גביע טוטו 08/09: מכבי ת"א מחזיקת גביע הטוטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏31/7/08.

  1. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באדיר גם כקשר אחורי וגם כבלם בדיחה. הוא גמר מזמן את הסוס. השנה האחרונה שלו בהפועל היתה מתחת לכל ביקורת. גם כבלם, גם כקשר אחורי הוא עשה טעויות כל-כך מגוכחות. באדיר הוא אחת הסיבות שאני חושב שהפועל עשתה טעות שקנתה את דה סילבה (שבהפועל אולי לא אומרים את זה בקול רם, אבל הובא כדי להחליף את באדיר), היא היתה צריכה קשר אחורי זר, אבל גוטמן התפשר והאמין שבאדיר יכול לסחוב עוד שנה וזאת היתה טעות. אני מקווה בשביל באדיר שיפסיק לבזות את עצמו ויפרוש.

    ראיתי עכשיו את התקציר של המשחק, אנטבי - http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx שער מדהים. פורץ באגף חותך לאמצע עם ימין ואיזה בעיטה, וואו. אנטבי בכושר מטורף.
    ממה שראיתי התרשמתי מהמשחק של בן לוז. מאוד תכליתי במשחק שלו, לא מכדרר יותר מידי, נותן את הפס בזמן וברגע המתאים. אם הוא ימשיך ככה הפועל מקבלת עוד שחקן לחלק הקדמי המאוד מרשים שלה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/8/08
  2. orend84 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/4/04
    הודעות:
    1,162
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש אפשרות לראות את המשחק דרך האינטרנט ?
    אני רואה את זה בערוץ 50 ממש לא נוח.
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    ברוכיאן השווה בדקה ה-92.
    בית"ר יוצאת בנס עם נקודה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חיפה נתנה הופעה מצויינת ורק בגלל שנייה אחת של חוסר ריכוז איבדה את הניצחון היום. אולי זה לא נכון במיוחד לשפוט אותם נגד קבוצה שנמצאת במצב כה לא פשוט, אבל חיפה נראית לי בינתיים הקבוצה שהכי מוכנה לליגת העל. ההתקפה של חיפה הייתה טובה מאוד ועם קצת יותר ריכוז היא הייתה כובשת עוד שערים. פאנטני לדעתי היה השחקן הבולט בהתקפה של חיפה, כל נגיעה שלו בכדור הייתה זהב והוא גם כבש שער אחרי התקפה נפלאה של חיפה, שעשתה עוד כמה התקפות עם הנעת כדור לא רעה בכלל. גם יניב קטן הרשים מאוד, אני מקווה שנראה אותו ממשיך בקו העלייה הזה. החלוץ הנבחן היה דווקא לא רע, אני לא פוסל אותו בניגוד לשרף. יש לו מהירות והוא גם שחקן חכם, הוא מתואם עם קטן ולדעתי הוא פוטנציאל לעתיד. גם ההגנה של חיפה עמדה היום טוב פחות או יותר. גפני הציג משחק טוב והיה נחמד לראות אותו חוזר לדשא אחרי היעדרות רבה, חרזי למרות הגיל פשוט בלתי-נגמר וקרופניק וקינן הציגו מרכז הגנה טוב.
