דיון שאר קבוצות פרמייר ליג - 2018/19

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏24/7/18.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    מצוינים כרגיל. כמובן שאני מסכים עם קראגר בעניין, זה המשך לדיון על טוטנהאם בשרשור על אדי האו.

    אני כבר שנים אומר את זה, הקבוצה הזאת עומדת במקום והיא מרגישה בנוח במקום הזה. מדברים איתי על תהליך ואני לא רואה שום דבר מזה, קראגר אומר נכון - זו בדיוק אותה קבוצה שהייתה לפני שנתיים וזה לא בטעות או כי ניסו לעשות יותר ולא הצליחו, זה פשוט מועדון שנמצא באינרציה מוחלטת.

    בפרמיירליג כמו פרמיירליג, לעמוד במקום משמע ללכת אחורה ואני לא רואה עתיד אחר בטוטנהאם. ליברפול וסיטי בליגה אחרת ממנה וראינו את זה ב2 משחקים בוומבלי. צ'לסי וארסנל מנסות ומצליחות להתקדם. יונייטד... מתישהוא תסיים את הקשר עם מוריניו, אם לא במהלך העונה הנוכחית אז בוודאות בסופה. אני הימרתי בדיון ההימורים שטוטנהאם תסיים מחוץ לטופ 4, מפה לשם יונייטד איכשהוא הלכה אחורה מהעונה שעברה ויותר קשה להמר על זה, מצד שני ארסנל נראית יותר טוב מהמצופה, אני לא יודע מה יהיה העונה אבל באיזהשהוא שלב הם יפלו חזק למטה, אם לא העונה אז בעונה הבאה ואם לא אז עוד 2 עונות. זה נראה הרבה יותר כמו מה שקרה במשך שנים אצל היריבה העירונית ממה שהאוהדים שם כנראה רוצים להודות.
     
    Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    כנראה הדרבי הגדול של צפון מזרח לונדון יהיה הפעם גם מאבק על הכרטיס האחרון לטופ 4. הרבה כסף על הכף.
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    עובדתית עד אתמול זו הפתיחה הטובה בהיסטוריה של טוטנהאם בפרמיירליג, אז קצת בעייתי להגיד שהם עומדים במקום.

    הם לאט לאט הופכים לקורבן של ההצלחה שלהם.
    זה די קשה להצליח מעלה המצופה כשאתה כבר בסיטואציה שאתה מצליח מעל המצופה.
     
    Clock End Stand, k_700 ו-Mellow29 אוהבים את זה.
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זה לגמרי נכון שהם קורבן של ההצלחה שלהם, וקשה להאשים אותם שהם לא מבזבזים הרבה כסף כמו המתחרות שלהם, כי מעולם לא היה להם muscle כלכלי כזה, גם עם כמה שנות צ׳מפיונס רצופות.

    מצד שני, כשאתה הולך קדימה ומסביבך לפחות שלושה מועדונים רצים קדימה, ועוד מועדון שבאופן בלתי נמנע מתישהו יפגע במנג׳ר הנכון וה-200 מ׳ פאונד כל שנה יביאו משהו, אתה לא מתקדם.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    כרגע הם מתקדמים ביחס לעצמם וזה כל מה שהם יכולים לעשות, מה שקורה במועדונים אחרים זה לא בשליטתם.
    בלי הזרקה עצומה של כסף הדרך להצלחה היא ארוכה מאוד, זה לא אומר משהו רע.
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    "הפתיחה הטובה ביותר בהיסטוריה של טוטנהאם". אומנם נכון אך קצת נשמע מפוצץ, כולה הבדל של נקודה יותר משנים קודמות.

    שמסתכלים על לוח המשחקים ומאזן השערים שלהם + הקמפיין הכושל בליגת האלופות עד כה מגלים תמונה משקפת יותר למצבם העונה.

