דיון שאר הקבוצות בליגת העל 2017/18

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    שתי הקבוצות שפגשו את ב"ש בשלב הבתים בעמדת העפלה לשמינית גמר הליגה האירופית.

    סטיאווה נצחו 1-0 בבית את לאציו ופלזן עשו 1-1 בפרטיזן.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    לא חושב שמתישהו היה אפשר לקרוא להצלחה של מועדון שנמצא מעל לעשור בבעלות של אשת מיליארדר רומנטיקה בהקשר הספורטיבי.
    כן היה בצדק סיפור גדול סביב האליפות הראשונה של קבוצה מהדרום לאחר 40 שנה ולראשונה בכדורגל הישראלי עם אישה כבעלים אבל כיום אני חושב שהיחס כלפי באר-שבע לא שונה מהיחס כלפי קבוצות גדולות אחרות. ברגע שגם בתקשורת התרגלו להצלחה התחילו לבוא הביקורות כלפי המועדון.

    וכן, כמו שאמרתי באר-שבע היא לא העניין כאן כי היום זו היא ומחר זאת תהיה קבוצה עשירה אחרת שתשתה שחקנים ממועדון לא עשיר אחר, לדוגמא כמו ההעברה של דסה ואזולאי מבית"ר למכבי בזמנו. לי סתם מפריע לראות מגן פותח בקבוצת צמרת בליגה עובר לספסל של קבוצה אחרת תמורת שכר יותר מכפול. ושיימן למרות הביקורות עליו שאני קורא כאן הוא המגן השמאלי הטוב בליגה העונה.
     
  3. קשר ימני Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/17
    הודעות:
    828
    לייקים שהתקבלו:
    399
    מין:
    זכר
    יש להם דג בסמל - קוראים להם סרדינים.
    לתל אביב יש צבע צהוב - קוראים להם צהבת.

    מה הכינויים שאתה נותן? מיצי כי יש לו חתולה?
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מיטשימון
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305

    האליפות הראשונה הייתה סיפור מהאגדות, לא משנה כמה כסף היה לאלונה בכספת בבית, היא הביאה זרים ב"שקל וחצי" ביחס למכבי תל אביב , עשינו את זה עם 2 שחקנים שבחרו בנו בפחות כסף מאשר בקבוצות עשירות יותר (ברדה ומליקסון), עשינו את זה בתקציב מינורי ביחס למכבי תל אביב, זה לגמרי רומנטיקה וסיפור עצום לספר.

    ואני בהחלט מסכים, שמשם הרומנטיקה נגמרה, כרגע אנחנו עוד קבוצה עם כסף שעושה כל מה שהיא יכולה, צריכה וחושבת שנכון כדי להישאר בטופ, זה לקנות כל מה שנראה טוב בעיניה, זה לקחת מקבוצות אחרות שחקנים שעשו שם את הפריצה ויורקים לבאר ממנו הם שתו, אותם שחקנים באים אלינו ואנחנו נתפסים הכוחניים שמרוקנים קבוצות. זה בסדר, זה לגיטימי, זו אכן המציאות. מובן לגמרי שאנחנו ניתפס באור שונה לגמרי, כמו כל מועדון הישגי אחר. ככה זה עובד. ברגע שאתה צובר שונאים וביקורות על כוחנות, אתה יודע שאתה נהפך למועדון גדול , לא זוכר מועדון שלקח תארים שלא היו כלפיו טענות כאלו בשלב זה או אחר, זו המציאות.
     
    abcd, oFiRzZz ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא כדורגל מר אוביקטיביות?
    זה כדורגל שהמועדון שלך שייצר חובות ולא שילם אותם קיבל פרס בדמות מחיקת חובות תמורות הפחתת נקודות שמחזירים אותם בשלושה משחקים ועוד בליגה הלאומית החלשה?
    רינג׳רס על מקרה דומה שלכם בסקוטלנד הורדה לליגה הרביעית.
    אז במקום להיות היום בליגה ב׳ בלי נכסים בכלל אתם משחקים בליגה הראשונה עם אפשרות לייצג את ישראל באירופה ועם היכולת לדחות הצעות כספיות גם גבוהות על הנכסים שלכם. האם במהלך השנה כתבת אפילו פעם אחת שזה מגעיל? שלא צריך לפרגן לנתניה על העונה הנוכחית בגלל שהיא קבוצה שרק לפני שנתיים הייתה חייבת הרבה מאוד כסף להרבה מאוד אנשים, כסף שאותם אנשים לא יראו לעולם?

