דרוגבה משתיק את קאמפ נואו בתוספת הזמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏31/10/06.

  1. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השער הראשון שספג השוער של לבסקי יכול בהחלט להתחרות עם השער שפול רובינסון ספג מול קרואטיה על תואר "השער המפגר של השנה"...
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    הוא אולי אכל את רונאלדיניו ועדיין אשם ב-2 השערים וחילק עוד מתנה שבמזל לא התפתחה למצב מסוכן. הוא יודע לשמור מצויין אבל למסור אני יודע יותר טוב ממנו.


    בקשר למסי ורונאלדיניו. עושים עליהם עבירות קטנות, שלא שוות עצירות של המשחק אבל הם מנצלים כל מגע קטן לנפילה ומבט עצוב לשופט. מסי נפל היום פעמיים כאילו מישהו ירה לו בראש סתם.
     
  3. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    ג'ון טרי לא היה בנבדל. השערות של פויול והתלתלים של רייקארד הפריעו להם לראות את המהלך.

    מסי עשה גם עשה הצגות (ההתקלות עם באלאק?!, נו באמת), מזל שיש לו ממי ללמוד לא רק איך ללכת עם הראש בקיר, אלא איך גם להתחזות. דקו לא מתפקד במיטה כבר 27 שנה, אז מזה עוד חודש בשבילו? לפחות עכשיו ישלו תירוץ, שהוא לא הגבות שלו. תרגיל יפהפה של רונאלדיניו? הקניבל פספס את הכדור. פעם אחת ב180 דקות הוא איבד את ה"קוסם". שחקן ענק. צ'לסי שיחקו אגרסיבי, ברצלונה שיחקו אגרסיבה as well, שצ'לס(ק)י לחצה על הדוושה, לברצלונה לא היה מענה. אני לא יודע איזה משחק אתה ראית, אבל אני ראיתי משחק בו שתי הקבוצות היו אגרסיביות, ברצלונה בעטה 3 פעמים לשער, וצ'לסי כפול, שיפוט גרוע, ואווירה מדהימה.

    לכו לישון אוהדי בארסה, עייפתם אותי.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    נכון שאתה לא רציני? היה הילוך חוזר וישר היה אפשר לראות את העברה.

    הוא לא ממש ניסה להגיע לכדור, הוא סתם שלח את הרגל גבוה.

    ליונל מסי העביר לרונאלדיניו כדור בתחילת המשחק, רונאלדיניו הכניס כדור לצ'אבי. כנראה שגם צ'לסי לא הצליחה למצוא פתרונות.
    ואם כבר, אז שברצלונה לחצה על הדוושה, לצ'לסי לא היה מענה. צ'לסי שיחקה באותו הקו לאורך כל המשחק, ברצלונה היא זו שסבלה מעליות וירידות.

    אם אתה כל כך עייף, אף אחד לא מחזיק אותך בכח.
     
  5. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    לא צריך להיות מבין גדול, פשוט צריך להסתכל על כל ה 4 שנים האחרונות שלו בבאיירן, ולראות משחקים בדיוק כאלו שהוא מסתתר בצל של עצמו, והאחרים צריכים לקחת את המנהיגות. אתה צודק, באלאק מאוד חשוב בצ'לסי העונה כמו שהוא היה חשוב בבאיירן, הוא יתן משחקים טובים בליגה המקומית על הקבוצות הקטנות. לא הייתי שם את הכסף עליו באירופה, וכנראה אם איך שצ'לסי נראת, הוא לא בורג משמעותי, וטוב שכך (או רע, תלוי בעד מי אתה).
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אבירם (נכון?) צ'לסי של תחילת המחצית השנייה, זאת צ'לסי שלברצלונה אין מה לעשות נגדה. בארסה הייתה עם עליות וירידות, נכון. גם צ'לסי.

    אין קבוצה בעולם שמשחקת באותו הקצב 90 דדקות.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אכן כן. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx

    צר לי, אבל אני לא מאמין שיש קבוצה בעולם שאין נוסחא שעובדת נגדה. היו רגעים שברצלונה דווקא הייתה נראית כמו אחת שהיא בלתי ניתנת לעצירה. תלוי איך אתה מסתכל על זה.
    ברצלונה של היום הייתה קבוצה בלי סמואל אטו, עם דקו (למרות השער היפה שכבש) שהוא עדיין בתקופה לא טובה, עם רונאלדיניו (למרות הבישול הגאוני) שעדיין לא השחקן שהעולם התרגל לראות, עם לודוביק גולי ואנדרס אינייסטה שהם כבר לא המניות הבטוחות שאפשר להעלות מהספסל. ועדיין, היא קבוצה שהייתה היום שווה לצ'לסי.

