גמר הגביע האנגלי. ארסנל וסהות'המפטון נפגשות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏16/5/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,793
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    מחר ב- 17:00 שעון ישראל יפגשו ארסנל וסהות'המפטון בקרדיף לגמר הגביע האנגלי ה-122 במספר.

    ארסנל כמובן באה כפייבוריטית ברורה למשחק, ובהייבורי רוצים לצאת מהעונה הזאת עם לפחות גביע ביד. סהות'המפטון יודעת טוב מאוד שארסנל מאוד רוצה את הגביע ותבוא כנראה כדי לשמור כמה שיותר זמן על 0:0 ותשחק על מתפרצות שמתבססות על הסקורר הגדול ג'יימס ביטי. אבל כמובן שסהות'המפטון הוכיחה השנה יותר מפעם אחת כמה היא קבוצה טובה וארסן ונגר יודע את זה ויכין את שחקניו בהתאם וקודם כל צריך לדאוג שהתותחנים יבואו מוכנים ולא שאננים.
    לונדר יש בעיות בהגנה, מרטין קיאון, אולג לוז'ני, לאורן ופסקאל סיגאן פצועים וכנראה לא ישחקו. איגורס סטפנובס וקולו טאורה יפתחו, וכמובן שסול קמפבל עדיין מושעה. עוד יחסרו לתותחנים בגלל פציעות פטריק ויירה ופרנסיס ג'פרס. דיוויד סימאן יפתח כקפטן במשחקו האחרון בקבוצה. בסהות'המפטון אין בעיית פציעיות ולרשותו של סטראכן יעמוד הרכב מלא, בשער יעמוד כנראה אנטי נימי אחרי שסטראכן יתלבט בינו לבין פול גונס. בחוד יפתחו ברט אורמרוד וג'יימס ביטי שינסו להביא גביע לסהות'המפטון אחרי 27 שנה.
    בליגה השנה בין הקבוצות כל קבוצה ניצחה פעם אחת. סהות'המפטון ניצחה 3-2 בסיבוב הראשון בבית, וארסנל גמלה לה בתבוסה 6-1 בהייבורי כאשר האליפות כבר הייתה באולד טראפורד.
    הימור שלי: סהות'המפטון לא תפסיד בתום 90 דקות, בהארכה... הכל יכול להיות.
     
  2. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרכב חסר מאוד של ארסנל, אבל אני מאמין שגם עם סגל פצוע ומושעה ארסנל יותר נחושה לנצח, והיא זו שתזכה בגביע.
    הימור שלי: 1-0 לארסנל.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,793
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    למי שלא הבין- קיאון ולאורן רק בספק אז ככה שיש להם עדיין סיכוי לשחק.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,806
    לייקים שהתקבלו:
    6,974
    השחקנים שחסרים(חוץ מויירה)הם לא שחקנים מרכזים.
    ארסנל פיבוריטית ברורה,אבל אני כמובן אחזיק אצבעות לחברה של ביטי.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד לירן, חסרונו של לוז'ני בהגנה זאת ממש לא בעיה בשביל ונגר. אולי הוא ישתמש בטורה?

    אני מהמר על 2:0 לארסנל, כמו בגמר הגביע של העונה שעברה. ארסנל לא תרשה לעצמה לסיים ללא תואר העונה (למען האמת יש לנו כבר תואר, מגן הצדקה), השחקנים יודעים שזה המשחק האחרון העונה אז הם יסיימו אותו כמו שצריך. ראיתם מה עשינו לסאות'המפטון בהייבורי (אני עדיין לא מאמין), אומנם זה לא יחזור מחר, אבל עדיין אני בטוח לגמרי שארסנל תיקח את הגביע.
     
  6. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קצת (הרבה) סטטיסטיקות בנוגע להיום:
    במפגשים בכל הזמנים בין שתי הקבוצות ארסנל ניצחה 34, תיקו 17, וסאות'המפטון ניצחה 15. בחמשת המשחקים האחרונים התוצאות היו (מהקרוב ביותר לרחוק ביותר):
    6-1 לארסנל
    3-2 לסאות'המפטון
    1-1
    2-0 ארסנל
    3-2 סאות'המפטון
    מלכי השערים של ארסנל העונה הם:
    הנרי 32, פירס 15, וילטורד 13
    אצל סאות'המפטון:
    ביטי 24, אורמרוד 9
    ארסנל מנצחת 75% ממשחקיה כאשר היא מבקיעה את השער הראשון, לעומת 68% של סאות'המפטון. ארסנל מפסידה רק 9% כאשר היא מבקיעה ראשונה, לעומת 12% של סאות'המפטון.
    כאשר ארסנל סופגת ראשונה היא מפסידה 42% ממשחקיה, לעומת 58% של סאות'המפטון. ארסנל מנצחת 14% מהמשחקים שבהם היא ספגה ראשונה, לעומת 11% של סאות'המפטון.
    כאשר ארסנל מובילה במחצית היא מנצחת 86% ממשחקיה, לעומת 58% של סאת'המפטון. ארסנל מפסידה רק 3% כשהיא מובילה במחצית, לעומת 14% של סאות'המפטון.
    כאשר התוצאה היא תיקו במחצית, ארסנל מנצחת 33% ממשחקיה, לעומת 48% של סאות'המפטון. ארסנל מפסידה 23%, לעומת 20% של סאות'המפטון כשהתוצאה היא תיקו במחצית.
    כאשר ארסנל בפיגור במחצית היא מנצחת 12% ממשחקיה, לעומת סאות'המפטון שלא ניצחה משחק העונה כשירדה במחצית בפיגור. ארסנל הפסידה 50% מהמשחקים שבהם פיגרה במחצית, לעומת 70% של סאות'המפטון.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פששש כל הכבוד על ההשקעה..
    אבל גם הסטיסטיקה מראה שארסנל יותר טובה וגם זה ידוע..ארסנל גם נכנסו לכושר וכנראה שאת הגביע לפחות הם יקחו..למרות שזה ידוע שאני בעד סאותהמפטון..
     