    בניגוד למכבי נתניה, הפועל באר שבע לא חייבת כסף לשום גורם, כשגם במקרה שיימן לפני תחילת המשא ומתן נשלחה הודעה רשמית להפועל חיפה. הטענות להפועל באר שבע הם רק בגלל שהיא הפכה למועדון גדול ואנשים מבינים שהיא לא מתכוונת להיות אפיזודה חולפת. אנחנו לא מכבי תל אביב שמשאילים שחקנים תוך כדי פגיעה בקבוצות אחרות בישראל ועל מנת להתגבר על התחייבויות קודמות חלקם ג׳נטלמניות של אותם שחקנים למועדונים הקודמים שלהם.

    אותם כותבים שבטופיק אחר ביקשו להעלות את מספר הזרים וכתבו שאין מספיק ישראלים איכותיים מבקרים את הפועל באר שבע שמחזקת את הסגל בשני ישראלים שהיו מהיותר טובים השנה בליגה. זה השוק הקיים, זה האיכות הקיימת, וזה מה שאפשר וצריך להביא. אין איזה נג׳ואן גרייב או אדורם קייסי או יגאל אנטבי בשוק בדיוק כמו שאין איזה מאור מליקסון או מאור בוזגלו בשוק. בדור הנוכחי של הישראלים ממן הוא מהקשרים הישראלים ההתקפיים היותר טובים בישראל ושיימן הוא מהמגינים הישראלים היותר טובים שיש כאן ולכן רצינו אותם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/18
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    לא הבנתי מה הקשר?
    אם זו היתה רק מכבי נתניה אז כנראה שמכבי נתניה היא הבעיה.
    ברגע שזה מכבי נתניה(פעמיים), הפועל פ״ת(פעמיים), הפועל ת״א, בית״ר ירושלים(יותר מפעם אחת למיטב ידיעתי), הפועל חיפה, הפועל כ״ס, הכח ר״ג)- ואלה דוגמאות רק למועדונים גדולים(יש עוד הרבה קטנים יותר)- אז אתה מבין שהבעיה היא השיטה. אגב, אותה שיטה של ב״ש היום, שנפילה של הבעלים מנכסיו תביא אותך לאותו מצב בדיוק, ולשיטתך- לטייל בליגה ב׳.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    קצת קשה לי לנסח את כל מה שאני חושב על כתב, ככה שאני מקווה שאני אצליח להביע את הרעיון שלי.

    לפני הכול, מבחינת התנהלות חוקית, צריך לציין שהפועל ב"ש לא עוברת על החוק. מותר לה לסכם עם שחקנים שבסוף עונה מסיימים חוזה כל זמן שהחוק מתיר זאת.
    אף אחד לא מנע מהפועל חיפה להשוות את ההצעות שקיבלו חנן ממן ושמואל שיימן וברגע שהקבוצה לא עשתה את זה, היא לא יכולה למנוע מהשחקנים לעבור לקבוצה שלדעתם (של השחקנים) יכולה להציע להם יותר מבחינה מקצועית או כלכלית.

    מה שכן, אני חושב שמבחינת התנהלות מקצועית הפועל ב"ש עושה מהלכים רעים.
    הצוות המקצועי אפילו לא פוזל לכיוון מחלקת הנוער והקבוצה מתחייבת לשחקנים בינוניים, בהרבה כסף, להרבה זמן, בטענה ש"אילו שחקנים אחרים אתם כבר מכירים שטובים מהם?" - ולא משאירה לעצמה אפשרות לתקן במידה ותיכשל איתם.​

