גומלין רבע גמר ליגת האלופות - המחזיקה תודח? עוד קאמבק באנפילד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏12/4/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה סטרלינג? זה שנראה כמו כלום ושום דבר כבר כמה וכמה משחקים ולא מוצא את מקומו אצל פפ כחלוץ מזויף גם כשאגוארו לא סוחב וז'סוס אף פעם לא היה שחקן גדול? זה קורה לכולם אבל את ההחמצה שלו נגד ליון קשה לשכוח. גם ראשפורד לא ברמה של ניימאר על כל מגרעותיו, מצטער. אני משוכנע שבברצלונה זה לא היה אותו קרקס עם ניימאר חוץ מהפציעות שאי אפשר לדעת לגביהן עד כמה הוא באמת זורק זין ולא חיי חיים ספורטיביים. גם במועדון כמו ריאל מדריד או באנגליה הוא היה מתנהל אחרת. פוצ'טינו? הדיח יריבה ענקית ולא סיכן אף שחקן פצוע, היה די נדיר לראות את פ.ס.ז' שורדת משחק כזה ללא וראטי בעבר. די מאריה כרגיל אנדרייטד רציני. אני גם חושב שהרעיון להכניס את מויזה קן נראה בינגו ומי שמיותר שם העונה זה איקרדי. מעניין מאוד לראות את הקבוצה הזו אם ניימאר או אמבפה יעזבו בקיץ. כל אחד בפ.ס.ז' היה חולם על הגביע עם האזניים הגדולות אבל בליגה התוצאות פשוט לא טובות.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - ליברפול

    לא פחות מ-19 גביעי אירופה חולקות ריאל מדריד (13) וליברפול (שישה) יחד. שתי האימפריות שזכו באליפות אשתקד נקלעו ללא מעט בעיות העונה, בראש ובראשונה מכת הפציעות. הערב, אחרי 1:3 לספרדים במשחק הראשון, הקבוצה של קלופ תקווה להרגיש את אנפילד גם בלי אוהדים כשממול ריאל תצטרך לאלתר בצד ימין, אך עם רצף המשחקים האחרונים הוכיחה שכמו תמיד, בדיוק כמי שמספרת ההיסטוריה - אסור להספיד אותה. סלאח מול בנזמה, אליסון מול קורטואה, זידאן נגד קלופ.

    [​IMG]


    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי ימים מטורפים או יותר נכון לומר – ימים ולילות לבנים. הקבוצה המשיכה את המומנטום מה-1:3 על ליברפול עם 1:2 גדול בקלאסיקו על ברצלונה. חלום הדאבל חיי וקיים מצד אחד אלא שהסגל הולך ומתקצר וגם העייפות עלולה לשחק תפקיד. לוקאס ואסקס גמר את העונה ("היינו עצובים מאוד כי הוא שחקן חשוב", הכריז מודריץ') היה פתרון מעולה לזידאן עבור הפציעות של קרבחאל (אף אחד לא חשב שהוא יגיע בזמן) וכעת זידאן נותר עם "סודוקו גדול". הנחמה היא שפדה ואלוורדה שעשה מאמץ אדיר – יוכל לשחק. "הוא יהיה במאה אחוז", הבהיר זידאן. הקבוצה הזו בכל העונה סובלת ומתגברת על עוד ועוד קשיים ואיך אמר מודריץ': "זה מאחד אותנו, עבדנו קשה חודשים רבים כדי להיות במצב הזה". כמו שבניטס אמר: "ביטחון ושקט משחקים תפקיד". ריאל מחפשת העפלה 30 לחצי הגמר כשהוא לא הודחה בשלב הזה מאז 2004 ועפה בסה"כ שש פעמים. מאז היא ניצחה בכל שמונת הקרבות. זו בדיוק המטרה גם הפעם.

