גומלין רבע גמר ליגת האלופות - המחזיקה תודח? עוד קאמבק באנפילד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏12/4/21.

  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    מדהים איך שנה שניה ברצף, ריאל משנה סוויץ תוך זמן קצר. מאיפה הגיעה המשמעת והכושר הגופני אחרי עונה די חלשה? לא יודע אם זה מחשיד או פשוט נס גלוי.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    היינו צריכים לנצח פה 5-0, אבל יש לנו שחקני התקפה מביכים.
    את פירמינו אני לא לוקח גם למכבי חיפה ועם איך שמאנה נראה ספק אם לו יש מקום.

    מה ריאל עשו פה? זה לגמרי הפסד של ליברפול. היו יותר ממספיק מצבים בשביל לנצח בקלות ולעלות.
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    איפה ההוא שדיבר על מילטאו? נכס בן נכס ל10 שנחם הבאות, ממש לא למכירה. בלי ראמוס ווראן, ריאל עם מילטאו עוברל את ליברפוח ומנצחת את בארסה.

    אגדיל ואומר: מבחינה הגנתית לא נופל מראמוס ווראן. אגדיל ואומר: שצומח פה שחקן גדול יולר מפפה.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא לעבור דורטמונד כשהכל לטובת סיטי היה כבר אפילו יותר מדי לשגעונות של פפ.
    דורטמונד גם חסרה שחקנים חשובים כגון סאנצ'ו וויטסל, גם נפסל לה שער בצורה שערורייתית לפני שבוע, וגם צ'אן נתן גול במתנה לסיטי לפני שבוע ופנדל היום. מה עוד?

    ריאל במשחק רע, אבל הגיעה בצורה ברורה לשמור על התוצאה והשיגה זאת. צריך לזכור שגם אצלה הרבה אילתורים.
    וואלה זידאן יכול להביא את הגביע הרביעי כמאמן לדעתי. יש לו את טביעת היד הכי חזקה אבר נראה לי במועדון ואמורים לחזור הבלמים הפותחים.
    בדרך כלל לא מאשימים את המאמן בהמחצות, אבל קלופ כאמור עשה טעות נוראית שלא פתח עם שחקן ההתקפה הכי חד שלו, ז'וטה. לא ברורה השמרנות הזו. אנחנו לא ב- 2019. המצב השתנה, כושר שחקנים שונה.
     
  5. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    זה פשוט מאמן גדול שיודע לנהל סגל לאורך עונה ארוכה ומתישה, להשאיר אוויר לשחקנים שלו ולפקס אותם כשזה באמת חשוב. כבר ארבע עונות תחת זידאן שריאל משפרת את עצמה בכמה רמות מאזור מרץ ואנשים עדיין מתפלאים.

    @oranfu - בוא לא ניסחף... קלופ ניסה כל דבר אפשרי, אבל בפועל חוץ מ10 דקות בפתיחת המשחק ו5 דקות בסיום המחצית הראשונה, ליברפול לא באמת הגיעה למצבים טובים (מסכים שמשהו מהם היה חייב להיכנס ואז באופן טבעי המשחק כבר היה נראה אחרת לגמרי). היא אכן ישבה קרוב לשער של ריאל, אבל לא ניסינו למנוע ממנה וזה התאים לנו כל עוד התוצאה נשארה מאופסת. רוב המשחק התנהל לגמרי על מי מנוחות מבחינתנו, וזידאן גם ידע להגיב די מהר לכל הפתעה שקלופ ניסה לעשות.
     
    yonmu ו-חייל שוקולד אוהבים את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    הכל לטובת סיטי? אני חושב שכל ההתרחשויות הכתיבו בדיוק את סוג ההתמודדות שהיה נותן לדורטמונד סיכוי קלוש להעפיל. עם 2-2 דורטמונד עולה למשחק ככה? אין סיכוי. פשוט מה שקרה מדקה 15 והילך היה קורה מתחילת המשחק.

    היו מספיק טעויות בהגנה גם לפני הפנדל האידיוטי הזה שסיטי לא ניצלה. דורטמונד לא קבוצה שמסוגלת לשמור על שער נקי בשום סיטואציה. השער של סיטי היה מגיע במוקדם או במאוחר, היה עדיף מוקדם מאשר להגיע לדקה 80 כש21 שחקני שדה נמצאים בטווח של 50 מטר מהשער שלנו, זה נתן למשחק עוד צ׳אנס להשתנות בחזרה לאיך שהוא התחיל.

