דיון הקהל הרשמי/ נראה קהל במגרשים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏24/10/05.

  1. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    ולקרוא קריאות גזעניות במגרש זה בסדר? האוהדים שלכם לא טלית שכולה תכלת, אל תדאג.
     
  2. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם מקללים רק את הפועל. אתם לא עושים שומדבר חוצמזה...
    לגבי התכנים, באמת שלא מפריע לי לשמוע שום דבר. כל זמן שזה מצחיק ושזה קשור לכדורגל ועושה אווירה (לדוגמא 'דיסק השרוכים' של גל סוקולובסקי היה, לדעתי, אחת היציאות הגדולות יותר של הכדורגל שלנו) אבל אם כבר אתה רוצה לרדת לזוטות: שנתיים של נונסטופ שירת 'טועמה מחבל' לא בדיוק איחו את השסע החברתי. לא שחור, אבל דלמטי.
     
  3. Perry Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/05
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין מה לעשות, זה מה שקורה כשקהל חושב ששירת "הפועל זונה" ידחוף את הקבוצה שלו קדימה..

    מאוד הגיוני http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    רק בארץ נכנסים לחיים הפרטיים של שחקנים,
    שנאה? יריבות ? סבבה, זה בכל העולם אבל לרדת לרמות הכי נמוכות שיש, לפגוע בשחקנים ברמה האישית( כמו על אבא של גרשון ז"ל) או בזמנו מה שאוהדי הפועל עשו עם הבובה לאובארוב, זה פשוט דוחה,מגעיל, ומוציא את החשק להגיע למגרשים, ומי שמתפתה להגיב לאוהדי סכנין או הפוך לביתר הוא לא יותר טוב מהם.
    רק בישראל, ב-ו-ש-ה
     
  5. hoffman Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/05
    הודעות:
    234
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השינוי המשמעותי חל ק בקבהוצות הגדולות בעיקר בתל אביביות עם כמות מנויים מפחידה אבלח אם תסתכלו על שאר הקבוצות הן נשארו אותו הדבר למשל מכבי פ"ת למרות ההעפלה הם עדיין באים רק 3000 למשחק בית ובא לא נדבר על נצרת עלית ועל עוד כמה כמוהה.
    ככל שהפער יגדל בין מכבי חיפה לשאר הליגה גם הכמות תרד , אפילו אם יהיה משחק עונה מכבי חיפה מכבי ת"א בבלומפליד והפער בין הקבוצות יהיה מעל 10 נק' אז בלומפליד לא יהיה מלא.
     
  6. יוגב אסולין Guest

    אני חושב שצריך הרבה יותר להשקיע בפריפירות אוהדים של הקבוצות שנמצאים רחוק מהמרכז הארץ שמה נמצא הקהל הגדול.

    הפועל אשקלון לדוגמא הוכחיה שנה שעברה שהיא מסוגלת להביא לחצי גמר בר"ג 10000 אוהדים. הפועל ב"ש לא חסר לה. גם ק.שמונה מהצד השני של המפה יש כמות אוהדים ענקית.

    הבעיה של הכדורגל שלנו זה שהוא מרוכז במרכז הארץ. ואין הרבה סיבות למי שגר בר"ג לסוע וליראות את הקבוצה המאוחדת החדשה שלו במקום את מכבי ת"א או הפועל ת"א, ואין שום סיבה למישהו מחולון ליראות משחקים בליגה הארצית שהאו חותך כביש ונמצא בבלומפינד במשחק של הפועל ת"א.

    בנוסף לזה אין ספק שאוהדי כדורגל זה עניין של מסורת. ההצלחה של מכבי פ"ת היום עם תימשך ככה עוד 10-15 שנה תביא להם בעתיד המון אוהדים. כי היום יש בפ"ת המון אוהדים צעירים שמביאים עכשיו את הילדים שלהם. וככה מגדלים בעצם אוהדים.

