גביע טוטו 08/09: מכבי ת"א מחזיקת גביע הטוטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏31/7/08.

  1. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק מה שטענתי לא מעט פעמים,לפי מצב העניינים הכי בטוח יהיה להתחזק בבלם נוסף ומגן שמאלי כמובן ונסגור את הבאסטה.

    אגב,מה עם עזרן? מהפעם האחרונה שקראתי נאמר שהוא כנראה לא יעבור ניתוח,זה סגור?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני דווקא חושב שמשחק ההגנה של מכבי ת"א היה מצויין היום. בשלב כזה של העונה קשה מאוד להיות מרוכזים במשך 90 דקות, התיאום עדיין לוקה בחסר והניסיונות של פ"ת היו בעיקר שהמשחק היה כבר גמור. בשלבים כאלו של העונה קשה לראות משחקים חד צדדיים, אולי פרט להגנה של חיפה אף הגנה לא באמת הצליחה לבטל את ההתקפה של היריבה, ובגלל זה אנחנו זוכים בינתיים לכמות לא רעה של שערים. אף אחד לא יודה בזה בפומבי, אבל גם לעובדה שזה גביע הטוטו יש קשר, הרי במשחק ליגה גם היינו רואים את מכבי הרבה יותר נמרצת.
    התרשמתי אתמול לטובה ממשחק המסירות של מכבי. הקבוצה לא יוצאת קדימה בפזיזות, אלא מנסה לאט לאט למצוא את הפירצה, ועם שחקנים כה טכנים זה יגיע מתישהו. רודי חדד למשל ממשיך את קו העלייה שלו. מאז שבן-שמעון הגיע הוא הפסיק להיות שחקן טיפש והוא משחרר את הכדור הרבה יותר מהר וגם נע לשטחים מתים. ג'ונסון הראה הרבה חוכמה במשחק שלו, הוא גם רגוע לא כמו אסוס שעושה פרצופים במשך כל המשחק.
    מה שחבל עבור מכבי זו העובדה שלא מעט דקות יבוריאן היה בודד בהתקפה ובוזגלו שיחק קצת רחוק מהשער. אני לא יודע אם זו הוראה של בן-שמעון, אבל ישראלביץ שיחק כל הזמן באמצע בייחד עם אסוס וג'ונסון ולדעתי זה מיותר, מכבי לא צריכה עוד שחקן באמצע, וכתוצאה מכך בוזגלו הלך למלא את החסר בצד ימין. יכול להיות שזה סתם היה צירוף מקרים וזה לא משהו מתוכנן.
    מכבי פ"ת אחת המועמדות הברורות לרדת ליגה. הקבוצה לא התחזקה כראוי ואין לה הרבה מה להציע בסגל הקיים, שום חולייה לא מתפקדת אצלה. נראה שגם שירזי לא כל-כך נהנה להיות בפ"ת ואם הוא היה יכול הוא פשוט היה בורח. הקבוצה תיהיה תלויה מאוד במצב הרוח של טל בן חיים. בנוסף, אם מגמאדוב ייתן עוד עונה כמו בשנה שעברה, אוהד כהן לא יספיק.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    המחזור השני של גביע הטוטו יחל מחר, יום שבת, ויסתיים רק ביום רביעי, וגם אז לא במלואו, כאשר המשחק בין בית"ר ירושלים לבני יהודה ישוחק רק במהלך השבוע הבא.

    המשחקים:

    בית 1:

    מכבי חיפה- מכבי נתניה- ראשון, 20:45

    בית 2:

    הכח עמידר ר"ג- מכבי פ"ת- שבת, 19:00
    מכבי תל אביב- מ.ס. אשדוד- שבת, 19:30

    בית 3:

    הפועל תל אביב- הפועל פ"ת- שני, 20:45
    עירוני קרית שמונה- בני סכנין- רביעי, 18:00
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/8/08
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,228
    לייקים שהתקבלו:
    938
    המשחק של בית"ר לא ישוחק בשלישי הקרוב אלא ביום שלישי ה- 26 לחודש משום שלבית"ר יש כ-11 שחקני נבחרות והם לא יוכלו ליטול חלק באם המשחקים יתקיימו בשבת הזו או בשלישי הקרוב.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אה אוקיי, תודה.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ראיתי חלק מהמחצית הראשונה, להתרשם יותר מדי אי אפשר כמובן אבל דבר טוב שראיתי אצל מכבי הייתה הנעת כדור. יש למכבי שחקנים עם יכולות, עם ביטחון, ההנעת כדור הייתה יעילה (באופן יחסי), מהירה, יפה, משהו שמכבי בהחלט יכולה להתעודד ממנו... אבל בחצי השני... כנראה שמשהו השתבש. אשדוד מנצחת 2-1 מי שלא יודע.

    במשחק נוסף הכח עמידר ר"ג ומכבי פ"ת נפרדות ב- 1-1.
     
