גומלין 1/2 גחצי גמר האלופות: בארסה נוקמת בבאיירן וחוזרת לגמר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/5/15.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    נחיתה קשה מחגיגות הזכיה במונדיאל
     
  2. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אם כמה שאני אוהב את גווארדיולה היו לו לא מעט החלטות משונות בצמד המפגשים האלה.
    ההצבה של להאם בקישור היא כישלון, הוויתורים על מולר דווקא במומנטום של באיירן ותכנית משחק עם הגנה גבוה יכלה להסתיים עבורו בהפסד כפול אם בארסה לא הייתה פותחת רגליים במחצית השנייה ונותנת לבאיירן לנצח בקלות. (אגב, חואנדה ראמוס עלה עם השיטה הזאת מול ברצלונה בברנבאו לפני כמה שנים וקיבל לא פחות משישייה).

    בכל אופן אני לא רואה את גווארדיולה מפוטר. קלופ אולי פנוי עכשיו אבל לראות אותו על הקווים של באיירן יהיה לי מאוד מוזר.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר

    אני אישית חושב שהוא הכין את באיירן טוב למשחק הראשון(השני לא מעניין) לפחות הגנתית. למרות שהיו שם 2 באגים:
    1.למשחק העומד "הטיקי טקה" של בארסה הוא הכין את הקבוצה טוב,ובארסה בפוזיציה הזאת לא ייצרה כמעט כלום,נאיימר למשל לא היה בכלל במשחק. הבעיה היא שהוא לא בנה PLAN B למקרה שיהיה שיבוש לא צפוי. כמו למשל האיבוד כדור הנוראי של אני לא זוכר מי שהוביל לשער הראשון. באיירן לא היתה ערוכה טוב ומסי הגיע למצב בעיטה טוב.
    2.עם זאת הטעות הבאמת פטאלית היתה כשב-0:2 באיירן במקום לנסות לשמור על התוצאה ולהגיע עם סיכוי ריאלי לגומלין,שלחה את כל השחקנים למעלה כאילו היא שכחה שיש עוד משחק, ומכאן הגול השלישי והשערורייתי שהיא ספגה. אז או שזאת הוראה של פפ או שהוא הורה להם להמשיך להתגונן אבל הם לא שמו עליו. כך או כך הוא יצא לא משהו.
     
  4. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    כנראה שאין תפקיד עבורו בשיטת המשחק. שחקן קו שרץ הוא הרי לא, הוא יותר טכני ועומד ולכן פפ ניסה לשחק איתו במרכז המגרש אבל זה גם לא תפקיד קלאסי עבורו להתעסק במלחמות ולחץ של מרכז מגרש. הוא סוג של שחקן התקפה קלאסי ולא מאלו שיעשו עבודות קישור מאחור, לא מאלו שאוהבים לרוץ וללחוץ. אולי סוג של מספר 10 כדי לבנות סביבו את המשחק כשהוא משחק על סף הרחבה יותר מתאים לו, אבל פחות מתאים כרגע לצורה שמשחקים בבאיירן.

    אני חושב שזה יהיה לא אחראי לוותר עליו כל כך מהר. פפ נשאר לעוד עונה אחת בלבד ולאחר מכן יגיע מאמן אחר שישחק אחרת. כל עוד הוא מוכן לעלות מהספסל אז לא אמור להפריע לנו להמשיך איתו. השאלה עד כמה זה מפריע לו. הולכים להגיע עוד שחקנים בקיץ כפי הנראה וזה ידחוק אותו עמוק יותר לספסל, ספק הוא הוא מאושר מכל הסיפור.
     
    Die Werkself ו-אלעד אוהבים את זה.
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    שאנחנו רואים חילטורים כמו לבנדובסקי, שווייני או תיאגו באגף שמאל, אני חושב שהטיעון (הנכון) שגצה לא שחקן קו קלאסי קצת מאבד את עצמו. עדיין נראה לי קצת תמוה שבמצב שגם רובן וגם ריברי לא כשירים, השחקן אולי הכי יצירתי בחלק ההתקפי בסגל לא משחק.

    היה גם אפשר לשחק איתו סוג של חלוץ מדומה. גצה הוא שחקן מאוד ורסטילי, ונראה שדווקא תחת פפ הוא הולך לגמרי לאיבוד.
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  6. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    גצה התחיל את העונה מצויין אבל איפשהו נעצר והלך אחורה. הוא לא מסוג השחקנים שעולים מהספסל ועולים בהתלהבות ויכולים לשנות משהו.אבל גם הוא לא מספיק טוב כדי לעלות בהרכב.

    עצם זה שרובן וריברי בחוץ ועדיין הוא בספסל אומר הרבה.אפשר להאשים את פפ בחוסר דקות או את גצה שלא מוכיח את עצמו אבל בינתיים זה לא עובד כל כך. חבל כי גרוע הוא בטח שלא.
     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שמעתם אתמול את ההקבלה של אבי מלר בין המשחק אתמול לסרט פורנו? ממליץ לכם לשמוע את השידור החוזר של האולפן. משחק כדורגל טוב וקצבי, בין שתיים משלוש הקבוצות הכי טובות באירופה, הכישרון פשוט נוטף מהשחקנים, הרבה איכויות בכל עמדה על המגרש ושני שוערים שנתנו הצגה, באיירן החזירה את הכבוד - אבל לא היה לה סיכוי מהשנייה הראשונה ואני לא יצאתי מגדרי בגול של בנעטיה בכדור חופשי. היה ברור שבארסה תכבוש לפחות שער אחד, ולא רק בגלל הכושר המטורף של שלישיית ההתקפה הקטלנית שלה.

    כבר בפתיחת המשחק נוייר היה צריך לעבוד קשה וההגנה של באיירן מביכה, שוב קו הגנה גבוה, שחקן מאבד את המיקום והדרך לשער קלה. באיירן לכאורה שיחקה בגישה הרפתקנית(כי מחשבה ממש התקפית הייתה פיליפ להאם כמגן וגצה בקישור ההתקפי, אבל פפ חשש מהפסד נוסף כנראה) וזה טוב - אבל זו לא אלופת אירופה. קבוצה אלופה יודעת לשלב בין הגנה להתקפה ובארסה יכלה לכבוש בכל רגע נתון. לואיס סוארז פשוט מדהים למרות שרוב המחמאות בטח הלכו לניימאר. גם טר-שטגן עבד קשה מאוד ונתן משחק ענק בין הקורות, הראה לנוייר שיש לו המון איכויות. באיירן צריכה להיות מרוצה מה-3:2 הזה וזהו. בארסה הציגה הגנה רכה יותר כביכול אבל היא בכל-זאת הגיעה עם יתרון 3:0 וזה משפיע פסיכולוגית וזה לא שיש לה הגנת ברזל שמסוגלת לא לספוג אף שער מול באיירן ב-180 דקות. לואיס אנריקה רחוק ניצחון אחד בכל מפעל מזכייה בטרבל.

    ואגב, כמובן שאי-אפשר להתעלם מההיעדרויות של רובן וריברי לקראת צמד המשחקים, זה שינה את יחסי הכוחות בצורה משמעותיים.

    ועוד משהו - חבר'ה, חשבתי שמתפרצות זה מתאים רק לקבוצה נחותה כמו ריאל מדריד של מוריניו, או גולים מכדורים ארוכים. איך זה מרגיש בארסה? הטיקי-טאקה מת? אז יש עוד קצת ראקיטיץ' או צ'אבי, מסי יורד לאחור ויש קצת אינייסטה. בארסה משחקת ללא קישור.