גביע טוטו 08/09: מכבי ת"א מחזיקת גביע הטוטו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏31/7/08.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,771
    לייקים שהתקבלו:
    8,314
    איזה גולים בקרית אליעזר.... אבל עם כל הכבוד לשער של דגני הצעיר.. השער של בוקולי פשוט גולאסו בכל קנה מידה... איזו בעיטה.. מושלם. 1-1 דקה 5.
     
  2. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אוראל דאגני - תזכרו את השם .
    עוד העונה בלי עין רעה יתחיל להחליף את סבן בהרכב .
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל ת"א - הפועל פ"ת(20:45, איצטדיון בלומפילד)

    החניכים של גוטמן הצליחו ביום חמישי לחלץ תיקו בסרביה עם לא מעט מזל, במשחק הראשון של גביע אופ"א, והמאמן לא היה מרוצה מהיכולת שהפגינו שחקניו. על מנת להקל על השחקנים העייפים, הקבוצה תעלה היום עם חצי הרכב. אניימה, המצטיין בשורות האדומים, ייפתח על הספסל כמו גם טלקיסקי שננזף על ידי גוטמן אבל התנצל, טופוזאקוב, ערן זהבי וסמואל יבואה. דגלאס דה סילבה מקבל מנוחה ובכלל לא נמצא בסגל, כמו גם דני בונדר הפצוע. מהארן לאלה שכבש את שער הניצחון נגד ק"ש, ייקבל הזדמנות פז בחוד והשוער השני יניב מזרחי יעמוד בין הקורות. גם דואני שלא זוכר מתי בפעם האחרונה פתח בהרכב, ייקבל צ'אנס. סרור, נאתכו ולוז שצפויים לנדוד השנה בין ההרכב לספסל, יהיו בין ה-11 הפותחים. גוטמן דרש מהשחקנים ניצחון באסיפת הקבוצה והמשיך לשדר רצינות. שחקני הנבחרת הצעירה של הקבוצה צפויים לשחק כמחצית. עבור עומרי קנדה מדובר במפגש הראשון שלו נגד הפועל פ"ת, הקבוצה בה גדול ואותה עזב בינואר של שנה שעברה לטובת האדומים.

    הפועל פ"ת הפסידה במחזור הראשון של גביע הטוטו, 2-1 לבני סכנין לאחר שכבר הובילה 1-0. מה שבלט באותו משחק היה הקו האחורי הדל של הפועל פ"ת, והיום ייבחן המאמן אלי מחפוד, את הבלם הגנאיי אופיי, בתקווה שיציג יכולת טובה ויוחתם. הוא יחליף את נדב סימנטוב. החלוץ פטי נימבה שכבש את השער נגד בני סכנין, נקע את קרסולו לפני כמה ימים וייפתח על הספסל ככל הנראה. את מקומו יירש החלוץ הצעיר שמעון אבוחיצרה. שני אלו הם השינויים היחידים בהרכב של אלי מחפוד לקראת המשחק. שביט אלימלך שיעמוד בין הקורות יישחק בפעם השלישית בבלומפילד נגד האקסית, הפועל ת"א, ובפעם הרביעית בכללי נגד קבוצתו לשעבר. בשורה משמחת עבור הקבוצה - הקפטן שגיב כהן סוף סוף כשיר אחרי היעדרות ממושכת והוא צפוי להשתלב במהלך המחצית השנייה.