  7. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    אני לא יכול לצאת בהצהרות מעכשיו ולהתחיל להמר כי זה טיפשי מדי,
    אבל לדעתי המשחק היום בין הכח ע. ר"ג לבין מכבי פ"ת זהו משחק גביע הטוטו כידוע אך גם משחק בין שתי הקבוצות שייאבקו על ההישארות בליגה.

    זה הימור טרום עונה, כשהעונה תתחיל הכל יכול להשתנות אבל נכון לעכשיו אני לא ראיתי רכש מבריק בכל אחת מבין שתי הקבוצות הללו.
    גם העונש שניתן לדהאן, הרחקה לשלושה חודשים, עלול מאוד לפגוע בקבוצה.

    אם יש קבוצות שאני לא רואה אותן מתקדמות במידה כזו או אחרת אלו הן הקבוצות הנ"ל.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    איזה גול של עידן שדה..
    מי זה בכלל?
     
  9. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די התגעגעתי לבלומפילד אחרי בערך שלושה חודשים מאז משחק הבית האחרון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    סתם הפסד תקוע שהיה אפשר למנוע עם פחות התלהבות.
    פתחנו בצורה לא רעה את המחצית הראשונה, וכבר בהתחלה הגענו לכמה הזדמנויות. אחרי הגול של יבוריאן מהבישול של שבחון (שהתברר כמהלך החיובי היחידי של האחרון במשחק הזה), הנענו כדור בצורה נהדרת, בלי כדורים ארוכים לכיוון רחבת היריב בשונה משנה שעברה. סוף סוף קיבלתי מהקבוצה הזאת משהו שאפשר לקרוא לו כדורגל. מדקה שלושים וחמש עד הגול הראשון שחטפנו, הייתה בעיקר הנעת כדור שוטפת ולא ממש הגענו למצבים, והגול הראשון נספג בגלל שאננות וסגירה רעה של ז'אן. הגול השני דווקא די יפה של שדה (אותו אחד ששנה שעברה ניצח לאשדוד את הגמר של הנוער, לא?).

    רודי הוא (כרגיל) איש המשחק לדעתי. זה נראה כאילו עשה העונה שינוי משמעותי- משחקן שהולך עם הראש בקיר, לשחקן יותר תכליתי. המעבר של מאגף שמאל לאגף ימין היה נהדר ואני מקווה שנראה את זה הרבה העונה. ג'ונסון היה בסדר גמו והשילוב שלו עם ישראלביץ' טוב מאוד. כנראה שטעיתי, ולא צריך להביא מגן ימני מחליף לשפונגין, ייני הפתיע לטובה כמגן, היו לו כמה פריצות לא רעות (אחת הסתיימה בעבירה דוחה של אשדוד) ושיתוף פעולה נחמד עם רודי. ובשונה מידידו לאגף שמאל, הוא לא עשה המון חורים בהגנה.

    שבחון היה מאוד מאכזב ולא עשה פעולה אחת טובה מלבד הבישול שלו, כרגיל נעלם כמעט כל המשחק, וגם כשקיבל כדורים הוא איבד אותם.
    בהגנה הרוב היה רע. מישאלוף וטומאסיץ' עדיין מאוד מבולבלים ולא מתואמים בכלל, וזה כבר מתחיל להדאיג. באגף שמאל שוב לא ציפיתי מליאור ז'אן לכלום. בן שמעון צריך להבין שז'אן לא להתקרב לעמדה הזאת, והיה עדיף לתת למנשרוב (שנתן שתי הרמות נחמדות) לפתוח כששיטרית פצוע ועדיין לא הגיע מגן שמאלי.

    בסה"כ הפסד מבאס אבל אין טעם לצאת מפרופורציות. כולה גביע הטוטו.
    צריך רק להביא בדחיפות מגן שמאלי ובלם, אחרת אי אפשר אפילו לחשוב על אליפות. מההתקפה אני מרוצה.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,228
    לייקים שהתקבלו:
    938
    הכישרון הכי גדול של מ.ס אשדוד, אתה תשמע עליו עוד הרבה מאוד.
    הוביל את קבוצת הנוער אשתקד לזכיה בגביע המדינה לנוער כשכבש את אחד השערים בניצחון על נתניה.
    הוא לדעתי יהיה פריצת העונה אם יתנו לו את הצ'אנס.
     
  11. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחד הצעירים היותר מוצלחים שהגיעו ממחלקת הנוער המצויינת של אשדוד. יש לו עתיד גדול לפניו , בינתיים יש לנו עונה שלמה להנות מהביצועים שלו.
    עוד שחקן שכדאי לשים לב אליו הוא החלוץ אמיר לביא שעלה ביחד עם שדה מהנוער.
     