    ויש גם את העניין הקטן הזה של איך הכדורגל שלהם נראה בפועל. רחוק מאוד מלשכנע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/18
  7. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    די לנפנף את הפתיחה הכי טובה שלהם, זה לא מעניין ולא מדד לכלום. הם עדיין לא מציגים יכולת משכנעת, וכשאתה גם מסתכל מסביב ורואה את התוצאות שלא רק טוטנהאם עושה אלא גם כל היריבות שלה אתה מבין שקבוצות הבטן והתחתית השנה הן באמת חלשות להחריד וגם יכולת לא משכנעת זה מספיק בשביל פתיחת עונה כזו. אף אחד לא יוצא מגדרו מפתיחת העונה של ליברפול או מהרצף המטורף של ארסנל, נכון?

    כשהם נבחנו בוומבלי גם נגד סיטי וגם נגד ליברפול הם היו הקבוצה השניה הכי טובה על המגרש בפער ברור מאוד והוציאו 0 מ-6 ב2 משחקי הבית האלה. לדעתי הם גם פחות טובים מצ'לסי.

    הם כבר לא מצליחים מעל המצופה, הם עושים בדיוק מה שמצופה ושום דבר מעבר כבר שנתיים לפחות. כן, ציפיות משתנות בהתאם למציאות החדשה, זה הכדורגל. מסביבה של טוטנהאם יש 5 קבוצות שלכל פחות מנסות ורוצות להתקדם, כשטוטנהאם בעצמה לא רוצה ולא מנסה אז כן, זה נקרא לעמוד במקום.

    במבחן העין אין שום הבדל ניכר בין טוטנהאם היום לטוטנהאם של 2015 או 16. הם לא מתקדמים גם "ביחס לעצמם". הם לא מתקדמים משום נקודת מבט שתסתכל על זה.
     
    oranfu ו-אלעד אוהבים את זה.
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    פעם היו אומרים שקבוצה שמשחקת לא טוב ובכל זאת אוספת נקודות זה סימן לחוזק.
    לא רואה כדורגל מטורף מליברפול או סיטי גם כן, הם פשוט יותר איכותיים כתוצאה מתקציבים גדולים יותר.

    לא הבנתי מה כל-כך בעייתי בכך שהם הפסידו ל-2 קבוצות הרבה יותר טובות? ככה זה עובד.

    מה השתנה במציאות החדשה? התקציב 'ל טוטנהאם עלה? שחקני על הצטרפו?
    סיטי וליברפול הקטינו תקציבים?
    חוץ מזה שטוטנהאם עושים תוצאות מרשימות ביחס לעצמם כלום לא השתנה לטובתם, לכן אני לא מבין מה גורם לך לחשוב שהם צריכים להציג יכולת טובה יותר.
    זה שהם הצליחו לבסס את עצמם כקבוצת טופ 4 לא אומר שהם יכולים להגיע מעל זה בגלל הצלחות עבר. הם צריכים משהו מוחשי - כסף, שחקנים, מאמן, איצטדיון - משהו שיזניק את הקפיצה הבאה.
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אין שום בעיה שהפסידו ל2 קבוצות טובות יותר, אבל זה מראה שהם עומדים במקום. 2015,16,17,18... זה לא משנה, זו תמיד נשארת אותה קבוצה - טופ 4 בלי הרבה בעיות, תמיד יש קבוצה או שתיים שטובות ממנה בהרבה ולכן היא אף פעם לא מאיימת ברצינות על אף תואר מקומי. אז איפה ההתקדמות בדיוק?

    מה זאת אומרת מה השתנה? השחקנים הם אותם שחקנים, כולם כבר יודעים למה הם מסוגלים תחת פוצ'טינו. אתה לא יכול להשיג את אותן תוצאות במשך שנים על גבי שנים ועדיין כל שנה להקרא אובראצ'יבר, זה נשמע לך הגיוני? בשלב מסוים אתה צריך לקבל שיש להם את השחקנים, סגל ומאמן כדי להמשיך להיות הקבוצה שמסיימת בטופ 4 ולא רלוונטית לאף תואר מקומי או אירופי.

