דיון הישראליות באירופה: תמה העונה האירופית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏14/7/06.

  1. dani12 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    647
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אופטימי לגבי שלושת הגדולות במפעלים האיירופאים.
    שוב לראות את בייתר במפעל אירופאי-מחכה לזה בקוצר רוח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/06
  2. reda Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/02
    הודעות:
    1,413
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מה אתה נורמלי?

    כל אחת מהקבוצות האלה...אולי לא אא"ק ולבסקי סופיה- שהיא באמת קבוצה שחיפה חייבת לעבור- הם קבוצות חזקות...צסק"א עם קרבליו וואגנר לקחו את אופ"א לפני שנתיים עם הרכב בערך זהה...ושחטיור הפכה להיות לאחת הקבוצות הטובות באוקראינה ביחד עם דינמו קייב..
     
  3. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו ברור אני יודע את כל זה אבל את מי אתה מעדיף לקבל? קבוצות כמו ארסנל ואייאקס?
     
  4. reda Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/02
    הודעות:
    1,413
    לייקים שהתקבלו:
    1
    האמת שכן...צסקא זה לא ממש שם מושך והסיכויים של חיפה לא טובים..אבל מול ארסנל שזה שם מאוד מושך חיפה יכולים לעשות קופה ולהתפלל לטוב..
     
  5. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה הולך פה ע"פ סטטיסטיקות ופסיכולוגיה הפוכה, מוק' זה דבר שקורה אחת לשנה ואין זמן לדברים כאלה.
    זה שחיפה ניצחה את מנצ'סטר אולימפייאקוס פריז סן ז'רמן שטורם גראץ ועוד...לא אומר שבכל פעם שנפגש עם קבוצות מהדרג הזה נתן תצוגות, לעומת זאת שקבוצה כמו מאלמו{לכל אלו שטוענים שהם קבוצת דייגים סקנדינבים} אנחנו לא נעבור...
    אין זמן לדברים האלה חייבים קבוצה נוחה ובינינו בהגרלה הזאת באמת שאין קבוצה נוחה, ולעבור אותה.
    מה שכן חיפה בעידן רוני לוי{כמו שנאמר כאן בעבר} מפשלת במשחקי עונה ומאני טיים.
    אפשר לראות את זה במשחקים השנה שנקראו משחקי עונה, שבהם חיפה לא עמדה טוב על המגרש, חיפה, בתקופה של גרנט למשל נתנה כדורגל ענק במשחקים כמו למשל מול הפועל ת"א ומכבי ת"א, וזה מה שמעצבן אותי ברוני..
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מאוד מבסוט שהפועל ת"א חוזרת לאופ"א אחרי שנתיים ללא אירופה. אני נזכר בימים הגדולים שלנו ב02\2001, זו הייתה פשוט עונה חלומית. זה התחיל עם ניצחון כפול על ירבאן, המשיך עם ניצחון על גזינטאספור בבלומפילד ואז שיוויון נגדם בתורכיה, לאחר מכן 2-0 מדהים על צ'לסי בבלומפילד מפנדל של גרשון לחיבורים בדקה ה-90. אבוקסיס הקים את כל החברה ואמר שיש זמן לעוד גול. הרמה מעולה שלו מצאה את קלשנקו הפנטסטי ואנחנו עם 2-0. גם בסמטפון ברידג' שיחקנו כמו גברים, הובלנו 1-0 משער של אוסטרץ, והם השוו. משחק הירואי היה לאלימלך, הטוב ביותר בקריירה שלו. גרשון, אלימלך ודומב קיבלו ציון 10 בעיתון. לאחר מכן הגיעה לוקומוטימב מסוקבה, שניצחה את ריאל מדריד 2-0 בביתה(ריאל הייתה עם הרכב שני שלה). בבלומפילד הובלנו, אחד הרוסים השוו, גרשון החמיץ פנדל אבל דומב בעט מקרוב פנימה 5 דקות לסיום. בשלג, במינוס 10 מעלות ניצחנו את מוסקבה 1-0 משער גדול של אוסטרץ.
    לאחר מכן סיימנו בתיקו 0-0 עם פארמה בשמינית הגמר. באיטליה, ניצחנו 2-1 משערים של אוסטרץ ופישונט עם כל הלב. ניר רחמין עמד בשער ונתן משחק גדול למרות שספג. את מילאן ברבע הגמר ניצחנו בניקוסיה 1-0 משער יפה של קלצ'נקו. בסאן סירו נגמרה העונה האירופית המדהימה שלנו.