  12. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היכולת של אשדוד לייצר שנה אחרי שנה עוד כשרון התקפי מהמחלקת נוער הנהדרת שלה..כל הכבוד להם. אבל הבעיה של אשדוד נותרה בעינה. התקפה קטלנית תמיד היתה ותמיד תהיה לה. הטריו מקרייב - שריקי - רביבו, עם בן לולו, שדה, נחום ועוד כשרונות שרק מחכים לצ'אנס מהספסל מפחיד. אבל ההגנה, אוי ההגנה. דולי ג'ונסון וישראלביץ' בשתיים-שלוש פאסים פתחו את ההגנה שלה, ועם קצת יותר דיוק זה נגמר עם 3-4 כדורים ברשת. לא מבין למה מזרחי לא חיזק את ההגנה.
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני לא יודע על מה ולמה, רן בן שמעון אומר שהקהל יכול להיות מעודד... מלבד הגול של יבוריאן, עשרים דקות ראשונות טובות וכמה מהלכים טובים, לא ראינו יותר מדי ממכבי ת"א. אחרי השער של יבוריאן, מכבי התחילה עם הנעת כדור סתמית שלא מובילה לשום מקום.

    אני לא מסכים עם לירן. דווקא המחצית השנייה הייתה יותר טובה מבחינת מצבים והפעם ההנעת כדור הייתה הרבה יותר יעילה, וזאת למרות שספגנו שני שערים. מכבי ת"א סובלת מתסמונת "ארסנל" - השחקנים מניעים את הכדור מצוין, מגיעים קרוב לשער בסביבות ה20 מטר אך פוחדים לבעוט, נותנים עוד מסירה ובסופו של דבר מאבדים את הכדור.

    הייתי מציין לטובה את רודי חדד הנהדר שממשיך את היכולת המצוינת שלו ממשחקי האימון, ויש לי הרגשה שזו הולכת להיות העונה שלו. שירן ייני היה מצוין והחליף בכבוד רב את שפונגין. ישראלביץ' לא נח לשנייה, עבר מאגף לאגף, ומלבד לחטוף בעיטות לרגליים, לא עשה משהו רציני, אבל שאפו על ההתאמצות. גם לג'ונסון וליבוריאן היה משחק די טוב.

    את מי הייתי מציין לרעה? חד וחלק - יוסי שבחון. כל כך איטי... במהירות ובמחשבה. היה רושם שהוא עושה טובה שהוא רץ. שיתחיל להזיז את התחת שלו במקום לבכות על כדורים שלא מגיעים לו, אחרת שלא התפלא למה הוא לא יראה הרכב. שם נוסף הוא ליאור ז'אן שבייש את עמדת המגן השמאלי. הוא לא יודע לא לעשות הגנה ולא התקפה, וזה כמה שחדד וישלראביץ' ניסו לעזור לו. ואיך לא, ההגנה שלנו שהייתה מבולבלת ולא מאורגנת. דרך אגב, הגול הראשון הגיע מטעות קשה של אסוס באמצע המגרש, שבמקום לעשות משהו עם הכדור, הוא עשה תרגיל ואיבד את הכדור.


    אסור לשכוח שמאור בוזגלו לא שיחק היום. כידוע, בוזגלו הוא לא עוד שחקן ונוכחותו חשובה מאוד, בעיקר במשחק התקוע שלנו היום. ולא, זה לא תירוץ להפסד.
    לא היה מגיע לנו להפסיד, אך גם לא לנצח. עם כל הכבוד לאשדוד, ויש די כבוד, הם הבקיעו שני גולים משני מצבים.

    מה שכן, סוף סוף קיבלתי מאמן התקפי בדמות רן בן שמעון, שמיד אחרי השיויון של אשדוד, הוציא שחקן הגנה והכניס את קאמאנן לצד יבוריאן.
    בסופו של דבר, הפסדנו, אבל לא צריך לקחת את המשחק יותר מדי ברצינות. בכל זאת, גביע הטוטו. מצידי שנפסיד את כל המשחקים במפעל, אך שנתחיל ברגל ימין את העונה.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    בהתחשב בעובדה שראיתי רק את המחצית הראשונה, אתה לבטח צודק... אני הבעתי את דעתי רק בקשר לדקות שראיתי מהחצי הראשון.. את החצי השני לא ראיתי כלל, ורשמתי שמשהו השתבש כי בחצי הזה היה המהפך... לא כי ראיתי מכבי חלשה או משהו כזה.
     
  15. Mr.Eko Member

    הצטרף ב:
    ‏26/10/07
    הודעות:
    1,664
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אני לא מופתע לשמוע ששבחון כרגיל היה על הפנים להוציא את הבישול.... די מדאיג כל העניין עם ההגנה,מקווה שיפתרו במהרה את כל הסיפור עם המגן השמאלי. לא בטוח שצריך להאשים פה את טומאסיץ',כמו ששמתי לב שני הגולים הגיעו מהאגף השמאלי. הראשון לאחר איבוד של אסוס וחור של ז'אן והשני חותר בגלל סגירה לא נכונה.