    זידאן שהודה בעצמו אחרי הקלאסיקו: "אנחנו על הגבול בפן הפיזית, אני לא יודע איך נסיים את העונה" – יצטרך להכריע: האם אודריוסולה ישחק או לא, אולי פדה הסילון כחצי מגן ימני במערך של שלושה בלמים ובמקרה כזה מרסלו יתגבר את צד שמאל ומנדי ייכנס למרכז ההגנה. המיסטר נשאל האם ייתן דחיפה מוראלית למגן הצעיר וכמובן אמר שהוא לא מגלה מה יהיה מחר, אך הוסיף: "זה נכון שהוא שיחק מעט אבל הוא איתנו, הוא מעורב והיה טוב בשבת".

    בהנחה שיהיה קשה מאוד לשמור על שער נקי – הפיתרון יהיה לכבוש. בנזמה שוב יהיה במוקד, כל משחק ההתקפה שלנו. וליברפול היא יריבה שהוא אוהב. אם יכבוש את החמישי נגדה בצ'מפיונס (צמד בביקור היחיד שלו באנפילד) הוא ירשום ציון דרך ענק וישתווה לראול כמבקיע הרביעי בהיסטוריה של המפעל (71). הוא נראה נהדר, בטוח בעצמו, וקטלני מול השער כפי שראיתם בקלאסיקו – אחד מאחד. ויניסיוס יהיה הפרטנר שלו, שוב, אלא שוויני, קצת אחרי שיכרון החושים והצמד במשחק הקודם – חזר להרגלים הישנים כפי שראינו בקלאסיקו – פזיז, מפספס הזדמנויות ולא מספיק בטוח. אנו נסלח לו בשל העייפות. מה שכן, במשחק כזה שוב יהיו לו שטחים והוא עדיין מהיר ובלתי פוי. על הזאר אין מה לדבר בכלל, רגילים לשחק כבר שנתיים בלעדיו. אולי גם רודריגו יוכל להיות אקס פקטור מהספסל, כשאסנסיו יהיה גם אחת האופציות.

    כתמיד, ריאל תהיה תלויה במרכז השדה שלה. במודריץ' שהגיע למסע"ת יחד עם זידאן וגם עם קרוס. "אנחנו משחקים המון זמן יחד, מבינים זה את זה ונהנים. הוא אחד השחקנים שהכי היה לי נוח איתם", הבהיר לוקה. זו תהיה ההופעה ה-40 שלו העונה – כמו בכל העונה שעברה. השקט שלו, הניידות, קבלת ההחלטות והיכולת להוציא אותנו מיד קדימה– כל הרפרטואר שלו יהיה כה חשוב. ובטח שמעתם מה אמר עליו אדם ללאנה בהקשר לגמר ההוא. מודריץ' הפגין את הרוח הנכונה כרגיל: "ריאל מגיעה כדי לנצח ולא כדי להגן על מה שיש. זה יהיה משחק תובעני. עלינו להגן ולהתקיף היטב כקבוצה". הוא כרגיל לא מתייחס ליכולתו האישית ("העונה שלי? זה לא הזמן להשוות לשנים עברו") או לחוזה החדש שלו ("הכל מתנהל כשורה ואני אשמח להמשיך"). הוא ממוקד במטרה. וגם לטענות השונות יש לו מה להגיד: "ברור שמבקרים אותנו, ככה זה כשאתה נגד המועדון הטוב בעולם (קלופ וקומאן). הייתי מעדיף לשחק לעיני אנפילד מלא אך זה לא המצב".

    גם המיסטר לא התרשם מהדיבורים על קהל והבהיר כי גם ריאל שיחקה ללא אוהדיה. הוא ממשיך עם מטרה ה"יום אחר יום" ולא מתעדף את הליגה או הצ'מפיונס כמובן וגם הפציעות לא יהוו תירוץ. "אנחנו לא מקשיבים למה שנאמר, אנחנו בחיים בשני המפעלים. לא נחלק את הכוחות. אנחנו רגילים למאמצים האלה ומתכוננים למשחק, אחד מהקשים שיש. קרו לנו הרבה מאוד דברים העונה, יש פצועים והייתי רוצה את כולם אך זה לא המצב ונעשה משחק טוב עם מה שיש. אנחנו הולכים להילחם ולנסות עד הסוף". עייפות? לא בבית ספרנו. בדיוק כמו שמודריץ' אמר ("אנחנו בסדר גמור"), זיזו הבהיר: "מצב הרוח והמצב הפיזי הולכים יחד. הכי חשוב שאנחנו יכולים להתחרות ונרצה לנצח".

