דור הטוויטר בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏14/1/11.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    אי אפשר לומר שיש המון לכלוכים בטוויטר, אבל זו כן פלטפורמה שמאפשרת לשחקנים לצאת קצת מהמיינסטרים המשמים. עם זאת, כפי שנאמר כאן, לא צריך לעבור את הגבול וכפי שדברי שחקנים ומנג'רים אחרי משחקים יכולים להוביל לסנקציות אם הם מגזימים, טוויטר לא אמור להיות במה חופשית לכל דבר הבל.

    שחקן או מנג'ר יכול, אגב, גם לבקר שופט - הוא יכול לומר שלדעתו השיפוט היה רע מאוד, שהשופט שגה, שצריך לעשות משהו בנוגע לשיפוט. על זה לא יעמידו לדין. אבל תגיד שהשופט בדיחה או שהוא יכול היה באותה מידה לעלות למגרש עם חולצה של היריבה - מה שהשתמע מהטוויטים של באבל - אז כן, חצית את הגבול ואתה ראוי לכל מה שתספוג. זה קרה למי שאמר דברים בסגנון אחרי משחקים וקורה גם בטוויטר, לגיטימי.
     
  2. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז תתחיל לקנות שחקנים, ארסן.
     
  3. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני בעד כל פלאטפורמה שמאפשרת לשחקנים להתבטא בצורה חופשית, מאפשרת גישה מיידית לאוהדים, לא מצונזרת ומלאה בפוטנציאל לחשוף הרבה דברים שהם לא היו עושים בראיון מאורגן בכלי תקשורת.

    נמאס לי מתרבות ה"אני מכבד אותו". תנו לי שנאה קודרת, פוטנציאל למכות, טינה אמיתית בין מועדונים, ויריבות אמיתית שתבוא לידי ביטוי על המגרש. אם הטוויטר עוזר לקדם כאלו או ליצור ירבויות חדשות לחלוטין, מה טוב.
     
  4. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז עכשיו שחלון ההעברות נסגר, אפשר גם לומר שמלבד הסכומים המדהימים שעפו בו הוא גם היה מהפכני מבחינת דרך המעקב שלנו אחרי מה שמתרחש:
    זה פשוט היה מדהים לראות איך כלי התקשורת המסורתיים חטפו נוקאאוט ונראו לא רלוונטים לעומת שצף ההודעות בטוויטר מצד אחד. מצד שני כמות הנונסנס הייתה מדהימה.

    האם המו"מ היו שקופים לנו יותר בחלון הזה בזכות ההודעות המיידיות? האם הן הכניסו לחץ ותרמו לאינפלציה של המחירים? האם שווה לקרוא שני טון זבל בשביל כמה פנינים?

     
  5. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה היה ככה גם לפחות בשני החלונות הקודמים, כל מי שיש לו יוזר בטוויטר יכל להבחין בזה. ההבדל היחיד הוא שיום ההעברות אתמול שבר איזה שיא או שניים של טירוף במספר מוקדים בולטים, לפחות היום הכי מטורף מאז סאגת רוביניו/ברבאטוב. לכן זה נראה כאילו נפרץ כאן איזה גבול חדש.
    העובדה ש-SSN בקושי מכירה בכך שטוויטר שם אותם הרחק מאחור, זו כבר בעיה שלהם. הנוקאאוט הוא לא מאתמול, וזה לא נכון רק לתקשורת הספורט, הרי גם התקשורת העולמית עדיין מתייחסת להשפעות הפוליטיות של פייסבוק וטוויטר בפרט בתור איזה קוריוז. בחזרה לכדורגל, היום כל עיתונאי מהטלגרף, מהמירור או מהטיימס מיד מצייץ את הידיעות שלו לטוויטר ולא מחכה למהדורת הפרינט... ניצחון למילה הכתובה על המילה המשודרת, אפשר לומר?

    כמות הנונסנס הייתה גם מדהימה בפורומים, בבלוגים, בפידים כמו של Newsnow שכל מיני אתרים קיקיוניים נכנסים אליו. טוויטר בסה"כ הופך את הכל למרוכז יותר ונוח יותר. אני בהחלט לא חושב שזה תרם לאינפלציה ולכל תחושת הקרקס, במובן הזה התקשורת המסורתית היא עדיין אשמה (לא בלעדית, כמובן) בכל המסחרה כי טירוף מערכות ראינו גם כשסקיי ספורטס ניוז היו מגישי הבשורות היחידים.

    שני טון זבל? צריך לדעת אחרי מי לעקוב, זה הכל. טוויטר הוא ברכה לכל מי שצמא למידע מהיר וזמין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/11
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    יש המלצות?
     
  7. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה תלוי מאוד מה אתה מחפש וגם את מי אתה אוהד... על ארסנל אני יכול להמליץ. לא מכיר יותר מדי עיתונאים שעוקבים באופן פרטני רק אחרי צ'לסי, שלא לדבר על בלוגרים ואוהדים מוכרים ובולטים. אפשר לתת קצת המלצות לעיתונאים כלליים יותר שיכולים להיות מועילים:

    אוליבר קיי - @OliverKayTimes
    הנרי ווינטר- @henrywinter
    ג'ון קרוס - @johncrossmirror
    רורי סמית'- @rorysmith_tel
    דארן לואיס- @MirrorDarren
    גבריאלה מרקוטי - @Marcotti
    גיים באלאג - @GuillemBalague
    איאן הרברט - @ianherbs
    ג'רמי ווילסון - @JWTelegraph

    יש עוד מלא אבל זה באמת על קצה המזלג.
     
  8. Eric Cantona Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/11
    הודעות:
    2,728
    לייקים שהתקבלו:
    177
    מין:
    זכר
    צריך לומר את זה, הליגה איבדה לא מעט מכוחה. כולן מגמגמות והשחקנים שלהן אחרי השיא, גם אצלנו, גם בצ'לסי ושלא נדבר על ארסנל. למעט פה ושם כישרונות עולים וכוכבים עכשוויים, הירידה ברורה. רק הסיטי בעלייה וגם הם לא כזה כוח כשמגיע קבוצה חזקה אחרת מחוץ לאנגליה לשחק נגדה.

    בליגה מנסים דרך הטוויטר לשפר תדמית:
    Does the Premier League Get Any Better Than This?