דיון החדשות לעונת 2019/20: הגרלת לוח המשחקים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏4/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    תשאל את אוהדי ריאל סוסידאד, חטאפה, לאציו וליברפול למה. ברצינות זה לא כואב לך לזרוק את כל מה שהיה לפח? איך אפשר להתעלם ממשהו שקרה במציאות? יש מאבק על האליפות שכבר שוחק שני שליש ממנו, יש קבוצות שנילחמות על אירופה, לא הייתכן שהדברים האלה יוכרעו על שולחן הדיונים ולא במגרש. גם לקבוצות שירוויחו מהפסיקה זה יכאב. כך למשל את ריאל סוסידאד עד שהיא סוף סוף בעונה היסטורית ומציגה כדורגל אדיר היא רוצה לזכות בכרטיס לליגת האלופות בזכות ולא בחסד. כאוהד ברצלונה, יהיה לך איזשהו סיפוק באליפות הזו אם מחר מחליטים שבארסה אלופה?
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    זה מבאס עבורם וגם עבורנו כאוהדי כדורגל, אבל המציאות היא מה שהיא ואין לנו מה לעשות בעניין. נרצה או לא העונה עומדת להסתיים בפועל כשלא שיחקו שליש ממנה. גם אם תשלים את השליש הזה על חשבון העונה הבאה כל הקבוצות יהיו במצב אחר לגמרי - חוזים שמסתיימים, העברות, מאמנים, מומנטום - זה יהיה מבאס ולא קשור באותה מידה כמו לא להמשיך את העונה.
    אבל במקרה הזה אתה גם פוגע בעונה הבאה.

    אני בכלל לא חושב שצריך לזרוק את מה שהיה לפח. איך שהעונה נעצרה ככה היא צריכה להסתיים.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    מבחינתי זה לזרוק לפח. גם האלופה לא באמת תרגיש אלופה. ואלה שבנקודת זמן הנוכחית לא נמצאות איפה שהן רוצות אבל היה להן סיכוי גבוהה כן לעמוד ביעדים אם העונה הייתה ממשיכה בכלל נדפקים. זה לא הוגן כלפי שני הצדדים ורק בשבילן והאוהדים שלהן לדעתי כן צריך לעשות הכל בשביל לסיים את העונה, גם אם זה אומר לקצר את העונה הבאה. אבל העונה הבאה תסתיים כפי שמתוכנן ולא באמצע וכל הקבוצות תשחקנה נגד כל הקבוצות שני משחקים (כלומר עונה הוגנת לגמרי שהאלופה בה\המגיעות לאירופה תהיינה ראויות לכל דבר).
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    אלא אם כן הכדורגל יחזור בחודש הקרוב, כבר לא יהיה סיכוי לחזור כמו שצריך, ואז מה שיקרה זה שלאציו תחדש את העונה הקודמת וזה יהיה בלי סאביץ' שיחתום ביונייטד, פליפה שיחתום בבארסה, לואיס אלברטו שיחתום באברטון וכו' וכו'. אז זה יהיה גם פייר?
    לעצור את העונה עכשיו זה לא אידיאלי, אבל זה פשוט המצב. אף אחד לא תיכנן שיקרה מה שקרה, אבל זה כבר קרה ואת הגלגל אי אפשר להחזיר לאחור.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    אי אפשר להחזיר לאחור אבל אפשר להפיק את המירב מהמצב, אין לי ספק שאם תשאל את אוהדי לאציו הם יעדיפו את הפיתרון שלי, נכון יש חוזים שנגמרים שמשנים קצת את כללי המשחק אבל זה נזק מישני.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    איך בדיוק זה נזק משני אם הטענה המרכזית שלך היא שעונה שלמה תיזרק לפח?
    כל העונה הזו בנויה על האנשים שהיו שם והביאו את לאציו/סוסיאדד/חטאפה לאן שהם הגיעו. אם אתה לא יכול להמשיך את העונה מאותה נקודה, עם אותם אנשים, אז מה הפואנטה?
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,629
    לייקים שהתקבלו:
    401
    רוב הסגלים יהיו דומים, גם באמצע העונה יש עונת העברות זה ממש לא כזה ביג דיל. אם ממש רוצים אפשר לנסות לעשות קומבינה עם החוזים אבל לדעתי זה מיותר, לא צריך להגזים גם סוף העונה הייתה אמורה להיות בחורף והיא תהיה בקיץ נו באמת זו סתם הגזמה, שוב אני אגיד ובזה אסיים, אין לי צל של ספק שאוהדי לאציו (וכמובן לא רק הם) יעדיפו את הרעיון שלי בלי לחשוב בכלל.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת חדשות: עדיין אין תאריך רשמי לחזרת הליגה הספרדית. לפי הישיבה של אופ"א היום עם כל 55 הפדרציות, אם העונה תסתיים כך (וכמובן שנאמר שיעשו את כל המאמץ שזה לא יקרה) - הטבלה הנוכחית תקבע את העולות לאירופה. ברור שהארגון מושך זמן| מעבר לכך בספרד דווח פה אחד על צפי של משחקים ללא קהל עד 2021, בתקשורת הקטלונית דובר אפילו אולי עד 2022. הממשלה של ספרד צפויה להכריז על כך רשמית, לפי מה שאמר נשיא הליגה חאבייר טבאס לקבוצות נאמר להתכונן לגרוע מכל ברמה התקציבית. שימו לב - לא להכניס אפילו 20 אלף במגרש של 70 אלף (למשל שליש מהקיבולת)| בינתיים ברצלונה הולכת בדרכה של ריאל וצפויה לבקש לארח במגרש על שם יוהאן קרויף ולא בקאמפ נואו, יש לכך מספר יתרונות עבורה מעבר לחיסכון כלכלי.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,665
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אם הליגה לא תחודש אפשר כבר לקבוע מי המפסידה הגדולה של הקורונה-אתלטיקו מדריד. נכנסה לקורונה עם ניצחון אדיר על ליברפול באנפילד והעפלה לרבע הגמר ותצא ממנה כשהיא מחוץ לליגת האלופות.
     