    הסיכויים לעבור? אם נבדוק את ההיסטוריה הרי ש-72% מהקבוצות שהגיעו עם יתרון ביתי של 1:3 גם המשיכו הלאה, אמנם אצל ריאל זה פחות הולך – ריאל העפילה לשלב הבא בגביעי אירופה שש פעמים וארבע פעמים זה לא הספיק – הפעם האחרונה איי שם ב-1994 נגד פ.ס.ז’. בשנות ה-2000 ניצחנו 1:3 את יונייטד ברבע גמר הצ’מפיונס (2003) ונאפולי (2017) ועמדנו במשימה. ריאל ביקרה באנגליה 18 פעמים עד עתה. המאזן לא טוב: שישה ניצחונות בלבד (שניים מהם על מנצ’סטר יונייטד), ארבע תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. באנפילד ניצחה ריאל פעם אחת - 0:3 בשלב הבתים ב-2014/15 עם שער של רונאלדו וצמד של בנזמה ויש לה גם הפסד צורם. ריאל עברה 47 מתוך 60 הפעמים בהן ניצחה במשחק הראשון בביתה, האחרונה שבהן הייתה ה-1:3 על פ.ס.ז’ ב-2017-18. ואם כבר כל המספרים, אסור לזכור מה קרה בתחילת ינואר. הקבוצה הזו הייתה במרחק שמונה נקודות מאתלטיקו כשהיה לה משחק חסר, ופתאום היא כפסע מאליפות. זו הרוח של ריאל מדריד.

    ריאל מדרידהרכב משוער: טיבו קורטואה| פדה ואלוורדה, נאצ’ו, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי, מרסלו| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ’| ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה

    ליברפול סוף-סוף שברה את מנחוס אנפילד בליגה. לא רק שהצליחה לנצח אחרי שישה הפסדי בית רצופים ושמונה משחקים עקרים בסה"כ – היא אפילו ביצעה מהפך עם 1:2 על אסטון וילה, אותה יריבה שהשפילה אותה בסיבוב הקודם. כמובן שהכל הולך קשה לקבוצה של יורגן קלופ, אבל סלאח המשיך בשלו והשווה ובתוספת הזמן הגיע רגע של נחת עם שער הניצחון של טרנט-אלכסנדר ארנולד. מה שמרתק לא פחות הוא שקלופ איבד סבלנות כלפי היכולת ואולי בעיקר הגישה של סאדיו מאנה, באנקר בדרך כלל, וספסל אותו לטובתו של רוברטו פירמינו. העונה מאנה מנצח פחות בדריבלים, לא מייצר מצבים וכבש 12 שערים בלבד. הוא מרבה להתעמת עם היריבים על המגרש ורחוק משיאו, בקיצור. בכל מקרה כעת נראה שז'וטה יסופסל ומאנה ישוב.

    מאנה אמנם כבש בצמד המשחקים נגד לייפציג אך פרט לכך יש לו רק עוד שער ב-2021. קלופ כבר תיקן את השגיאה שלו מהגומלין ולא יפתח עם נאבי קייטה במרכז השדה. ביום שבת קיבל את הקרדיט ג’יימס מילנר כשנראה שהצלע השלישית לצד פאביניו וג’ורג’יניו ווינאלדום – יהיה אולי טיאגו אלקנטרה שמסוגל לשבור כל הגנה עם פס מבריק והיה אמור לתת לקבוצה מימד של החזקת כדור. הקפטן ג’ורדן הנדרסון עדיין לא כשיר וגם מנהיגותו חסרה. סלאח מחפש את שערו ה-200 במועדונים השונים (122 מהם בליברפול). מעבר לכך אם יכבוש זו תהיה הפעם החמישית ברציפות שהוא מבקיע באירופה - שווה לרקורד של ג’רארד הגדול מ-2008.

