האיטלקיות במפעלים האירופאים 2016/17:: יובנטוס שוב נשברת ברגע האמת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏15/7/16.

  1. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    וואללה למינה אחלה שחקן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    זה באמת מאוד תלוי במה הם יעשו בקיץ אבל אותי יפתיע אם הם ינצלו את הקיץ כדי לעשות שינויים יותר מדי משמעותיים כשיש להם את כל הסיבות לחשוב שהם במצב נהדר.
     
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,032
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    שלא כמו הרבה מהכותבים כאן, אני, מאז ו (מרגיש) מתמיד, כשקבוצה איטלקית משחקת באירופה הופך בין רגע לאוהד הכי הדוק שלה. למה? אולי משום שהתחלתי לאהוב כדורגל איטלקי בשל ההתאהבות בנבחרת איטליה, אולי משום שאני אוהד קבוצה קטנה יחסית ואולי משום שאני אוהב את הקאלצ׳יו יותר מקבוצה כזו או אחרת. בכל אופן, למה בכלל כתבתי את זה, זה כי אני עצוב עכשיו, נרגש, ולא מסוגל לנתח את המשחק כפי שראוי ומצופה ממני.

    לפיכך אכתוב, אשכתב, קופי פייסט מצידי, בדיוק את מה שכתבתי על יובנטוס כשכתבתי על יובנטוס (אפשר לבדוק אותי אם רוצים): בופון, ברצאלי, בונוצ׳י וקייליני המושלמים הם הסיבה היחידה שיובנטוס הגיעה לגמר. היום הם לא היו מושלמים. ליתר אין מה להציע מול קבוצה כמו ריאל מדריד.

    #2
    לפיכך אכתוב, אשכתב, קופי פייסט מצידי, בדיוק את מה שכתבתי על יובנטוס כשכתבתי על יובנטוס (אפשר לבדוק אותי אם רוצים): אתה בפיגור בשלב נוקאוט בליגת האלופות והאופציות ההתקפיות היחידות שלך הם קוואדראדו ולאמינה.
     
    eran.m, סיונרה, Sprewell ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  4. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    מזעזע. אין מילה אחרת לתאר את המחצית השניה של יובה. לריאל יש איכויות בלתי רגילות אבל לא מתאים ליובנטוס להראות יכולת מנטטלית כל כך נמוכה. עלו למחצית השניה עם בלק אווט ואחרי השער השני נעלמו קליל מהמשחק.

    ללא קשר למשחק המאכזב, יובה צריכה פעילות נרחבת במארקטו. ושאני אומר זאת אני לא מתכוון ללמכור את אלכס סנדרו ולהביא מגן שמאלי אחר.
    הרבה שחקנים כבר מבוגרים והקישור חלש מאוד, בטח ביחס לקבוצה כמו ריאל.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,670
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    חותם על כל מילה. לגבי ה-BBC, אולי לא היו מושלמים אבל לא בגללם הפסדנו. עם בלמים פחות טובים זה נגמר בשביעיה לפחות.
     
  6. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    מצד אחד, כואב לי על בופון, אבל מצד שני על הטרור שהקבוצה הזו מעבירה את הליגה כבר שנים, נהניתי מאוד אחרי השלישי.

    עכשיו יש לי את החשש שהם יזרקו עוד סכומי עתק ויקנו את בכירי שחקני הליגה או שיהיה להם קצת שכל ויתחילו לרכוש טובי הבנים מהליגות האחרות, כך או כך, הם הולכים להיות מאוד עצבניים בשוק ההעברות ואנחנו צריכים להיות מוכנים ולסגור עסקאות בזריז.
     
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    לא רוצה להצטייר כמי שזורה מלח על הפצעים, אבל אתם ממש מגזימים בהנמכה של יובה לעומת ריאל.

    כן, הקישור המרכזי חלש יחסית והספסל נחות, אבל דיבאלה, אלבס, סנדרו וגם מנדזוקיץ׳ הם כלים שכל קבוצה באירופה הייתה שמחה להחזיק אצלה, כולל ריאל מדריד. אתם ממש לא רק ״שלישיית הגנה מושלמת״ (שחטפה אונס שני במשחק גמר אחרי יורו 2012. רקורד משובח) ובופון אחד מסכן (שהיה חייב לעצור את השער של קאסמירו אגב).