    אני לא בטוח שהפועל ת"א תצליח באופ"א, לא בטוח שתעפיל לשלב הבתים ואני משוכנע שלא נעבור אותו. בנוק-אווט חייבים הגנה חזקה ואת זה אין להפועל ת"א. פאאס הוא לא כמו גרשון של 2002, אנטבי הוא לא אנטבי של אז, אבוקסיס לא אבוקסיס של אז, אלימלך לא בכושר המדהים שלו מאז, אין לנו סקורר באירופה כמו אוסטרץ, אין שחקן חזק בקישור כמו פישונט. מקווה לטוב בכל מקרה עם שום, מה שלא נראה עד עתה במשחקי האימון.

    אני לא חשוב שמכבי חיפה תעפיל לאלופות, היא יכולה לקבל הגרלה קשה, בניגוד להגרלה נגד מאלמו שאין לה כדורגל בגרוש. אם קולאוטי יימכר לפומאס(לפי העיתונים רק 150 אלף דולר מפרידים בין הסכום ששחר רצה), לא רואה את חיפה מעפילה, אין לה אחד כמו איגבני.

    אני בהחלט לא זוכר את בית"ר משחקת במפעל אירופי. אני מקווה שהיא לא תצליח מי יודע מה, אבל נראה לי שהיא תיהיה הקבוצה המובילה של ישראל באופ"א.

    מכבי פ"ת קבוצה לא רעה, אצלה זה תלוי בהגרלה לפי דעתי. עזיבת סלים טועמה תשפיע. זה תלוי בעומר גולן.

    בני יהודה נחלשה מאוד מעזיבת רוני גפני ומשה ביטון, אני מהמר שהיא לא תצליח להפעיל לשלב הבתים, אין לה את הניסיון גם.
     
  7. reda Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/02
    הודעות:
    1,413
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני לא מתכוון לסטטיסטיקות וזה....אני מתכוון שלדעתי חיפה לא תעבור לא את צסק"א ולא את ארסנל...ומול ארסנל אם היא כבר לא תעבור לפחות היא תעשה כסף...וחוצמזה שיהיה יותר קל כי צסק"א אנלא בטוח שיזלזלו בחיפה...מצד שני בארסנל יודעים שחיפה ניצחו את מנצ'סטר..

    אגב ראוליטו- אוסטרץ הוא לא ממש סקורר...באותה עונה הוא כבש בליגה רק גול אחד..אמנם באופ"א הוא כבש 8 גולים אבל זה רק אומר שזה לא ממש משנה מי החלוץ...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/06
  8. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    בונא אתם לא מסוגלים לצאת מהביצה הישראלית. צסק"א שלקחה את אופ"א רק לפני שנהקבוצה מאד חזקה, עם זרים איכותיים, עם רוסים איכותיים, אין לה שום בעיה חלזרוק 10 מיליון דולר על חיזוק. הנה, לפני כמה ימים זניט הציעה 7.5 מיליון ליש"ט על אחד החלוצים הטובים באיטליה, אמנם הוא סרב, אבל זה מראה על הכוח של הכדורגל הרוסי. האמת? עדיף לקבל את איאקס.
    דינמו קייב אין שום סיכוי שהיא תישאר שנתיים ברציפות בלי ליגת האלופות, כך שהיא היא פוגשת את חיפה(מפגש שיכל להתקיים שנה שעברה אילולא הפאשלות של שתי הקבוצות) זה בליינד באנקר. עם שחטיור אותו סיפור. הרבה מאד שחקנים בינלאומיים, הרבה מאד כסף והרבה מאד כוח.
    אם חיפה פוגשת את אחת מהקבוצות האלה(שאגב התחילו את הליגות שלהן, בניגוד לישרראל)לצערי, אני ידע בוודאות מי תעבור, גם בגלל ההחלשות של חיפה.
     
  9. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    עדיף לחיפה לא לקבל את אייאקס סרגיי. זאת לא אייאקס של השנה שעברה שהייתה אנמית לגמרי בחלק ההתקפי עד להגעה של הנטלאר. זאת אייאקס חדשה, עם מאמן חדש וגם כמה שחקנים חדשים.

    מי מבין הבלמים של חיפה מסוגל להתמודד עם הנטלאר? דקל קינן? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx .
     