    אני חושב ששום עשה טעות שעלה לשחק עם אלבארז. הבחור גם ככה לא כשיר ורואים שהוא היה מוותר על משחק היום. אם כבר שום עשה חילוף במחצית, אז למה דווקא זיו הוחלף?; השוער המחליף של בית"ר, דניאל הרוש, נראה טוב מאוד. אני לא חושב שהעובדה שקאלה הוחלף מסמלת משהו, אבל לדעתי לא ייקרה כלום אם הרוש ייקבל עוד צ'אנסים. עידן טל גם היום שוטט על המגרש והמשיך ביכולת החלשה שלו. אולי חצי פעולה טובה במשחק, זה מה שהוא עשה. ברוכיאן שיחק היום יותר מדיי רחוק מהשער. הרבה אנשים כאן כותבים שהוא צריך לשחק באמצע, אבל דווקא מהצד הוא מרשים יותר לפי דעתי. לבית"ר יש מזל שהליגה מתחילה עוד שלושה שבועות כי יש לה הרבה מה לתקן, והאמת שלא ציפיתי שנראה ממנה יותר מדיי היום, כי בכל-זאת היא קיבלה סטירה מצלצלת רק לפני שלושה ימים.
    אני מאוד נהנתי מהמשחק.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אבראו הזה הוא חתיכת בדיחה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מאוד לא חכם לפסול שחקן אחרי 270 דקות, כאשר בשני משחקים הקבוצה שלו מפגינה יכולת פשוט זוועתית. רק עיוור לא יכול להבחין במשחק הראש הפנטסטי של אבראו(הוא מנצח תמיד את שחקני ההגנה ומוריד את הכדור עם הראש לחבריו בקבוצה) בנוסף, גם ראו חלק מחוכמת המשחק שלו בבישול לברוכיאן במשחק הראשון נגד קראקוב. בבית"ר הדגישו שאבראו הוא חלוץ 9 קלאסי, לא אחד שייקח את הכדור ויעבור 2-3 מגנים. אני לא ראיתי אף הגבהה נורמאלית של בית"ר ירושלים בכל המשחקים שלה עד עכשיו, כך שהיא מפסידה את האיכויות שלו. מעבר לזה, הקישור של הקבוצה לא יצר לו אף מצב לשער. לא כל יום מגיע לארץ שחקן עם רזומה אדיר כמו של אבראו, משהו כמו שער בכל שני משחקים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/8/08
  7. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    חיפה הייתה גרועה, בית"ר הייתה עוד יותר גרועה, המשחק היה גרוע ובקצב של ליגה לאומית, רואים שהשחקנים מהצד של בית"ר משחקים בלי חשק.
    המשחק הזה מבחינת בית"ר לא אומר הרבה(אולי כמה שעידן טל הפך לשחקן חלש ובן שושן לא שווה כלום ואבראו משחק בחוד בלי שום עזרה), אבל מבחינת חיפה, הייתי אומר שאין הרבה דברים טובים, אולי את הרעב שרואים בקבוצה ואת המאמן שרוצה לתת לצעירים צ'אנס.
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אל תשכחו שהמשחק הזה שוחק בשיא הצהריים בחודש אוגוסט בעיר חמה כמו חיפה. אי אפשר לשפוט אף קבוצה ואף אחד בכזה חום.
     
