דיון הליגות הנמוכות: עונת 08/09

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Claret&Blue, ‏7/7/08.

  1. leandro_00 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/5/06
    הודעות:
    12
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו? בבקשה
     
  2. leedsutd Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    58
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו טוב,,,,
    אז אולדהם הרסו לנו את החגיגה עם 2-0 יעיל.
    מקוה שזה יחזיר את השחקנים למציאות שאולי חשבו שמדובר בטיול שנתי העונה,
    בצ'מפונשיפ ניצחון של סוונסי על נוטינגהם וניצחון בכורה לדוני רק קובנטרי פרסטון וברמינגהם עם מלוא הנקודות אחרי 2 משחקים,
    לגביי האתר JUSTIN TV אני לא כל כך הסתדרתי איתו אבל הוא אמור לעבוד על פי תגובות של אנשים שראו בו משחקים.

    MOT
    דורון
     
  3. leedsutd Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    58
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תיקון טעות
    דוני כמובן סיימו בתיקו והנצחון הושג במשחק הקודם :aaa031:
     
  4. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההפסד של לידס באמת היה מפתיע, ואני לא ציפיתי מהם לאבד נקודות בשלב כה מוקדם של העונה. יחד עם זאת, כנראה הסגל לא מתואם עדיין, ולכן הגיע ההפסד הביתי. יש לציין שאולדהאם היא לא קבוצה חזקה במיוחד - וזאת למרות שהם פתחו את העונה היטב - מה שהופך את ההפסד הביתי לתמוה עוד יותר. נכון, מדובר בקבוצה אשר הייתה אמורה להיאבק בצמרת הטבלה, אך לאו דווקא בצמרת הגבוהה, ובטח ובטח לא כזאת אשר מעמידה סגל איכותי בהשוואה לזה של לידס ולסטר, שגם השמיטה נקודות בסופ"ש האחרון.

    אך הפסד הרבה יותר מטריד היה זה של נוטינגהאם פורסט שלי, כשכבר במחזור השני הפסדנו משחק חשוב מול עולה חדשה אחרת. המשחק היה מאוד מאכזב, ולמרות שאחרי הכל מדובר במשחק חוץ, אני ציפיתי לפחות לתוצאת תיקו נוספת. למרות ההפסד, מדובר רק בתחילת העונה, ולא צופים לנו מאבק עיקש נגד הירידה, כך שאפשר להישאר אופטימים, ולקוות שלא נרד שוב לליגה הראשונה הנוראית.
     
  5. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רובין, אני חושש שהבעיה אצלכם היא מאמן נטול כריזמה. קולין הוא אישיות והוא סמכותי, אבל ראיתי איך הוא מנהל את המשחק שלו גם במשחק שלכם שראיתי מול ברנטפורד לפני שתי עונות וגם נגד יאוביל בפלייאוף.
    עם זאת, אל תשכח שמכרתם את קומונס, מי שאמור להוביל אתכם עכשיו הוא רובי ארנשאו שהוא אמנם בקיא ברמות הללו אבל עדיין צריך להסתגל לחברים חדשים לקבוצה, אני מאמין בפורסט וחושב שההתנהלות שם היא חכמה ונטולת משברים, כשלא עליתם לא הייתה גישה של "לשבור את הכלים ולהחליף קבוצה", אני מחזיק לכם אצבעות - ראיתי את האוהדים הנפלאים שלכם בברנטפורד - הליגה צריכה אתכם.
     
  6. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא מאמין בקלדרווד, וחושב שהוא האיש המתאים למשימת השיקום של הפורסט. עד כה, הוא התנהל בצורה מאוד הגיונית וטובה, ולא התרגש יתר על המידה ממשחקים לא מוצלחים, או ממצב לא טוב בטבלה (יחסית, כמו בעונה שעברה לדוגמה), והצליח להוביל את הקבוצה להישגים מסוימים. יותר מכך, לדעתי הוא גם החזיק את השקט התעשייתי החשוב מאוד, והאוהדים באופן כללי מעריכים אותו, גם בזכות הרזומה שלו כשחקן וגם בזכות ההצלחה שלו עד כה בסיטי גראונד. למזלנו, הוא גם לא בזבזן כרוני כמו פול הארט, שהביא אותו למצב לא נעים בתחתית הצ'מפיונשיפ בסופו של דבר, רק בגלל שהכניס את הקבוצה לבעיות כלכליות. הוא בונה את הסגל בצורה איטית, אך יעילה, לא מבזבז כסף מעל התקציב שנקבע, ושוב, באופן כללי אני אופטימי כשהוא מאמן.