    אני לא יודע למה החלטת שאני חושב שהם צריכים להציג יכולת טובה יותר או לעשות יותר. בין אם מחוסר רצון או יכולת או שניהם, ברמת ההנהלה המועדון הזה לא מנסה להתקדם. זה כל הטיעון שלי והוא פשוט - הם עומדים במקום, אתה זה שטוען שהם לא, כלומר מזה אני מבין שאתה חושב שהם מתקדמים משנה לשנה?
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אני חושב שהם מתקדמים, פשוט ההתקדמות שלהם לא נראית בטבלה כי הפערים בינם לבין המובילות גדול מדי. תוסיף לזה את הפוטנציאל של מועדונים כמו צ'לסי, יונייטד וארסנל, וכן אתה מקבל טופ4 כל שנה כהצלחה מעל המצופה.
    זה שכבר השיגו את זה, לא אומר שהם צריכים להשיג את זה כל שנה. זה לא מובן מאליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/18
    k_700 ו-owen11111 אוהבים את זה.
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,559
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    בעבר גם הטופ 4 שלהם לא היה בקלות.

    אנשים מקבלים את זה בשיוויון נפש שפתאום הם פתחו פער ממנצ׳סטר יונייטד וכשחצי שנה אחורה טענתי שהם קבוצה שבפער משמעותית טובה מאתנו אנשים צחקו מזה כי הטבלה באותה זמן הראתה איזה 2-3 נקודות הפרש לטובתנו(וכשהם התרכזו בעוד מפעלים).

    היום זה כבר פער ברור ולא מובן מאליו אז לאנשים זה מרגיש שאין שם התקדמות גם אם קטנה.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  12. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני זוכר את הדיון מלפני כמה חודשים על טוטנהאם, היום אני עוד יותר בטוח שלאנשים היו ציפיות מוגזמות מהם.
    מה זה הציפיות עלו בהתאם למציאות החדשה ? סתם דוגמא, סביליה לקחה 3 ליגה אירופית ברצף, מישהו ציפה מהם להתמודד על אליפות או לנסות להתחרות עם אריות היבשת על כוכבי על ?

    חלק מהמציאות החדשה זה להבין שיש עוד איזה 10-12 קבוצות בעולם עם אמצעים יותר רחבים מהם, עם כוח משיכה הרבה יותר גדול ושאת הנכס הכי גדול שלהם, המאמן, יקחו בקרוב מאוד כי זה שרשרת המזון.

    עכשיו שהתפרסמו הדו"חות על החובות יותר קל לדבר על זה, אני זוכר כמה זרקו פה חלק מהמשתמשים שחסרים להם רכישות בהיי פרופייל, שחקן איכותי להרכב באיזור ה 80 מיליון. אני לא חושב שזה כזה פשוט בשבילם, לא בלי למכור את הנכסים היקרים שלהם.
    כרגע האצטדיון זה משהו שיכול להבטיח להם הכנסות קבועות ובטוחות גם בתקופות פחות טובות על המגרש, זה מוסיף ליוקרה, זה מהלך נכון בעיניי, זה מראה על ההתקדמות של המועדון הזה ועל שאיפות גדולות.

    מבחינת ציפיות מקצועיות, אתם מזכירים את ליברפול שהוציאה 200 מ' על רכש. אני שומע יום יום את האוהדים שלנו אומרים כמה זה חסר סיכוי לקחת אליפות, חלק שאומרים שמתחילת העונה הם לא נתנו לזה סיכוי. אני מרשה לעצמי להחשיב אותנו כאחת מ 3 הקבוצות הטובות בעולם, אם זה לא יספיק כדי לקחת אליפות אז מי זאת טוטנהאם ?!

    לא אוהב בכדורגל להציב גבולות אבל מקצועית אם הם יצליחו בשנים הקרובות להשיג את הכרטיסים לצ'מפיונס זה הדבר שהכי יכול להועיל להם בתור מועדון. זה לא יהיה קל כי מתישהו אריקסן ימצה, אולי גם דלה עלי, סון ולא חסר, ארסנל עם כמה שהייתה מתסכלת בשביל האוהדים עשתה את זה בהצלחה. היום המועדון הזה מספיק חזק (כלכלית) בשביל להיות רלוונטי ולתת את הפייט כשימצאו שם את הנוסחה הנכונה עם המאמן וכל מה שקורה מאחורי הקלעים (כמובן שזה בזכות הפרידה מונגר).
     
