גמר קופה ליברטאדורס 2016 - אתלטיקו נאסיונל מחזיקת הגביע!!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Franco, ‏2/2/16.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קשה לי להאמין שעידן היה רציני :) רוג'ר טוב ולכן אני שמח שהוא בסגל, אבל כרגע הוא 4 ברוטציה של סאבה שלא תמיד משחק עם 2 חלוצים. יש גם את דיסקוטקה נונייס הלא כשיר, שצפיתי לפני העונה שהוא יהיה התחרות של רוג'ר על עמדת החלוץ הרביעי, אבל המשחק אתמול נותן לקולומביאני פור עצום על האורוגוואי כשהלה יחזור לכשירות אם וכאשר. ממה שראיתי משניהם, נונייס במעט לפני הפציעה אצלנו ורוג'ר בעיקר באלדוסיבי, שניהם שחקנים ששווים הרבה יותר ממעמד של חלוץ חמישי בקבוצה ארגנטינאית, גם זו עם הסגל הכי איכותי בארגנטינה (שזה לא אנחנו). חבל על האחד שלא משחק ואולי על שניהם, אבל עוד כמה חודשים מיליטו יפרוש ומישהו ירוויח כנראה.

    העניין עם רוג'ר כמחליף או כשחקן הרכב מעניין, לא חשבתי על זה לפני אבל שקראתי את מה שכתבת פתאום זה נראה לי הגיוני. הסבר אחר הוא שרוג'ר עלה מהספסל במשחקים בעייתיים שאתה צריך חלוץ ולא הולך לך. בעוד המשחק בו פתח בהרכב, היה משחק בית נגד בוליבר...
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בוודאי שהייתי ציני... :)
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    למי שיש כוח לצפות ב-2 הדקות שקדמו לגול של ראסינג, 43 מסירות (אם מתעלמים לרגע מהנגיעה של שחקן בוליבר באמצע) שנגמרות בכדור ענק של רומרו, השתלטות ומסירה מושלמים של ליצ'ה וסיומת קלה של דה פול. גולאסו!

    El golazo de Racing al Bolívar | Olé
     
    yonatan אוהב/ת את זה.
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בסוף שבוע הליברטאדורס התרחש משחק מעניין בארגנטינה בין רוסאריו סנטרל המקומית לנאסיונאל האורוגוואית. לנסאיונסאל היו את הרגעים שלה, אבל סנטראל הייתה עדיפה למרות שלא הצליחה לתרגם את הדקות הטובות שלה למספיק שערים בשביל ה-3 נק'.

    האורוגוואים עלו ליתרון משער של ניקו לופס. החלוץ הצעיר והמוכשר חזר לאורוגוואי אחרי כמה עונות בהן לא הצליח לפרוץ ברומא, אודינזה, הלאס ורונה וגרנדה, ובינתיים הוא מפציץ. הילד היה השחקן המצטיין במחק וגם בליגה המקומית הוא לא ניתן לעצירה. אבל מי שכן הצליח לעצור את נאסיונאל היה השופט (הבכיר יחסית ביבשת) ווילמר רולדן עם שריקה מאוד מפוקפקת לפנדל אותו המיר לארונדו לשוויון 1 בתוספת הזמן.



    ריבר פלייט משיגה ניצחון גדול בונסואלה. גדול לא כי זה משחק חוץ חוץ קשה, לא קל אבל אין משחקי חוץ קלים, גדול לא כי היריבה קשה במיוחד (היא לא, ומהתקציר נראה שהשוער שלה לא מבין שעדיף לתפוס את הכדור), גדול כי הם עושים זאת בצורה משכנעת על רקע תקופה בה לא הכל הולך לקבוצה של גאז'רדו. את הניצחון חתם האורוגוואי הוותיק אלונסו עם צמד, מה שהעלה כמה תגובות משעשעות ברשת שקשורות לדינוזאורים ומשחקי מחשב ישנים בין היתר :) כרגע אני לא מצליח לעלות אותם...