    עם לפ"ת היו מגיעים עכשיו 10000 איש למשחק בגלל ההצלחה שלה אלו היו צופים לא אוהדים. לפ"ת יש 2500 אוהדים, דגש על אוהדים בניגוד להרבה קבוצות אחרות. כי אוהד בניגוד לצופה לא בא ליראות את המשחק הטוב לחפש את הכדורגל היפה. אוהד צריך לדעת שהוא בא לסבול בעיקר עם הקבוצה שלו ועם יש הצלחות אז ליראות את זה כפרס. ככה נבנה אוהד אמיתי שהולך אחרי הקבוצה שלו באש ובמים.

    בכל אופן בהמשך למה שכתבתי בהתחלה. אשדוד לפי דעתי עיר מאוד מבוזבזת. בעבר היה להפועל אשדוד קהל של 4000 איש קבועים ולעירוני אשדוד היה 5000 איש קבועים. שהיתה הפרדה מוחלטת בינהם. מאז האיחוד הקבוצה אמנם מצליחה יותר אבל הקהל כבר מרגיש פחות מחובר. זאת הפכה להיות קבוצה של רביבו. בשנה הראשונה הוא היה בסלטה שיחקו בכחול שנה אחרי זה עבר לפנרבחצ'ה הקבוצה שינתה את הצבעים שלה בהתאם וכו'. לא נתנו לאוהדים סיבה אמתית לידבק לקבוצה.

    לפי דעתי אוהד אמיתי יכול להגיע רק בעונה גרועה של קבוצה ולא בעונה טובה!.

    גם בשרון. שזה רעננה הרצליה וכ"ס.. הקבוצה הראשונה שתהפוך להיות שמה גדולה (כרגע מובילה כ"ס) תמשוך את הקהל של כל האיזור ולאחרות לא יהיה הצדקה.
    ---------------------------------------------------------------------------

    בעניין אחר של הקללות אלימות וכו'... נכון עוד קיים עוד מכוער, אבל דבר ראשון זה חלק מהמשחק איך אומרים אף אחד לא בא לקונצרט וגם לא לאיזה סרט, צריך ליזכור שכדורגל אחרי הכל זה משהו שמגיע בעיקר מהשכונה אנשים הולכים ומוציאים שמה את התיסכול של כל השבוע, יש מי שעושה את זה בלשבת ולגמור טונות גרעינים יש מי שעושה את זה בלקפוץ לשיר ולעודד בלי להסתכל על המשחק ויש מי שעושה את זה בקללות. בסופו של דבר קללות שנאה ויריבות זה דבר שקיים ועם הוא לא היה.. אז הכדורגל היה מאבד הרבה מהיופי שלו.

    מה שכן עניין הגזענות עניין הירידה לחיים אישים הוא לא יפה ולא במקום, מה שאפשר לציין לחיוב בתחום הזה שבשנים האחרונות זה עובר גינוי מוחלטת גם באמצעי התקשורת וגם בקרב אוהדים. עם לפני כמה שנים יכלנו ליראות דברים כאלו בלי סוף ולא היתה שליטה עליהם. היום הרבה הרבה הרבה פחות..
     
  7. Daniel_Harush Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/04
    הודעות:
    356
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק רוב הכדורגל ממוקם בסביבה של המרכז , צריכים להגדיל את הליגה ל14 ושיהיו קבוצות כמו אשקלון וקרית שמונה ושהמשחקים ביום ראשון יושחקו בצוהריים ולא בלילה כך שהקבוצה האורחת תוכל להביא גם היא קהל.
    אני זוכר שהתאחדות אמרה שתעשה הכל להחזיר את הקהל למגרשים אני ממש לא רואה הוכחות דוגמא טובה היא המשחק בין בני סכנין למכבי ת"א ,בסכנין . המשחק מתחיל בשעה 9 ! מי הפראייר או הדפוק תקראו לזה איך שאתם רוצים ינסע מת"א עד סכנין שלמחורת יש לו עבודה/בית ספר ויחזור בשעה 1+ בלילה זה פשוט ביזיון!
    בקשר לשעות של יום שבת לדעתי זה בסדר אבל משחק ביום שישי זה נורא מיותר מוריד את החשק יש משחק עלוב לרוב בלי הרבה אוהדים ונטול אוירה והשחקנים מרגישים את זה ולא נלחמים או מתאמצים .
    כל כך חשוב לספורט 5+ לשדר משחק ? שישדרו אותו בשבת אני לא מבין מה הבעיה שהמשחק שלהם יפתח את המחזור בשעה 15:30 זה יהיה נהדר . ואחרי המשחק הזה לעשות 3 משחקים בשעה 17:00 1 משודר בשבת של כדורגל ומשחק בשעה 19:00 שזה כביכול המשחק המעניין של השבת .
    למחורת עם כל כך חשוב להתאחדות לשדר משחק ביום ראשון אז שיקבעו שעה נוחה! כמו שהיה פעם 18:50 אם לא מאבק על האליפות אז לפחות שהכדורגל יחזור לעם!
     