    הפועל ת"א: מזרחי; קנדה, דואני, באדיר, אנטבי; אבוטבול, נאתכו, סרור, לוז, וורמוט; לאלא

    הפועל פ"ת: אלימלך; אוזן, אופיי, כהן, נגר; שן, קוני ג'קאריג'ה, חן עזריאל, אחמד קאסום, ג'וניור ויסה; שמעון אבוחצירה

    -----------------------

    תמיד כיף לפגוש שוב את שביט אלימלך, אבל תמיד יש לי צביטה בלב בכל הקשור לדרך בה הוא סיים את העידן הנפלא בהפועל. אני שמח לשמוע שהשחקנים מקבלים מנוחה. השחקן שאני הכי שמח לראות בהרכב היום הוא כמובן רמי דואני, לו גוטמן הבטיח צ'אנסים במידה ויציג יכולת טובה, והלוואי שזה ייקרה והוא יישחק על חשבונו של באדיר. מעניין יהיה לבחון את נאתכו בקישור האחורי ואת מהארן לאלא מקדימה. השחקן שממנו אני מצפה להכי הרבה זה בן לוז. אמרתי עליו שהוא השמין וכו', אבל נגד ק"ש הוא היה מצויין. אני בכלל מקווה שהקבוצה תראה שהמשחק נגד הסרבים היה תקלה.
    פ"ת קבוצה מוכשרת, יש להם שלישיית קשרים התקפיים נחמדה, אבל זקוקה לליטוש. אני אהיה מאוד מאוכזב אם לא ננצח, בטח כאשר ההגנה של הקבוצה הזו מאוד פרוצה.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,771
    לייקים שהתקבלו:
    8,314
    בסוף השבוע יתקיים המחזור השלישי בגביע הטוטו, מחזור אחרון לפני הליגה שתחל בשבוע הבא.

    בית 1:

    בני יהודה- מכבי חיפה- שבת, 18:35
    מכבי נתניה- בית"ר ירושלים- שבת, 20:45


    בית 2:

    מ.ס. אשדוד- מכבי פ"ת- שבת, 19:30
    הכח עמידר ר"ג- מכבי ת"א- ראשון, 20:45


    בית 3:

    הפועל פ"ת- עירוני קרית שמונה- שבת, 17:00
    בני סכנין- הפועל ת"א- שבת, 17:00
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    יש להוסיף שביום שלישי הקרוב יושלם המחזור השני של גביע הטוטו עם משחק ב"טדי" בין בית"ר לבני יהודה.

    מבחינתי זו הפעם הראשונה שאני רואה את הקבוצה שלי אחריי טראומת קראקוב, אנחנו עדיין לא בסגל מלא(גרשון, אוחיון, יצחקי, ורד וכנראה גם אלבארז ואבראו ייעדרו) ואני מאמין שנתניה שביום חמישי תשחק במסגרת אופ"א לא תעלה עם ההרכב החזק שלה אבל אני בהחלט מצפה לראות מהקבוצה שלי משהו שמזכיר את הכדורגל שהיא שיחקה במחצית השנייה מול קראקוב ואני סומך על דאריו פרננדס, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן שיובילו את הקבוצה לניצחון וליכולת קצת יותר משכנעת משהצגנו מול חיפה לפניי שבועיים.

    הרכב משוער של בית"ר: קאלה, קוז'וקין(אלבארז/דנין), בנאדו, בן יוסף, זיו, בואטנג, טל, פרננדס, ברוכיאן, בן שושן(זנדברג), תמוז.
     
  6. קובי ברייאנט Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/08
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחזור מעניין במיוחד המשחק של קבוצתי ביתר יכה להראות יכולת טובה כי במשחק הקודם מול חיפה במזל לא הפסדנו.היום צרכים להעאלות עם הרכב התקפיח כי נתניה איטי תת וגרועה בהגנה וצרכים לנצל את זה כדי להבקיע 2 שערים ולנצח את נתניה.חיפה במשחק שעל הנייר אמור להיות קל מול בני יהודה שעוד לא גיבשה תסגל של אז אני מהמר על ניצחון לחיפה בקלות.מקווה למחזור עם רמת כדורגל גבוהה והרבה שערים!
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תעודת עניות לקהל של מכבי חיפה...אולי 150 אוהדים.
     
  8. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    חלאס עם השטויות האלה... משחק גביע טוטו מסכן מול בני יהודה.
     