  10. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון מאד, בארץ אוסטרץ שם רק שער אחד ואם אני זוכר טוב זה היה מול מכבי חיפה דקה 30 ומשהו...
    ואז שבדקה ה-91 קרן מימין של עטר וקיסי עושה 1-1...אחחחח....

    בכל אופן, קולאוטי מראה בכל משחק שהוא שחקן מוביל במכבי חיפה וזה לא משנה אם זה מאני טיים או נצרת עלית בכל משחק הוא מגיע דרוך ובאירופה בשנתיים שלו איתנו הוא גם כבש והוא באמת שחקן ברמה גבוהה, איגביני טוב יותר אבל קולאוטי בהחלט חלוץ שמעורר תיאבון ושיודע לכבוש כמו שצריך, וזה מספק אותי!

    ראוליטו, אני מסכים איתך אחי לגבי הפ' ת"א באמת אין לכם את אותם שחקנים של אז ודרור קשטן הוא מאמן הרבה יותר טוב מיצחק שום, מה שכן יש לכם סגל טוב אבל לפי המשחקי אימון ולפי מה ששחקינם אצלכם מדברים אתם לא נראים טוב... מה אני יגיד לך אני אישית מקווה בשבילכם מכל הלב שתגיעו כמה שיותר רחוק כי זה רק עושה טוב לכדורגל שלנו! למרות שבעבר רציתי שתרדו מאופ"א...ואכלתי את הלב בכל שער שכבשתם... אבל זה כבר היה מזמן וחוץ מזה הכדורגל שלנו התדרדר מאז אז זה רק טוב בשביל כולנו שנצליח כולנו..

    יש לכם שחקנים טובים בוא נגיד: אלימלך,אנטבי,פנטסיל אוגבונה טועמה כפיר אודי..ועוד שחקנים שיכולים לסחוב את הקבוצה לא שכחתי את אבוקסיס גם. יש שחקנים שיהיו חייבים להראות מה הם יודעים כי רק זה מה שיעזור להפועלף כמו שהזכרת את אנטבי ואלימלך בימים היפים שלהם... שום חייב להשתמש והרבה, באוגבונה אם הוא יניח אצלו את המפתחות באמונה שלמה, אני בטוח שהוא לא יאכזב
     
  11. שלוס Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/06
    הודעות:
    113
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשחק של הפועל -חיפה ה1-1 פישונט כבש את ה1-0 להפועל מבישול של תקוה.

    ולענין,
    דבר ראשון-אם אין מש בארץ אפשר לקפל תציוד כבר מ-צאת ההודעה כי אז בחיים לא עולים לשום דבר וגם הנבחרת תתפרק ותסיים מקום 5 בבית שלה.

    ואם נשחק בארץ אז-
    חיפה לא תעלה לבתים, אני חש חזק שחיפה תקבל את המבורג וכאן יתום הסיפור שלנו לצערי.
    ביתר/הפועל אני מאמין שיעלו לבתים, עוברים רק סיבוב 1 נכון?
    בקשר לפ''ת מחר הכל יכול ליהיות עם הקבוצה הזאת כך שאני חושב שבקפריסין הכל פתוח.
    בני יהודה תפשל מול קבוצה ארמנית, דיי כצפוי אני חייב לאמר.

    ועוד משהו, במידה ויובה,מילאן ופיורטינ יודחו ממפעלים אירופאים אז מה הסיכוי שחיפה תיהיה מדורגת סיבוב 3? מי יעלה במקומן אוטומט לבתים?

    אל אל ישראל!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/06
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    הפועל, בית"ר ובני יהודה צריכות לעבור 2 סיבובים.
    בשביל להגיע לשלב הבתים בעונה שעברה מכבי פ"ת עברה את בשקימי ואחר כך את פרטיזן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/06
  13. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    הפסד מביש למכבי פ"ת, 2-0 לאתניקוס הקפריסאית.
     
  14. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פ"ת דווקא היו לא רעים, רק חוסר ריכוז בהגנה גרם להם לספוג שני שערים. אני עדיין מאמין שפ"ת יכולה לעבור את הקפריסאים, עם ארבעת הזרים ועומר גולן שיחזרו זה יהיה משחק שונה לגמרי.
     
  15. vivalaunited Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/06
    הודעות:
    512
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמנם ראיתי רק 20 דקות מהמשחק.
    אבל פתח תקווה שיחקו גרוע.