גומלין 1/8 גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏5/3/19.

  1. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    ועדיין אני חושב שאייאקס זו קבוצה יותר נושכת ממה שהיה לפני שנתיים.

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אין ספק. הבאתם רכש מנוסה. אחד מהם היה באותו גמר בצד השני :)

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    ערב סולידי של מסי נחתם בצמד ושני בישולים. סוארס אומנם לא כבש אבל זו הייתה חוויה לראות אותו. ואלוורדה חייב לשים דגש על התרדמת ב20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה, ליון חזרה למשחק בניגוד לנעשה על הדשא ומהשלב הבא מחיר הטעויות האלה יכול בקלות להוביל להדחה.

    בצד המנוצחת - אנדומבלה מסתמן כקשר אחורי מבטיח, טכניקה ופיזיות בהתאם לפס היצור הבלתי נגמר של צרפת. זה האקזיט הבא אחרי פקיר.
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    אפשר גם לפני.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    של הכסף האנגלי
     
  6. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא הייתי ממהר לחלק יותר מידי מדליות לליגה האנגלית, יונייטד בשוד הכי גדול שאני ראיתי במפעל וגם טוטנהם אומרת תודה רבה שההגרלה סידרה לה את בארסה במחזור האחרון כי אחרת היא בחיים לא עולה. מצד שני אין ספק שסיטי וליברפול ברמה הגבוהה ביותר אבל זה לא חדש גם בשנה שעברה ראינו את זה בצמפיונס.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני נמנע מדיוני ה-מסי VS רונאלדו מאז פוסט שכתבתי במונדיאל בערך, אבל כשאתה רואה תגובה כזו, השאלה היא האם אתה מאמין לעצמך?
    אף אחד לא אמר שמסי לא ווינר, מי שמנצח שבוע אחרי שבוע הוא ווינר, מבחינתי גם כשהוא מאופק ובחיים לא תראה אותו מגיב כמו רונאלדו לאוהדי אתלטיקו ("לי יש 5 גביעי צ'מפיונס ולאתלטיקו0") אלה גם נקודות צחוק.
    אבל בוא נשווה באמת בין שלושער מול אתלטיקו מדריד, קבוצה חזקה והגנת בטון כבר כמה שנים, לבין משחק נגד ליון, קבוצת צמרת בליגה הצרפתית.
    מזמין אותך שוב לבדוק את מסי ורונאלדו במפגשי הנוק-אאוט. תסלח לי ליון, מסי לא נתן משחק\מספרים\הופעה כזו כמו רונאלדו במשחק נגד יריבה חזקה מאז שפירק את באיירן בטרבל ב-2015, וכל הרשת הסתלבטה על בואטנג. רונאלדו הגיע למשחק עם הגב אל הקיר שכל הביקורות עליו וכל העיניים גם כן.
    אגב, הטיעון הכי חזק של רונאלדו הוא המספרים, אבל מעבר לכך, הוא גם היה מצוין נגד יובה בגומלין בשנה שעברה. כבש כביכול שער סתמי בפנדל אבל עם קור רוח של אלוף ברגע האחרון, ושיחק מצוין, מפנה אותך לתקציר.

    קצת כבוד לשחקן ענק לא יזיק לך, גם אם אתה אוהד ברצלונה וחושב שמסי טוב יותר - לגיטימי, וגם אם רונאלדו לא כוס התה שלך.

    אגב, נפל דבר אתמול בכדורגל העולמי, סוארס הודה שהוא צלל. יאללה, להעניש, להרחיק, לתת את הגרזן, מגיע לרמאים כאלו, לא רק לראמוס.

    לגבי האנגליות, כתבתי בדיון בפורום האנגלי: מספרים מרשימים, כבוד, את העבודה המדהימה עשתה בעיקר מנצ'סטר יונייטד שזה כלל לא חשוב איפה העפילה. אבל 4 מועמדות לזכייה? נו באמת. סיטי פייבוריטית ברורה, גם ליברפול. מעבר לכך זה לא דומה בכלל לשליטה לפני עשור ובעונת 2007-08 האנגליות היו הכי חזקות שאני זוכר.

    לקראת ההגרלה מחר, מטורף לחשוב על רונאלדו נגד ברצלונה, אולי פפ נגד ברצלונה. יש סיפור מדהים כמו של אייקס וגם אני חצי אוהד של פורטו בגלל פפה ובעיקר קסיאס, שמח לראות שהוא עוד יכול ליהנות מהמפעל הזה.
     
  8. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    אתה נכנס לדיונים האלה של מסי VS רונאלדו. מבחינתי אין טעם לדבר על זה כי התשובה ידועה. רונאלדו סקורר ענק, אתלט של פעם בדור וגם ווינר גדול. מסי זה משהו אחר, פשוט יש לו את זה ברגליים.

