדור הנכון בזמן הנכון אלא צריך ליזום ולנסות להיכנס למשחק בכל דרך אפשרית. זה אגב מה שיאנג עשה לאורך כל הטורניר. זה לא עזר כי יאנג הציג יכולת חלשה, אבל בכל משחק ששיחק יאנג קיבל המון את הכדור בגלל שהוא שחקן יוזם (מה שגם גרם לזה שלמרות יכולת חלשה בגלל הכדורים הרבים שקיבל לפחות פעם במשחק הוא ניפק כדור איכותי לרחבה).

    3. וולבק לא היה רע בטורניר, זה בטוח. קשה להגיד טוב שכן הוא מסוגל ליותר וכן גם היו לו רגעים של חוסר יציבות (בעיקר מול איטליה וצרפת החזקות), אבל סך הכל בסדר גמור. צריך לזכור שמול איטליה וצרפת הוא שיחק בנבחרת שחיפשה בעיקר להתגונן כשהוא כל הזמן עוזר למטה. הגול שלו עם העקב מול שבדיה, מעבר לעובדה שמלמד על הטכניקה הנפלאה שלו מלמד גם על קור הרוח והאופי של וולבק.
    אני אומר את זה מתחילת השנה, לדעתי מדובר בכישרון הכי גדול שגדל כאן מאז רוני והתקווה הגדולה שלי למונדיאל בברזיל.