    פפ טרול, ויש סיכוי ממשי שהוא יחרבן את זה מול יריבה עם שיניים, אבל הקבוצה שלו כל כך הרבה יותר טובה מדורטמונד הזאת שזה לא שינה. פערי הרמות הרבה יותר גדולים מ4:2 בסיכום. זו תוצאה שמחמיאה לדורטמונד בלי ספק.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    היו לנו ועוד איך מספיק מצבים.
    סלאח מול קורטואה דקה ראשונה, סלאח ממרכז הרחבה מעל השער, ווינאלדום ממרכז הרחבה פנוי מעל השער, סלאח מקבל כדור מול השער במחצית השניה וחולם וחולם עד שבועט ונבלם, משהו כמו 3 כדורים שנפלו לפירמינו טוב ברחבה ולא הצליח להוציא מהם בעיטה נורמלית.

    היינו צריכים לנצח פה, חד משמעית הגענו למצבים.
    יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו, לא לפתוח עם ג'וטה כשמאנה ופירמינו נראים כמו שחקנים להפועל חדרה כל העונה זה הזוי.



    3 שערים ב-139 הבעיטות האחרונות שלנו לשער באנפילד בשנת 2021.
    זה נתון הזוי ומראה איזה מזעזעים השחקנים שלנו העונה (מה גם שאנחנו בקושי בועטים מרחוק\מחוץ לרחבה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/4/21
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266


    היוש יאיא טורה.
     
  9. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    אתה צודק ש3-4 המצבים האלה היו גדולים, אבל הם היחידים. כל השאר היו חצאי מצבים שלא באמת היה סיכוי גבוה שיובילו לשער מול הגנה כל כך מוכנה.

    אני מסכים עם הביקורת שלך על שחקני ההתקפה וברור שהם היו צריכים לסיים לפחות אחד מהמצבים ברשת ולפתוח את המשחק. אבל 3-4 הזדמנויות במשחק שלם, מול קבוצה שבאה להתגונן וויתרה על כל אזור שרחוק יותר מ40 מטר מהשער זה לא מאוד מרשים. בטח לא 0-5.
     
  10. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    יאיא טורה היה פליימייקר באגף?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    נו, אז גם אתה מסכים שהיו 3-4 מצבים גדולים. חוץ מזה היו עוד כמה מצבים סבירים\חצאי מצבים.
    יצרנו מספיק בשביל לתת פה ניצחון חלק ומעבר לשלב הבא.
    סבבה, לא 5-0, רק 3 או 4.
     
  12. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    אז פפ שוב מדיח קבוצה בליגת האלופות בדרך האהובה עליו : בעזרת השופטים .
    גם במשחק הראשון נפסל לדורטמונד שער חוקי, וגם היום פפ קיבל את המתנה הרגילה מהשופטים עם פנדל מאוד גבולי .

    בחצי גמר בין סיטי לפ.ס.ז השחקן הכי חשוב הוא נאיימר. אם הוא ישחק בצורה רשלנית כמו במשחק אתמול, סיטי תעלה .

    בליברפול שלישיית ההתקפה מיצתה את עצמה, לדעתי את סלאח צריך למכור בקיץ כשהמניות שלו עוד גבוהות והוא שווה לא מעט כסף, את פירמינו להשאיר בתור שחקן שעולה מהספסל ולהביא 2 שחקני התקפה ברמה גבוהה ( סאנצ'ו ואיקארדי ) .
    כמובן שצריך להביא עוד 2-3 שחקנים ( בלם, קשר אחורי מחליף לפאביניו וקשר התקפי) ברמה גבוהה בשביל לחזור להתחרות בסיטי, ולשחרר לפחות 6 שחקנים ( אוריגי, מילנר, שאקירי, צ'מברליין הנכה, נאבי קייטה ומאטיפ ) .
    אם לא השינויים האלו, ליברפול לא תיהיה רלוונטית בעונה הבאה גם, והגיע הזמן שקלופ יפסיק להיות נחמד וידרוש השקעה כספית גבוהה מההנהלה .
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מה גבולי בפנדל הזה? מה עוד צריך לקרות כדי שנגיעת יד תישרק?
     
  14. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    לא ידעתי ש3-4 מצבים טובים = 3 גולים (או שכל המצבים היו מול שער ריק בלי לחץ של שחקני הגנה ולא שמתי לב?). ספר את זה לבאיירן ופסז׳, בהיגיון הזה המשחק שלהן אתמול היה צריך להסתיים ב9-8.

