גביע טוטו 08/09: מכבי ת"א מחזיקת גביע הטוטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏31/7/08.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    זה קורה כל הזמן ואפשר להבין את שחקני מכבי ת"א על ביזבוזי הזמן , הם לא זכו בתואר מאז 2005 ובעונה כזאת אפילו גביע הליגה זה משהו.
    סביר להניח שאם אשדוד הייתה זוכה התגובה שלך הייתה שונה ובמקום להאשים את משה בוחבוט שהיה מצוין ואת מביאי הכדורים המסכנים תאשים את את השחקנים של אשדוד שלא עמדו בלחץ.
     
  2. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לא היה משחק גדול אבל למכבי ת"א הגיע לנצח בעיקר בגלל האופי והרצון. שתי הקבוצות לא הגיעו להרבה הזדמנויות - שבחון עם הגול והמספרת האדירה לקורה בעוד שיבריץ עם שתי הצלות גדולות כרגיל מאשדוד, אבל אין ספק שהשחקנים של מכבי רצו יותר. בניגוד להפועל, מכבי לא התבכיינה על 3 משחקים ב5 ימים, עלתה למשחק כמו גדולה והעייפות בכלל לא הורגשה. זה מראה על רצון והרבה בזכות הגישה הזו, ניצחנו. אומרים שאדוד קבוצה כשרונית אבל היא לא מפסיקה להפסיד, אם זה אתמול או בליגה. אתמול היא כמעט ולא הייתה כמעט מלבד עשר הדקות האחרונות. אז אולי יש התלהבות באשדוד, אבל זה לא מביא נצחונות ותארים. מכבי הגיעו בראש שקט עם הרבה רצון לזכות בגביע ועשו זאת.

    ההגנה עם משחק מושלם. הרבה זמן שלא ראיתי משחק הגנתי כל כך טוב של מכבי, אבל בעיקר של שפונגין ושטרית. אתמול הגיע המשחק הכי טוב שלהם בשנה וחצי החלשות האחרונות ומפה הם צריכים רק לעלות. גם יחיאל וז'אן עם הצגת הגנה נהדרת, ואיך לא יבריץ עם שתי הצלות ענקיות. בוזגלו עם עוד משחק יחסית טוב, שבחון עם גול אדיר(קשה מאוד לבעוט בעיטה כזו מדויקת וחזקה מהמקום) ומשקוף אבל האיש שאחראי על הכל אתמול ועל המחצית השנייה המצוינת ביום שני האחרון הוא חיים מגרשוילי. התפקוד שלו כקשר אחורי מצוין, רואים שיש לו הרבה התקפה וגם הכניסות שלו לאמצע טובות. החלוץ החדש עושה רושם טוב עד עכשיו.

    גביע הטוטו או לא גביע הטוטו, תואר ראשון למכבי ת"א אחרי 4 שנים. התואר הזה סופר חשוב בגלל השנתיים האחרונות שהקבוצה עוברת, ובעיקר תואר ראשון לאבי נמני הגדול כמאמן. אבל נמני כמו נמני נשאר צנוע ואומר שאין זמן לחגוג והתואר חשוב יותר לשחקנים מאשר בשבילו. תואר זה תואר . בכלל בתקופה האחרונה מכבי נמצאת בקו העלייה והזכייה הזו אמורה לתת לה עוד דחיפה קדימה. :aaa025:
     
  3. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה לא מכיר אותי ואתה קובע שאם זה היה ההפך לא הייתי מתרגז.

    אז שתדע לך שאני כבר המון זמן מלין וכותב בכל מקום על התופעה של בזבוזי הזמן, ואף שלחתי מכתב לפיפ"א בנושא לפני מספר שנים. התשובה שלהם היתה שיש הנחיות ברורות בנושא, אך לצערם לא תמיד מיישמים אותן בשטח. דוגמה טובה קרתה אתמול, כשבזבוזי הזמן היו מכה של ממש, וגם אם לא הייתי אוהד אשדוד הייתי סובל מהמשחק, כי מה לעשות, הכדורגל הרבה יותר מרתק לצפיה כשהוא זורם וכשאירוע רודף אירוע. ולא כששוער מבזבז לפחות דקה כל פעם שיש בעיטת שוער, או כששחקנים מביימים פציעות. אין ספק שכרטיס צהוב מיד עם בזבוז הזמן הראשון היה מפחית את בזבוזי הזמן בהמשך המשחק.

    להבין את מכבי ת"א תמיד אפשר. ואני מקווה שאתה מבין אותי. צא מהעניין של אוהד אשדוד. כרגע אני לא מדבר איתך כאוהד אשדוד אלא כאוהד כדורגל.
     
  4. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה סתם מוציא עצבים עכשיו. אשדוד לא הפסידה בגלל הבזבוזי זמן אלא בגלל שלא הייתה מספיק טובה ונחושה. לא קיים משחק אחד בליגה שהשוער והשחקנים לא מבזבזים זמן שהם ביתרון, אם זה בבעיטת שוער או בריצה לצד הקרן, ואפילו ישנן קבוצות שמתחילות לבזבז את הזמן מהדקה העשרים. וזה לא רק בכדורגל הישראלי. ביום ראשון האחרון במשחק ליברפול נגד צ'לסי, יוסי בניון הלך לקרן כדי להעביר עוד כמה שניות ולהבטיח את הניצחון. כך שזו לא מכבי ת"א אלא כל קבוצה בעולם שנחושה לנצח. שוב, זו לא הסיבה שאשדוד הפסידה ואלה נחשבים לתירוצים.