  8. כפר סבא בנשמה! Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/04
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעניין הפריפריות אתה צודק באשקלון ,ב"ש והקריה יש פוטנציאל לא מבוטל.
    באשדוד נראה לי שאתה מפספס את הנקודה ,יש שם בעיה כנראה גדולה יותר שנובעת ממספר סיבות כגון האיחוד,התחרדות העיר ועוד..כי אם אחרי כל מבצעי השייוק שעשו(חיים רביבו והכוכבים שבאו,אירופה...ועדיין לא באו,מחירי מנוי הכי נמוכים בארץ יחד עם מכבי פ"ת) ועדיין לא מגיעים זה אומר דרשני.
    מכבי פ"ת יש שיפור הם הכפילו אם לא שילשו את כמות הקהל שלהם מ--800-500 ל-1500 -2000
    אבל זה עדיין לא מספיק ועדיין קיימת שם תופעת הזמנות למשחקים של כפרים ערבים(צעד מבורך לכשעצמו אבל ספק אם יבנה להם קהל) ומקורבים וכ"ו.
    נתניה ובני יהודה קבוצות גם כן עם פוטנציאל שיכול להתממש בהצלחות(וראינו השבוע שבני יהודה הביאה 4500-5000)
    אצלנו בכפ"ס כאחד שמעורה בעניינים אני יכול להגיד שהסיבה העיקרית שהקהל לא מגיע בכמויות היא אך ורק חוסר היציבות(4 ירידות בעשר שנים!!)שאין לזה אח ורע בשום מקום אחר בארץ בצורה הזאת וחוסר ההישגיות(עם כל הכבוד לעלית ליגה זה כבר יצא מהאף)
    תנו לנו 3 שנים כמו מכבי פ"ת וכל משחק לויטה מפוצץ. כי עובדה שבמשחקים חשובים וקובעים מילאנו את לויטה ב-5000 אוהדים ומעלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/05
  9. יוגב אסולין Guest

    דניאל -

    ניראה לך שזה יהי נכון להעביר את המשחקים לשעות היום? בימי חול... אני חושב שזה תיהיה טעות ענקית. משחק הכדורגל הוא דווקא שמייצג את יום החופש שלך קודם כל. זה תחביב זה דבר שבנוי על שעות הפנאי. ולא אמור לבוא על חשבון שום דבר אחר.

    רוב הציבור בישראל ובעולם בכלל עובד, לומד, יושן ועושה ים של של עיסוקים אחרים שהם לא יכולים לבוא בשבת.

    משחק ביום ראשון בשעה 15:00 יפספס 70 אחוז מהציבור! כי פשוט הם לא יכולים לבוא. הציבור הישראלי יוצא לבלות במוצ"ש עד השעותה מאוחרות יוצא בסופי שבוע. ומכיוון שכדורגל זה לא מחוייבות וזה סוג של בילוי מן הראוי שגם הוא יהיה בשעות האלה.

    אני מאוד בעד להשאיר בשעות הנ"ל כל דבר אחר יגרום לאיבוד מהחגיגויות הרשמיות והחופש של המשחק.
     
  10. Daniel_Harush Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/04
    הודעות:
    356
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אמרתי שמשחק ביום ראשון יתחיל בשלוש בצהריים אמרתי שמשחק נורמלי יתחיל בשעה 19:00 כפי שהוא מתחיל ביום שבת .
    תראה דוגמא למשל אני אוהד מכבי ת"א רוצה מאוד ללכת למשחק נגד בני סכנין אבל השעה המאוחרת לא מאפשרת לי בגלל שיום למחורת אני לומד.
     