    אומרים ובצדק שאנפילד הוא מבצר וקשה שלא להיזכר ב-0:4 המטורף על ברצלונה ועוד עם הרכב חסר בחלק הקדמי ללא סלאח ופירמינו, אך המאזן של ליברפול נגד ספרדיות באנפילד לא מזהיר - שישה ניצחונות ושישה הפסדים ב-19 משחקים. האנגלים “מומחים” ברבע הגמר כשעברו הלאה ב-11 מ-15 הפעמים בהן הגיעו לשלב הזה בליגת האלופות\גביע אירופה. ליברפול העפילה לחצי הגמר בחמשת מששת נסיונותיה האחרונים. היא עברה את פורטו בעונת הזכייה ואת מנצ’סטר סיטי ב-2018. ההדחה? נגד צ’לסי ב-2009.

    קלופ היה רוצה את הגב של אנפילד המרגש מאחוריו אך זה לא יקרה. “אני לא מאמין הבטחות בכל הנוגע לתוצאות אבל בוודאי שנצא מחר בלילה להילחם עד השנייה האחרונה כאילו אתם איתנו ביציעי הקופ”, הבטיח המאמן לאוהדים. “אני לא יודע אם זה יספיק כדי לעבור או שלא. ניתן את כל מה שיש לנו וננסה להיות מושלמים”. הוא כמובן נזכר בקאמבק נגד ברצלונה כשאחרי תבוסה 3:0 בקאמפ נואו ניצחה ליברפול 0:4 וגם נגד דורטמונד ("בגומלין נגדם היינו ב-0:2 כבר אחרי 36 דקות) “עלינו להגן היטב. יש לריאל הרבה איכות כמו בשער הראשון. אני לא מופתע מוויניסיוס אלא מתרשם, גם קרוס אדיר. לא נמציא את הכדורגל אלא נשתמש בכלים שיש לנו, נרצה להיות במאה אחוז. קשה לעצור את ריאל”, הבהיר. לגבי הפציעות: “שתי הקבוצות באותו המצב. יש להם הרבה עוצמה למרות זאת”. הוא החמיא לטרנט כובש שער הניצחון בשבת: “הייתה לנו עונה קשה אבל הוא חוזר לעצמו. אני לא יודע אם נכון להשוות אותו לעונה הקודמות. הוא היה בסדר ומעולם לא היה חור שחור בהגנה או בנפילה ביכולת”. ובכל זאת נהמר שנראה ליברפול תוססת, מהירה ומסוכנת וטובה הרבה יותר מהמשחק הראשון. היא תתקוף ותיתן הכל כדי להשיג שער מהיר ועדיין יש לה, למי ששכח - קראק בכל עמדה.

    מי שהגיע לצדו למסיבת העיתונאים הוא אנדי רוברטסון שמכורח הנסיבות אולי גם נהיה אחד המנהיגים. הוא לא החמיץ אף משחק ליגה או צ’מפיונס השנה. גם רוברטסון לא היה יכול שלא לדבר על חסרונו של אנפילד ודיבר על ההבדלים “אנחנו הולכים לנסות עד לרגע האחרון, ברור שעלינו לספק הופעה מושלמת. ריאל קבוצה נהדרת אבל גם לנו יש את הפוטנציאל שלנו”. הוא קרא לריאל “קבוצה אגדית” ודיבר על תחושה של אכזבה מהמשחק הראשון - “הדבר הטוב היחיד היה שהבקענו. אנחנו עדיין בחיים בכל מקרה. עלינו לשחק בתשוקה מקסימלית. כמובן שאין 55 אלף אוהדים ביציע אבל לא צריך מוטיבצייה מיוחדת נגד קבוצה כמו ריאל. עלינו להראות שאנחנו קבוצה טובה”. על ההבדלים מהמשחק נגד ברצלונה - “הקאמבק ההוא היה מדהים, בלי אנפילד זה היה בלתי אפשרי, העידוד היה מאסיבי ובלתי נשכח. אנחנו ניצבים כעת מול הקבוצה המנוסה ביותר באירופה, היא מדהימה. אבל אנחנו מאמינים בעצמנו”.