    אגב, אמנם אלונסו הוא קשיש הכובשים, אבל גם הכובשים האחרים לא ילדים - לוצ'ו (35) ופיסקוליצ'י (32).



    הרבה זמן לא ראיתי שוער כל כך מצחיק ולא רק באירוע אחד או שניים, כמעט בכל תגובה שלו על קו השער.
     
    ורד 14 ו-yonatan אוהבים את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמה חבל ש @itay7 כבר לא בפורום. היה נחמד להתדיין איתו על המשחק הצפוי הלילה, כשנארח את ספורטינג קריסטל במסגרת המחזור השני. אנחנו מגיעים עם קבוצה כשירה לחלוטין למעט מקנלי הפצוע, שככל הנראה שוב יוחלף במארלוס מורנו שעשה עבודה גדולה בשבוע שעבר בארגנטינה כפליימייקר. לא נראה לי שנראה יותר מדי שינויים מאותו הרכב שניצח את הוראקאן, אולי לואיס קרלוס רואיס יפתח בחוד במקום ג'ונתן קופטה. גם החזרה של שרמאן בצורה טובה (עם הגולאסו מול קאלדאס) היא חדשות טובות לקבוצה שבכלל לא בנתה עליו בתחילה אבל לבסוף מצרפת לסגל עוד קאליבר וגם הוא נכלל בסגל למשחק.

    ההרכב הצפוי: ארמאני; בוקאנגרה, סאנצ'ס, הנריקס, דיאס; פרס, מחייה; איבארגואן, מורנו, איבארבו; רואיס (קופטה)
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מהמחציות הקלות ביותר שהיו לנו. 0-2 אחרי 45 דקות (גולים של סאנצ'ס וקופטה) כאשר אנחנו בשליטה מוחלטת על הדשא. קריסטל לא לוחצת, לא מסכנת, בקושי ראינו את ארמאני במחצית. מצד שני, משחק מאוד רגוע (גם הגול המהיר עזר), סבלני, מסירות בין השחקנים מאגף אחד לשני. במרכז השדה שולטים פרס וגרה ובחוד כיף לראות את שיתוף הפעולה של מארלוס, איבארבו וקופטה (כמו בגול השני). זה נראה טוב, זה נראה כמו 6 נקודות בשני משחקים. נקווה לשיפור יחס שערים בחצי השני.

    הגול הראשון
    הגול השני

    בינתיים בהפסקה הוראקאן מוליכה באורוגואי 0-1 על פניארול :eek:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/3/16
    Franco אוהב/ת את זה.
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    במחצית השניה הקצב טיפה ירד, לקריסטל היו שתי הזדמנויות ממשיות, אבל בסופו של דבר, דאבל פס בין איבארבו למארלוס נסגר בשער שלישי של נאסיונל כשמארלוס מורנו כובש ונבחר לשחקן המצטיין שבוע שני ברציפות. 0-3 יעיל מאוד שלנו ומקום ראשון בבית.



    שבוע הבא משחק בית נוסף מול פניארול, שניצחון בו יעמיד אותנו עם רגל וחצי בשמינית. ופניארול תגיע במצב לא טוב, אחרי הפסד ביתי מפתיע להוראקאן 0-1 הלילה, מה שמעמיד אותם בפני הדחה במידה וגם יפסידו בקולומביה.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הגולאסו של הוראקאן בניצחון הגדול על פניארול