  11. Perry Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/05
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא מסכים עם עניין מועדי המשחקים.

    יום שישי, טעות ענקית, לא רק שהמשחק הוא בכלל לא רמה, יום שישי כמעט תמיד לא יבואו אוהדים, לא משנה באיזה שעה זה יהיה. זה חייב להיות מבוטל.

    בקשר להצעתו של דניאל על 5 משחקים ביום שבת זה ממש טוב, פתרון מצויין.

    יום ראשון, קביעת השעה של ההאחדות זה פשוט ביזיון, מתוך ניסיון, כשכל פעם במשחק של חיפה ביום ראשון אני חוזר הביתה ב1-2!!! לא יאומן ופשוט רעיון גרוע. לדעתי השעה צריכה להיות 19:00, זאת שעה סבירה לגמרי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/11/05
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    יום שבת כל המשחק על שלוש שעות, 18:00-21:00 ככה שהכי מאוחר נגמר ב21:00 ויום ראשון ב19:00 בערב המשחק המרכזי.
    לדעתי צריך לעשות מחזורים בקיץ בשעות הרבה יותר מאוחרות ובחורף להקדים את השעות כדי לשחק במזג אוויר כמה שיותר נעים בכל עונה של השנה.
     
  13. hoffman Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/05
    הודעות:
    234
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם צודקים בהחלט אני בעד להעביר את המשחק מיום שישי בצוהריים ליום שבת בסביבות השעה שלוש ,הרמה תיהיה יותר גבוהה וזה דבר מצוין.
    בקשר למשחקי החוץ של קבוצות גדולות בכל מיני חלקים רחוקים בארץ למשל:מכבי ת"א נגד סכנין9 בחוץ בשבע וחצי.
    זאת טעות רצינית של ההתאחדות אבל מה לעשות שיש את הדבר הזה שקוראים לו צ'רלטון שהורס את הכדורגל פה ומעוניין להרוס לנו את הצפייה בטורנריר הכי יוקרתי בעולם(מונדיאל).
    אם לא היה צ'רלטון המשחקים היו מתחילים בהבדל של חצי שעה בין אחד לשני כי בשרים ובשערים הם נמצאים בכל המגרשים. אני חושב צריכים לחזור לשיטה הישנה בלי השבת של כדורגל הזה שלא ניראה לי שמישהו מזמין את זה כבר אבל אני חיי בחלום זה לא יקרה.
     
  14. יוגב אסולין Guest

    יש עוד שיקולים שאתם לא רואים אותם כרגע.

    נניח אצלנו באשקלון משחקים בדר"כ ביום שישי. אשקלון נחשבת לעיר עם אחוז אוהדים דתים די גבוה. ובכלל מסורת של קבוצה לא לשחק על שבת. ואז יש שתי אפשרויות או בשישי שזה חייב להיות לפני כניסת שבת. או בשבת עצמה על זמן המשחק המרכזי דבר שבסופו של דבר יפגע בכמות אוהדים. אז עדיף שישי.

    גם לקבוצות אחרות יש את השיקול של לא לשים על המשחק המרכזי את המשחק שלהם. כי מה לעשות בהרבה מיקרים משחק של נתניה - כ"ס בשעה 16:00 ימשוך הרבה יותר אוהדים מאשר עם יהיה בשעה 19:00 בזמן שיש שידור של חיפה - ת"א או משהו כזה...

    לכן זה בעייתי העניין של לשדר במקביל.

    ואפשר להוסיף לזה את העניין של צ'רלטון שעושה את זה כרגע בכלל לא אפשרי...
     
  15. hoffman Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/05
    הודעות:
    234
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בזה אתה צודק זאת בעיה לקבוצה אבל אין מה לעשות במוצאי שבת זה כבר לא יהיה מעניין גם בגלל המשחק המרכזי וגם לא יודע לפי דעתי קבוצות של ליגה לאומית צריכות לשחק בשישי בצוהריים או בשבת בצוהריים ואחרי צוהריים , אני בכלל לא בעד משחקים בערב זה לא מתאים , נכון שתנאי אקלים הרבה יותר נוחים ואחוז הצופים גדול יותר אז אפשר לשחק גם בשש