    צריך להגיד את האמת - יובה הובסה כי הכוכבים שלה לא התעלו בהתאם לגודל המעמד, ושל ריאל כן. זה כולל אגב גם את המאמן המבריק שלכם (בלי ציניות, אני באמת מעריך אותו) שאכל נוק-אאוט טקטי כמו שזידאן לא האכיל אף מאמן לפניו.

    מה שחסר לכם בקבוצה לתחושתי זה קצת טירוף ורבאק. כולם אצלכם כל כך קלאסיים ואלגנטיים, ואצלנו חבורה של ערסים מלוכלכים שסוחטים אדומים במשחק גמור בדקה 85. בינתיים רואים איזו גישה מנצחת במעמדים הבאמת גדולים. קחו את הכאב מהתבוסה הלילה לעונה הבאה, ותתחילו להתפוצץ על המגרש. מספיק עם הפלצנות המפונפנת הזו.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,670
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    הנוק אאוט היה בסגל,לא על הקוים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/6/17
    Dayatso אוהב/ת את זה.
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,250
    לייקים שהתקבלו:
    953
    אף שוער בעולם לא לוקח את הגול של קאסמירו, זה היה כל כך מדוייק שבתוכנת מחשב לא מגיעים לרמות דיוק כאלה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  10. muller Mia san mia ורק מי שאוהב את עצמו באמת מבין

    הצטרף ב:
    ‏2/6/17
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    59
    מין:
    זכר
    אני לא יודע, אולי זו לא החלטה של אלגרי אבל לדעתי
    זה שמנדג׳וקיץ׳ כל הזמן נכנס למרכז ולא נשאר באגף (כשיובה הגנה) היה מאוד קריטי (שתי גולים וכמה פעמים שרונאלדו וקרבאחל יצרו יתרון באגף) בין אם זה בגלל שהוא היה חסר שם ובין אם זה בגלל שהיה עייף יותר.
     
  11. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    קבוצות עם סגל נחות בהרבה מיובנטוס הצליחו להביך את ריאל ולהקשות עליה לא מעט. זה קרה גם בחודשים האחרונים (כשהקבוצה נכנסה לכושר) וגם עם ההרכב והמערך ששיחקנו בו אתמול. אין שום הצדקה להתבזות מביכה כמו של יובה במחצית השניה.
    לא מסכים. הבעיטה אמנם הלכה לפינה אבל לא הייתה חזקה במיוחד (גם הדיפלקשן של חדירה היה מ25 מטר והשאיר מספיק זמן תגובה). בהחלט כדור קשה, אבל בהחלט אפשרי לעצירה משוער ברמה של בופון. מסוג הרגעים שמצריכים התעלות, בטח בגודל המעמד, ובופון לא היה שם הפעם.
     
    אלעד ו-ג'ורדן לאב אגדה אוהבים את זה.
  12. Dayatso #BlackAndWhite#

    הצטרף ב:
    ‏30/1/16
    הודעות:
    327
    לייקים שהתקבלו:
    129
    מין:
    זכר
    @Captain Canada יאללה שחרר אותנו אחי, תחזור לפורום מדריד/עולמי, אתה לא תורם למצב רוח פה של הקלצ'יו/יובה. ניצחתם, שאפו. תן לנו להתמרמר בשקט.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אין מנוס מלהיכנס בכמה מהפרות הקדושות כאן של הפורום:

    אלגרי - הפסיד אתמול את המשחק במחצית השנייה. יובנטוס הייתה טובה יותר בראשונה, אבל לא עלתה בכלל לשנייה וזה לא היה עניין של חילופים או היעדר מחליפים ראויים. זידאן עשה שינויים במחצית שאלגרי פשוט נכשל להגיב אליהם וכשטרח להגיב זה כבר היה מאוחר מדי. קפיטנוש קנדוש צודק לחלוטין עם ההערה על נוקאאוט טקטי שזידאן עשה לו, לפחות במחצית השנייה. כשמאמן אחד עושה שינוי שפרקטית מנצח את המשחק והמאמן השני לא מצליח להגיב כמו שצריך - בדיוק ההגדרה לנוקאאוט טקטי.