    בספרד נכתב עוד על מאזן האימה של ליברפול בביתה - שישה הפסדי בית רצופים בליגה ואחד גם נגד אטאלנטה בליגת האלופות. "הקבוצה שסובלת הכי הרבה מהדלתיים הסגורות", נכתב. הרצף הרע החל ב-21 בינואר נגד ברנלי. מתוך 20 משחקי הבית שלה העונה רק בשלושה היא השיגה תוצאה שתספיק לה מחר נגד ריאל. קלופ, אגב, רצה לכבות את הלהבות והתנצל על האמירה שלו על אצטדיון הדי סטפאנו: "אם מישהו נפגע מדבריי אני מתנצל". פול מרסון הציע לליברפול לשחק בשלושה בלמים ואמר שהוא לא מבין בשביל מה החתימו את טיאגו אם הוא לא משחק תמיד.

    ליברפולהרכב משוער: אליסון בקר| טרנט אלכסנדר-ארנולד, אוזן קבאק, נתינאל פיליפס, אנדי רוברטסון| ג’ורג’יניו ווינאלדום, פאביניו, טיאגו אלקנטרה (ג'יימס מילנר)| רוברטו פירמינו, מוחמד סלאח וסאדיו מאנה.

    קצת היסטוריה. שימו לב לזה: מונאקו של מוריינטס ב-2004 היא היחידה שחזרה מפיגור של שני שערים נגד ריאל מדריד במשחק הראשון. ב-15 מ-16 הפעמים - ריאל מדריד עברה הלאה. באותה עונה חשוכה עם קיירוש,. בברנבאו ניצחנו 2:4 (מוריינטס כבש את השער השני בתוספת הזמן) משערים של הלגרה, פיגו, זידאן ורונאלדו ובצרפת הפסדנו 3:1. המשחקים האחרונים הזכורים לנו הם בחצי הגמר נגד אתלטיקו ב-2017 כשניצחון 0:3 סגר עניין, מול פ.ס.ז’ ב-2018 זה נגמר ב-1:3 ואז ריאל השלימה דאבל בגומלין. בשלב הבא נגד יובנטוס ה-0:3 שלנו הספיק. ליברפול מצדיה המשיכה הלאה בפעמיים מה-13 בהן הגיעה לגומלין באנפילד בפיגור של שני שערים והדוגמא הזכורה ביותר היא נגד ברצלונה ב-2019!
     
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    חחח סטרלינג. שים אותו ביונייטד ולא תראה הבדלים גדולים בינו לבין ראשפורד/מרסיאל. בקבוצה שהוא משחק כל שחקן התקפה בינוני ומעלה יכול לכבוש בצרורות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/21
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    אז אתה בעצם אומר לי פה שבחמש שנים האחרונות סטרלינג הוא בעצם שחקן בינוני בקבוצה טובה.

    טוב כל יום לומדים משהו חדש.
    קובאציץ׳ השחקן הכי טוב בצ׳לסי על סמך שלושה משחקים, סטרלינג שחקן בינוני בקבוצה טובה.
    דוחק מהקו כמו שפעם אמרו לי.

    ואגב,
    מה הכוונה שים אותו ביונייטד ולא תראה הבדלים בינו לבין ראשפורד?
    איזה קיצוני שמאלי יותר טוב מראשפורד בליגה העונה? כמה בינוניות יש לאנגליה בעמדה הזאת אוףףףף.
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הוא שחקן סביר בקבוצה הכי דומיננטית והתקפית בליגה האנגלית בשנים האחרונות. גם ראשפורד הוא לא יותר משחקן סביר. איפה ניימאר ואיפה הם
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    מי לא שחקן סביר אז? כנראה באנגליה אז אין קיצוניים שמאליים טובים....מסכנה הנבחרת, העקב אכילס שלנו כנראה.

    כן אהה קיצוני סביר.
    4 עונות רצופות כובש יותר מ20 שערים בכל המסגרות(וגם על אותו רצף השחקן שסוחט הכי הרבה פנדלים בליגה ומבשל כמעט בכל עונה בדו ספרתי).
    כמה קיצוניים בסיטי מגיעים למספרים האלה? כמה קיצוניים בליגה מראים רצף כזה?

    העונה זו כביכול העונה ההתקפית הכי "חלשה" שלו בסיטי, הוא כבר על 13 שערים ו11 בישולים.

