דיון התקשורת 2017/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏8/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    השאלה המעניינת מבחינתי היא איך שתי קבוצות עם שחקנים זרים ומאמנים זרים בסוף מעיפות את הכדור מצד לצד ומשחקות מהר אבל בלי שכל?
     
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    השקעה בשמות, ברכש, ב"כאן ועכשיו" במקום בהשקעה לטווח ארוך, כמו בשיטה קבועה למחלקות הנוער, בשחקנים צעירים, ותכנון עתידי.
    וגם מאמנים לא יצירתיים במיוחד. במה מיוחדים המאמנים האנגליים? שיטת משחק? מה מיוחד במשחק שלהם? פיזיות?
    לא סתם חצי ממאמני הליגה עברו בספרד. כשיוצא לי לשמוע מאמנים "ספרדיים" מדברים על כדורגל זה מרתק אותי. אני עוקב אחרי מאמנים צעירים בספרד ויכול לדעת מי יכול להגיע לרמות הגבוהות. כשיש תכנון עמוק שלא מסתמך על טיפת מזל, זה מבטיח הצלחה יותר גדולה.

    ואגב, כשאני אומר "מזל" אני מתכוון בין היתר להסתמכות על יכולת אישית. רב השערים הבאמת יפים באנגליה קורים מיכולת אישית. אין הרבה שערים ממש קבוצתיים, תוצאה של שיטה, כאלה שאתה יכול להגיד שזו תוצאה של אימון. אני חושב שבגלל זה חלוצים ספרדיים יתקשו בליגה האנגלית, בגלל שהם התרגלו למשחק קבוצתי ופחות יכולת אישית נטו. מתי ראיתי בספרד את סולדאדו או סאנדרו עוברים שחקנים ומבקיעים מבעיטה באוויר מה16? פחות.

    זו הסיבה שאני חושב שמסי יצליח בפרמיירליג. פינישרים כמו לוקאקו שיכולים לעשות יש מאין, זה בדיוק סגנון הכיבוש של מסי.
     
    חייל שוקולד אוהב/ת את זה.
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    סולדאדו החמיץ עשרות פעמים ממצבים נוחים מאוד שסידרו לו. כנראה הקצב היה מהיר מדי בשבילו.

    לא מבין על איזה קבוצות אתם מדברים. צ'לסי מעיפים כדור מצד לצד? סיטי? ליברפול? ארסנל? טוטנהאם? גם קבוצות קטנות יותר כמו סוונזי וסוטון לא עושות את זה כבר שנים.

    גם האקדמיות מוציאות היום שחקנים יותר טכניים מבעבר ויש *פחות* דגש על השחקנים הגדולים והפיזיים.

    שינויים כאלה לוקחים הרבה זמן, אבל התהליכים האלה בעיצומם.
     
  4. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    זה לא דוגמה מייצגת, אבל אפשר לראות בקלות איך במשחקים של הספרדיות מצליחים להרגיע משחק בקלות, שזה דבר אולי פחות מהנה לעין אבל יותר חכם.
    בשורה התחתונה, האנגליות עם אמצעים רבים יותר, מייצרות עומק פחות טוב וזה מה שפוגע בהן.

    כרגע למשל זו רק תחילת העונה אז עומס עדיין לא נותן את אותותיו, אז אפשר לראות קבוצות בספרד כמו ריאל סוסידאד שאם ימשיכו ככה יגיעו רחוק. אבל העומס תוקע את כולן, לא רק את האנגליות. למעשה ריאל מדריד בשנה שעברה היתה משהו בלתי רגיל של קבוצה עם עומק מפחיד כזה.

    ובכל זאת, כשראיתי את ארסנל נגד ליברפול, השתגעתי איך יש כאלה שמכריזים עליה כעל מועמדת לאליפות. אני נגד הטיעונים העיוורים האלה. למעשה, אני אשמח לראות ריאל סוסידאד נגד ארסנל. בנקודה הנוכחית אני לא אתפלא אם זה יגמר באותה תוצאה שליברפול עשתה מולם.
     
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    הסגנון שונה לחלוטין. למה להרגיע משחק? בשביל להפוך אותו למשעמם? לא תודה, זאת האטרקטיביות של הליגה. ליגות אחרות אני כבר לא מסוגל לראות.
     