    מארוטה - היגוואין נפילה טוטאלית. שילם סכום אסטרונומי על חלוץ - עמדה שבה משחק השחקן אמור להוביל את ההתקפה. בפועל קיבל שחקן שבמשחק הכי חשוב, פרט לבישול נהדר לא הייתה לו לדעתי פעולה חיובית אחת. אצל היריבה גם היה שחקן שעלה משהו כמו 94 מיליון יורו. מביך להשוות בין השניים. בזבוז כסף משווע.

    ההגנה של יובנטוס - קריסה. ולא בפעם הראשונה. הזכיר את יורו 2012. בופון עם תגובות איטיות לדיפלקשנים קטנים, קייליני מרחף יותר מדי פעמים ומאבד מושאי שמירה ובונוצ'י עם חיפויים מפוקפקים לעיתים.


    רציתי שיובנטוס תנצח. גם כי זה טוב לליגה ממיליון ואחת בחינות. לראות את פאקינג אדם שפטר עושה ריטוויט לגול של מנדזוקיץ' נותן תמונה של איזו סוג של חשיפה הדבר הזה נותן. וגם כי ריאל בורחת למילאן במניין הזכיות שזה קצת מבאס. לפני בדיוק עשר שנים הצלחנו לצמצם ל-2 הפרש ועכשיו פתאום זה עלה ל-5.

    כשאני משווה את איך שיובנטוס ונאפולי שיחקו נגד ריאל ואת היכולת שלהן בליגה, ומשקלל את זה עם הפרש מזערי יחסית שסיימו אחת מהשנייה בליגה - אני מתחיל לתהות אם יובנטוס באמת קבוצה טובה מנאפולי.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  14. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    יובנטוס קבוצה טובה מנאפולי אין פה ספק בכלל. לא במקרה היא שולטת ככה בליגה והגיע פעמיים לגמר ב3 שנים. מה שנאפולי כנראה לא תגיע ב30 שנה.

    יובנטוס בהחלט צריכה חיזוק, בעיקר לקשיור. אבל מעבר לכך כל השחקנים שלה פשוט נפלו לחרא של יום. אני לא יכול לקחת שחקן אחד שלא היה עשרות מונים מתחת לרמתו הרגילה.

    דווקא במשחק הכי חשוב של העונה השחקנים פשוט עשו במכנסיים.
     
    Don Joan Roman ו-Dayatso אוהבים את זה.
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    לא מסכים שהנוקאאוט היה בסגל. כל אחד כאן יקח את ארבעת השחקנים האחוריים של יובה (בופון + BBC) על אלה שלריאל יש להציע באותן עמדות. כשמוסיפים להם את סנדרו, דיבאלה (נחות מאיסקו?) והיגוואין (נחות מבנזמה?) - זה לפחות חצי הרכב.
    הבעיה העיקרית של יובה אתמול היתה באופי. המחצית השנייה התחילה עם יתרון טקטי לריאל והמשיכה עם נרפות מביכה של יובנטוס. כזאת שקשה מאוד לתרץ. אני לא חושב שהבעיה היא (כמו שכתבו איפשהו) שהקפטן נמצא בשער ולא במרכז השדה, אלא הבעיה היא שאין 'קפטנים' במרכז. פיאניץ' שחקן רך שקיבל המון קרדיט אחרי המשחקים הטובים שלו מול בארסה. היום הוא נראה כמו שציפו ממנו - קשר רך שלחץ חזק מוציא מהמשחק. על חדירה אין הרבה מה לדבר - הוא ריג'קט של ריאל פשוט כי הוא נחות מכל הקשרים של ריאל.

    האשמה העיקרית היא של אלגרי. אחר כך אפשר לדבר על ההיעלמות של היגוואין ודיבאלה ובנוסף על הקישור. ככה זה כשמוכרים את פוגבה ווידאל ולא מביאים תחליפים הולמים. כל ההגנה (בופון, BBC, אלבסנדרו) שיחקה טוב כשיובה ניסתה לשחק, ולא הם האשמים בזה שיובה הפסיקה לשחק.

    קצת באסה שריאל (וספרד) ממשיכים לשלוט (ועוד עם ראמוס החלאה), קצת באסה שבופון לא משיג את התואר הזה, אבל מילאן נשארת הקבוצה האיטלקית הבכירה באירופה בפער, וגאטוזו נשאר השחקן היחיד שהרג את רונאלדו בליגת האלופות.