  8. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פירס מבקיע בדקה ה38 וארסנל יורדת עם היתרון למחצית.
    לפי הסטטיסטיקה ארסנל תנצח. לפי דעתי זה באמת מה שיקרה.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,793
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    איכ איכ איכ איכ מה שארסנל עשתה ב-5 דקות האחרונות זה פשוט גועל נפש ורק בגלל זה אני כל כך שמח שהגועל הזה לא לקחה אליפות פשוט מגעיל מה שהיא עשתה.

    זה החותמת שהאליפות הגיעה למנצ'סטר ולא לארסנל. גועל נפש.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה היא עשתה?
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,793
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    ביזבזה זמן בצורה הכי מגעילה שיש.
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן, אתה רשמית מוכרז כאדיוט. ארסנל התמסרה בחצי המגרש של סוטון, לא בחצי המגרש שלה, לקריאות "אולה" של הקהל. הנרי השתעשע עם הכדור ליד הקרן. היתה עוד בעיטה חופשית שבוזבז בה זמן, אבל זה בגלל שסוטון התקרבה עם החומה שלה כל הזמן.

    מה לא בסדר כאן? בגלל חמש דקות מסכנות שהשתעשנו בחצי המגרש של סוטון לא מגיע לנו אליפות ולא גביע? צ'לסי בחיים לא עשתה דברים כאלה? בגלל זה האליפות מגיעה למנצ'סטר? אין לי מילים. ממך לא ציפיתי לשטויות כאלה.

    בכל מקרה, אם נתעלם מההערה המביכה של לירן -
    יש גביע!!!
    הללויה!!!

    די, ונגר חייב להחתים מיד את דניס לעוד איזה שנתיים. לא משנה אם הוא יהיה בן 70, הוא עדיין השחקן הכי חכם בעולם. סימאן, אחרי ההדיפה המצוינת שלו, פשוט מוכרח לפרוש בשיא, לוז'ני וקיאון יכולים למצוא מקצוע אחר מאשר כדורגל, לג'ילברטו אני מוכן לממן טיסה בחזרה לברזיל. חוץ מהם, כולם היו יוצאים מן הכלל, הנרי נראה כמו מלאך שמדלג לו מעל שחקני סוטון, דניס נתן מסירות משובחות כמו תמיד עם הטאץ' הנפלא שלו, אשלי קול הדף כדור מהקו בסיום ונתן משחק אדיר, ליונברג הזכיר את ימיו הטובים ופירס, אחרי משחק כזה, בוודאי לא יעזוב. וכל זאת בלי פטריק ויירה, סיגאן וקמפבל.

    הוכחנו שאנחנו לא לוזרים כמו שכולם אומרים. הוכחנו שיש לנו אופי לקחת את התואר היוקרתי הזה. בשנה הבאה תהיה אליפות, אין לי ספק בכך.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,793
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    טוב נו....

    רציתי לראות סיום דרמטי ומה שראיתי בסוף המשחק זה שסהות'המפטון לא עברה את החצי, זה עיצבן אותי. הנרי הלך לקרן כמו איזאגי שעשה את זה מול הפועל ת"א למשל... זה מגעיל.
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא משנה, אין כל פסול בכך. למען האמת, הייתי מסכים איתך שארסנל שיחקה גועל נפש ב-5 הדקות האחרונות, אם היא היתה מתמסרת מאחור ללא הפסקה, אבל היא התמסרה ממש סמוך לרחבה של הסיינטס, והנרי השתעשע עם שחקני סוטון ליד הקרן (או יותר נכון, השוויץ בטכניקה העילאית שלו). זה הכל, אין שום דבר מגעיל כאן.

    10 שקל שמשה לא יחזק את טענתו של לירן ויביא הסברים מפורטים של מומחים לכדורגל שבגלל התמסרויות ה"אולה" של ארסנל אז האליפות הגיעה למנצ'סטר? מישהו רוצה להמר? מישהו...?

    טוב, גם אני לא הייתי שם על ההימור הזה.
     
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    חחחחחחח...... בני אתה צודק בכל מילה שלך...... אכן בזבוז הזמן המגעיל לכאורה של ארסנל דווקא די שעשע אותי, והנעת הכדור הזו היתה די מהנה (סאות'המפטון לא נגעו בכדור במשך 3 דקות רצופות). כנ"ל גם לגבי העפתם המיוחלת של לוז'ני, קיאון ואולי ג'ילברטו (אני לא סגור עליו למרות שברור לי שצריך מישהו יותר טוב ממנו בהרכב... ויירה+אדו נשמע לי מעניין יותר, או אולי ריי פארלור שהיה מצוין היום ונתן הרבה לב). במשחק לא גדול ארסנל מנצחת, ולמרות שאבי מלר לא הסתיר את סלידתו הידועה מארסנל היה מגיע להם הניצחון - הם הגיעו להמון מצבים במחצית הראשונה והנרי היה יכול לגמור את הסיפור עם 3-0 עוד במחצית אם הוא היה יותר מרוכז או לחלופין נופל ברחבה כשמשכו לו בחולצה...... אבל הוא הוגן ופשוט מלך!!!!!