  10. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,560
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    לא בטוח. אופ"א יכולה להחליט במצב כזה שהקריטריון להעפלה זה הדירוג שלה ולא של ליגה מקומית.
     
  11. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    אז אתה רוצה להגיד לי שלסטר ולאציו לדוגמא שעושות עונה ענקית לא יהיו באלופות בעונה הבאה ?
    שטות של אופ״א.

    אני חושב שאסור לבטל את העונה, בטח לא במחיר שאתלטיקו מפספסת את רבע הגמר וגם את הקרב על המקום באלופות, זה יהיה ביזון ספורטיבי ופרס לכל אלו שעושה עונה רעה.

    צריך להמשיך בכל מחיר אבל אם לא ימשיכו אתלטיקו תידפק חזק מאוד, לבטל עונה זאת לא אופצייה ולעצור את העונה כאן זה חוסר ספורטיביות, הסיבוב לא הושלם וזה יוצר חוסר ספורטיביות.
     
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,560
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    אם בונדסליגה תחזור בעוד שבועיים, אני מאמין שגם לה ליגה תושלם איכשהו עד סוף הקיץ. מה שיפה זה שבניגוד לאוכלי חינם ממערכת החינוך כדורגלנים רוצים לעבוד.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,665
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    טוב אתה יודע יש להם עבודה "קצת" יותר זוהרת
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דויד ויאה התראיין אתמול וסיפר ששנתיים לפחות היו מגעים בין ולנסיה לברצלונה וריאל מדריד, לגבי ריאל הוא אמר "צריך ששתי הקבוצות ירצו את המעבר במאה אחוז וגם השחקן עצמו, וזה לא קרה". עוד הוסיף לגבי תקופתו בברצלונה שכל חייו הוא היה חלוץ טהור וזה היה אתגר גדול עבורו לשחק בכנף אבל חבריו לקבוצה עזרו לו להתאקלם היטב.

    כמו שכתבתי פעם על ויאה בעבר - הוא הותיר חותם בנבחרת בצורה בלתי רגילה, החלוץ הטוב ביותר של הסלקסיון איי פעם. לא שאני מזלזל חלילה בהישגיו בוולנסיה אבל הוא היה צריך לעבור הלאה הרבה יותר מוקדם. שלא נדבר על זה שיש שחקנים שכבר קפצו ישירות מסראגוסה לריאל או בארסה. חמש שנים שם זה יותר מדי. הוא היה מלך במאסטייה והיה לו נוח וכבש במספרים מדהימים אבל לבארסה הוא הגיע כמעט בגיל 29.

    היה שער דומה גם עם הכותרת "Floren-Team"

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2020/04/27/15880141614439.Xxx
     
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,560
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    לפי חבייר אגירה, מאמן לגנס, 11 מחזורי הליגה יושלמו מ-20 ליוני עד 26 ליולי, שני מחזורים בשבוע. הנהלת הליגה מכחישה שזה רשמי, אבל נשמע מציאותי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.