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    זה לא כדי להפוך אותו למשעמם, זה כדי לשלוט בעניינים ולנהל את המשחק, לא כדי להעיף לחלוצים ולקוות שתצא להם בעיטה מדויקת או מהלך מדויק. על הטעם של איזה משחק יותר מהנה אני לא מתווכח, כל ליגה והאוהדים שלה. הבעיה היא שחושבים שברגע שהמשחק "נרגע" (לא איטי, נרגע, משמע מסודר יותר) אז הוא משעמם. יצא לך לראות את המחזור האחרון בספרד? אחלה משחקים, 30 שערים במחזור כולל 0-0 בין ולנסיה ואתלטיקו חזקות.
     
  7. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,663
    לייקים שהתקבלו:
    18,531
    לשחק מהר זה להעיף לחלוצים ולקוות לטוב?

    אפשר לשלוט במשחק גם בקצב מהיר.

    לא, לא יצא לי לראות מחזור אחרון בספרד. ז"א, לא היה לי שום עניין לראות. אני לא נהנה מהמשחקים שם והם גם לא מעניינים אותי, מקסימום אם זה הקלאסיקו או משחק בין ריאל\ברצלונה לאתלטיקו. גם בליגת האלופות אני כבר בקושי יכול לצפות ברוב המשחקים מרוב שיעמום.
     
  8. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,342
    לייקים שהתקבלו:
    7,491
    כמה קבוצות בפרמיירליג באמת מעיפות כדורים לחלוץ ומקוות לטוב? כמה קבוצות באמת לא משחקות כדורגל מסודר? איזה מן שטות זאת "רוב השערים היפים בפרמיירליג באים ממשחק אישי ולא קבוצתי"? גם אם זה נכון (אין לי באמת מושג), קורלציה לא מראה על סיבתיות.

    בוא, זו כבר קלישאה עתיקה שלא רלוונטית לכלום יותר, אף אחד אפילו כבר לא ממנה את המנג'רים הבריטים שיתנו הוראות כאלה, הם זן נכחד בפרמיירליג. אתה שואל במה מיוחד המאמן האנגלי, אני שואל את מי זה מעניין בכלל ואיך זה רלוונטי לדיון? אתה יודע כמה מאמנים אנגלים יש בפרמיירליג? בדקתי בשבילך - 4. מתוך 20 קבוצות. 7 בריטים בסה"כ, אף אחד מהם לא בקבוצה שקשורה לדיון שהתפתח פה.

    האמת היא שלפרמיירליג מודל 2017 אין באמת איזה סגנון כדורגל ייחודי, הכשלון של המנג'ר הבריטי דאג לכך שהליגה הזו היא כור ההיתוך הכי גדול באירופה, יש לך פפ שמבחינתו פוזשן זה אלוהים, קלופ שמבחינתו פוזשן זו קללה, מוריניו שמקדש רק את התוצאה ועוד 17 מנג'רים בכל מני מקומות שונים על הספקטרום. אם קצב המשחק באנגליה קצת גבוה יותר, זה בגלל הקהל שמה לעשות, הוא פשוט קהל שונה מבספרד או איטליה (שונה, בין השאר, בכך שהוא מגיע למשחק).

    על גדולתן של כל מני סוסיאדאד, סביליה, ויאריאל וסיפורים על כך שמקום 10 בספרד אוכל את מקום 4 באנגליה לארוחת בוקר אני שומע פה כבר איזה עשור בערך. בפועל, מה הקבוצות האלה עושות בליגת האלופות כשהן שם? בין לבין לעוף מהבתים לליגה האירופית ולעוף בשמינית גמר נגד מקום 12 באנגליה, מעט מאוד.
     
    Gianzola, oranfu, golding ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הבעיה הגדולה כרגע מבחינת רוב הליגה היא צורת המחשבה המקובעת שמועתקת ממועדון למועדון, כאילו כולן מצליחות; כשלסטר זכתה באליפות וטוטנהאם החלה להראות דומיננטיות עם מאמן ושחקנים צעירים, לא ציפיתי לעוד סיפורי סינדרלה בסדר גודל כזה, אבל כן ציפיתי מקבוצות להראות יותר יצירתיות בשוק ההעברות עם הכסף הגדול מזכויות השידור, וכן ציפיתי למאמנים עם תקרה גבוהה יותר בקבוצות הבטן. עד כה, אין לנו שום סממן לקבוצה כזו מחוץ לששת הגדולות (שגם שם אצל כל אחת יש עוד הרבה מה לשפר), אולי למעט ווטפורד וסילבה.