    ביום שבת מכבי נתניה השיכה נצחון חוץ מול מכבי פתח תקווה. משום מה, שמתי לב בפורום האוהדים של מכבי נתניה שאני היחידי שלא מרוצה, כי המשחק היה רע מאוד. אם נצחון חוץ לא הצליח לרצות אותי ולעומת זאת תיקו ביתי כן, סימן שהעניינים מתחילים להסתדר ושיש סיבה לאופטימיות. לברצלונה יש עוד הרבה מה למכור בליגת האלופות, אין לי ספק בכך.
     
  8. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    שוב, כנראה שלא ראינו את אותו המשחק.
     
  9. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע אם שמו לב, אבל זה השופט היום זה אותה בדיחה מהלכת ששפט את הדרבי המילאנזי, לאן אופ"א מסתכלת אלוהים יודע...
     
  10. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באופ"א מרוצים. המפגש הראשון סיפק כדורגל איכותי ושקול, הגומלין היה משחק הכדורגל הטוב ביותר שאני ראיתי העונה. כמעט ואין אף אחד על הדשא שניתן לאמר עליו כי הוא שיחק רע. הקבוצות ניצלו כל חור מינימלי ליצירת מצב, ובסך הכל ראינו את הרמה הגבוהה ביותר שניתן. בנוסף לכך, גם בחלק הדרמטי המשחק סיפק ובגדול, עם המון כסאח, שערים אדירים וסיום מותח.
    כאוהד בארסה, היה זה כואב מאוד להיות בצד הזה של ההפסד, אך חייבים להיות הוגנים - התוצאה משקפת את המשחק. לצ'לסי היו דקות רבות בהן הם היו טובים מברצלונה, ושני הצדדים זכו בנתח הזדמנויות דומה.
    בסך הכל, רייקארד צריך להיות מרוצה מהיכולת של שחקניו, חבל רק שהנצחון ברח. זו יכלה להיות החותמת המוראלית הראוייה למשחק ממנו דקו, רונאלדיניו, גודיונסן ואחרים אמורים לצאת משופרים.
    נהנתי היום מהופעתו הראשונה העונה של סופר-דקו. למרות פתיחה אדירה (הגול כל כך משקף את השחקן הזה - חטיפת כדור אגרסיבית, כדרור ובעיטה אדירה), זו לא הייתה יכולת השיא שלו. אבל לפחות זה היה הדקו שאנחנו אוהבים, עם הראש במשחק מעורב בכל אספקט שלו. סוס העבודה הפורטוגזי נתן משחק טוב מאוד בסך הכל, ורק בסיום כאשר התעצבן אחרי הבעיטה של טרי, איבד ריכוז. מקווה שמפה הדרך רק מעלה.
    רונאלדיניו מבחינתי לא צריך ולא אמור לשחק טוב. הוא אמור להכריע. כל שאני רוצה כעת הוא שרונאלדיניו יחזור למאזנו מהעונה שעברה: ממוצע של שער/בישול למשחק. היום, הוא עשה את הבישול האדיר שלו, וגם מסירה מצויינת לשאבי. בשאר הזמן, למשוך מגנים ולפנות שטחים זה די והותר.
    מוטה היה בסדר גמור, והביקורת פה מוגזמת בטירוף. נכון, הוא היה אגרסיבי יתר על המידה ואילו רייקארד היה מתמהמה 5 דקות נוספות בחילופו, הברזילאי לא היה שורד עד לכך. אבל זהו מוטה, ואלו הם היתרונות שלו. הוא תרם את חלקו בצורה ראוייה. אבל מי שהפתיע אותי באמת היה אדמילסון ביכולת מצויינת. לשם שינוי, הוא אפילו הפגין ראיית משחק התקפית במסירה לרונאלדיניו (שקדמה לבישול לגודי).
    זאמברוטה נתן משחק טוב מאוד. חבל רק שב- 3 הפעמים היחידות בהן בחר ללחוץ כדור במחצית המגרש של צ'לסי, האנגלים יצרו 2 הזדמנויות וגול בגלל העדרותו. אך, מדובר בתקלה הנובעת בחוסר תיאום (בסגירה ובשיתוף הפעולה בלחץ ההתקפי), ולכן באמת מדובר בעניין של זמן. בפן האישי, האיטלקי הפגין הרבה מוטיבציה ומשחק יציב מאוד.
    בהתקפה, מסי נותר השחקן הטוב ביותר של ברצלונה החודש. כרגע, פשוט אי-אפשר לעצור אותו. גודיונסן נתן את משחקו הטוב ביותר במדי ברצלונה. שימו לב לתנועה שלו בגול שמפילה את טרי על התחת, או השבירה שמאלה שמפנה לשאבי את כל האמצע בהזדמנות הגדולה של הקטלוני. לאט לאט האיסלנדי מתחיל להשתלב בתנועה התקפית טבעית של ברצלונה, וחבל שדווקא עכשיו הפציעה קרתה. אל תשלו את עצמכם - זה לתקופה ממושכת.
    בנקודה זו נמצאת הביקורת הגדולה ביותר שלי על רייקארד בשבועות האחרונים. היו הרבה החלטות שגויות שלו, אך פה הוא באמת עבר את הגבול. סביולה היום היה מנצח את המשחק. כאשר צ'לסי משחקת עם 3 מגנים והמון שטח פנוי בהגנה, זה פשוט המתכון המתבקש לסביולה. אני משוכנע שבארסה הייתה כובשת עם חוליית התקפה זו. מעבר ליתרונות של הארנבון במשחק כזה, ג'יולי באמת קטסטרופה היום. הצרפתי שחקן גמור. הוא לא תורם דבר להתקפה, וכיום נדמה לי שגם סנטי אזקרו עדיף עליו.

