דיון החדשות וההעברות 2009/2010

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Scouser Tommy, ‏3/6/09.

  1. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
  2. sagiv Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החתמה ענקית בעיני של סנדרלנד. כמובן שעכשיו אני מאחל לו להיכשל, אבל בעיני אחד מהמאמנים הטובים באנגליה. אני אוהב את בחירת השחקנים שלו. ברוס היה הראשון באנגליה ששם את האצבע על השוק האקוודורי-קולומביאני-מרכז אמריקאי כמגמה. השחקנים השחורים, האתלטיים ויחד עם זאת הטכניים. אני אומר כבר שלוש שנים שזה השוק הכי בלתי מנוצל בעולם וברוס דווקא מכיר אותו מצוין.

    הוא הביא את ווילסון פלאסיוס לברמינגהאם ואח"כ לוויגאן, הוא הביא את הוגו רודאייגה שעוד יעשה הרבה, הוא אחראי במידה רבה לפריחה של אנטוניו ולנסיה, הוא רצה כבר בוויגאן את כריסטיאן בניטז שעכשיו בירמינגהאם החתימו ושאני מאחל לו לגמור את הקריירה לגמד האקוודורי השחצן והשנוא הזה.

    וגם בלי קשר לבחירת השחקנים שלו, ברוס בעיני מאמן מצוין. מעניין אם הוא יסחוב איתו לסנדרלנד גם את דניאל דה רידר חסר התועלת. בכל מקרה, גם בעוד כלי תקשורת באנגליה מתייחסים לחתימה שלו בסנדרלנד תחת ההקשר לניוקאסל. פספוס ענק של ניוקאסל בסופו של דבר. לא משנה באיזו שנה ובאיזו תקופה, הוא היה צריך להגיע.


    לגבי יבואה - איזה שטויות. אנגליה? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/hahaha.Xxx יש לו אמנם פיניש לא רע, אבל מעבר לזה כלום. לא מסוגל לעבור שחקן אם זה לא על מהירות, לא מסוגל לתת פס, לא מסוגל לייצר לעצמו מצב אלא אם כן זה במתפרצת ויש לו לאן לרוץ. הוא לא מכדרר, הוא בועט את הכדור קדימה ורץ אחריו.

    הוא לא יודע לשחק עם הרגל, איך הוא יעבור לליגה יותר גדולה? לדלי אתה אומר בלגיה? אני אומר שאתה מחמיא לו. אולי יעבור, אבל לא יעשה שם יותר מדי. הפועל באר שבע נשמע יותר ריאלי. מי שיש לו עיניים בראש וראה את יבואה על המגרש שבוע אחרי שבוע ולא רק בטלוויזיה, יודע שלשחקן הזה יש הרבה-הרבה-הרבה יותר חסרונות מיתרונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/6/09
  3. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיב, אמנם בשלוש-ארבע השנים האחרונות אני לא רואה כדורגל ישראלי יותר מדי, אבל שנתיים בצמרת הכובשים בארץ, בכל זאת לא הולך ברגל.
     
  4. sagiv Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בצמרת, אבל עם 13-14 גולים בעונה של 33 מחזורים. אם הפכתי אותו לשחקן גרוע - זאת לא הייתה הכוונה שלי כי הוא לא. אבל הוא כן שחקן מאוד מוגבל שאפילו להתייחס לאפשרות שהוא ישחק באנגליה נראית לי מגוכחת. אבל תמיד יש את הצד השני ולפעמים שחקן מגיע לקבוצה, יש קליק, הכל הולך, יש לו קשרים שמבינים אותו ופתאום גם המטאטא המרופט והחבוט יורה. עדיין, הדיווחים על אנגליה נראים לי כמו שטויות. תאמין לי שאני הראשון שרוצה שהוא יילך לשם, אבל אז אני נזכר בפעולות שלו ואני מרגיש נבוך מעצם האפשרות. בכל מקרה ולמרות שאני לא מאמין לזה למאית שנייה, כמה שיותר כסף, יותר טוב. למרות שבעצם אני לא יודע לאן הכסף הזה הולך עם כל הבלאגן של "החברים" של לדלי מכפ"ס.
     
  5. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אחח, החלום הרטוב שלי לקיץ. בלי ספק בכלל.

    החתמה אדירה ששווה לשים בשבילה על השולחן גם 25 מיליון פאונד. הוא צעיר, הוא עדיין לומד את המשחק, הוא אנגלי והוא בעיקר שחקן כל כך איכותי. איתו בשמאל סוף סוף נחזור להיות קבוצה שמסוגלת לאיים בצורה אמיתית מהאגף - האבסורד הכי גדול לגבי צ'לסי מאז העזיבה של מוריניו (ואין לזה שום קשר אליו) שהמאמנים שהחליפו אותו המשיכו להשתמש בשיטה שלו עם החלוץ הבודד ושני שחקנים על הקו, אבל אף אחד לא התייחס לכך שמאז שרובן נמכר אין לנו ווינגר אמיתי בסגל...