    הנקודה שלי היא שהבעיה אתמול לא הייתה רק ההתקפה שלכם שלא ניצלה מספיק טוב את המצבים המעטים שהיו לה, אלא גם הנעת הכדור שלא הייתה תכליתית ולא דחפה מספיק כדורים לאזורים המסוכנים.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/6/655f55587dab912f1e535f73cdce3e3214b03a87.Xxx

    סליחה שפקפקתי בך - זיזו, סליחה שפקפקתי בך - ריאל מדריד| לא ידעתי איזו תמונה לשים - החגיגות בשריקת הסיום באנפילד? אולי אחת ההצלות הגדולות של טיבו קורטואה? (מנהיג אמיתי!) מיליטאו חוסם את אחת הבעיטות בגופו ? נאצ’ו שהוא קפטן לכל דבר פשוט בלי סרט? אולי תמונה קבוצתית מה-11 שעלו לכר הדשא - ריאל מדריד בלי כוכבים כבר אבל היא קבוצה. ואולי גם זו של זידאן קר רוח כתמיד על הקווים ולא מרשה לעצמו לחייך (“לא זכינו בשום דבר”) - סליחה שהעזתי לפקפק בך, מיסטר.
    שרדנו את השבוע המטורף הזה, ברור שהיה לנו מזל אבל כל קבוצה שזוכה בליגת האלופות או מגיעה לשלבים האחרונים - זקוקה לזה. ברור שהייתה מטרה להאט את הקצב אבל אני חושב שהתוכנית פשוט לא עבדה, לא רצינו להתבנקר ולראייה מערך עם שלושה שחקני התקפה, הרי נורא קל לשחק גם עם מרסלו ועם שלושה בלמים. אוהדי ליברפול שדיברתי איתם חששו שהאמצע שלהם יובס מול השלישייה שלנו, בטח כשספסולו של טיאגו היה צפוי - ופשוט קרסנו באמצע. קרוס איבד המון כדורים בתחילת המשחק, מודריץ’ ביחס לסטנדרט שלו היה רע. רק קאסמירו הופיע. כמובן שגם פדה לעתים טעה בתזמון, יצא ללחוץ, נשאב אוטומטית לאמצע, אבל לך תבוא בטענות - המבין יבין. העייפות, מכת הפציעות, מעבר לכך היה צפוי שליברפול תתקוף בכל הכוח - הכל היה צפוי, הכל בסדר - טודו בום. ברור שנצטרך להשתפר נגד צ’לסי שתגיע בכלל להתגונן, ההתקפה שלנו לא הייתה טובה. ויניסיוס בכמה פריצות חסרות תכלית, לא שיחקנו על עומק לשטח ובנזמה האמת אפס תלונות - לא חושב שהיה לו איבוד כדור אחד. קצת עייף, קצת איטי אבל עשה המון הגנה.
    אנחנו אשכרה 11 משחקים מחלום הדאבל, אולי זה לא יקרה, הסגל נגד חטאפה למשל חסר-חסר, אבל צריך שוב לזכור איפה היינו בינואר. וכל זה קורה עם הבלמים השלישי והרביעי בסגל שכל מה שנגיד עליהם פשוט מיותר. אני באמת במקום ראמוס (רק בריאות) לא רגוע בכלל לגבי מה שקרה. אני פשוט חושב “פארטידו אה פארטידו” כמו שלימד אותנו צ’ולו ויישם זידאן ונהנה מהרגע, תודה שחזרתי להתרגש וכבר סימנתי את התאריכים הבאים ביומן. Como no te voy a querer.


    ****************
    תגובה לאוהד ליברפול - משחקן כמו סלאח אתה מצפה לשים כדור ברשת בדקה השנייה ואכן כל המומנטום יכול להתהפך אבל לא כל מצב לגול מסתיים בשער, הבעיטה של מילנר למשל הצטלמה מאוד יפה אבל כל שוער צריך להדוף את זה. אפשר להחמיא גם לבלמים של ריאל למרות שהשמות נאצ'ו ומיליטאו הם לא סקסיים כמו ראמוס או ואראן - תמיד זרקו את עצמם והתאבדו על כל כדור. הקישור שלנו היה חלש מאוד. כמובן שהיה לנו מזל. כל העונה התלוננת ובצדק על הסגל החסר ותראה את ההגנה שלנו והספסל שלנו. לך היו שני מגנים נורמליים - טרנט במשחק אדיר אגב - ולי היה את פדה ואלוורדה עם ברך פגועה. אהה, כן, וקלאסיקו באמצע, לא משחק נגד אסטון וילה וגריליש.
     
    modric19 אוהב/ת את זה.