דיון הישראליות באירופה: תמה העונה האירופית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏14/7/06.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משוגע בירוק, אני הייתי מעדיף אליפות, לא חוויתי דבר כזה עם הפועל בתור אוהד רציני(הדאבל שלנו ב-2000, ואז לא הייתי אוהד רציני, ידעתי שיש גרשון, אלימלך, אנטבי, טועמה, בניון, נמני, לא הרבה בקיצור).
    אבל, מה שאני רוצה להדגיש, שלמרות המסע היפה באירופה, חיפה לא הייתה צריכה להידרדר למקום הנמוך שבו היא נמצאת בליגה. הפועל של קשטן ב2002, גם הגיעה לרבע גמר וכמעט עברה לחצי גמר גביע אופ"א. היא עברה קבוצות הרבה יותר מרשימות: ניצחה את צ'לסי בבלומפילד 2-0, את אחת הקבוצות החזקות בפריימרליג, היא חילצה תיקו בברידג', ניצחה את מוסקבה פעמיים גם בשלג ובם בארת, היא ניצחה את פארמה באיטליה שבאותה עונה הייתה קבוצה חזקה מאוד באיטליה עם קנבארו, טורהאם, מוטו, קרספו אם אני לא טועה, ועוד, גם את מילאן ניצחנו בחוץ, ובאותו משחק בסאן סירו הפסדנו משתי טעויות והיה משקוף של אבוקסיס והיינו גם שם עדיפים, אם כי לא חדים כמו לאורך כל המסע, אבל עזוב, גמרנו באותה עונה בכבוד במקום שני, בשארית הכוח האחרונה המשכנו לנצח בליגה ולהבטיח מקום בגביע אופ"א. חיפה לא הייתה צריכה להידרדר למקום השביעי, לשחק כל-כך גרוע במרבית המשחקים השנה, לספוג כמות שערים של קבוצת תחתית, ולהבקיע 29 שערים בלבד ב-24 משחקים, המאזן העלוב ביותר של הקבוצה מאז הרבה זמן(אני לא יודע סטט' של 99\1998, אבל ההתקפה של חיפה הייתה הטובה בארץ והמספרים שהיא הייתה מבקיעה היו גדולים מאוד).
    כמובן, שגם אירופה השפיעה, ואפשר להתנחם שעשיתם מסע יפה.

    * לפני 5 שנים, הפועל חזרו ממשחק באירופה, לא זוכר איזה, וקיבלו בראש בבית ממכבי חיפה שלישייה שהעלתה את הקבוצה של גרנט למקום הראשון. אני מקווה, שהשנה, חיפה יחזרו מאירופה וייקבלו מאיתנו בראש.
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    ראוליטו (שמך בישראל?) אני באמת שלא מבין למה ההשוואה הזאת. צ'לסי יותר גדולה מצסק"א? הרי אפשר להתחיל עכשיו להתווכח על כך עמודים על גבי עמודים. באותה תקופה, אם ניקח את צ'לסי כדוגמא, אברמוביץ עדיין לא קנה את הקבוצה, והיא הייתה עוד קבוצה בפריימרליג. לא במקרה היא סיימה באותה עונה במקום הרביעי אם אינני טועה. שוב, ההשוואה הזאת היא מטופשת ולדעתי, מיותר שנתווכח על כך.

    כמו שמשוגע בירוק אמר העדפה של מסע אירופאי על פני אליפות, היא בראייה של אוהד חיפה, אוהד שהקבוצה שלו זכתה ב-5 אליפויות ב- 6 השנים האחרונות. הוא גם רשם כי הוא לא פוסל שאוהד מקבוצה אחרת יעדיף אליפות על פני מסע אירופאי.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    shay_h, ראשית, שמי הוא דור.

    שנית, אתה כנראה לא הבנת את הפואנטה בהודעה שלי אם זו התגובה שלך.מה שבאתי להראות, שבעונה המופלאה של הפועל ת"א עם קשטן בגביע אופ"א ב02\2001 שהגענו לרבע הגמר, עברנו מסע לא פחות קשה ואולי ולדעתי כן, קשה יותר ממכבי חיפה, הגענו לשלב אחד גבוה יותר, היה לנו יותר עומס, ולמרות הכל סיימנו במקום השני בליגת העל. המסע האירופי של חיפה היה יפה, חביב, נלמד, אוהדי חיפה ייזכרו אותו ויינחמו בו, אבל חיפה לא הייתה צריכה לתת עונה כל-כך גרועה בליגה, למרות המסע האירופי החביב שלה, זה לא היה אמור להשפיע עלייה לשלילה עד כדי כך.
    אין טעם להתווכח של מי המסע יותר גדול, לטעמי אין ספק שאנחנו עברנו מסע יותר קשה, אבל זו לא הנקודה,שתי העונות המופלאות של הקבוצות הללו באירופה נתנו כבד לישראל. רק שהפועל גמרה מקום שני וחיפה השנה ניזוקה יותר מדיי בשלילה מההצלחה באירופה.
     
  4. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    יש כבר טבלה מעודכנת של הניקוד האירופאי?
     
  5. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
  6. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    מחזק.
    אה ואגב, קבוצה אלופה מגיע למודמות הצ'מפיונס. :)
     
  7. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברור אחי!
    אבל מכבי חיפה כבר לא יכולה לדבר על אליפות העונה ובגלל זה אמרתי את מה שאמרתי...

    זה היה עשרה ימים בערך אחרי שניצחתם את פארמה 2:1... אנחנו הגענו אחרי רביעייה מקריית גת וניצחנו 0:3 (באדיר ופעמיים פראליה - איזה משחק!)... אבל זה שונה כי תבין, אנחנו מגיעים מאירופה אחרי הפסד, תבוסה, השפלה ואילו אתם הגעתם אחרי ניצחון (ענק, תתפלא אבל קפצתי כמו מטורף בגול הזה והתבאסתי בדיוק כמוך כשהפסדתם בסן סירו למילאן)...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/3/07
  8. השולס Member

    הצטרף ב:
    ‏13/3/07
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תמיד אחרי עונה גדולה באירופה , עונה אחריה כולן מבזות את המדינה
    הפעם אני מאמין שלא יהיה כך, בעוד 5 שנים לא אתפלא אם תיהיה לנו נציגה בחצי גמר אופא
    אנחנו כלהזמן מתקדמים אם תראו בדירוג, פרט לעונה שעברה שכולן ביזו