  13. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    הבעיה שאני מרגיש פה זה חוסר הבנה של מה זה אומר לעמוד במקום. אני טוען דבר אחד ואנשים פה עונים לי לטענה אחרת שמעולם לא העליתי.

    "סביליה לקחה 3 ליגה אירופית ברצף, מישהו ציפה מהם להתמודד על אליפות או לנסות להתחרות עם אריות היבשת על כוכבי על?" - לא, לא ככה עובדות ציפיות שגדלות. אני אסביר - מישהו היה מופתע או קרא לזה אובראצ'יבריות כשהיא זכתה במפעל בפעם השלישית ברצף? לא. זה כי הציפיות עלו. כי כשאתה עושה משהו שוב ושוב בסוף זאת פשוט נחשבת לרמה שלך. אני לא מבין את ההגיון פה, איפה בדיוק אתה מותח את הקו? כמה פעמים עוד טוטנהאם צריכים לסיים בטופ 4 ולא לאיים על שום תואר כדי שנמשיך להלל אותה על זה? 5 שנים? 10? אולי גם עוד 20? באיזה שלב בדיוק אתה מקבל שהיא פשוט קבוצת טופ 4 ולכן זה סביר לצפות ממנה לסיים שם?

    אני לא מעביר ביקורת או אומר מה אני חושב שצריך לעשות שם ושהם צריכים להוציא עכשיו 200 מ'. לא יודע מה קורה שם ברמת ההנהלה והתקציב, קשה לי להאמין שאין שם את היכולת להוציא יותר מהסכומים העלובים שמוציאים שם אבל זו לא הפואנטה. הם עומדים במקום, זו לא דעה, זו עובדה. הלמה, איך, כמה זה בכלל לא הדיון, כל מה שטענתי זה שהם עומדים במקום ושיפסיקו לספר לי שהם מתקדמים משנה לשנה כי זה די מגוחך. התהליך של פוצ'טינו הגיע לסיום די מוקדם בקדנציה שלו, הוא לקח אותם הכי רחוק שאפשר, מאז הם במצב של רק לתחזק את מה שיש.

    ליברפול של קלופ זו קבוצה שמתקדמת משנה לשנה בשנים האחרונות ויש גרף שיפור ברור מאוד גם בתוצאות וגם ביכולת ורמת הקבוצה והסגל. ככה נראית התקדמות, למען הסר ספק. עכשיו תגידו לי תקציב גדול יותר, זו לא הפואנטה ואני לא מבקר אף אחד אלא פשוט מציין עובדה.

    להשיג כרטיסים לצ'מפיונס הכי יועיל להם? אנחנו מדברים כרגע על קבוצה שנמצאת במפעל הזה כבר כמה שנים ברצף כן? במה זה הועיל להם עד עכשיו? במה טוטנהאם הזו שונה מטוטנהאם של לפני 2-3 שנים?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/18
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    זו דעתך, זו לא עובדה.
    אם אתה חושב שזו עובדה, כנראה שבגלל זה אתה מרגיש "חוסר הבנה".
     
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לא, זה אובייקטיבי לגמרי, לטעמי לפחות (אולי אני לא מבין למה אתה מתכוון בהתקדמות). אתה אומר שהם מתקדמים, במה זה מתבטא בדיוק? התקדמות אמורה להתבטא במשהו קונקרטי, צריך להיות איזהשהוא גרף שיפור שמצביע על עליה משנה לשנה. במה טוטנהאם טובה יותר מלפני שנתיים? האם היא נראית היום קרובה יותר להיות פקטור לאיזהשהוא תואר משהיא הייתה לפני שנתיים?
     
    oranfu אוהב/ת את זה.