    מתי ניימאר שיחק יותר מ30 פעמים בעונה לאחרונה? ממליץ לך לרוץ לבדוק לפני שאתה מקיא לי שטויות בהודעה.
    אין להם את ההייפ של ניימאר, לא את הדריבל, לא את העוקבים מהאינסטגראם.

    הם מצד שני משחקים במקום הרבה יותר תחרותי(מה זה הטיעון הזה הוא משחק בקבוצה הכי התקפית באנגליה? עד העונה הזאת היה פה 3 שנים של מאבק ראש בראש מול אחת הקבוצות הגדולות בעולם, התקפית והגנתית, מול מה ניימאר משחק? מול ליון של אוואר? אההה בעצם הוא בכלל לא משחק, הוא נח או טס לעשות באנגים עם רונאלדיניו בברזיל תוך כדי העונה....כדורגלן...).

    ראשפורד לגמרי שחקן בהתקדמות.
    נהיה טוב מעונה לעונה.
    העונה הוא לא רק השחקן השני הכי טוב בקבוצה, הוא גם כנראה השחקן שמגיע הכי טוב למשחקים גדולים(נראה אגב יותר טוב מניימאר בשני המשחקים נגדם, למרות שהמשחק השני נחשב אולי להכי טוב של ניימאר בקמפיין הזה...).

    שוב כשאתה בוחן שחקנים בגיל הזה אי אפשר שלא להתייחס לעובדה שהשניים האנגלים זמינים ל45-50 משחקים בעונה בליגה הכי קשה בעולם בעוד ניימאר משחק בקושי 27-28 משחקים בעונה.
     
    modric19 אוהב/ת את זה.
  7. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    מין:
    זכר
    מקום שני עם קבוצה שלוקחת 9/10 אליפויות, כן נראה כמו קבוצה של פוצ’טינו.
     
    Gianzola01, קשר ימני ו-oranfu אוהבים את זה.
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    כן, כשהוא מקבל את הקבוצה בינואר כשהיא במקום ה-3 עם 4 הפסדים(בין היתר שניים מהם ליריבות הכי גדולות של המועדון) .

    יש להם עוד 6 מחזורים, 3 הפרש, הפרש שערים הרבה יותר טוב.
    בוא נראה איך תסתיים העונה שלהם.
    אתה הרי במסע ונדטה מול פוצ'טינו, כמה טוב שלקחתם את טוכל ולא אותו.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,665
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    ״פריז סן ז׳רמן משקשקת למרות שהיא יותר טובה״ היה שווה לחכות כל יום הזכרון בשביל ההגיגים של שגיא כהן.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פוצ'טינו מונה עוד לפני 2021, אנחנו מדברים על מחזור 17 שזה קצת לפני קו מחצית הדרך, הוא רשם ארבעה הפסדי ליגה. אפשר לחשוב שהוא קיבל קבוצה במשבר טוטאלי שאין לה סיכוי לזכות בכתר. אפשר להלל על אירופה ואפשר לדבר גם על תוצאות לא מספיק טובות בליגה. ליל ומונאקו, לשתיהן הוא הפסיד בבית - הן יריבות ישירות למפעל.
    הטיעון המנצח לטובת האנגלים בקרב מול ניימאר זה בהחלט הפציעות שלו. סטרלינג שחקן עם יכולת מסירה כמו ניימאר? הוא לוקח שמירה של שלושה-ארבעה שחקנים לעתים? אני לא חושב. ראשפורד עדיין מנגן כינור שני לברונו על אף היכולת הטובה שלו. לניימאר יש מספרים אדירים בליגת האלופות אגב. שוב, אני מעריך שבקבוצה מליגה תחרותית יותר הוא היה מתנהג מעט אחרת. אגב גם בליגה פח, 83 שערים ב-107 משחקים גם אם יש פנדלים זה מרשים ועוד לא דיברתי על המספרים שלו.
    לגבי היכולת של פ.ס.ז' אתמול, כבר הבנו שלמשחקי הבית יש פחות משמעות, זה טבעי שהם נגררו קצת לאחור והם שיחקו בלי מרקיניוס, זה הפסד משמח הייתי אומר, זה נראה הרבה יותר טוב מאשר נגד ברצלונה והפעם בהחלט הגיע להם לכבוש. באיירן קבוצה אדירה גם בלי לבנדובסקי. מישהו רוצה לדבר על סאנה?