    אין ספק שהעזיבה (למרבה הצער לא מכרנו אותו, אלא הוא עזב בהעברה חופשית, כך שאפילו לא הרווחנו דבר מעזיבתו) של קומונס פגעה ביצירתיות של הקבוצה בקישור ההתקפי, וגם בכך שהקבוצה צריכה להתארגן מחדש בלעדיו. הוא היה אחד השחקנים היותר חביבים עלי, והתאכזבתי שהוא החליט לא לחתום על חוזה חדש. ולאחר האכזבה, בא הכעס על כך שהוא חתם דווקא בדרבי קאונטי. באופן כללי, אני הרגשתי די טוב ערב העונה, כי חשבתי שהקבוצה התחזקה היטב. ארנשאו, פול אנדרסון, ג'ו גארנר, גיא מוסי וגם לי מרטין. כולם שחקנים טובים לרמה הזאת (בתקווה שמרטין לא ייפצע עוד פעם), וביחד עם הבסיס של העונה שעברה הם היו אמורים לשפר אותה. אומנם איבדנו גם כמה שחקנים משמעותיים - כמו סמי קלינגן וג'וניו אגוגו - למרבה הצער, אך אני חושב שהסגל עומד היטב באופן כללי. יש לקוות שההמשך יהיה קצת יותר טוב. דווקא התיקו מול רדינג היה מבטיח, כי מדובר היה בקבוצה שרק ירדה מהפרמיירשיפ, אבל ההפסד הכל כך ברור לסוואנסי היה מאכזב כאמור.
     
  7. Nayim Member

    הצטרף ב:
    ‏10/8/06
    הודעות:
    698
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שולה"רגל עץ" אמאובי קרוב לחתימה באיפסוויץ'.יעבור היום מדיקל.

    עוד לא החלטתי אם הוא חיזוק לקבוצה.
     
  8. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שלרמות הצ'מפיונשיפ מדובר בחיזוק ראוי להתקפה של איפסוויץ', למרות שהוא לא הרשים יתר על המידה גם בעונה שעברה בסטוק, אך אני חושב שזה קרה מכיוון שכבר מההתחלה לא היה ברור מה רצונו, והאם הוא יסכים להצטרף לקבוצה בהסכם תמידי בסופו של דבר. הוא מעולם לא היה חלוץ איכותי מספיק לפרמיירשיפ, מכיוון שהוא פשוט לא הצליח להבקיע מספיק שערים, הוא לא מדוייק, הוא מגושם בצורה בה הוא מוציא לפועל את החלטותיו וכמו שצויין בהודעה למטה לא טכני מספיק. למעט תקופה מסויימת בעונת 2005/2006 שנראה כאילו הוא מתחיל להשתלב בפרמיירשיפ, הוא פשוט לא נראה מתאים. הוא גם סבל מפציעה מעיקה מאז, ולא נראה שהצליח להשתקם היטב. בכל מקרה, איפסוויץ' זקוקה לחלוץ נוסף, ואמאובי זקוק לקבוצה בה יוכל להוכיח שהוא יכול לשחק כדורגל ברמות האלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/8/08
  9. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמיאובי תפור על הצ'מפיונשיפ. הכוח שלו והיכולת להוריד כדורים ולשחק עם הגב לשער, גם עם 0 יכולת טכנית יכולה בהחלט להספיק לליגה הפיזית הזו.
     
  10. Brian Clough Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/06
    הודעות:
    36
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפסד מעצבן לסוונסי בשבת ומכת פציעות נוראית כבר בתחילת העונה
    בכל אופן עם הפנים קדימה כבר השבת נגד ווטפורד בבית
     