    לסיכום, ציונים:
    מסי 7 - גודי 6.5 (ג'יולי 4) - רוני 6.5
    שאבי 6.5 - מוטה 6 (אדמילסון 7.5) - דקו 7.5
    זאמברוטה 6.5 - מארקז 6.5 - פויול 6.5 - ג'יו 6.5
    ואלדז 7.5


    מקווה מאוד שרייקארד ידע לגרום לשחקנים הנכונים לקחת מהמשחק הזה את הדברים הנכונים. בהחלט יש פה ממה לבנות מחדש את בטחונם של דקו ורוני, וכעת באמת נכנסו לישורת משחקים פשוטה יחסית עד לברמן. המצב של ברצלונה לא סימפטי, אבל סביר בהחלט בסך הכל.


    באשר לצ'לסי - דבר ראשון, העונה הם נראים לי טובים יותר מאשר בשתי העונות הקודמות. היכן שפעם הם היו אובדי עצות - השגת השער - לפתע יש להם פתרונות שונים ומגוונים. השער של למפארד היה פשוט מדהים, והקישור שלהם אדיר. אם יהיה מפגש נוסף בין הקבוצות העונה, הרי שבמעמד הנכון הוא יכול להתעלות על כל קודמיו. את הכסחנות שלהם לעומת זאת יש לקלל, פשוט בזיון. לפחות שניים-שלושה שחקנים צריכים להיות מושעים לאחר המשחק הזה בועדת משמעת. השופט היה על הפנים, אך כמו במקרה מדריד אני לא רואה בו את האשם בתוצאה. הוא היה רע מאוד לשני הצדדים. אבל שוב, יש פה שני החלטות שאני פשוט לא מסוגל לתפוס. כיצד יכול להיות שדרוגבה מסיים את המשחק הזה ללא צהוב? ולא פשוט יותר לכתוב על הלוח של השופט הרביעי "עד הגול של צ'לסי" באנגלית וקטלונית?
     
  11. saviola Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    1,177
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מגיע לרייקארד להפסיד, הוא מאמן פחדן. שימשיך להעדיף את ז'ולי, גם ככה הוא לא יצטרך את סביולה למשחקי הליגה (רק שאני לא מנחס, ברצלונה עומדת לעוף בשלב הבתים :aaarofl: )
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בקשר לתוספת זמן, לא היה מקום ל-6 דקות, זה ברור. אבל בחצי הראשון הוא היה צריך להוסיף לפחות 4 והוסיף בקושי 2, זה התקזז.
     
  13. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל היה משחק מצויין,שערים יפים,קצב טוב והתוצאה הוגנת,
    הפתיחה היתה של ברצלונה,צ'לסי התאוששה,ברצלונה חזרה וצ'לסי סיימה.

    היו הרבה כרטיסים צהובים ושופט שלא הצליח לנהל את המשחק או לשלוט בו ובשחקנים יותר מדי,
    חבל רק שרוב הכרטיסים או רוב השריקות של השופט הגיעו כתוצאה ממיני הצגות מצד 2 הצדדים,
    אבל ה"כאסח" אתמול,הדחיפות,ההתגודדויות סביב השופט תרמו ליריבות שנרקמה לה בשנתיים האחרונות והוסיפו למשחק ניחוח מלחמתי.
    עוד לגבי השופט,אם הוסיף 6 דקות תוספת זמן מדוע שיחקו רק 5?