    עוד ממש כמה דקות יפורסמו ההרכבים לליברפול - ריאל: בספרד מעריכים שפדה יפתח כמגן ימני ולא נשחק עם שלושה בלמים אלא דווקא עם אסנסיו בחלק הקדמי במטרה לכבוש, כלומר 4:3:3. גם לפי "קדנה סר" פדה ייפתח. אכן כך, מחכים לליברפול:

     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    עכשיו התחלנו להמציא טיעונים שבעצם ניימאר מתמודד מול 3-4 שחקנים "לעיתים".
    אני מבין שנגמרו הטיעונים.

    סטרלינג לגמרי אנדרייטד ביכולת המסירה, המספרים שלו בתחום לגמרי יציבים ב-4 שנים האחרונות בליגה הרבה יותר קשה ותחרותית וכשהוא אחד מ-3 השחקנים הכי חשובים בסיטי.
    החסרון הכי גדול בניימאר עדיין בגיל 29 זה הקבלת החלטות שלו.
    הוא יתן לך את הדריבל המצוין על שטח קטן, הוא ימצא מקום בצפיפות אבל ההחלטה האחרונה....הרבה פעמים ראש בקיר.

    הטיעון המנצח לטובת האנגלים הוא לא סתם טיעון, הם זמינים לכמעט כפול משחקים ממנו בעונה.
    בסופו של דבר קבוצות רציניות רוצות להגיע למצב שהן משחקות 50-55 משחקים בעונה, לא? למה משלמים לו כל כך הרבה?

    עכשיו בגיל 29 הוא יסגור לעצמו חוזה עוד יותר חזירי ועוד יותר מפתה להמשיך באורח החיים שלו.
    החבר'ה מאנגליה בני 23 ו26, נכנסים עכשיו לשנים הטובות שלהם.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה זה אנדרייטד ביכולת המסירה. הוא מוסר כמו דה בריינה? כמו דויד סילבה? כמו מסי? הוא יביא כדור ארוך כמו של קרוס לוויניסיוס נגד ליברפול? כן לטעמי הוא לא בטופ המוסרים בעולם. הבעיה היחידה של ניימאר היא הפציעות. שחקנים כאלה צריכים לכדרר ולהראות את היכולת האישית שלהם, הוא סיפק מספרים מדהימים גם בברצלונה והיה לא פחות חשוב, לעתים - מסוארס. כשניימאר היה בברצלונה ידעת שהוא יהיה ככה בגילו? יש כאן גם מזל רע, שוב ומעניין אותי מהי דעתך על בייל אבל לא בייל מודל 2021 אלא מה היית כותב עליו ב-2018 למשל. אף אחד לא מבטיח שסטרלינג ימשיך כפי שהיה ומה עם משחק גדול בצ'מפיונס למשל בו הוא לוקח את סיטי לשלב הבא על חשבון יריבה עדיפה? ניימאר הורס כמה התקפות במשחק, אני מסכים. אבל כשאתה מדבר על סטרלינג אתה מתעלם מהעונה הלא טובה שלו, ברור שאני מודד אותו ביחס ליכולת של שחקן מהטופ או היכולת שלו עצמו.
     
  13. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    אם ההשוואה היא לניימאר אז סטרלינג מוסר מצוין.
    גם ניימאר לא מתקרב ביכולת מסירה שלו לדה בריינה ומסי.
    איזה דוגמאות אלה? אלה שניים מהמוסרים הכי טובים בהיסטוריה.

    העונה של סטרלינג היא החלשה ביותר שלו בסיטי ועדיין דאבל דאבל באסטסטים ושערים ויש לו עוד כמה מפעלים נחמדים לרפד עוד את המכונה.

    אהה הוא גם לא בועט פנדלים בסיטי, הוא זה שמשיג אותם.