    אני גם קיוויתי בזמנו שפאייה הוא התחלה למגמה של קבוצות בטן שמביאות שחקנים שיכולים לשחק אצל הגדולות באנגליה. לצערי, ההפך הוא הנכון עד כה. אני אפילו אנמיך ציפיות ואשמח לראות יותר הפתעות נעימות כמו טאדיץ׳, מאנה ואחרים שהגיעו לסוטון בזמנו.
     
  10. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    זה שאין עניין לצפות בקבוצות רק בגלל שהן לא נוצצות מספיק זה כבר לא קשור לכדורגל על המגרש, אלא לשמות על הנייר. יש שם כמה שחקנים שנראה בפרמיירליג בעוד שנה-שנתיים-שלוש.

    אף אחד לא אומר שמקום 10 בספרד אוכל את מקום 4 באנגליה, להיפך, אני שומע כל הזמן זלזול ב"לא ליגה" ובקבוצות שם. כל כך הרבה טיעונים לא מבוססים, תאורטיים ולא נכונים. אני יכול לטעון שסביליה, מגיעה לחודש מרץ קרועה מעייפות בלי יכולות כלכליות כמו לסטר סיטי לחיזוק הסגל שלה, היתה רחוקה פנדלים מוחמצים מעלייה לרבע הגמר. כמה גדול ומוחץ הנוקאאוט של לסטר על סביליה? על פניו, לקבוצות האלה יש יותר אמצעים לבנות סגל עמוק מאשר לספרדיות. ובכל זאת הקבוצות הספרדיות, למרות מאבקים קשים בליגה, כל אחת בחזית שלה (לא רק על אליפות, תתפלאו, גם הספרדיות עובדות קשה + חודש ינואר ופברואר משחקות כל 3 ימים), כן מצליחות להגיע לשלבים מתקדמים במפעלים האלה (רבע גמר אירופית זה עדיין מפעל אירופי).

    סבבה, אז אני מחזיר את המילים לגבי סגנון המשחק. עדיין לראות את ארסנל מגיעה למשחקים נגד קבוצות מסודרות זה די מגוחך. ליברפול, באיירן מינכן. זה די מעליב שזו קבוצה שנחשבת למועמדת לאליפות ומסיימת עם מקום לאירופה כשמתחתיה מנצ'סטר יונייטד ואברטון.

    בשורה התחתונה, אני אבין כל אחד שיעדיף לראות את הליגה האנגלית, שיגיד שהליגה האנגלית אטרקטיבית ומעניינת יותר. זה עניין של טעם. אני לא אבין מי שמרשה לעצמו לזלזל באחת הליגות הקשות ביותר באירופה, למרות שמשחקות שם שתיים שיכולות לנצח כל קבוצה באירופה בכל תוצאה.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    בדרך כלל כשמשהו טוב, כולם יעתיקו.
    לפרמייר ליג יש את היכולת לקחת את הדברים הטובים מכל המקומות בגלל היכולת הכלכלית, אבל משום מה זה לא קורה.
     
  12. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    ורק בשביל הפרוטוקול, אני מחזיק מוולנסיה וריאל סוסידאד יותר מסביליה ואתלטיקו מדריד העונה (מעדיף שיתרכזו באירופה מאשר בליגה). ולנסיה, אם מדברים על עומק, נבנתה מצוין הקיץ, עם שחקנים צעירים בשילוב עם רכש טוב. ריאל סוסידאד פתחה מושלם את העונה בליגה עם תצוגות כדורגל נהדרות מול סלטה, ויאריאל ודפורטיבו. אני מחכה לדו-קרב אירופי נגד ארסנל.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    רשימת 50 השחקנים הטובים U21 בעולם לפי הלאקיפ

    https://scontent.fsdv2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/21686279_1964665807110225_1794149761084436278_n.Xxx?oh=e78d418af266fb1b0598e46b6ea02f12&oe=5A44AB8C
     
  14. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,282
    לייקים שהתקבלו:
    16,147
    איך מחליטים על דברים כאלה? לדעתי זה יח"צ, סוכנים משלמים בשביל שהקליינט שלהם יופיע גבוה ברשימות כאלה.
     
  15. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אייוובי זה ענק. עוד אוברייטד מבית היוצר של ונגר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.