  9. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    בני סכנין מועמדת מספר אחד לירידה ,אני לא רואה קבוצה יותר חלשה ממנה.

    איזה גולאסו של כיאל מהמקום לבעוט ככה ,פשוט מדהים ,אני מסכים עם שלמה שאין שוער בעולם שהיה עודף את זה,זה שער לא של ישראל,מפתיע לראות שערים כאלו בארץ.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הניצחון המשכנע היום על בני סכנין זה בידיוק הדבר שהקבוצה הייתה צריכה לקראת המשחק החשוב בגביע אופ"א נגד הסרבים. אני בטוח שלשחקנים חזר היום הביטחון לאחר שני משחקים חלשים מאוד. הגולים של הפועל הגיעו אחרי מסירות מרגל לרגל, ככה צריך, אין טעם להתחכמויות. אני מאוד מרוצה מהצמד של סמואל יבואה, זה טוב מאוד שהוא מבקיע כבר במשחקים הראשונים שלו, כדי שיגיע יותר רגוע לקראת הדבר האמיתי – הליגה. דימיטאר טלקיסקי היה מעורב במשחק לפי מה שהראה התקציר, ובאמת הגיע הזמן שהוא יחזור להציג יכולת טובה. הוא עדיין החמיץ מצב מצויין(השחקן הזה לא מסוגל לתת גול פשוט, הוא חייבר להבקיע בקלאסה), אבל לפחות בישל שער. ערן זהבי עדיין לא מדוייק מספיק והוא חייב לשפר את הסיומת שלו.
    מה שהעיב על החגיגה זו התקרית בין גוטמן לדואני. אני מבין את התסכול של רמי, גוטמן הבטיח לו צ'אנסים וזה לא קורה, למרות שבאדיר מציג יכולת רעה, אבל רמי טעה, וגוטמן לא מאמן שסולח מהר. בנוסף, גם הכניסה שספג דה סילבה הייתה לא פשוטה, מאוד מיותר עבור שעאבן הטיפש שרק נכנס לשחק וכבר יצא באדום מוצדק. לפחות לוז שנכנס כבש גם הוא.

    חיפה הייתה צריכה להשיג את הניצחון הראשון כבר לפניכן, אבל מה שחשוב בשלב הזה של העונה זו היכולת. את המשחק נגד נתניה אף אחד במועדון לא לקח ברצינות. הפעם, כמו נגד בית"ר, הקבוצה התכוננה כראוי, השקיעה וגם הציגה משחק מצויין. בירם כיאל שחקן עם בעיטה חזקה מאוד, השער שלו היום היה נהדר והוא צריך להמשיך לטווח את השער. פאנטיני המשיך את הכושר הנהדר שלו וזו אמורה להיות השנה שלו. מלבד השער הוא גם בישל לרפאלוב וכמעט הבקיע מהרמה נהדרת של חרזי. אפילו בוקולי הראה ניצוצות. בני-יהודה הציגה משחק לא טוב והייתה רכה מאוד בהגנה, כמו בשנה שעברה. השערים של חיפה היו קלים מאוד לפי התקציר. אם איבן גרידו לא יהיה התשובה, אז לוזון בבעייה גדולה.

    בית"ר ממשיכה לאכזב עם עוד משחק נרפה. מוזר ששום ממשיך להתעקש על תמוז באגף שמאל. כאשר זנדברג נכנס המשחק של בית"ר השתפר, אבל זה עדיין לא זה. בניגוד למשחקים הקודמים, אבראו כן הגיע למצבי הבקעה אבל עדיין החמיץ. פרננדס הוא זה שמנסה לדחוף את הקבוצה קדימה, אבל עדיין לא עושה מספיק. עידן טל ובואטנג ממשיכים לעשות פרצופים במקום דברים מועילים. נתניה מנסה לשחק כדורגל יותר טוב עם פחות כדורים ארוכים ואני רואה אצלה שיפור קטן. רק שהעובדה שקיויו כבש לא חיובית. בסוף מתיאוס יחליט להשאיר אותו. שלו מנשה בישל לו בצורה יפה בכל-אופן. נתניה צריכה להמשיך לבצע התקפות כמו זו שנגמרה בבעיטה לא רעה של אלמוג כהן. קצת תמוה לי שדגו לא שותף.