    מבחינת כדורגל היו דקות טובות ל 2 הקבוצות,צ'לסי הרשימה יותר מבחינה טאקטית ומבחינת האופי צ'לסי גברה על ברצלונה בגדול,צריך הרבה אופי לחזור פעמיים מפיגור ששובר לא מעט קבוצות בטח ובטח בקאמפ נו,
    ברצלונה לא ידעה לשמור על היתרון,לא ידעה לנצל את המומנטום כשהיה לה אותו,
    הרבה קבוצות היו נשברות אחרי ספיגת שער בדקה ה 2 ומומנטום חיובי של ברצלונה,
    הרבה קבוצות היו נשברות לקבל גול כמה דקות אחרי שער שיוויון ודווקא בדקות טובות של צ'לסי.

    פרנק לאמפארד כבש שער ענק,ביצוע טכני מושלם ולא פחות חשוב הוכיח שיש לו מוח כדורגל חריף+ביטחון בכדי לנסות ולבצע מהלך שכזה במשחק שכזה מהזווית הזו.

    דרוגבה,את ההצגות והמלחמות הקטנות והמיותרות אנחנו רואים באנגליה די הרבה,חבל כי לו היה מנתב ומרכז את המשחק שלו לפרופר כדורגל בכל הזמן היה לדעתי הרבה חלוץ יותר קטלני,
    אבל זה כנראה חלק מהאופי שלו ומסגנון המשחק שלו,גם הוא בשער מצויין עם הרבה קור רוח.

    צ'לסי עם רגל וחצי בשמינית הגמר,
    ברצלונה בצרות,לחשוב מה היה מצבה לו לא היו לה את 2 הנקודות מהשער המאוחר שכבשה בגרמניה,
    עדיין פייבוריטית,תלוייה בעצמה אבל קל זה לא יהיה לה ובדרך כלל בכל עונה יש איזו קבוצה גדולה שמפתיעה לרעה ולא מצליחה לעבור את שלב הבתים,מי יודע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/06
  14. Spanish Weapon Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/05
    הודעות:
    3,542
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בארסה תעלה ואני חותם לך על זה, הנה זה שמור כאן.
     
  15. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    יופי, ממש השתקת אותו והתייחסת לדבר הכי חשוב בהודעה.

    סטרטפורד, היה אפשר לראות את ההבדל בין שני המשחקים של צ'לסי מול ברסה, בשני האיצטדיונים השונים. לפי הקצב בשני המשחקים, ראו יותר את הקצב האנגלי של צ'לסי, כי ברצלונה ידעה שעם הכדורגל שלה בליגה הספרדית, היא לא מסוגלת לדגדג קבוצות מאנגליה. המשחק הראשון לא התאפיין בעצירת משחק, השיפוט היה הרבה יותר זורם, משחק יותר מהיר. בברצלונה זה היה כבר שונה, כל נגיעה קטנה ברונאלדיניו, מבט שלו לשופט, ו88 אלף צופים צועקים בוז, והשופט שורק. שאר השחקנים למדו יופי יופי מרונאלדיניו את התהליך (גם דרוגבה, יש לציין), ומתחילים עם המבטים. אלו שריקות שברצלונה תקבל רק בבית. רק מול הקהל הביתי. דווקא מוזר שהקבוצה שניסתה לעצור את המשחק ולא לתת לו לזרום היא ברצלונה, הקבוצה עם הכדורגל היפה, האטרקטיבי, המתנשא. לעומת זאת, הקבוצה שרצתה לזרום עם המשחק, היא הקבוצה שמגמגמת בליגה (מקום ראשון), קבוצה מכנית ושאר החרטות. לפני שנה שנתיים, הכדורגל של ברצלונה היה בנוי על דאבל פאסים בין מגנים, מסירות בתוך הרחבה, משחק אגפים, טיפה הפקרות הגנתית. איפה זה עכשיו? כל מה שראינו בשני המפגשים האלה היו דריבלים של רונאלדיניו ומסי (רק להם מותר), הצטופפות במרכז המגרש, אי הצטרפות של המגנים (אתמול קצת יותר) וכדורגל מכני.

    קייזר, גם אחרי אתמול צ'לסי משחקת מגעיל על 1-0? או על תיקו?