    אני כבר הרבה זמן לא ראיתי את ניימאר לוקח את פסז' לשלב הבא על פני יריבה עדיפה.
    אתמול הוא בעיקר הוריד להם את הסיכויים עם 3 החמצות מזעזעות.
    מי שלוקח את פסז' לשלבים הבאים זה הבר כוכבא שמשחק לידו.

    אגב, 83 שערים יש לו בכל המפעלים בפסז'.
    בליגה בכמעט 4 עונות יש לו 53 שערים ב65 הופעות, 16 מהם פנדלים.

    לא כתבתי אגב שהוא אף פעם לא היה שחקן גדול. בברצלונה בתחילת הדרך הוא היה שחקן ענק, מהטובים בעולם.
    מאז הוא בירידה, בטח לא כשרון של פעם בדור כמו שעושים ממנו.
    שים את סטרלינג 4 שנים בצרפת בקבוצה שגדולה על הליגה בכל התקופה הזאת בעשרים דרגות והוא גם משחק 38 מחזורים לעונה וגם תורם יותר ואת הפנדלים הוא ישאיר לאמבמפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/21
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חלק מההחמצות של ניימאר והמצבים של פ.ס.ז' בכלל נובעים מהיכולת האישית של ניימאר בכבודו ובעצמו והוא גם זה שבישל את שני השערים הרי כולל בישול שני גאוני במינכן, אם ראשפורד היה מבשל ככה או סטרלינג אני מניח שהייתה מפרגן הרבה יותר. ניימאר מוסר הרבה-הרבה-הרבה יותר טוב מסטרלינג הוא לחלוטין יכול להעמיד שחקן מול שוער ממחצית המגרש. ניימאר לא סוחט פנדלים? מתקן את עצמי - אין לו עדיין שערים גדולים בצ'מפיונס במשחק מכריע אבל תסתכל על המספרים של ניימאר במפעל - שער ניצחון נגד לייפציג וצמד נגד יונייטד במשחקים קריטיים. הוא בישל בעונה שעברה נגד דורטמונד בשני המשחקים וגם נגד ואטאלנטה. אמבפה אדיר, וגם לו לעתים יש את האגואיסטיות שלו או משחקים בהם הוא לא יורד אחורה לקבל את הכדור ומתעצל, ניימאר תמיד לוקח את הכדור ומנהל משחק. את הצעד לאחור עשה סטרלינג דווקא אחרי עונה גדולה שלו וחבל. אני חושב שגם פפ יגיד לך את מי הוא לוקח, גם היום.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,102
    לייקים שהתקבלו:
    6,339
    זו ההחמצה הכי פחות מזעזעת שלו אגב.
    כן החמצות שנובעות מהיכולת האישית שלו...
    איזו? זו שאמבמפה משאיר אותו מול נוייר או זו שהכדור עובר לו ליד הרגל בגלישה מול שער ריק?

    היו לו את השתי בעיטות מדריבל, להן לא התייחסתי.

    ראשפורד דווקא נתן אחלה מסירה של חצי מגרש לגרינווד מול ליברפול בגביע.....באותו שבוע כשראשפורד פוגש פעמיים את ליברפול ניימאר ממש קרע את התחת מול מונפלייה ולוריין, אחלה לגאסי.

    כתבתי שכל הדיון הזה לגמרי פתוח.
    ניימאר כשרון הרבה יותר גדול מהם אין עוררין, אבל האם הוא באמת שווה את ההשקעה וכל הדיבורים בהשוואה להם? לא בטוח בכלל.
    הם משחקים יותר, נפצעים פחות, מביאים סטט' טובה יותר בלי לבעוט פנדלים בליגה תחרותית יותר.

    איזה שחקן כדורגל רציני מקבל ברייק של איזה חודש- חודש וחצי כל שנה ללכת ולהתחנגל בברזיל באמצע עונה?

    נתת את הדוגמא למשחק נגדינו?
    המשחק הראשון היה בערך הכי גרוע בקריירה שלו, במשחק השני, שכביכול הוא כנראה הטוב ביותר שלו בפסז' EVER באלופות, אפילו בזה ראשפורד היה טוב יותר במשך 90 דקות.
    סולשאייר במשחק השני עשה הכל בערך כדי שלא ננצח שם.
    מההרכב והמערך ועד לחילופים.