    שי הולצמן חזר לכבוש היום אחרי הרבה זמן שלא מצא את הרשת, עידן שדה שוב ניצח את המשחק ומתגלה כקלף מצויין, ושוב דוד רביבו הרשים. היה ברור שמכבי פ"ת במצבה הנוכחי לא יכולה להוות איום רציני על אשדוד, אבל אם מזרחי לא יימצא עוד בלם וקשר אחורי ליתר ביטחון כדי ליצור עומק ולא לבנות על צעירים לאורך עונה שלמה, אז אשדוד תתקשה לשמור על יציבות גם במהלך העונה וגם תוך-כדי משחק. פ"ת כרגע קבוצה עם התקפה עלובה.

    לפי התקצירים שקראתי באתרי הספורט השונים, המשחק של ק"ש נגד פ"ת היה סחר מעוף וככה היא לא תמשיך את העונה האירופית שלה. מה שכן, אבידור שוב כובש וסספדס עושה את העבודה גם הוא. סביר להניח שהחיסרון של גיא צרפתי המורחק, פגע מאוד במשחק של הקבוצה. אצל פ"ת אפשר לומר שמחפוד צריך לפתוח עם אחמד קאסום שיכול להוסיף יצירתיות לקבוצתו, עדיף לשבץ אותו מאשר את אבוחצירא בחוד. ג'וניור ויסה איכזב כשהיה בינוני אחרי משחק טוב נגד הפועל, אבל זו תסמונת ידועה של שחקן צעיר.

    מכבי ת"א מקבלת יריבה מאוד נוחה כדי לתת הצגה ולהוריד קצת מהלחץ בו הקבוצה שרויה, הכח רמת גן היא אולי הקבוצה החלשה בליגה כרגע. מעניין אם נגד התקפה כה חלשה כמו שהכח מציגה, מכבי תדע לשמור על רשת נקייה, למרות שהיא תחסר את שני המגנים הקבועים שלה. בן שמעון ממשיך לספסל את קמאנן והאמת שהדבר הזה לא מובן לי, הוא ויבוריאן יכולים ליצור חוד קטלני. בכל אופן, יהיה טוב עבור מכבי אם ישראלביץ יישחק בצדדים ולא במרכז, כי אחרת בוזגלו נאלץ ללכת לצד ימין ואז אין מחץ בהתקפה.
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ניצחון נחמד על בית"ר ירושלים והשופט. הבשורה הרעה היא שפרנסיס קיויו הבקיע את השער שניצח את המשחק. עם צמד חלוצים טוב יותר, היינו יכולים לתת להם עוד כמה חתיכות. בושה לספורט שעמית בן שושן ועידן טל סיימו את המשחק בלי כרטיס אדום.
     
  12. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר ניראתה היום ממש גרוע, בלי רוח לחימה ,בלי שום דבר חיובי מהמשחק, ממש חושך.
    אני לא יחרוץ גורלות ,אך איך שבית"ר ניראתה היום זה לא מצב מעודד לקבוצה שרוצה אליפות.
    ניהול המשחק של שום הוא ממש לא מובן לי. מה שלא מובן לי זה למה הוא מתעקש להרכיב את תמוז באגף השמאלי כאשר ראינו עד כמה הוא "מועיל" בעמדה הזו נגד קרקוב במשחק הראשון.
    בקשר לנתניה, משחק טוב שלהם . הפעולות שבלטו לעיניי בנתניה, זה בעיקר הנעת כדור מהירה ועבודת הגנה משובחת. תרשו לי לתת כמה מחמאות לשחקן הטוב ביותר של נתניה, לואיס מרין. השחקן פשוט עשה עבודת הגנה מעולה וניקה כל התקפה שבית"ר עשתה.
    ד"א ,גם חרמון עשה עבודת הגנה מצוינת היום יחד עם מרין.
    אני ממש מאוכזב מהמשחק של בית"ר ואני מאוד מקווה ששום יפיק לקחים מהמשחק ויתקן את הטעויות שעשה היום במחזור הראשון מול סכנין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/08
  13. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    בטח אבירם , כי הם מביתר .