    אם היית מסתכל קצת למטה היית רואה שפרגנתי לא מעט לרונאלדו. זה שאני אוהד ברצלונה זה לא אומר שאני לא יכול להיות אובייקטיבי ולהגיד שרונאלדו שחקן ענק.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אומר שוב את משנתי, בקצרה: מי שחושב שמסי גדול יותר, והוא לא צריך להיות אוהד ברצלונה - זה בסדר גמור. מי שחושב שמסי הוא עולם אחר, כמה רמות מעל - זו מחשבה מעוותת, לדעתי לפחות, ודיעה כזו עושה לרונאלדו עוול. מבחינת הכישרון, מסי בהחלט עולה עליו ובהרבה, מה שהוא עושה עם הכדור לא קרה מעולם. אבל אני מדבר על החבילה השלמה ולא רק הכישרון, גם אם הגולים של רונאלדו מכוערים. גם הטירוף של רונאלדו משחק תפקיד, משחק הראש שלו לדעתי הטוב בהיסטוריה וגם ההתמצאות ברחבה מדהימה. כמובן שבעבר היו לו איכויות אחרות, לא רק הדריבל שדעך מזמן, שדי נעלמו, למשל הבעיטה ברגל שמאל. בכל-מקרה, לקרוא כזה משפט מזלזל על רונאלדו זה מרגיז. לי תמיד היה ריספקט למסי, זה ההבדל, גם אם ביקרתי אותו על המונדיאלים(השחקן הטוב בהיסטוריה של הכדורגל לא יכול להיראות ככה כמו במונדיאל האחרון עם שפת גוף של ראש באדמה) או על חלק ממשחקי הנוקאאוט בשנים האחרונות.
     
  10. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    איפה אני מזלזל ברונאלדו? ההפך. חושב שגם הוא נדיר ולא יהיה עוד כמוהו בעולם הזה. יהיו עוד סקוררים אבל לא כמוהו. מסי זה קלאס אחר, אין מה לעשות.
     
  11. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    רונאלדו מסי בכלל ללא ספק הכוכב של השלב הזה בליגת האלופות זה דושאן טאדיץ :)
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    טאדיץ' אחראי גם על המהלך הגדול ביותר שראינו העונה בליגת האלופות לדעתי. מעבר לכך, הוא כבש העונה יותר שערים מאשר בכל שנותיו בפריימרליג(29 שערים העונה מול 23 בסאות'המפטון מ-2014 ועד הקיץ). שאלת תם, זה לא ממש ריאלי בגלל הגיל, ועדיין: טאדיץ' היה מבוקש באנגליה, אבל אני לא חושב שהיה משהו אמיתי מהקבוצות הגדולות באמת. מעניין אותי מה היה קורה אם איזו קבוצה גדולה הייתה מוכנה לצרף אותו, נניח אחת האיטלקיות למשל, שם כמובן לא היה שחקן הרכב, אבל האתגר לא היה קורץ לו. אייקס יכולה לזכות העונה באליפות בהולנד ואני מאוד מקווה שזה יקרה, וגם אם תיעצר ברבע גמר הצ'מפיונס זו עונה יפה, אבל השאלה מה הלאה. הוא יכול לקבל הצעה שלא תחזור, ואני חלילה לא מזלזל בנאמנות שלו - הלוואי היו עוד כמוהו.
     
  13. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    מבחינתי ליגת האלופות היא בונוס אבל אם אתה כבר בנוקאווט והדחת את ריאל בצורה משרימה(למרות שריאל בעונה חלשה). אין סיבה שלא ננסה לעשות לסטר.

    אבל שוב כרגע האליפות יותר חשובה ויש משחק מאוד קשה לאייאקס בראשון.

    אבל בכלל העונה אייאקס החזירה המון כבוד לשם שלה וזה הכי חשוב.

    טאדיץ בא כחלק ממדיניות חדשה של המועדון שהבינו שחייבים גם שחקנים כמוהו שאני בטוח שהוא משפר אפילו את דה ליכט במידה מסוימת.

    אני מאמין שנרס וטאדיץ ישארו. לגבי השאר אין לי מושג

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אייאקס עשו דבר אדיר עם ההדחה של ריאל אבל זו קבוצה יחסית בינונית בהשוואה לגדולות של הרבע. כשלוקחים בחשבון את העובדה שהיא משחקת פתוח אז קשה להאמין שיש לה מה למכור נגד סיטי, ליברפול ובארסה. את האחרות היא מסוגלת להפתיע(פחות הפתעה מול פורטו שתהיה האנדרדוג בסיטואציה כזו).
     
  15. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,575
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    מזל טוב לליברפול זה לא היה נס כמו אייאקס ויונייטד אבל עדין מרשים במגרש קשה