    לגבי ברוס והחתולים השחורים. אמרתי כבר שלטעמי מדובר במהלך מגעיל של המנג'ר. אני לא רואה את סנדרלנד מתרוממת לכאלה גבהים יחד עם ברוס ובלעדיו שהצדיקו נטישה של קבוצה ששילמה לברמינגהאם באמצע העונה כדי להביא אותו.
    אני מאוד אוהב את ברוס ואת העבודה שהוא עשה עד היום. כמו ששגיב אמר יש לו סקאוטינג מצויין במרכז אמריקה, כשלרשימה שלך חייבים לצרף גם את היהלום האחרון בשרשרת - מאיינור פיגארואה מהונדורס העונה. לסנדרלנד יש בסיס חביב לבנות עליו. שתיים שלוש החתמות נכונות והם יוכלו לפזול יותר לכיוון של אירופה מאשר לקרבות התחתית.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תזכור שלפנסטיל היה גם נסיון לפני שהגיע לאנגליה, שיחק בליגת האלופות עם מכבי ת"א, שיחק באליפויות אפריקה וגם במונדיאל 2006 שם נתן הופעת שיא. דבר כזה משחק גם תפקיד איפשהו במעבר למדינה כל כך גדולה מבחינת כדורגל.

    אבל אם אני לא טועה עד השנה שהוא עבר לפולהאם ותפס שם מקום בהרכב ברוב המשחקים (אלא אם אני טועה?) הוא לא בדיוק קיבל את הצ'אנס בווסטהאם וגם לא השתלב שם יתר על המידה.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
  8. AronB Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/09
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל שנה השם דאונינג עולה כאופציה כמעט לכל קבוצה ובסוף הוא נשאר בבורו, שחקן ברמה טובה שכדאי שיעבור לקבוצה טובה יותר לדעתי.
     
  9. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    מן הסתם עכשיו האופציה הזאת הרבה יותר קורצת לאחר הירידה של בורו. קשה לי להאמין שהם ישמרו עליו.
     
  10. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האופצייה הזאת יותר קורצת לבורו שזקוקה נואשות לכסף לאחר הירידה וכנראה מתחננת שמישהו ירכוש אותו.
    לא נראה לי שתהיה קבוצה שתיקח אותו גם בגלל הניתוח וההעדרות שצפוייה להיות ארוכה.
    קבוצות לא מחתימות שחקן שלא עובר מדיקל.

     
  11. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    קורצת=המחיר שידרשו עבורו כנראה לא יהיה חסר הגיון.
    לא התחשבתי בניתוח, אבל זה רק יוריד לו את המחיר בכל מקרה. אני מאמין שיהיו מספיק קבוצות שיהיו מוכנות לשים עליו את הכסף. אם לפני שנה הוא היה בוודאות הולך לפחות בסכום של שמונה ספרות, השנה אני די משוכנע שזה לא יהיה המקרה ושימצא קבוצת פרמיירליג שתשים מליונים ספורים עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/6/09
  12. sagiv Member

    הצטרף ב:
    ‏22/12/05
    הודעות:
    829
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואסור לשכוח שבינתיים השם היותר חם של ווינגר ממידלסברו הוא אדם ג'ונסון.
     
  13. Hammers Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/02
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההבדל בין יבואה לפנסטיל נעוץ בעובדה שפנסטיל מגן ויבואה חלוץ, תפקיד שדורש הרבה יותר וגורר המון לחץ, דבר שיבואה לא עמד בו כאן בארץ (בתוספת להתנהגות הילדותית שלו). פנסטיל מקצוען וידע להתאים את המשחק שלו לאנגליה בעזרת הרבה סבלנות.

    ברוס תפור על קבוצה כמו סנדרלנד, שזקוקה לניקוי אורוות רציני אחרי הבלגאן שעשו שם בקיץ שעבר. אני לא רואה כזה הבדל בין דארן בנט לג'בריל סיסה למען האמת. מה שחשוב לעשות באור הקיץ זה להוסיף יצירתיות לקישור ולחזק את ההגנה. אני סומך על ברוס והכסף שהעונה כבר לא יילחמו על השרדות בצפון-מזרח.

    הפציעה של דאונינד מורידה מאוד את המניות שלו הקיץ, אני לא בטוח שהוא יימכר. לא ברור אם זה לשמחתה של מידלסברו או לצערה (הם חייבים לגייס 20 מיליון פאונד מינימום הקיץ, מכירה של דאונינג וחסכון השכר שלו לבד יכולים לגייס למעלה מחצי מהסכום).
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,169
    לייקים שהתקבלו:
    6,341
    אם כבר ווינגרים שמקושרים לצ'לסי,
    זה נכון שיורי ז'ירקוב חתם בצ'לסי? אם כן הרי שרומן חטף פה את אחד הווינגרים הטובים שיש היום בשוק.
     
  15. odobry Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    231
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש שמועות, כלום לא סגור.