    אוירה נחמדה בקופסא , התגעגעתי ל"קרוב היום קרוב העת.. " , הגיע הזמן שנשיר אותו אחרי 3 משחקים ללא נצחון .
    חבל שקיויו כבש, צחוק צחוק אבל הוא כבר עם 3 שערים ב4 משחקים .. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
    אוקוצ'ה עשה הכל טוב עד הסיומת . סיומת אומללה ביותר , חייבים לעבוד איתו על זה (אם לא יחליטו להטיס אותו מפה) .
    בסה"כ מרוצה , חבל שדגו לא שותף .
     
  14. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר ירושלים נראת כבויה, וזו לא הפעם הראשונה העונה. אבל אצל בית"ר אין לדעת מה יקרה בגלל הסגל
    הרחב שלה, שבשניה כל שחקן מהסגל יכול להפוך את הקערה על פיה. כרגע לפחות בית"ר לא מוכנה לליגה,
    אבל עם המזל שלנו הם יתחברו בדיוק למחזור השני בטדי. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx

    לגבי מכבי נתניה, לא ברור למה חושבים שם לשחרר את קיויו, חוץ מהעובדה שליאמר יש אינטרס להשאיר
    את אוקוצ'ה, אין שום סיבה שהוא ישאר בקבוצה ששואפת להיאבק על האליפות, לפעמים נראה שהקשר
    בינו לכדור מקרי בהחלט. לעומתו, לקיויו יש הרבה כח ונוכחות ברחבה, מה גם שהוא הוכיח עצמו ברוב
    המשחקים של נתניה. בכללי נתניה די שיעממה, ימפולסקי הראה קצת כדורגל, אבל חבל בשבילם שהם
    לא בונים יותר על ברוך דגו, שהוא 90% שחקן של בטחון עצמי והספסל לא עושה לו טוב.

    לגבי מכבי חיפה - בני יהודה

    בני יהודה פתחו בהתלהבות ולעיתים נראה שיש להם מה למכור, מצד שני הם נשברו די מהר. הם יכולים
    לעשות לנו לא מעט בעיות שבוע הבא, אבל צריך לנצח אותם.

    אצל מכבי חיפה בלט לטובה שוב בירם כיאל, גם קולמה היה טוב ועושה רושם שלחיפה היה קל ונוח מאוד
    לכבוש. מצד שני המשחק נחלש מאוד במחצית השניה, לקבוצות אסור לשמר את היכולת שלהן מהמחצית
    השניה לקראת הליגה.
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    היום במשחק היו 2 תקריות ממש מוזרות. הראשונה היא משהו שבאמת אני חושב שזה אחד מהשיאים העולמיים, שעבאן שחקנה של סכנין הורחק לאחר 14 שניות(!) לאחר תיקול על דה סילבה, שכנראה יעדר חודש וחצי. התקרית השניה והמוזרה היא בין דואני לגוטמן כמובן. גוטמן ביקש מדואני לעלות, והשחקן ענה לו:"אם אתה לא רוצה שאני ישחק פשוט תגיד ואל תשקר שאתה כן רוצה". מה הולך פה? גוטמן פתח איתו במשחק הקודם ועכשיו רצה שהוא יעלה, מה זה ההתקף המפגר הזה? לא קולט את זה בכלל.