  9. YANIROSH Member

    הצטרף ב:
    ‏22/3/06
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי-אפשר להגיד שהמשחק היה גרוע,המשחק במחצית הראשונה היה טוב ובמחצית השנייה נחלש בגלל החום הכבד והעייפות[בעיקר של שחקני בית"ר]. בסך הכל משחק לא רע עם שני שערים יפים ועם עוד לא מעט מצבים ליד שני השערים,מה עוד שיצא לנו לראות מספר שחקנים צעירים ומוכשרים כמו קוז'וקין,אריאל הרוש השוער של בית"ר שדי הרשים אותי היום,טל משעלי,מוחמד גדיר,אייל גולסה,ז'וזה פרננדו הנבחן של מכבי חיפה היה בינוני אבל חיפה צריכה להמשיך ולבחון אותו כי בסך הכל יש לו כדורגל והוא צריך עוד צ'אנסים להראות מה שהוא יודע.לגבי סבסטיאן אבראו הבחור יודע כדורגל בזה אין ספק בכלל אבל לדעתי הוא שחקן שלא מתאים לסגנון המשחק של בית"ר ובנוסף לזה כמי שעקב אחרי הליגה הארגנטינאית בשנים שהוא כיכב שם במדי סן לורנצו השחקן נראה מאחורי שיאו,הוא נראה כבד וגמלוני ומלבד פעולה פה ושם לא מורגש במשחק וזה לא אבראו שאני זוכר מלפני 5 או 6 שנים שהיה סקורר נפלא והיה חלוץ שיודע לעבור שני שחקנים ולכבוש,עושה רושם שהוא איבד מהמהירות שלו והוא נהיה כבד יותר מה שמקשה עליו להתמודד עם הבלמים ששומרים עליו. יכול להיות שבית"ר טעתה כשהביאה שחקן מהסוג הזה ובגיל כזה[32] היה עדיף אם בית"ר הייתה מביאה חלוץ צעיר יותר שהוא יותר מהיר וטכני וכבר יש לו ניסיון ורקורד מוכח באירופה.
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    סעמק. כבר הספקתי לשכוח את ההרגשה לנצח את בית"ר המקוללת, וכנראה שגם במצבה הנוכחי, אנחנו עדיין לא מסוגלים. חבל.
    אלישע לוי אמר לאחר המשחק הזה, שלא כדאי לשפוט את הקבוצה על פי מה שראינו הערב כי צפויים להגיע עוד 3 שחקנים חדשים. אני רק מקווה שהוא למד מקודמו והם לא יגיעו 3 ימים לפני פתיחת העונה.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    לא לוקח מהמשחק הזה שום דבר אולי מלבד ההופעה הטובה של אריאל, מעבר לעובדה שהמשחק שוחק בחום של 30 מעלות כשבית"ר במצב מנטלי גרוע לפניי החלפת מאמנים צפויה ואחריי תבוסה קשה וכואבת גם היינו ללא שישה שחקני הרכב ובחלקים מסוימים גם עם ההרכב השני במלואו, ככה שאין פה מה לקחת כלום לגביי בית"ר ירושלים לפחות, אספנו נקודה בגביע הטוטו, נקווה להצלחה גדולה יותר במשחקים הבאים של המפעל ואני בטוח שנראה הרבה יותר טוב בעוד שלושה שבועות כשתיפתח הליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/08
  12. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אישית מרוצה מהתיקו. לא חשבתי שנצליח לנצח אחרי המפלה בפולין, והראנו שגם שהקבוצה שבורה קשה לנצח אותנו.
    למרות שגביע הטוטו לא מעניין, אני שמח מהתיקו.

    אני עדיין לא מאמין ששום עלה עם 3 בלמים (תב"י, בנאדו וקוז'וקין שתופקד כקשר אחורי...) ושלושה חלוצים (אבראו, עמית וטוטו). אני לא מבין למה אלברז שיחק, זה לא הגיוני מבחינתי. הרי הוא חצי פצוע, אז למה לשתף אותו?!
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לא יודע מה קורה בנתניה לקראת המשחק הערב, אבל אני מצפה מהנתנייתים להגיע בהמוניהם למשחק היום, משחק הבכורה של מתיאוס, עונה חדשה, ציפיות חדשות, קבוצה קצת שונה, יהיה מעניין לראות את נתניה, למרות שברור שאין שום סיבה לצפות מהמשחק הזה שיספק תשובות לגבי נתניה, מתיאוס ושיטת המשחק שלו, אבל בכל מקרה מעניין יהיה לראות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/8/08
  14. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אני מסכים איתך .
    לי כבר יש מנוי ואני אגיע אבל המחירים טיפה מעצבנים .
    40 שקל (לנוער) למשחק בגביע הטוטו זה קצת מוגזם לא ?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏10/8/08
  15. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה תגיע למשחק מול נתניה עם פנים שונות מהעונה שעברה. על הקווים גיא לוזון יחפש את להראות שהוא כן שווה משהו לאחר העונה שעברה שלא הלכה כ"כ טוב. השחקנים החדשים יתנו לבני יהודה מימד חדש בנוגע למשחק על כר הדשא ואני מצפה לראות משחק שוטף ומלא חיים כמו במחזורי הסיום של העונה שעברה. אני מקווה שיחתימו עוד שחקנים ויסגרו את הסגל של הקבוצה לפני תחילת העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/8/08