     
    ורד 14 אוהב/ת את זה.
  9. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    האמת שבמקרה הזה לא הייתי תורם יותר מדי לדיון, גם קריסטל וגם מלגר הקבוצות החלשות בבתים שלהם. אם בעונה שעברה קרסיטל ואאוריץ' היו קבוצות טובות ומוכנות סה"כ, ופיספסו העפלה במחזור האחרון על שטויות (אאוריץ' הפסידה להרכב משני של טיגרס, ניצחון היה מעיף את ריבר; קריסטל תיקו מטומטם עם גווארני), הפעם גם מלגר האלופה וגם קריסטל הגיעו שאיפה לא ברור באיזה שיטה הן ישחקו ועם כל מיני ניסויים (קאסולו כבלם) שאולי מצליחים בליגה החלשה, אבל לא מחזיקים מים בתחרויות בינלאומיות. לפתוח עם שלושה בלמים כ"כ איטיים בקולומביה זה מתכון לתבוסה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עדיין, די הופתעתי מהחולשה. אולי כי אני לא ממש מכיר את קריסטל, אולי כי משחק חוץ בקולומביה זה לא הדבר הכי קל. אבל באמת הרגשתי שזה אחד המשחקים הכי קלים שהיו לנו. וזה לא שתקפנו את פני בחמת זעם, אבל זה נראה כאילו הפרואנים פשוט לא מנסים יותר מדי. לא ללחוץ, לא להתקיף, בקושי בעטו פעמיים או שלוש למסגרת. אם היינו לוחצים עוד קצת על הגז, זה גם היה נגמר ב-5-6. אני חושב שעצם זה שמתחילת המשחק שלטנו ברוגע וללא הפרעה, פשוט גם גרם לנו לא לנסות יותר מדי. העיקר הניצחון.
     
  11. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    קאודט העלה את לוצ'לסו ולארונדו במחצית מסיבה מקצועית או עניין אחר?

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
     
  12. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    לא ניסו גם בגלל שלא יודעים לשחק בשיטה הזו וגם בגלל עייפות. הליגה התחילה ב-07/02 ובגלל כל הצפיפות משחקים פעמיים בשבוע, שלקריסטל לא נדחו משחקים. קריסטל הגיעה למשחק הזה אחרי שבראשון שעבר היא שיחקה בגבהים של קוסקו, אח"כ ברביעי דפקו לה משחק בשיא החום אחת בצהריים וביום שבת קלאסיקו מול אליאנסה. גם ככה הסיכויים היו קלושיים להעפיל לשלב הבא, וההתאחדות ומנהלת הליגה עשו הכול כדי להחריב אותם לגמרי.
     
  13. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    לוצ'לסו מקצועית לרונדו רוטציה ועייפות.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מחצית בברזיל. 0-0 בין קונתצ'יאנס לסנטה פה במשחק סביר, בלי יותר מדי הזדמנויות משני הצדדים. האורחים מקולומביה משחקים כצפוי בעיקר על מתפרצות והאמת שעושים את זה לא רע בכלל. היו להם 2-3 מצבים טובים שהשוער לקח, אבל ברוב המקרים יש להם בעיה במסירה האחרונה של המתפרצת והם מאבדים יותר מדי הזדמנויות. גם הברזילאים צריכים להרים את הרמה שלהם אם הם רוצים לצאת כאן עם נקודות. חוץ ממצב שניים טובים שסאפאטה לקח, לא ראינו מהם יותר מדי. וכמה שעומאר חסר לסנטה פה...
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חבל על ההפסד, בעיקר כשהוא מגיע מגול שלא מחויב מהמציאות, לאחר כיסוי לקוי של ההגנה. בסך הכל מבחינת מצבים, גם סנטה פה היתה קרובה לכיבוש, אבל בשורה התחתונה היא עם 0 שערי זכות משני משחקים ומצבה לקראת ההמשך ממש לא מבשר טובות.
    גם הטימאו איכזבו אותי. ציפיתי לקבוצה שבבית שלה תשלוט הרבה יותר ותיצור הרבה יותר מצבים. אז הם כן החזיקו יותר בכדור ושלטו במרכז השדה, אבל לא הצליחו ליצור יותר מדי הזדמנויות נוחות לשער. למזלם, חוסר הבנה בין הבלם לשוער הוליד להם את שער הניצחון.