    יכול להיות שיתברר שאני טועה, אבל בתחושה שלי הפועל ב"ש אכן הצליחה להגשים חלום של עשרות שנים שהוא להפוך להיות המכבי חיפה (בתאוריה, של העשורים הקודמים) של הדרום, רק שהיא לא שמה לב שהיא בדרך להפוך להיות המכבי חיפה של השנים האחרונות, זו שסתם מחתימה שחקנים בינוניים לטווח ארוך ואח"כ הם מכבידים עליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/18
    oFiRzZz, עידן444 ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  9. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    ואולי, רק אולי, שכץ יציע חוזים מראש לשחקנים שלו במקום להתבכיין כמו ילד קטן?
    גם בעבר ברחו לו שחקנים. ממן פעמיים, אבוקרט שהלך למכבי חיפה, גל אראל אם אני לא טועה וכמעט אושרי רואש אלינו בעבר.
    אז זה היה בסדר?
    אף אחד לא דיבר על זה כי הם פשוט לא עניינו אף אחד.
    אי אפשר להיות קבוצת צמרת ולהתנהל כמו קבוצת תחתית. שילמדו שם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    הקשר הוא פשוט. הסברת מה זה בשבילך כדורגל מבחינת מהות, וטענת שגם אם ההתנהלות שלנו חוקית היא מסריחה.
    אני טוען שכלפי הקבוצה שלך אתה לא משתמש באותן מידות. הקבוצה שלך שייצרה חובות לאנשים שלא יקבלו את הכסף שחייבים להם לעולם, יצאה מזה חוקי אבל מסריח, ועדין לא שמעתי אותך מתייחס לעונה הנוכחית שלכם בביקורת או עם כוכבית או טוען שהיא מגעילה כי היא נוצרה אחרי שבאופן חוקי אבל מסריח נמנעתם מלשלם את החובות שלכם מה שעזר לכם להגיע למה שאתם היום.
    אם הייתם בסקוטלנד או אנגליה, הייתם מורדים לליגה נמוכה והנכסים שלכם היו נלקחים מכם והמצב שלכם היום היה אחרת לגמרי. בישראל החוק הוא מינוס 9 נקודות, שזה חוקי אבל מסריח, ובזכות זה חזרתם תוך עונה לליגה הראשונה וייצרתם נכסים חדשים (שאותם אתם יכולים לא למכור, כי כמו שאמרתי למרות שיש לכם עכשיו כסף אתם לפי החוק לא מחויבים לשלם את חובות העבר).
    בעייתי לי לשמוע נאומים על מהות הכדורגל ועל הצורך בניקיון הכדורגל מאוהד שהקבוצה שלו נמצאת איפה שהיא היום רק כי היא השתמשה בחוק הישראלי, שהוא כשיר אבל הכי מסריח שיש.

    בדיוק כפי שקראתי כאן אוהד מכבי תל אביב, שהגן על ההשאלות של דוידזאדה וקניוק, שכל מטרתם הוא לאכוף את ההסכמים של הפועל באר שבע ומכבי פתח תקווה, מבקר אותנו, כמו במקרה שלך, מידה אחת לבחון את הפועל באר שבע ומידה אחרת לבחון את הקבוצה שלו.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אני הכי פרו מחלקת הנוער שלנו, אבל פשוט אין נכון להיום אף אחד שהוא מספיק טוב להשתלב בקבוצות עם השאיפות שלנו.
    דן ביטון, עמית ביטון, דודי טוויטו ועמראן אלקרנואי אולי יצליחו להשתלב אצלנו בעתיד, אבל נכון להיום הארבעה שציינתי, שהם גולת הכותרת של המחלקה שלנו בשנים האחרונות, פשוט לא מספיק טובים להיות חלק מהקבוצה שלנו שמתמודדת חזק באירופה ועל כל התארים בישראל.

    הגיע הזמן שאנשים יפנימו שהדור של בוזגלו, מליקסון, ורמוט, שכטר, ברדה וכיוצא בזה, נמצא בישורת האחרונה שלו, והדור שבא אחריו ואמור להחליף אותו לא מתקרב לאיכויות שלו.
    אי אפשר לאנוס את המציאות ואי אפשר לשנות אותה.
    יש סיבה למה היה מאבק אמיתי ביננו לבין מכבי חיפה על אייבנדר בקיץ.
    יש סיבה למה היה מאבק אמיתי ביננו לבין מכבי תל אביב על קבהא בינואר.
    והסיבה היא כי קבוצות בישראל מוגבלות ל-6 זרים מהם 5 על המגרש, וכל יתר הסגל חייב להיות ישראלי, וזה הכי טוב שיש לשוק הישראלי להציע.

    בגלל זה כשמישהו מבקר את ההחתמה של ממן, קבהא, אייבנדר או שיימן (אם תתרחש) אני מבקש שמות של ישראלים אחרים, טובים יותר, שזמינים עבורנו ויכלו לחתום במקום אותם שחקנים.
    כי ניסינו להחתים את אלמוג כהן אבל הוא חשוב מידי לקבוצה הגרמנית שלו, ולכן הלכנו על קבהא.
    כי ניסינו להשאיר את בוזגלו אבל הוא העדיף את מכבי חיפה, וניסינו להחתים את אצילי והוא העדיף את מכבי תל אביב, אז בחוסר ברירה נאלצנו להחתים שחקן אגף זר (קוואנקה) מה שגרם לכך שבגלל מגבלת הזרים נאלצנו לוותר על הובאן ולהחתים את אייבנדר.
    בקיץ גם ניסינו להחתים את רמי גרשון אבל זה העדיף את מכבי חיפה אז נאלצנו ללכת על חאתם עבדאלחמיד מאשדוד.
    כלומר מעבר לעובדה שהשוק דל, צריך לזכור שאנחנו עדין מתחרים עם שתי קבוצות גדולות לא פחות מאיתנו ועשירות יותר מאיתנו ולכן לפעמים אנחנו גם נאלצים ללכת לאופציה השנייה בטיבה בשוק פשוט כי האופציה הראשונה בשוק מעדיפה קבוצה שיכולה לשלם יותר כסף.