    אין מה לעשות, זה חלק מהכדורגל. שום מכתב או מחאה לא ישנו את זה. זה חלק מהכדורגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/2/09
  5. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה ראית שאמרתי שאשדוד הפסידה בגלל בזבוזי הזמן? מה יש לכם שאתם מעוותים את מה שאני אומר?
    אמרתי שהקבוצה שלי עשתה במכנסיים ושיחקה רע. לרגע לא אמרתי שהגביע הגיע לנו אתמול. אני כבר לא מתוסכל וחושב על מכבי פ"ת בשבת. אני שוב אומר שאני לא מדבר עכשיו כאוהד אשדוד אלא כאוהד כדורגל.

    חוקים בכדורגל משתנים. כמו שביטלו את ההיתר לשוער לתפוס כדור שנמסר לו מחברו לקבוצה ביד (כך היו מבזבזים זמן בעבר, עד שאסרו את זה), אפשר לחוקק חוק קצת יותר תקיף נגד בזבוזי זמן. וזה שעושים את זה בליגות הגדולות לא הופך את זה ליפה יותר.
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לא אמרתי שזה יפה... ואני גם מסכים איתך, אבל זה לא ישתנה. אני יודע כמה שזה מעצבן ומכעיס ואם הייתי מקבל שקל על כל פעם שקבוצה בזבזה זמן מול מכבי, הייתי מיליונר. למדתי כבר לא להתעצבן מזה כי הבנתי שזה חלק מהמשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/2/09
  7. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שזה חלק מהמשחק, אבל יש דברים שבתור אוהד כדורגל יפה נורא קשה לי להשלים איתם, בעיקר כי אני יודע שמדובר בעניינים שעם חוקים מתאימים ופשוטים אפשר לפתור בקלות. אני מדבר בעיקר על הרעות החולות של בזבוזי הזמן והתחזויות כדי לקבל פנדל.
     
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אם הוא היה נותן לאשדוד בעיטה חופשית בתוך הרחבה אז יבריץ' לא היה מבזבז זמן, אבל שופטים חכמים על חלשים וחסרי נסיון כמו אריאל הרוש.
     
  9. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאט לאט מכבי מתחילה להתייצב ולהראות כמו קבוצה - שחקנים מפגינים יותר בטחון, וזה כולל
    את בוזגלו, יחיאל, שפונגין, שטרית ושבחון שפשוט היו נוראים עד לפני כמה מחזורים ומגלים
    יכולת לא רעה.

    אני הרבה יותר גאה במכבי של המשחקים האחרונים. הלוואי והטירוף של הקהל ימשיך ויעלה
    במשחקים הקרובים.
     
  10. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שום יבריץ' ושום בטיח, כמעט ולא קיים משחק בו השוער לא מבזבז את הזמן בדקות הסיום והשופט מעניק רק צהוב על כך, שוערים עם ניסיון או שוערים צעירים. המקרה עם הרוש היה יוצא מן הכלל של הכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/2/09
  11. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מה שהיה מגוחך זה שאין להרוש סיבה לבזבז זמן כשהתוצאה 2-0 והניצחון מובטח.
    שייתן את הבעיטה החופשית במשחק שבאמת מבזבזים זמן נראה את השופט גבר.
     
  12. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במקרה של הרוש זו היתה אחת מההחלטות היפות שנתקלתי בהן בכדורגל (יישום החוק היבש פשוטו כמשמעו), הבעיה היא חוסר האחידות. זה אבסורד ששופט אחד יתן בעיטה חופשית, שופט אחר יסתפק בצהוב ושופט נוסף אפילו צהוב לא יוציא.

    חייבים לנסח חוק אחיד וברור, שלא ישאיר מקום לשיקול דעת לשופט, מה עושים במקרה של בזבוז זמן. ברגע שזה יקרה, התופעה תמוגר ויהיה הרבה יותר כיף לראות כדורגל.
     
  13. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לא צריך דברים מהסוג הזה שבאמת יכולים לגמור משחק.
    שופט צריך פשוט לקחת את הזמן שהכדור אצל השוער ולהכפיל אותו בתוספת זמן. זה הכל. אולי להוסיף איזה צהוב נחמד בדרך.
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    לא מסכים ולר, אז הוא יכפיל את זה ושחקן אחר ישכב עוד 3 דקות פצוע ויגמור את התוספת.
    אם שלוש-ארבע פעמים יתנו כדורי חופשיים על בזבוז זמן כמו שנתנו נגד אריאל זה יעזור הרבה יותר, אז שלושה-חמישה משחקים יוכרעו בדרך לא הכי יפה אבל זה יוריד את התופעה המכוערת הזאת מהמדף של הכדורגל, במיוחד מהמדף של לירן שטראובר שמסוגל להחזיק בכדור 3 דקות על כדור חמש מסכן.