  11. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נהדר, יש אוהד נוסף של הפורסט בפורום זה. אני מסכים איתך שההפסד היה מעצבן, ואני לפחות ציפיתי לתוצאת תיקו, ושהקבוצה מתמודדת כרגע עם סגל קצר מדי, אך יש למה להסתכל לעתיד. בסופו של דבר, הקבוצה תצליח לבסס עצמה בצ'מפיונשיפ, בטח ובטח אם תמשיך להתנהל בצורה מאוזנת מבחינה כלכלית ומקצועית, ומי יודע, אולי עם השנים, נחזור למקומנו הראוי, עם אלופות אירופה אנגליות נוספות. לא העונה, אשר בה קשה לי לראות אותנו יורדים בחזרה אך בטח ובטח לא מתמודדים בצמרת, אך בעתיד. למרות זאת, אני חייב לציין שהצלחה יתרה עשויה להוביל לריבוי מיותר בשחקנים זרים. כלומר, אין לי בעיה עם שחקנים זרים, אך אני חושב שצריך מכסה מסויימת לשחקנים מקומיים (למרות שזה די צבוע מצידי, כי אני לא גר בנוטינגהאם כרגע, ועל כן לפי ההגדרה גם אני "אוהד זר").
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/08
  12. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהדי פורסט,
    אתם עוקבים וצופים במשחקים?
     
  13. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו מן שאלה זאת בכלל? בדיוק כמו שאני בטוח שאתה צופה במשחקי קבוצתך, ועוקב אחר כל מה שמתרחש בה או בכל מה שקשור אליה, כך אוהדים של קבוצות מליגות נמוכות יותר עושים.

    אני יכול לדבר רק בשמי, אך כמובן שאני עוקב אחר הכל (או לפחות מנסה), וצופה במשחקים. בכל הנוגע לצפייה/האזנה, ניתן לעשות זאת דרך האתר הרשמי של הקבוצה, עבור עלות של 40 פאונד לשנה. אומנם זה לא כל כך נוח, אך זה מספק כרגע, ואין הרבה ברירות אחרות, בטח ובטח לא כששיחקנו בליגה הראשונה. העובדה שהקבוצה שלך נמצאת עמוק במרתפי הליגות האנגליות, לא אומרת שאתה לא יכול לעקוב אחריה, לצפות או לאזין למשחקיה וכמובן להתעניין ולגלות את כל מה שקשור אליה. זה אומנם עשוי להיות קשה יותר, אך בעידן שבו אנו חיים היום זה קל למדי בהשוואה לעבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/08
  14. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יודע שיש דרכים לעקוב גם אחרי קבוצות מהצ'מפיונשיפ אבל כמו שאמרת - זה לא כ"כ נוח.
    יש אנשים שלפעמים מוותרים על זה ועוקבים רק אחרי תוצאות וקוראים דו"חות משחקים ולכן שאלתי.

    אני מנסה לגייס אנשים שישמשו עבורי סקאוטים. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
    אשמח אם תוכל לעדכן בדיון הזה מתי פול אנדרסון חוזר מהפציעה שלו ואיך הוא משחק (כשיחזור).
    תוכל לעשות זאת עבורי?
     
  15. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שזה תלוי כמה הקבוצה מאפשר לאוהדים מרוחקים לעקוב אחריה, בכל הנוגע לעדכונים ולאופציות הניתנות באתרה הרשמי. בכל הנוגע לשידורים רשמיים בטלוויזיה אני אכן מוגבל, אך מכיוון שהאתר מציע שירות נעים, נוח, גם אם לא כל כך זול, אוהדי הפורסט באשר הם יכולים להסתדר. אם התכוונת לשאול על מנת לברר על "סקאוטינג", אז אני מבין אתה מדוע שאלת זאת.

    אני בהחלט אשמח לדווח קצת יותר על פול אנדרסון, כשיהיה על מה לדווח. מדובר בשחקן מאוד מוכשר לדעתי, והתרשמתי ממנו לטובה בעונה שעברה כששיחק בסוואנסי, חרף העובדה שבסה"כ היה מדובר בליגה הראשונה. אני חושב שיש לו פוטנציאל רב, אך אני לא בטוח אם הוא יהיה מסוגל להישאר בקבוצה עם שאיפות הדומות לאלו של ליברפול. משום מה נדמה לי שהוא בסופו של דבר יהיה קורבן למירוץ אחר תארים, ולכן הוא יעדיף לעבור לקבוצה אחרת על מנת לבסס עצמו קודם לכן. בכל אופן, יש עוד זמן עד אז, שכן הוא רק בן 20.

    בכל אופן, לפי מיטב ידיעתי -והעדכון האחרון אותו קראתי - הוא עדיין פצוע בירך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/08