    אלה המגבלות של שוק הישראלים וגם המגבלות שלנו כקבוצה עם התקציב השלישי בגודלו בישראל ולפעמים גם עם כוח המשיכה השלישי בגודלו בישראל, ובגלל אותם מגבלות אנחנו צריכים להיות יסודיים יותר ממכבי חיפה ומכבי תל אביב, זריזים יותר, ואם יש אופציה להחתים ישראלי שהוא לדעתנו מהישראלים הטובים בעמדה שלו, אנחנו צריכים לעשות זאת במקצועיות ובמהירות גם אם זה אומר לסכם איתו כבר בינואר.
     
    hbs7 אוהב/ת את זה.
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא כל-כך הבנתי על מה הדיון.
    מבחינה חוקתית - ב"ש בסדר גמור.
    מבחינה מקצועית - מצרפים אחלה שחקן לספסל כדי לפנות מקום של זר(למרות שעכשיו אפשר לבקר את החוזה שנתנו לקורהוט לפני כמה חודשים).
    מבחינת מחלקת הנוער - זה לא כל-כך משנה.
    הם יכולים להחליט להשקיע בה ואז יקח להם הרבה זמן כדי לטפח שחקנים מתאימים ולמצוא להם מקום פנוי. מצד שני, אפשר גם לא להשקיע וזה לא כל-כך משנה כי לב"ש אין פילוסופיה כמו ברצלונה או יונייטד של פרגוסון.

    אם אני ב"ש הייתי עושה אותו דבר בדיוק ובונה תכנית כמה שיותר מוקדם כדי שיהיה לי סגל מוכן כמה שיותר מהר.

    באמת שהדבר היחיד שצריך לדבר עליו זה האם הרכש הזה מקדם את ב"ש או לא, כי יכול להיות שהם בונים על אורן ביטון מהר מדי ומוקדם מדי.
     
    Sir Alex Ferguson, לירן ו-hbs7 אוהבים את זה.
  13. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,929
    לייקים שהתקבלו:
    2,317
    מין:
    זכר
    בדיוק, במקום לעסוק במהות מתעסקים בשטויות.
    השיא היה כשאיזה עיתונאי סוג ז' ביקר את אלונה ובכר על זה שיש "תוכנית מגירה על כל מקרה שלא יבוא". אתה מבין? זה אשכרה נאמר כביקורת שלילית על זה שיש תוכניות עתידיות לטווח רחוק ולא שליפות מהמותן.
     
    Sir Alex Ferguson ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני מסכים איתך לגמרי בעניין הזה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    באר-שבע הציבה רף גבוה מאוד בסגל השחקנים שלה בשנים האחרונות ללא ספק, זו לא הקבוצה של אלישע לוי בעונה הראשונה למשל בה בנו על רועי גורדנה וארבייטמן שהם שחקני ליגה טובים אבל בטח לא מצויינים, ואני מסכים שאיכות השחקנים יורדת ודן אייבינדר בכדורגל של פעם היה מגרבץ במכבי פ"ת. מצד שני כשמדברים על שחקני סגל, והדגש הוא על מחליף ראשון - אפילו למשבצת הזו אי-אפשר לקדם אף שחקן מהנוער?

    הפועל באר-שבע לא עוברת על שום חוק ואת 'החוק' עצמו לא צריך לשנות, באותה מידה של שרשרת המזון גם הפועל חיפה הייתה יכולה לעשות דבר דומה לקבוצה מהליגה הלאומית למשל או קבוצות פחות 'חזקות' ממנה בליגת העל. יואב כץ היה עם סימני שאלה לגבי חלק מהשחקנים, כמו כולם, ויצא מצב מוזר שרוב הסגל עלול לעזוב, הוא אוכל את הדייסה שהוא שתה ממנה.
    מה שכן, תיאורטית בלבד, אם להפועל חיפה היו עוד 4-5 נק' והיו לוקחים אותה ברצינות כמועמדת לאליפות, ואני חושב שהרוב מבינים שהיא לא שם - מדובר בשחקן שני כבר שבאר-שבע 'מתמזמזת' איתו וזה כבר פחות אממ..נו איזה מילה נכניס כאן - פחות ג'נטלמני.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.